Skip to content

Μιλάμε για Ξεφτέρια!

18/12/2006

Το παρακάτω κείμενο ΔΕΝ γράφτηκε ούτε με τραγική, ούτε με ρατσιστική διάθεση! Οποιαδήποτε ρατσιστικά σχόλια θα σβήνονται – εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθώ.

Το βράδυ της Παρασκευής, καθώς πηγαίναμε βόλτα με το σκυλάκι μου, δέχτηκα επίθεση σεξουαλικής φύσεως από έναν αλλοδαπό άντρα. Τώρα, από που κρατούσε η σκούφια του δεν ξέρω, Σρι Λάνκα, Πακιστάν, πάντως δεν ήταν μαύρος, δεν ήταν άσπρος, άρα ήταν γκρίζος/μολυβής with a hint of purple.

Έκανα περίπου ένα εικοσιτετράωρο να ξεπεράσω το πρώτο σοκ. Κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας σκεφτόμουν να βγω στους δρόμους με το σκουπόξυλο μπας και τον πετύχω. Τις επόμενες ώρες έγινα καχύποπτη κάθε ήχου που άκουγα ενώ με κρατούσε ο πανικός. Και ενώ η δήλωση «δεν ξαναβγάζω βόλτα το μωρό το βράδυ» με προστάτευε από παρόμοιου είδους επιθέσεις, δεν ήταν αρκετή. Έτσι ακολούθησα τη συμβουλή του Αγάπη να πάρω στην ‘Γραμμή του Πολίτη’ στο 1460 να ενημερώσω για το γεγονός. Δεν βλάφτουν κανέναν μερικές έξτρα περίπολοι στην περιοχή.

Ξεκινώ να παίρνω τηλέφωνο στις 7 το απόγευμα του Σαββάτου. Του-του-του-του: κρατημένο. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τις 10:30 το βράδυ. Έτσι, απηυδισμένη παίρνω στο 199 να ενημερώσω για τη δυσλειτουργία της γραμμής του πολίτη.

ΑΣΤ: Αστυνομικός

ΑΣΤ Α: ΝΑΙ ΑΛΟΟΥ!
ΕΓΩ: Καλησπέρα σας.
ΑΣΤ Α: Ναι.
ΕΓΩ: Παίρνω από τις 7 το απόγευμα στη γραμμή του πολίτη να ενημερώσω για ένα σκηνικό αλλά είναι συνεχώς κρατημένη.
ΑΣΤ Α: Α; Μα ήντα αριθμό πιάνεις δεσποσύνη;
ΕΓΩ: 1460.
ΑΣΤ Α: Εν σωστός.
ΕΓΩ: Ε…. ναι, ξέρω το.
ΑΣΤ Α: Ε τι να σου πω, εγώ εν τζιαι ξέρω που τούτα.
ΕΓΩ: Ε ωραία, τι να κάμω; Να σας ενημερώσω εσάς;
ΑΣΤ Α: Όϊ, για ενημέρωση πιάνεις στην γραμμή του πολίτη.
ΕΓΩ: Ναι, αλλά δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την γραμμή του πολίτη.
ΑΣΤ Α: Ναι αλλά εγώ εν τζιαι ξέρω που τούτα. Περίμενε να σε ενώσω με το Αρχηγείο.
ΕΓΩ: Ευχαριστώ.
————————-

