Skip to content

Εγώ, η Ατσούμπαλη

04/06/2012

Νομίζω πως η πρώτη φράση που θυμάμαι την μάνα μου να μου λέει είναι “Σκατά κρατάν τα χέρια σου;” Εκ γενετής λοιπόν ατσούμπαλη, αλλά τις τελευταίες μέρες το παράχεσα. Δεν γινόταν να μην το παρατηρήσω.

Δεν μιλάμε απλά για “αχ, μου χύθηκε λίγο ο καφές πάνω στο πιατάκι, λεφτά, λεφτά!” αλλά για “αχ, επίτησα καφέ στο πάτωμα και τον τοίχο, περιουσίες, περιουσίες!”.

Νόμιζα ότι τα είδα όλα όταν τις προάλλες έβαλα νερό στο ποτήρι, πήγα να το αφήσω στο τραπεζάκι, και τελικά το άφησα κανένα μέτρο πάνω απ’το τραπεζάκι. Αυτό όμως ήταν το εύκολο. Το δύσκολο ήταν τα δευτερόλεπτα που φάνταζαν ώρες μέχρι να σιγουρευτώ πως δεν έπνιξα το computer, το βρισίδι που υπέστην, όπως και το μάζεμα των γυαλιών και των 400ml νερό από μμμ… παντού.

Αλλά όοοοοοοοοοοοοχι.

Σου’χω και καλύτερο.

Γιατί δεν είναι μόνο τα χέρια μου ατσούμπαλα.

Είναι και τα πόδια μου.

Ρώτα και τα μικρά μου δαχτυλάκια.

Δεν απαντάνε; Είναι σε κώμα.

Σήμερα όμως ομολογώ, I topped my self.

Αυτά είναι τα γεγονότα:

Βουρώ να περάσω τον δρόμο γιατί έρκεται αυτοκίνητο τζαι δεν είμαι πας την διάβαση. Φτάνω απέναντι, κουτσουφλώ πάνω στο πεζοδρομιούδιν, χάνω την ισορροπία μου, και άλμα – άλμα, συγκρούομαι μετωπικά με μια ανοιχτή πόρτα αυτοκινήτου (όπως θεαματικά κάνω illustrate), αριστερό φρύδι πρώτο.


Αυτά είναι τα παραλειπόμενα:

Τριαλαλί τριαλαλό, μες τον δρόμο τρέχω εγώ, κατσικάκι χαρωπό, και πηδάω τον φραμό…

Ωχ.

Τσίιιιιιιιιου επέτασα.

Στάθου.

Ε στάθου ολάν!

Ίσιωσε!

Ρααααααααααα!

***********************************(αστεράκια)***********************************

“Άου άου άου άου εχτύπησα!”

“Είσαι καλά;”

“Αου άου άου άου ναι ρε εντάξει καλά είμαι!”

“Ρε συ παρ’το χέρι σου απ’το μάτι σου να δούμε!”

“Αααααααααα!!!!”

“Ααααααααααα!!! Χαρτί χαρτί χαρτί”

Μη σας τα πολυλογώ, αιμορραγία του κερατά από μία πληγούλα τόση δα στο φρύδι, αλλά ως γνωστό οι πληγές στο κεφάλι αιμορραγούν σαν να έχουν περίοδο. Σιγά σιγά αντιληφθήκαμε πως η πόρτα έπιαεν καλά, σε μία ευθεία πάνω και κάτω από το μάτι. Αποφασίσαμε δε, πως το φρύδι θα χρειαζόταν συγκόλληση. Η ευτυχία του να’σαι γιατρός και να χτυπάς το κεφάλι σου από μόνος σου εν ώρα εργασίας, είναι ότι οι πρώτες βοήθειες είναι δίπλα.

Όμως δεν ήμουν στην εργασία μου! Είχαμε πεταχτεί στην αστυνομία μαζί με μια συνάδελφο για να  κάνω μια καταγγελία για παρενόχληση. Η παρενόχληση είναι φυσικά μια ευρεία κατηγορία, αλλά η μπατσίνα που έσπευσε να με εξυπηρετήσει με ενημέρωσε πως υπάρχει σημαντική διαφορά μεταξύ παρενόχλησης και κακοποίησης.

“Όι καλέ παρεξήγησης, είπα κρατώντας τον ματωμένο μπόγο χαρτιά πάνω στο μάτι μου, τούτο τωρά το έπαθα, δαμέ πόξω στο πάρκινγκ.”

Λίγες ώρες μετά το αποτέλεσμα είναι ελαφριά διάσειση με πονοκέφαλο, ζαλάδα και ναυτία.

Και ένα μαύρο μάτι.

Όχι, δεν είμαι σε θέση να γράφω στο μπλογκ. Τα συμπτώματα δεν το ευνοούν και κάθε τρεις και ολίγο κάμνω διάλειμμα. Μα η ανάγκη ήταν ξαφνική και ακαταμάχητη. Σαν την φόρα με την οποία προσγειώθηκα στην πόρτα.

Τελικά έσιει action η ζωή μου. Ίντα παραπονιούμαι;

9 Comments leave one →
  1. 04/06/2012 20:27

    Μη κακόν σου!

  2. Γιωργος permalink
    04/06/2012 21:21

    Ως διδακτορ του καταφατσελλωματος (5 καταγματα στα χερια και απειρα αλλα μικρα μικρα) σου εκφραζω τα respect μου. Περαστικα σου μεχρι το επομενο🙂

  3. Anonymous permalink
    04/06/2012 23:28

    Pios se parenoxli?

  4. postbabylon permalink
    05/06/2012 09:21

    poios se eparenoxlisen sior na tou katevwsw klikka?

  5. 05/06/2012 10:47

    Εν τον ξέρω ρε. Έβαλα την αστυνομία να τον γυρέψει.

  6. Epivatis permalink
    05/06/2012 14:17

    Perastika sou🙂

  7. 05/06/2012 17:44

    Aμαν κόρη μου ! εν κανεί η παρενόχληση επήες τζιαι κουτούλησες; Ατε περαστικά σου τζιαι μακαρι να οιασουν τον ενοχλητικόν!

  8. takkamx permalink
    06/06/2012 23:26

    Ο Γριστός και η Κατερίνα Στανίση!! πως τα εκατάφερες; είσαι μεγάλο ταλέντο τελικά!!

  9. ιων σκεπτικος permalink
    08/06/2012 21:46

    Μη κακον σου. Περαστικά.

Πε μας ρε!

