Skip to content

Name and Shame: Bank of Cyprus

10/03/2009

Η φίλη, συνάδελφος, και συμπατριώτισσα μου Πράκτωρ, είχε προσφάτως μία καθημερινή κυπριακή εμπειρία (κλασσικά απαράδεχτη), την οποία σύνταξε σε ένα μακροσκελές email και έστειλε σε μερικά κοντινά της πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένου και εμού. Άδραξα την ευκαιρία και της ζήτησα όπως με την άδειά της φιλοξενήσω τα κωμικοτραγικά συμβάντα στο μπλογκ μου. (Τουλάχιστον κάποιος έχει έμπνευση!)

Απολαύστε υπεύθυνα!

 

 

Υπό κανονικές συνθήκες έρκουμαι δουλειά πολλά πιο νωρίς το πρωί γιατί γουστάρω την ησυχία της κλινικής, και διαβάζω τις εφημερίδες μου. Το highlight δε, είναι όταν έρκεται η ώρα των Κυπριακών εφημερίδων. Σήμερα όμως έχω νεύρα και αντί αυτού θα σας διηγηθώ την περιπέτεια μου με την Τράπεζα Κύπρου, της οποίας έχει περίπου 3 χρόνια που σκέφτομαι να πυρπολήσω τα branches για τους φι, χι, ψι, ωμέγα λόγους. Τώρα είμαι πεπεισμένη.

 

Κάπου εδώ πρέπει να αναφέρω ότι είχα υποχρεωθεί να ανοίξω λογαριασμό στην λεγάμενη πριν 3 χρόνια επειδή δούλευα στο Ογκολογικό της Τράπεζας Κύπρου και μόνο εκεί έστελναν τον μισθό μου. Fine! Όταν πρόσφατα παντρευτήκαμε με τον άντρα μου, είπαμε να καταθέσουμε τα λεφτά μας εκεί, γιατί από τότε που ήρθαμε Σουηδία κλείσαμε τους λοιπούς λογαριασμούς που είχαμε σε άλλες τράπεζες στην Κύπρο, και βρήκαμε αυτόν τον λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου πρόχειρο…

 

Πριν κανένα μήνα αποφάσισα να αγοράσω ένα αυτοκινητούδιν. Δεδομένο νούμερο ένα.

Λεφτά παίζουν από τον γάμο, στην Τράπεζα Κύπρου πάντα! Δεδομένο νούμερο δύο.

Επικοινωνώ με την κοπέλα που είναι υπεύθυνη για τον λογαριασμό μου (apparently – δεν είχα ιδέα ότι υπήρχε) στο συγκεκριμένο branch, η οποία με ύφος Μεν-Με-Πρήζετε-Που-Το-Πρωί-Γιατί-Εννά-Shίσω-Πάνω-Σας, με διαβεβαιώνει ότι «Μα φυσικά μάνα μου – Ντόινγκ!!! – μπορείς να το κάμεις μέσω ίντερνετ, μέσω του new outward payment». (Ένιωσα πολλά παλαβή ομολογουμένως momentarily. Τι σημαίνει new outward payment? Μετά ανάδοξεν μου!) Δεδομένο νούμερο τρία.

 

Πολλά απλά (πίστευα εγώ η αφελής), θα χρησιμοποιούσα το σύστημα Direct Banking της Bank of Cyprus (το οποίο υπάρχει μόνο στα αγγλικά, τα οποία αγγλικά που χρησιμοποιούνται θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι και κινέζικα) που εφκήκεν ο κώλος τους να διαφημίζουν στα κυπριακά κανάλια, λες τζαι ανακάλυψαν την φατζιήν την τετράγωνη ή λες τζαι είναι το παsh rocket science (που apparently είναι!).

 

(ΑΑΑΑΑΑ!!! Δεδομένο νούμερο τέσσερα!! Είναι ανάγκη να σας πληροφορήσω ότι είμαι κανονικός μετανάστης που φαντάζεται την Κύπρο σαν χρυσοπράσινο φύλλο ριγμένο στο πέλαγο, γεμάτη βουκαμβίλιες και καφενεδάκια, άγρια γαϊδουράκια και πράσινους κάμπους με ελαιόδεντρα και τερατσιές  (σκέφτου δηλαδή να μεν εθκιάβαζα εφημερίδες!!)… επίσης πιάνει με η λόξα και θέλω να επιστρέψω στην Κύπρο for ever. I’ll make my point soon.)

 

Ως σουηδικοποιημένη Κυπραία, θεώρησα σωστό να πάρω την τηλεφωνική βοήθεια του direct banking και να ρωτήσω εάν υπάρχει maximum amount λεφτών που μπορεί κάποιος να μεταφέρει μέσω διαδικτυακών συναλλαγών.