Calling Αρχηγείο

ΑΣΤ Β: ΝΑΙ!
ΕΓΩ: Καλησπέρα σας.
ΑΣΤ Β: Καλησπέρα.
ΕΓΩ: Παίρνω από τις 7 το απόγευμα στη γραμμή του πολίτη να ενημερώσω για ένα σκηνικό αλλά είναι συνεχώς κρατημένη.
ΑΣΤ Β: Α; Μα ήντα αριθμό πιάνεις δεσποσύνη;
ΕΓΩ: 1460.
ΑΣΤ Β: Εν σωστός.
(Μα εν με τον ίδιο που μιλώ;)
ΕΓΩ: Ναι, εν διασταυρωμένο τούτο.
ΑΣΤ Β: Εν πελλάρες που μου λαλείς. Ένεν κρατημένη.
ΕΓΩ: Νομίζετε έχω όρεξη να σας λαλώ πελλάρες;
ΑΣΤ Β: Έχω 2 γραμμές δαμέ, τζιαι δεν εν κρατημένες.
ΕΓΩ: Μπορείτε να με ενώσετε απ’ευθείας;
ΑΣΤ Β: Όϊ. Ξαναπιάσε τωρά να δείς.
ΕΓΩ: Τζιαι αν εν κρατημένο πάλε;
ΑΣΤ Β: Έννεν κρατημένο λέμεεεενννν…..
ΕΓΩ: Χμ.. καλά. Ευχαριστώ.
ΑΣΤ Β: *Ντι
sh* (έκλεισε μου το)

Ξαναπαίρνω στο 1460. Του-του-του-του: κρατημένο. Παραιτήθηκα.

Κυριακή απόγευμα ενώπιον 2 μαρτύρων, ξαναπαίρνω. Τα ίδια. Λέω να δοκιμάσω για πλάκα να πάρω από το κινητό (μέχρι τότε έπαιρνα από το σταθερό). Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί από το κινητό κάλεσε με τη μία;

ΑΣΤ Γ: ΧΑΛΟΟΥΥΥΥ!
ΕΓΩ: Καλησπέρα σας.
ΑΣΤ Γ: Ωωωω, καλησπέρα δεσποσύνη. (Καραμέλα το δεσποσύνη στο αστυνομικό λεξιλόγιο)
ΕΓΩ: Παίρνω να σας ενημερώσω για ένα σκηνικό που μου συνέβηκε το βράδυ της Παρασκευής στην περιοχή τάδε στη Λεμεσό.
ΑΣΤ Γ: Ναι.
ΕΓΩ: Κατά τις 2 το πρωί, έφκαλα βόλτα τον
shύλλο μου και στην διαδρομή με παρενοχλούσε ένας αλλοδαπός άντρας, από Πακιστάν ή Σρι Λάνκα, πάντως ήταν γκρίζος.
ΑΣΤ Γ: Εχεχεχε. Γκρίζος ιμί
sh.
ΕΓΩ: Ε γκρίζος.
ΑΣΤ Γ: Τι σου είπε δηλαδή;
ΕΓΩ: Αρχικά ήρτεν ολόισια πάνω μου τζιαι εζήτησε μου το τηλέφωνο μου. Είπα του όϊ. Επροχωρίσαμε λίο με το μωρό, φτάνει μας, λαλεί μου ‘
you are very beautiful’ τζιαι είπα του thank you.
ΑΣΤ Γ: Έπιαες τζιαι το κομπλιμέντο σου.
ΕΓΩ: Έπιαα το.
ΑΣΤ Γ: Πρέπει να σκέφτηκε ότι ήβρεν εύκολη.
ΕΓΩ: Συγγνώμη;;;
ΑΣΤ Γ: Τίποτε, τίποτε, συνέχισε.

(Με τιιιιιιι καρδιάαααααα…..)

