Skip to content

Μοιρολόι στην Ο-Μινόρε*

15/04/2013

Συννεφιασμένη βροχερή
(Δευτέρα)
Μοιάζεις με την καρδιά μου
(Σήμερα)

Τι είναι η Ζωή, αλήθεια;

Η Ζωή είναι άνθρωπος. Χα χα, σε παραπλάνησα. (Ορίστε μιαν πατανία.) Δεν είναι ώρα για φιλοσοφίες. Ναι μεν σήμερα έχω τα blues, ναι μεν ο ουρανός κι εγώ είμαστε ντυμένοι στα γκρίζα και τρέχουν οι βρύσες μας παράλληλα, αλλά φτάνει πιά μοιρολόι.

Είμαι στην κατάλληλη ψυχοσύνθεση για να παρακολουθήσω Greys Anatomy:
1. Διαθέτει άπλετο δράμα και ταλαίπωρες ιστορίες που ανταποκρίνονται στο vulnerability μου,
2. Χρειάζεται το μινιμουμ των εγκεφαλικών μου δυνατοτήτων για να παρακολουθήσω την υπόθεση και
3.  Μπορώ να συγκινούμαι και να κλαίω με τις ζωές των πρωταγωνιστών, που ειναι για κλάματα, σε αντίθεση με την δική μου, που δεν είναι.

Τι δε θα’δινα το “Έχω ανάγκη να βάλω τις φορμούες μου, να τυλιχτώ την πατανία και να δω 4 επισόδεια Greys Anatomy στη σειρά”, να είχε ως πιθανή ανταπόκριση “Να πάεις σπίτι καλώ μάνα μου, φτάνει να είσαι χάππι” από τη διεύθυνση. Τωρά αναγκάζουν με να πω ότι έπιαν’με η διάρροια.

* Ο: Ορμόνη

6 Comments leave one →
  1. 15/04/2013 12:56

    είσαι μες το μυαλό μου :/

  2. 17/04/2013 13:03

    Το λοιπόν…

    Φεύκουμε που το Beer-Fest της Λευκωσίας τζιαι πάμε προς τη μπυραρία του Γιαννή.

    Συνοδηγός εγώ, συζητώ με τον παρέα την περίπτωση να βρούμε που τα τωρά άλκοτεστ ομπρός μας τζιαι λαλεί μου πως πρέπει απλά να τους πείσουμε πως “τωρά πάμε για ποτό ρε κοπέλλια”.

    Αγρινό: “Εννά δυσκολευτούμε νάκκουρίν, άκου ίντα εν’ που πάιζει στο ράδιο”:

    Επήραν μας χαπάρι….

    • 18/04/2013 18:20

      Σιγά που εννάξερεν τούντο τραγούδι ο ρόκολος με το μηχανούι.

Πε μας ρε!