Τηλεφωνώ λοιπόν… είμαι σε αναμονή… meanwhile ακούω το electronic version του «Αγιά Μαρίνα τζαι τζυρά που ποτζοιμίζεις τα μωρά» με κάτι τρίλιες τύπου Μάριου Τόκα μέσα… φυσώ, ποφυσώ… απαντά μου αισίως μια Στέλλαααααααα με φωνή που τρυπά τύμπανο. Εννοείται ότι ούτε επίθετο είπε, ούτε σε ποιο τμήμα δουλεύει, τίποτε. Θα εμπορούσα κάλλιστα κατά λάθος να είχα τηλεφωνήσει σε κομμωτήριο στην Δρομολαξιάν ας πούμε… whateva… or is it me being very Swedish?

 

–    Γειάααα! Η Στέλλαααα μιλάαα!!

–    Γεια σας!  Το όνομα μου είναι Πράκτωρ Μηδενμηδενεφτάμιση, έχω λογαριασμό στο παράρτημα τάδε, και θα ήθελα να μεταφέρω λεφτά από εκεί στον Σουηδικό μου λογαριασμό αλλά έχω μια απορία.

–    Πες μου κυρία Πράκτωρ μου!!

ΕΦΚΑΛΑ ΚΑΝΤΙΛΕΣ ΠΙΛΕ! WHAT DO YOU MEAN «ΜΟΥ»??

–    Ναι… Διερωτούμαι κατά πόσον υπάρχει περιορισμός στο ποσόν μπλα μπλα μπλα…

–    Όι μάνα μου! (Ντόινγκ twice!) Κανένα πρόβλημα! Απλά θα συμπληρώσεις (προσέξετε τον ενικό) όλες τις παραμέτρους που είναι με μπλε χρώμα και θα το στείλεις. Απλά να βάλεις τον κωδικό από το DigiPass σου.

Είμαι στα πρόθυρα να την λαώσω. ΕΝ ΜΕ ΗΞΕΡΕΣ ΤΖΑΙ ΕΧΤΕΣ ΚΟΡΗ ΦΤΑΝΗ!

–    Ευχαριστώ πολύ, γειά σας.

–    Μπάαααααααιιιιι!!!

Ακούω ακόμα την Stimorol που την μασάς σαν την τσουρούδαν!

 

Μπαίνω χαρωπή στην ιστοσελίδα της προαναφερόμενης fucking τράπεζας, βάλλω τους κωδικούς μου, και βρίσκω το new outward payment. Πάω να ξεκινήσω και ξαφνικά πετάσσει με έξω γιατί «this service is not available at the moment, please try again in ten minutes». Καλά! Πίνω το τσιαούδιν μου, κάμνω υπομονή, ξαναμπαίνω, ξαναπατώ κωδικούς, ξαναπετάσσει με έξω. Να μεν τα πολυλογώ τούτο έγινε περίπου 5 φορές, έχασα περίπου ανάμιση ώρα που την ζωή μου, και ξανατηλεφωνώ στο direct banking.

Υπόψην ότι στην ιστοσελίδα της λεγάμενης τράπεζας λέει ότι όταν τηλεφωνείς από εξωτερικό μπορείς να το αναφέρεις, και ο λειτουργός εξυπηρέτησης (!) – yes, it’s a bloody profession these days – σας τηλεφωνεί πίσω για να μην χρεώνεστε. Εν κυπριαστή, ΑΑΑΡCHΙΘΚΙΑ! Το είπα και ο λειτουργός το άφησε να πέσει κάτω.

 

–    Γεια σας! Ονομάζομαι τάδε και προσπάθησα να κάνω το τάδε αλλά η σελίδα απλά με πετάει έξω.

–    Ναι… επειδή εν αρχή του μήνα και προσπαθούν όλοι να κάνουν τις πληρωμές τους κυρία Πράχτωρ μου, μπλοκάρει. Αλλά συνεχίστε να δοκιμάζετε.

 

ΝΤΟΪΝΓΚ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!! Πόσες χιλιάδες εν ο πληθυσμός της Κύπρου, πόσοι που μας έχουν λογαριασμό στην Τράπεζα Κύπρου και πόσοι από εμάς κάνουν πληρωμές μέσω direct banking ούτος ώστε να μπλοκάρει το bloody σύστημά τους??? Suggestions anyone???  Όταν ρώτησα τον λειτουργό εξηπαρέτησης τα πιο πάνω, πήρα την εξής απάντηση:

«Μα μάνα μου, εν Κύπρος δαμέεεε!»

 

Anyway… Ξαναδοκιμάζω να μπω στο σύστημα! Τούτη τη φορά εδέχτηκε με. Πατώ το new outward  patient… ου… payment, και ξεκινά να μου ζητά της παναγιάς τα μάτια. Ως κάποιο σημείο μπορούσα να συμπληρώσω: Το IBAN, το Swift number, το ποσό, τα στοιχεία της beneficiary τράπεζας, αλλά όταν με ρώτησε για Intermediary bank και κάτι περίεργα bank codes έμεινα σαν τον χάννο να κοιτάζω την οθόνη. «What the hell is this?», εσκέφτηκα.  Καθώς εσκέφτουμουν, επέταξε με έξω η σελίδα γιατί «for safety purposes this webpage enables clients to work on payment orders for only nine and a half minutes». ΜΑΓΚΕΣ! ΕΠΑΘΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ!!! Εξαναείδατε έτσι πράμα εσείς??