ΕΓΩ: Προχωρούμε τζιαι ο τύπος κόφκει νάκκον πίσω. Ενώ εκοντεύκαμε στο σπίτι, σκέφτηκα – άλλη έξυπνη εγώ – ότι εν ήθελα να δει που μεινίσκω. Έτσι εν εμπήκα που μπροστά στο σπίτι, αλλά επήα που πίσω, που το πάρκινγκ της πολυκατοικίας – μεινίσκουμε στο ισόγειο.
ΑΣΤ Γ: Ου, πολλά χειρότερα.
ΕΓΩ: Προφανώς. Εν επήεν ο νους μου ότι εννά μας ακολουθήσει. Καθώς εγύρευκα το κλειδί θωρώ τον μες τα σκοτεινά – εν τζιαι καμένες οι λάμπες τα γέριμα – να έρχεται προς το μέρος μας. Επερπάταν με σταθερό βήμα, και κάτι εψουψούριζεν. Εν έβλεπα την μούττη μου, πίσσα σκοτάδι, έκαμα τα πάνω μου.
ΑΣΤ Γ: Μα σοβαρά;
ΕΓΩ: Τρόπος του λέγειν κύριε….
ΑΣΤ Γ: Α.
ΕΓΩ: Άρχισα να του λέω ‘
Go away now!’ αλλά τούτος εκόντευκεν ακάθεκτος και αποφασιστικός. Πουθενά εν εμπόρουν να πάω, ήμουν πόξω που την πόρτα μου, ουσιαστικά εγωνιάστηκα μόνη μου. Και όταν ήμασταν πλέον σε απόσταση αναπνοής λέω του ‘Go away NOW or I will call my father’. Εσιονόστηκε η μαύρη του σιλουέτα όπως το τέρας πάνω μου τζιαι μόλις έμπηξα την παουρκά σε δευτερόλεπτα εκόπην του βούρου.
ΑΣΤ Γ: Ε ο
shύλλος σου εν έκαμε τίποτε; (Ε ποτέ!)
ΕΓΩ: Έκλαιεν.
ΑΣΤ Γ: Να του θυμώσεις.
ΕΓΩ: Εθύμωσα του.
ΑΣΤ Γ: Τζιαι ο δικός μου έτσι
shέσης ένει. (Ε ΠΟΤΕ!)
ΕΓΩ: Μάλιστα… ήθελα να σας ενημερώσω γιατί ένας άνθρωπος που το κάμνει τούντο πράμα, εν το κάμνει μόνο μια φορά. Αν τύχει καμιάς άλλης κοπέλας που εν θα εν πόξω που το σπίτι της, μπορεί να γίνει το χειρότερο.
ΑΣΤ Γ: Εσύ, τούτον, μπορείς να μου τον περιγράψεις;
ΕΓΩ: Ε.. μέτριου αναστήματος… χαρακτηριστική μυρωδιά… εν μπορώ να σας τον περιγράψω, αφού εν ούλλοι ίδιοι!
ΑΣΤ Γ: Άστα αστεία, τούτο να μου πεις. Όκκει δεσποσύνη, εννά ειδοποιήσω την αστυνομία της περιοχής.
ΕΓΩ: Ευχαριστώ. Καληνύχτα.
ΑΣΤ Γ: Καληνύχτα.

Κεντρικό συμπέρασμα; Η γραμμή του πολίτη δεν καλείται από σταθερό τηλέφωνο, οι τηλεφωνητές είναι ττόππουζοι, τζιαι ο shύλλος μου εν shέσης. Τουλάχιστον η κατάσταση ενώ ήταν τραγική, μεταλλάχτηκε χάριν σ’αυτούς σε κωμικοτραγική! Ευτυχώς, επειδή από μόνη μου δεν θα μπορούσα ποτέ να σκεφτώ αυτή την ιστορία και να γελάσω. Ας εν καλά τα πλάσματα.

Και…. Κάντε υπομονή! Ο ουρανός (από γκρίζος) θα γίνει πιο γαλανός!

17 Comments leave one →
  1. Starry Night permalink
    18/12/2006 12:23

    Εν κανεί που σε εκάμαν και εγέλασες τα πλάσματα…! 😛
    Σοβαρά όμως, εν τραγική η κατάσταση, ακούω συχνά για έτσι περιπτώσεις..