 

Ξανατηλεφωνώ, εξηγώ τα καθέκαστα, φκάλλουν με πελλή ότι το σύστημα δεν έπρεπε να μου ζητά τα στοιχεία της Intermediary τράπεζας, ούτε bank codes γιατί αυτά είναι ΑΠΟΡΡΗΤΑ της τράπεζας (τζιαμέ άρκεψα να χασκογελώ), και μου είπαν ότι πρέπει να ξαναδοκιμάσω.

 

Αρνούμενη πεισματικά να ξαναδοκιμάσω γιατί ήδη έφαα τα νιάτα μου, τηλεφωνώ της τύπας υπεύθυνης του λογαριασμού μου, requesting τους παλιούς παραδοσιακούς τρόπους, τουτέστιν να κάμω πληρεξούσιο σε κάποιον, πχ στην μάνα μου, να πάει να μου τα στείλει. Η τύπα ακόμα με ύφος Θα-Σε-Shίσω-Μωρή-Καρτάνα, μου λέει να στείλω email σε κάποιον Koko Kokides με όλα μου τα στοιχεία, συν αριθμούς λογαριασμών κτλ κτλ, καθώς επίσης και ένα φαξ με τα προαναφερθέντα.

Είχα τα εξής προβλήματα:

 

–    Who the hell is Kokos Kokides ΠΟΥΛΛΑ ΜΟΥ???

–    Αααα! Κυρία Πράκτωρ μου, εν ο διευθυντής του branch μας.

(Τζαι εγώ έπρεπε να ήμουν μάγος να το ξέρω??)

–    Φαξ δεν μπορώ να σας στείλω γιατί δεν έχω!

–    Εεε… εν έχεις στην δουλειά κυρία Πράκτωρ μου?

–    Σαφώς έχουμε αλλά δεν δικαιούμαστε να στέλνουμε φαξ για ιδιωτικά θέματα από το φαξ της δουλειάς.

–    ΓΙΑΤΙ????????????????

–    Για να ρωτούν οι πελλοί!!! Εν Σουηδία δαμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επειδή το ύφος μου ήταν ήδη σε στυλ ΓΑΜΩ-ΤΟ-ΣΤΑΝΙΟ-ΣΑΣ-ΜΑΝΝΟΫΠΑΛΗΛΛΟΙ, η τύπα είπε μου να της στείλω mail και ότι θα το διερευνούσε με τους συναδέλφους της. Και ξέρετε τι σημαίνει διερεύνηση στην νήσο μας! Εγκυρότητα και ταχεία εξυπηρέτησης πάνω απ’όλα!

 

Το email το έστειλα, αλλά meanwhile έπιασα και την μάνα μου και την ρώτησα «ξέρουμε κανένα στην Τράπεζα Κύπρου?» (άλλος παλιός παραδοσιακός τρόπος – που πρέπει να χρησιμοποιείται πρώτος). «Αγάπη μου, η θεία σου η Στάλω έχει τους λογαριασμούς της εκεί… τώρα να την πιάσω.» Η θεία η Στάλω apparently έχει πολλά λεφτά εκεί, γιατί μόλις τους έπιασε τηλέφωνο έγινε η δουλειά μου στο πιτς φιτίλι, χωρίς διερεύνηση, χωρίς φαξ, χωρίς εγγύηση και βουντού!! Σε δύο εργάσιμες μέρες θα έχω τα λεφτά μου, no questions asked, και απολογούμεθα κυρία Μηδενμηδενεφτάμιση για την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία!

 

Συμπέρασμα:

ΑΝ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΤΩ ΠΟΤΤΕ ΝΑ ΜΟΥ SHΕΣΕΙ ΟΥΛΛΗ Η ΚΙΝΑ!!!

34 Comments leave one →
  1. sike permalink
    10/03/2009 17:17

    ah. Τζι εγώ που εσκέφτουμουν να μεταφερθώ στην Κύπρου από τη Λαϊκή γιατί δίνει δώρα ενώ η Λαϊκή αγγουράκια ξυδάτα…

    Εγώ όποτε τηλεφωνήσω στη Λαϊκή για τηλεξυπηρέτηση, παίρνω τζιαι αφταίνω με το τάχα security check που μου κάμνουν για να δουν ότι είμαι εγώ. Λαλώ τους όνομα, διεύθυνση τζιαι γενέθλια, τζιαι το παααsh security clue εν ο αριθμός του σπιθκιού.

    Μόλις πω τζείντο φακκιγκ 17, εν σαννα τζιαι ξηκλειώννουν ταυτόχρονα ούλλα τα θησαυροφυλάκια του κόσμου τζιαι πέφτουν κονφετί τζιαι παίζουν αεροπουρούες. Τζιαι πάντα ρωτώ, “τωρά εσιουρεύτηκες ότι είμαι εγώ;”, στο οποίο πάντα μου απαντούν “αφού σας ρώτησα προσωπικά στοιχεία”, στο οποίο πάντα απαντώ “σιγά τα στοιχεία. Τα ίδια στοιχεία ξέρω τα για ούλλους μου τους φίλους”.

    Τέλος πάντων. Τουλάχιστον εμένα μιλούν μου στον πληθυντικό.

  2. 10/03/2009 17:28

    😆

    Στο μόνο που έχει άδικο η Πράκτωρ είναι στο ότι η σελίδα έληξε από μόνη της για λόγους ασφαλείας. Δεν ξέρω πόση ωρα μένει ενεργή (καμιά σελίδα δε σου το λεει αυτό), αλλά όλες οι σελίδες που κάνεις πληρωμές και βάζεις τραπεζικά στοιχεία ή στοιχεία κάρτας λήγουν μέσα σε λίγα λεπτά και πρέπει να ξανακάνεις login κλπ.

    Κατά τα άλλα, ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί ζητάνε και mail κιαι φαξ. Το ένα από τα δύο δε φτάνει. Και αν το ζήτημα είναι το γνήσιο της υπογραφής (που δεν μπορείς να κάνεις με mail), γιατι δεν δέχονται σκαναρισμένο έγγραφο, αλλά θέλουν φαξ? (καταλαβαίνεις, και στην Ελλάδα τα ίδια σκατά είναι -λέγε την Άλφαμπανκ, το ίδιο κάνει).

    Μήπως επειδή ζουν στο stone age ακόμα?

  3. 10/03/2009 18:02

    ΓΕΑΑΑΑΑ, ΣΑΪΠΡΟΥΣ (Α)ΠΠΠΑΟΥΕΡ.

    Κάποτε πρέπει να γράψω για τα χίλια μύρια βάσανα που επέρασα για να πιάσω τη διεύθυνση ΜΟΥ γραμμένη στα αγγλικά.

    Ως τωρά, μόνο ένας φίλος μου που εν στην Ελληνική άκουσα να είναι χάππυ (αλόπως επειδή εν ο μόνος τους πελάτης μουαχαχα).
    Επιάσαν τον τηλ και είπαν του ότι είχαν υποκλαπεί τα στοιχεία της βίζας του όταν επήε Αγγλία (πριν 8 μήνες).

  4. 10/03/2009 19:20

    Φανταστικο…γελασα με την ψυσσιη μου!!!!! Δηλαδη να σταματησω να σκεφτουμε να επαναπατριστω;

  5. 10/03/2009 20:14

    τρελαθηκε η πρακτωρ ή ακομη?! ευτυχως που ειστε γιατροι και μπορειται να συνταγογραφειτε στον εαυτο σας ό,τι θέλετε!!!

    ξέρεις τι, μόνο στην Κύπρο συμβαίνει αυτό. Εννοώ την αγένεια που έχουν όλοι να σου μιλούν στον ενικό λες και σε ξερουν κι απο χτες. οταν πρωτοεγκαταστάθηκα εδω πηγε να μου στριψει, ήθελα να τις πατήσω κάτω όλες τις κατίνες πίσω από τα γραφειάκια και τις τηλεφωνήτριες που μου λέγαν “θενκ κιου” και “μπάη!!!”.
    μετα συμμορθωθηκα με τους “κανόνες”.. να της πεις να κατσει εκει που ειναι και οταν την πιανει νοσταλγια για την πατριδα να παιρνει ενα χαππουι!

  6. idiotropi permalink
    10/03/2009 20:18

    αχ, ξέρετε τι πάει να πει να είσαι Παρασκευή βράδυ διακοπές στην Αθήνα, να πας σε εκείνο το υποκαταστηματούλι κοντά στο Σύνταγμα μες τη τρελή χαρά να πάρεις λεφτά να πας να τα φας και να σου βγάζει κάτι κινέζικα το ΑΤΜ γιατί το ζώον που ρώτησες (γιατί ρώτησες η έρημη πριν φύγεις) σε διαβεβαίωσε ότι ναι, η συγκεκριμένη κάρτα κάνει αναλήψεις από το εξωτερικό…. εμ δεν κάνει χρυσό μου! και την πιστωτική που καταχρέωσα εσύ πρέπει να μου την ξοφλήσεις γκρρρρρρρ…..

    μήπως να κάνουμε ένα κίνημα against bank of cyprus 😉

  7. ΑνΤώνυμος permalink
    10/03/2009 20:23

    Δαμέ εμείς που είμαστεν τζιαι μαχούμαστε να φύουμε τζιαι εν να το σκεφτείς;

  8. 10/03/2009 21:11

    Ah well…έτσι ένει νομίζω γενικά με τις τράπεζες.

    Ότιδηποτε έσιει να κάμει με γραφειοκρατία is best to be avoided.

    Εχτός που σου λύουν τα νεύρα σου για κάτι πολλά απλό, θέλεις τουλάχιστον 2 εργάσιμες μέρες να τελειώσεις την δουλειά σου.