    Ελπίζω να βάλουν 1-2 αστυνομικούς για περιπολία στην περιοχή που έγινε το περιστατικό..Αν και χλωμό προς γκριζούδιν τον βλέπω…:D

    By The Way. Τα ίδια και ο δικός μου ο shύλλος, αλλά δικαιολογώ τον, 2,5 κιλά είναι…

  2. shashoura permalink
    18/12/2006 12:50

    tst tst tst,,,,ma en katastasi touth???
    pantws metaksu mas,eshie astynomikous pou en pio shaesies pou kati skullakia…

  3. michaella permalink
    18/12/2006 12:50

    mia fora to kalokairi persi epiame me tin kolliti stin atm dame konta sto spiti mou na travisoume lefta, giati itanna pame giro. valei proti tin karta tis i fili mou mesa, fkalei tis ta lefta kai fkalei tis mia karta me mia mavrismeni grammi akrivos poupano pou tous arithmous. en ipopsiastike tipote. vallo ego meta tin diki mou, fkallei mou ta lefta kai fkalei mou tin xtarmeni poupano pou tous arithmou skai me tin idia mavrada pou pano.

    os kaxipoptes koroudes pou zoume sto londino emeis eskeftikame oti mporei na paizei kati me to sigkekrimeno atm, dioti ta xtarsimata kai ta melania itan akrivos poupano pou tous arithmous tis kartas mas. ti tha ekamne enas logikos politis? tilefona stin grammi tou politi. exigo loipon ston astinomiko ti sinevike, krinei oti ontos exoun kapoia fasi ta legomena mou kai me enonei me to cid stin pili pafou. o astinomikos ekei, nearoulis, akouei prosextika tin anisixia mou. eipe mou en nomizei na eshei tipote i atm kai eipa tou ma kanonika en eprepe na ertete na elexete na sioureftoume? tosa pramata ginounte me tis kartes… stin agglia exei eidiki ipireseia pou tilefonas se ekeino ton arithom kai erxontai amesos kai elgexoun. lalei mou ma en savvato nixta, to ena to allo. meta lalei mou “eipes ekame kai tis filis sou tin karta?” kai lalo tou ego nai. “a je eisaste kai oi jiame?” nai lalo tou eimaste mes to aftokinito tits. “e ferte mou tis kartes kai ta statements dame stin pili pafou na ta do”. eimastan kai konta pame jiame, eide prota kala kala emena, meta eide kala kala tin fili mou, polla kal atin fili mou (i alithia na legetai en pola omorfi kopela). kapoia fasi laloume tou “e ti skartes pote enna ts deis?” rixnei mia matia diarkeias 3 defterolepton stin diki mou kai 2 defterolepton stin fili mou kai lalei mou “exalase i atm, tin deftera pou enna anoixei i trapeza kiprou na pate jiame na tous to peite”. AI GAMISOU RE MALAKA aspoume
    irtame dame opos tis palaves giati enomizame itanna kameis kati, je laleis mas na karteroume tin deftera na anoixei i trapeza? e gamoto. an ontos itan fraud? eprepe na antigrapsoun tous arithmous kai ta pins akoma 100 plasmaton os tin deftera dld?

    afti einai i sovarotita mas se touti tin xora.

    oso giat on pakistano etc eskeftikes na itan o drakos reloaded? =)

  4. evita permalink
    18/12/2006 16:40

    Έχω ακούσει πολλά με αυτή την υπηρεσία και όμως κάποιοι τολμούν ακόμη να την διαφημίζουν.

    Εγώ πάντως έιμαι πάντα με το κινητό στο χέρι και φυσικά αντίς την Γραμμή του Πολίτη πάντα πιάνω τη γραμμή των φίλων γιατί τζαμέ που εν το σπίτι που μένω έννεν και η πιο safe περιοχή.

    Ευτυχώς τουλάχιστο που δεν σου έτυχε κάτι χειρότερο καλή μου και έμεινε μόνο στα λόγια ο γκρι άνθρωπος.

  5. To Hlithio Agrino permalink
    18/12/2006 17:35

    Μεν μου αρκέψετε με τους δράκους πάλε τζιαί ήρταν πισω οι φοιτητές… εν λυπάστε το ξύλο που θα φαν;

    Σοβαρά τώρα Ψυχία μου, το Stance που κρατάς παίζει ρόλο σε τέτοιες καταστάσεις. Ο φόβος είναι κάτι που ένας πιθανός θύτης το οσμίζεται, χωρίς βέβαια να μπορείς να βάλεις σε ένα τσουβάλι όλες τις περιπτώσεις… Όμως, πάντοτε χρειάζεται να αντιληφθείς την ψυχοσύνθεση αυτού που έχεις απέναντι σε κλάσματα δευτερολέπτου και επομένως ο φόβοςς δεν βοηθά, keep that in mind.