    Κατα τα άλλα είμαι πολλά ευχαριστημένη με το online banking της Τράπεζας Κύπρου. To μόνο μου παράπονο εν ότι εχρειάστηκε να κάμω 5 φορές application για American Express ( την μιαν εχάσαν το, την άλλη κάποιος εν έβαλε υπογραφή κτλ κτλ).

    Οι συνεργατικές δε…χαλι μαύρο. To online banking περσι το ανακαλύψαν τζαι οι κάρτες μου κόμα δεν έχουν chip πάνω.

  9. 10/03/2009 21:41

    Ενώ συνήθως, παρά την κάποια ηλικία μου, ακολουθώ την τεχνολογία, εντούτοις όσον αφορά τις τραπεζικές εργασίες η χρήση της τεχνολογίας περιορίζεται μόνο στην ανάληψη χρημάτων από ΑΤΜ. Όσον αφορά τις υπόλοιπες (τραπεζικές) εργασίες προτιμώ την πεπατημένη, γιατί αλλιώς δεν βγάζω άκρη. Δοκίμασα κάποτε το e-banking και δεν έβγαλα άκρη. Τόσο που νόμιζα ότι άρχισε το Αλτσχάιμερ.
    Καλό σου βράδυ δόκτωρ μου.

  10. afrodutistoumilo permalink
    10/03/2009 23:35

    Σάν το τσιέκκι εν έσηει πάντως

  11. 11/03/2009 01:21

    Τράπεζα Κύπρου στην Κύπρο: άθλια συμπεριφορά και όταν ρωτήσεις ή ζητήσεις κάποια βοήθεια σου ‘εξηγούν’ είτε ότι αυτό δεν γίνεται ή ότι αυτό γίνεται αλλά μπορούσες να το κάνεις και μόνος σου στο ίντερνετ και γενικά προσπαθούν να σε κάνουν να νιώσεις ως ο πιο ηλίθιος άνθρωπος στο κόσμος. Συγνώμη “μάνα μου” αλλά εσύ πληρώνεσαι για να ξέρεις όλες τις διαδικασίες… όχι ο πελάτης! Απαίσια συμπεριφορά!

    Τράπεζα Κύπρου στην Αθήνα: Απίστευτα ευγενικοί και με τη καλύτερη διάθεση να βοηθήσουν. Αρκετές φορές επειδή δεν ήμουν Αθήνα δέχθηκαν να με εξυπηρετήσουν με απλό φαξ ή σκαναρισμένο έγγραφο. Θα είχα καταταλαιπωρηθεί σε αρκετές περιπτώσεις αν δεν υπήρχε η καλή τους διάθεση.

    Το πρόβλημα με τις τράπεζες δεν είναι Κυπριακό. Πολλές φορές μου σπασαν τα νεύρα και στην Αγγλία. Πιο πρόσφατη περίπτωση ήταν όταν πήγα σε κατάστημα της HSBC για συνάλλαγμα. Περίμενα κανένα 20λεπτο στην ουρά για να μου πει μετά η υπάλληλος ότι λείπει ο υπεύθυνος για το συνάλλαγμα (!!!) και να περάσω την επομένη. Αυτό σε μεγάλο κατάστημα στο Λονδίνο κοντά στην περιοχή Earls Court… δεν λέω για κανένα χωριουδάκι.

    Καλό ξημέρωμα

  12. george permalink
    11/03/2009 01:46

    1) 3ereis posoi kinezoi yparxoun?

    2) XALOOOOOOY…trapeza KYPROU…oi tpt allo…oi kamias allhs xwras…KYPROU…what did you expect?

    ola osa eipes eine akrws fisiologika!!!

  13. Elena permalink
    11/03/2009 10:45

    Pou na deis otan prepei na anoi3eis logariasmo se aggliki trapeza! Otan prospathisa, epemenan oti sto post code pou tous edina evgazen tous to sistima oti en ipirxe tpt xtismeno kai etsi den mporousan na mou anoi3oun logariasmo! Epiren mou 1 mina ospou na kamoun “update” to sistima tous kai na kataferw na anoi3w logariasmo…

  14. 11/03/2009 12:41

    Συμφωνώ ότι το πρόβλημα δεν είναι αποκλειστικά η Κύπρος. Με την HSBC επτά χρόνια που μαλλώναμε. Όταν θα σηκώσω τα λεφτά μου από εκεί θα μου δώσει μεγάλη χαρά να τους πω ευχαριστώ για την συνεργασία αλλά ΔΕΝ θα μου λείψετε.

    Το πρόβλημα του ενικού όντως υπάρχει στην Κύπρο αλλά επαρατήρησα ότι όταν τους μιλώ στο πληθυντικό ανταποκρίνονται (συνήθως). Ο ταξιτζής που με έφερε σπίτι σήμερα ήταν με το σεις και με το σας. Ίσως είμαι ψαρωτικός χεχεχε, αλλά είμαι σίγουρος ότι αρκετοί δεν ξέρουν να μιλήσουν.

    Τί να κάμουμε μικρή θυσία προκειμένου να μην ζούμε στα χιόνια πέντε μήνες τον χρόνο 😛

  15. 11/03/2009 12:52

    Προσωπικά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα ο ενικός. Μπορεί από την μια να δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού, αλλά από την άλλη δείχνει την οικειότητα που έχουμε σαν λαός.

    Το πρόβλημα γεννιέται όταν η έλλειψη επαγγελματισμού αφορά όλους τους τομείς, και όχι μόνο τον διάλογο με τους υπαλλήλους. Λέμε λέμε για την δημόσια υπηρεσία και τους υπαλλήλους της, αλλά και ο ιδιωτικός τομέας δεν πάει καθόλου πίσω.

    Το επίπεδο στρες που δημιουργείται όταν για να γίνει μισή δουλειά (από μια μέση υπηρεσία) χρειάζονται άπειρες ώρες να την βουράς και κατά τη διάρκεια να νιώθεις εντελώς βλάκας και αβοήθητος, είναι απαράδεκτα ψηλό για τον μέσο Κύπριο. Αυτό το στρες απουσιάζει από την καθημερινότητα του μέσου Σουηδού.

    Από την άλλη ο μέσος Σουηδός έχει το στρες του ατέλειωτου χειμώνα (έκατσες μας την ούλλην ρε Σκέπτικ χε χε) – κάτι όμως που δεν μπορεί να ελεγθεί από κανέναν μαννοϋπάλληλο!

  16. 11/03/2009 12:52

    Οι κυπριακές τράπεζες έχουν τα χάλια τους, αλλά τουλάχιστον εν καλλίττερες που τις ελληνικές. Τζιείνες τζι αν σου φκάλουν την ψυσιή σου. Για να κάμουν μια μεταφορά ζητούν τζιαι φορολογική ενημέρωση. Πάντως έχω τζι εγώ πολλά να πω για τη συγκεκριμένη τράπεζαν τζι ας μεν τη χρησιμοποιώ πια. Υπάλληλός της ήταν η μοναδική γυναίκα που με έκανε να φανώ αγενής τα τελευταία είκοσι χρόνια. Άστα να πάνε.
    Μείνετε ποτζιεί κορούδες, όπου λλίον ή πολλά επικρατεί η λογική.

  17. 11/03/2009 18:54

    Χρυσοπράσινο φύλλο ριγμένο στο πέλαγος με μια “φάουσα” ερασιτέχνες -προφανώς δεν εννοώ εραστές της τέχνης- να κάθονται από πάνω? Φυσικά, δε φταίμε εμείς για τίποτα, ούτε για το γεγονός ότι ποτέ (σχεδόν) δεν αντιδρούμε!

  18. sike permalink
    11/03/2009 22:27

    ιντα φάτσα ο σκέπτικ! θέλω τζι εγώ

  19. 12/03/2009 13:15

    Η “οικειότητα που έχουμε σαν λαός” είναι συγχρόνως και καλό και κακό. Από την μια είμαστε ερασιτέχνες, βουτηγμένοι στην μετριότητα και το κουμπαριλίκκιν (και τούτο δεν πρόκειται να αλλάξει ΠΟΤΕ), αλλά από την αλλή υπάρχουν οι σχέσεις (δες κουμπαριλίκκια) για να να κάμεις την δουλειά σου και πιο γρήγορα.

    Με τα eBanking στην Κύπρο δεν βρίσκεις κ κάτι πολλά αξιόλογο – ουτε σε τράπεζες, ούτε και οπουδήποτε αλλού (κάτι που προέρχεται από την “οικειότητα που έχουμε σαν λαός”) – το πιο καλο eBanking είναι της Ελληνικής πιστεύω, αλλά υπόψην η ασφάλεια είναι πολλά σημαντική, γι’αυτό κάποια “παράλογα”. Από την άλλη προσωπικά ξέρω καλά μιαν υπάλληλο στο branch μου και με ένα τηλέφωνο κάμνω αρκετές δουλειές (κάτι που επιτρέπει η “οικειότητα που έχουμε σαν λαός”). Γενικά οι informal σχέσεις και συμφωνίες εμπεριέχουν ρίσκο – στην Κύπρο μόνο τέτοιες υπάρχουν.

  20. enixero permalink
    12/03/2009 17:33

    Polloi xenerotoi mazeutikan edw! Poio to provlima na sas milane ston eniko? Tounantion, deixnei oti eimaste filikos laos. An sas areskoun oi kryades kai oi psefto-episimotites kalytera (gia thn Kypro) na mhn pate piso.