  6. Anonymous permalink
    18/12/2006 22:25

    Mπορεί να μεν ανταποκρίνονται την ώραν που τους καλείς, αλλά οι αστυνομικοι μας, αμμέν νεν άλλον, συμπάσχουν μαζι σου: (“Tζιαι ο δικός μου εν έτσι σhιέσης”)!!!

    Πάντως, Ψυχία μου, το “Mε τιιιιιι καρδιααααααα”, είναι, για μένα, OΛA τα λεφτά!

    Σπαρταρούσα!

    Mπράβο κοριτσάκι μου. Eίσαι (δεν θα βαρεθώ να στο λέω!) ταλεντάρα.

    Δ.M. ( λατρεύω, ξαφνικά, τα μαρτίνι…)

  7. stavros permalink
    18/12/2006 23:49

    Ashimi fasi ale3ia.

    an mou katevoun oi mpatsoi twra pou tous eipes oti en nakkon mavros ti tous lalw…

    kales giortes

  8. MhXeirotera permalink
    19/12/2006 06:56

    Dr. mu mhn anisixeis einai thema xronou o “ola ta sfazei ola ta katharizei” kyrios sofoklaros sofokleus (ypurgos dhmosias takseos) tha valei taksi apaks ke dia pantos sto astynomiko soma… apla epeses se metavatikh periodo. An su sinevene to peristatiko se ena xrono as pume, tha su symperiferontan epankelmatika. It’s just a matter of time really… 🙂 Cheers!

  9. valentinos permalink
    19/12/2006 14:13

    ha! tziai karteras pou tin astinomia? i geneka mou ton tziairo pou espoudaze eminisken konta se astinomiko stathmo. mia nixta kathos epestrefe spiti estamatisan tin astinomikoi ekso pou ton stathmo dithen gia na eleksoun ta stixia tis tziai arkepsan na tis kolloun tziai na tin enoxloun me ashimo tropo. katse na evreis to dikaio sou meta. men perimeneis kalo pou parapano astinomefsi. protino na piaseis ena mace tziai opoios kariolis tolmisei na sou kontepsei meta pou 1-2 proidopoiiseis na tou to fkeroseis mes ta mathkia. dokimase to, en polla agxolitiko!!!

  10. επισκέπτης permalink
    23/12/2006 22:41

    Η βία, και ιδίως η σεξουαλική, είναι σοβαρό ζήτημα. Είναι ευτύχημα αν το γεγονός δεν σου άφησε ψυχικά σημάδια.

    Επίσης, ε…, δηλαδής… Ε, δεν έπρεπε να πεις “να σας ενημερώσω για ένα σκηνικό”. Ούτε καν για ένα επεισόδιο, ή για ένα γεγονός, δεν τους είπες.

    Έπρεπε να έλεγες “να καταγγείλω μιαν επίθεση”. Είναι πιο κοντά σ’ αυτό που ήθελες να κάνεις. Αλλά έπρεπε, πράγματι, να δείξουν περισσότερο ενδιαφέρον.

    Πάντως, κι εγώ προχτές πήρα στο 1460, και δεν το σήκωνε κανένας. Πήρα και δεύτερη και τρίτη φορά, σε διάστημα μισής – μιας ώρας, και τελικά συνεννοήθηκα μια χαρά.

    Σε μιαν άλλη δημόσια υπηρεσία, τηλεφωνούσα επανειλημμένα και άκουγα τον ήχο του τηλεφώνου που καλεί χωρίς να το σηκώνει κανένας. Όταν τελικά απάντησε κάποιος, του το είπα, και μου απάντησε -ενοχλημένος- πως είναι τέτοιο το σύστημα τους, και άμα κάποιος μιλά στη γραμμή, ακούγεται …σαν ελεύθερο!!!