  21. praktwr permalink
    13/03/2009 08:41

    Agaphte enixero! prin ksekinisw to logirdio mou kai pali ,na sou anaferw apla oti o plu8hntikos eugenias katargh8hke sth souhdia apo th dekaetia tou 70 meta apo kapoies politiko-koinwnikes anakatatakseis. Oloi sou lene DU(esy) asxetws hlikias kai me DU mporeis na apeu8hn8eis akomh kai se atoma me titlous eugenias se auth th xwra opou akomh yparxei vasilikh oikogeneia.Symperasma:zw ka8hmerina me ton eniko kai den antimetwpizw kanena provlima gia ton aplo logo oti ginetai h douleia mou opoiasdhpote fyshs kai an einai auth.epeita…sthn ellhnikh glwssa yparxei akomh o plu8hntikos eugenias eite mas aresei eite oxi kai den einai 8ema filikothtas einai 8ema epaggelmatismou. Kai pes as parei to potami ton plu8hntiko, ta “mana mou” kai ta “xarw se” en meros ths filikothtas?h gomena mono pou den h8ele na me kata8arhsei to “mou” thn marane?as ekane th douleia ths swsta kalhtera!!!

    an epishs apo olo to post to symperasma pou evgales einai oti emeis exoume provlima me ton eniko kai oxi me oles tis ypoloipes erasitexnikes matsoutsies tou ekastwte mannoypallhlou pou proanafer8hkan,eisai aksios/a ths moiras sou kai kala kamneis na parameineis sth vraxonhsida gia na men kraxtoume oi ypoloipoi pou zoume sto ekswteriko ws Homo Ampalatus Aloutous.ta sevh mou!

  22. enixero permalink
    13/03/2009 17:34

    Ego sxoliasa ena kommati pou to post pou mou ekame entyposi dioti epairnes anapodes pou sou milouse ston eniko kai me to “mou” ktl. Kai to opoio kommati sxoliasthke entelos xenerotika pou merikous. Oute gia thn eksipiretikothta ths tilefonitrias eipa tpt, oute gia thn apotelesmatikothta ths olhs prospatheias sou na metafereis ta lefta. Allh kouventa tzinh…

    En eimai sth vraxonhsida btw…

  23. enixero permalink
    13/03/2009 17:41

    Kai mathe na milas xoris na prosvaleis se parakalo. Ego oute ampalath se eipa, oute alouth. Edokes mou kai ta sevh sou themas. Piainne na peseis

  24. 13/03/2009 18:44

    Απο άποψης εξυπηρέτησης πελατών, στο νησί η ποιότητα είναι χάλια στις πλείστες εταιρίες με τηλεφωνικά κέντρα. Μόνο τα τελευταία χρόνια άρχισε να γίνεται καλύτερη (μπορείτε να φανταστείτε πως ήταν παλαιότερα όσοι δεν ζήσατε ποτέ εδώ…).
    Όσο για τράπεζες, στην Λαϊκή δεν είχα ποτέ προβλήματα, είναι ευγενικοί και εξυπηρετικοί όποτε τους πάρω τηλέφωνο.

  25. 14/03/2009 14:07

    to diko mou simperasma en oti to tilefwno tis theias stalws prepei na en sto spead dial kathe politi se touto ton topo

  26. praktwr permalink
    16/03/2009 10:09

    Agaphte enixero!apla mas eipes xenerwtous or is it me?

    ama prokaleis na antexeis kai thn antiproklhsh.ta eilikrina sevh mou kai pali!

  27. anathemame permalink
    16/03/2009 14:49

    xxexe polla kali i istoria sou ofilw na omologisw oti etsi eni kai ti siggekrimeni ora pou miloume to direct banking en doulefki i zao 8ori 😛

    egw san fitiis 3erw oti men epixirisis na trabisis lefta paraskebi sabbato kiriaki giati en tha sou fkali kanenan ATM efa tin kai 3erw afikw pou epia na travisw tin paraskebi efatsisa OULLA TA ATM THS LAMIA (en mia poli tis ellada) kai en m efkale selini kai oxi monon en m efkale selini EDEZMEFSE M TA KAI POU MESA STO LOGARIAZMO M KAI ENA KAMOUN KAI 1 MINA NA M TA BALOUN PISO telos pando EXTOS POU TOUTO TO KALITERO ITAN POU EPIA 1.1.2009 I WRA 1 TO PROI NA TRABISW LEFTA trabw 200 ebroulakia tsakarw meta pou 4 meres mesa sto direct banking tous (nai nai 8eli 4-6 meres na sou di3i mesa posa kai po8en etrabises) kai lali m oti etrabisa 200 kai 200 akrivos tin idia xroniki stigmi eeeee meta pou kamposi istoria kai kaka kai meta pou e3iasa to 8ema ebala m ta EFTIXOS telos pando emis stin kipro akousta exoume tin YPOTHESI TTTEEEEEELOS PANDOOOO

  28. Laikos permalink
    17/03/2009 21:54

    Έκανε και η Λαική την εξυπνάδα της.
    Ενώ όλα δούλευαν ΟΚ (nothing special δηλαδή απλά ΟΚ) με το Internet Banking ξαφνικά δεν μπορούσες να κάνεις μεταφορά λεφτών. Ζητούσε ένα περίεργο κώδικα. Πας στην τράπεζα και σου λέει ” Αν ναι για λόγους ασφαλείας επροσθέσαμε ακόμη ενα κωδικό” μάλιστα μπορώ να έχω το δικό μου; “βέβαια αλλά ξέρεις έχει χρέωση €15!”
    Δηλαδή αποφάσισαν μια μέρα να πάρουν €15 από τον καθένα και κάποιος είχε αυτήν την έξυπνη ιδέα. Άκουσαν πολλά όμως αλλά πλήρωσα. Μετά έλεγα την ιστορία σε κάποιο και μου είπε το έκανα και εγώ αλλά ήταν €10 ….
    Σαν τα ταμιευτήρια εν εσιη. Αμα τα καταφέρω θα φύγω από τις εμπορικές τράπεζες που είναι όλο μυστικές και περίεργες χρεώσεις …

  29. 16/03/2011 21:42

    Αγαπητή Δρ Ψωνάρα,
    Στείλε της φίλης σου, πράκτωρα 0071/2 τα χαιρετίσματά μου και πες της να επαναπατριστεί γιατί χανόμαστε. Αν θέλετε μπείτε στην ιστοσελίδα μου και αν σας εκφράζουν αυτά που γράφω στείλτε τα παρακάτω.
    Θανάσης Μπαγκατζουνης

  30. 17/03/2011 06:06

    Αγαπητή Δρ. Ψωνάρα

    δες και αυτή την σχετική καταγγελία (”με τη μίλλαν μας τηανίζει το βλαντζί μας”) του Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Συγγενών Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας Ελπίζω, Αγωνίζομαι-Ζω ΕΛ.Α-ΖΩ που μου στάλθηκε χθες:

    Σύνδεσμος Καρκινοπαθών και Συγγενών
    Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας
    Ελπίζω, Αγωνίζομαι-Ζω ΕΛ.Α-ΖΩ

    Τ.Θ. 22916, 1520 Λευκωσία, Τηλ. 22-666 595, 99-660 221,
    Τηλ/τυπο 22-666 878 Email: andreou2@cytanet.com.cy

    Λευκωσία, 16 Μαρτίου 2011
    Καταγγελία με Ηλεκτρονικό Μήνυμα
    Αξιότιμη
    Γεν. Ελέγκτρια
    κ. Χρυστάλλα Γιωρκάτζη

    Παραπλανητική διαφήμιση της Τράπεζας Κύπρου για ΟΚΤΚ

    Η Τράπεζα Κύπρου διαφημίζει αυτές τις μέρες στις τηλεοράσεις την προσφορά της με το ΟΚΤΚ. Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι το ΟΚΤΚ προσφέρει δωρεά τις υπηρεσίες σε όλους του καρκινοπαθείς, υπονοώντας ότι το κόστος της περίθαλψης το αναλαμβάνει η ίδια η Τράπεζα.
    Αυτό φυσικά είναι παραπλανητικό αφού σύμφωνα με τις δημοσιευμένες εκθέσεις του ΟΚΤΚ (http://www.bococ.org.cy, ετήσια έκθεση) για το 2009 το Κέντρο σε σύνολο εσόδων €28,252 εκ των οποίων τα €992.000 είναι διαγραφή της δωρεάς, ουσιαστικά έσοδα €27,260 εκ., χορηγήθηκε από το κράτος με €24.499 εκ. ή 89,87% ενώ η Τράπεζα χορήγησε μόνο €1.843 εκ. ή 6,76%, ενώ από άλλες πηγές παίρνει το υπόλοιπο 3.37%.
    Θεωρούμε επιεικώς απαράδεχτη και παραπλανητική τη διαφήμιση αφού «με τη μίλλαν μας τηανίζει το βλαντζί μας». Ευελπιστούμε ότι θα ενεργήσετε ώστε να διακοπεί η παραπλανητική διαφήμιση και δημοσιοποιηθεί η πραγματικότητα.
    Με εκτίμηση

    Χρ. Ανδρέου
    Πρόεδρος ΕΛ.Α-ΖΩ

    Κοινοποίηση: Γεν. Δ/ντή Υπουργείου Υγείας κ. Διον. Μαυρονικόλα και Υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας, Υπηρεσία Καταναλωτών.

  31. 18/03/2011 08:57

    Agaphte 8anash!poso xairomai pou se ksanavriskw me auto ton tropo giati se kapoia fash metaksu 2005 kai 2006 doulepsame mazi. xairomai idiaitera pou pleon douleveis idiwtika…8a prospa8hsw na epikoinwnhsw me mail.

    • 18/03/2011 22:51

      Θα χαρώ ιδιαίτερα!
      Στο μεταξύ, όποιος από τους φίλους καταφέρει να βρει το διαφημιστικό φιλμ (ρικ) του Μέγα Ευεργέτη των καρκινοπαθών και το βγάλει στο Youtube (με τουσ αριθμουσ που παραθετει η καταγγελια) κερδίζει ένα Τραπέζι με τρικούβερτο ελληνικό γλέντι στις Φοινικουδες.
      Θανάσης

Πε μας ρε!