  11. Dr. Psychia permalink
    24/12/2006 09:30

    Λοιπόν… αρχικά να πω στο Ηλίθιο Αγρινό πως είναι πολύ σωστό αυτό που λες, όμως όταν νιώθεις ότι απειλείσαι, πρέπει να είσαι υπεράνθρωπος για να μη νιώσεις φόβο. Και μπορεί να είμαι τσαμπουκαλεμένη, μα τυγχάνω άνθρωπος. Δεν είχα και τίποτα πρόχειρο -πέραν των κλειδιών μου- για να προστατευτώ. Αυτές οι σκέψεις περάσαν από το μυαλό μου, και μόνο κακό μου κάναν. Δεν υπάρχει λόγος να επιρρίπτω ευθύνες στον εαυτό μου, δε φταίω εγώ που αυτός είναι ανώμαλος.

    @Σταύρος
    Ξεκαθάρισα το γκρίζος. Εσύ είσαι μαύρος, μεν έχεις έννοια.

    @ΜηΧειρότερα
    Δύσκολο να φύγει όλη η σαπίλα…

    @Βαλεντίνος
    Παρ’όλο που το σπρέι θεωρείτε όπλο και είναι παράνομο στην Κύπρο, έχω εφοδιαστεί με ένα από ένα μαγαζί εδώ στη Βουδαπέστη που πουλάει όπλα.

    @Επισκέπτης
    Το τι έπρεπε να πω είναι δευτερεύων. Δεν ήθελα να κάνω καταγγελία, ήθελα να ειδοποιήσω απλώς. Και για τα ψυχικά σημάδια της βίας που λες.. δεν πέρασε απαρατήρητη, όσο και να το ήθελα.

  12. Buddha Lounge permalink
    25/12/2006 15:53

    aman, eisai apisteuti 🙂
    Kalytera mallon to gegonos einai apisteuto alla kai poli poli pisteuto!!

    Ate mas ekames kai gelasame pantos, edo me mia oraia parea tou poker pou tous anagnosa to symban ..

    Xronia Polla kai synexise to grapsimo …

    Gia to sygkekrimeno gegonos epetrepse mou na grapso ston Ypourgo Dikaiosinis …

  13. To Hlithio Agrino permalink
    25/12/2006 21:23

    Bre matia mou, den to eipa gia na epirripsis ston eafto sou efthines. GIA ONOMA. Gia na leitourgisis pio apodotika an 9mi kakon sou) ksanatixi kati tetio to eipa…

    Prepei epitelous na ksefigoume apo to “blame game” kai na mathoume na analioume tis katastasis me tropo tsas “unimpassioned”. Gia to diko mas kalo.

  14. Alex Purple permalink
    26/01/2007 17:37

    ahahahaaaa… areskei mou pou laleis oti en eshis ratsistikh dia8esi jai oti enna sviseis opoiodhpote ratsistiko sxolio, jai meta laleis oti o seiras ishie “xarakthristikh myrwdia” jai oti “en oulloi idioi”

  15. Psychia permalink
    27/01/2007 09:54

    @Alex Purple

    Το ότι μοιάζουν όλοι μεταξύ τους στα μάτια μου (και σε αλλονών τα μάτια) και ότι έχουν μια χαρακτηριστική μυρωδιά λόγω των φαγητών που τρώνε δεν είναι ρατσιστικά σχόλια, είναι μια πραγματικότητα.

    Ρατσιστικό σχόλιο είναι να τους βάλω όλους στο ίδιο καζάνι και να τους πω κλέφτες, παγαπόττες, βιαστές κοκ επειδή είναι γκρίζοι (όπως πχ τον Ορχάν δεν τον ξέρω αλλά είναι εκθρός μου και τον μισώ γιατί είναι Τούρκος).

  16. Psychia permalink
    27/01/2007 09:56

    Άλλο ο ρατσισμός, άλλο το μαύρο χιούμορ.. συμφωνείς;

Trackbacks

  1. Κλασικό Πνίξιμο « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!