Skip to content

Να σου πω τη μοίρα σου να σου πω το ριζικό σου

01/05/2012

Καθώς εξεπάτρεφκα 2 κίντερ μπουένο διπλές, που δεν είναι καν στο τοπ 10 των αγαπημένων μου σοκολατικών απλά τούτες ήβρα ομπρός μου, it occured to me ότι άνοιξεν η ορεξούα μου δραματικά έσιει που τα προχτές το απόγευμα. Χμ, που την Κυριακή. Χα, εσκέφτηκεν το δαιμόνιο μυαλό μου, αλόπως έχω ωορρηξία αλόπως.

Τσιακκάρω μες το καλεντάριον πριν πόσες Κυριακές είχα την τιμή να δω την άτιμη, τζαι κοίταξε να δεις κύριε μου, η χαρά του να βλέπεις κάθε τέσσερις Κυριακές ντανγκ: Όντως η μέρα που άρκεψα να τρώω μωρά με τα πάμπερς, συνέπεσε με την μέρα που είχα ωορρηξία.

Κρατώντας λοιπόν το καλεντάριον του κινητού στο χέρι, και όντας αθκιασερή, είπα να τσιακκάρω πότε θα ξανάρθει για να δω αν συμπέφτει με καμία εφημερία. Θα χαρείς να μάθεις αγαπητέ αναγνώστη, πως όχι, δεν συμπέφτει.

But, alas, κάποια δευτερόλεπτα αργότερα, εύρηκα αγαπημένε μου αναγνώστη, εύρηκα!

(Η κόκκινη μέρα είναι obviously η πρώτη αιματηρή, και οι πράσινες τα σημαντικά      γεγονότα. Οι μέρες άμεσα πριν και μετά την κόκκινη θεωρούνται υπερευαίσθητες.)

Σαν τον Μάη ας πουμε, έχω ανάμεσα σε άλλα ένα 4ήμερο course (8-11). Τωρά ξέρω πως εννάμαι τυχερή αν θυμούμαι την πρώτη μέρα, άτε και την δεύτερη. Η τρίτη και ιδίως η τέταρτη μπαίνουν προκαταβολικά στα ποσκούπιδα.

 _______________________

Όι, όι τούτο στις 11 εν γίνεται, πραχτικά δηλαδή, εγώ τζείνες τις ώρες που πρέπει να εφημερεύω κανονικά αντί να δουλεύκω τζοιλιοπονώ, αντί να περπατώ σέρνομαι, τζαι αντί να μιλώ μουγκανίζω. Όι να φκάλω 24 ώρες επείγοντα. Οπότε δεν γίνεται. Θα δω ποιος εφημερεύει την προηγούμενη εναλλακτικά την επόμενη Δευτέρα, που εν μαλακία γιατί εν Δευτέρα αλλά δεν μας επηρεάζει πάραυτα, τζαι θα του πω να αλλάξουμε γιατί “ου στραβάρα μου τζαι εξίχασα, εν το πάρτι γενεθλίων της κολλητής μου”. Σσιώπα ρε.

_______________________

Χαααααα! Free at laaaaaast! Free – at – last.

 _______________________

Ξέρω πιλέ μου πως εννα’ρτει τέλλεια στην αρχή των διακοπών, να φεύκει που την μέση, τζαι πως στην επιστροφή θα κλαίω πολλά και προκαταβολικά.

Κατάλαβες;

Ποτέ πριν μια γυναίκα δεν είχε τόσο δυνατό όπλο στα χέρια της! (Καλά το είχε από πάντα αλλά το καλεντάριον που πάει πάνω κάτω με ένα κλικ ή ένα φλαπ πρόσφατα εφευρέθηκε.) Αν είσαι γυναίκα (ή άντρας), έχεις σταθερό κύκλο, και είσαι συμπτωματική (-ος), τότε προετοιμάσου για τους επόμενους 3-12 μήνες έγκαιρα και με σιγουριά, γνωρίζοντας εκ των προτέρων τις κλάππες που ενδέχεται να σου βάλει ο χειρότερος εκθρός σου, που είναι ο εαυτός σου. Δηλαδή, κάνεις φαστ φόργουορντ 4-4 τις εβδομάδες πάνω στο καλεντάριον, και προγραμματίζεις όσο μπορείς όλα τα σημαντικά γεγονότα όπως ίντερβιου, σημαντικά ραντεβού, ταξίδια, ρομαντικά weekends, γάμους κτλ σε στρατηγικά επιλεγμένες ημερομηνίες.

Έτσι ξέρεις τι να αναμένεις από τον εαυτό σου σε αυτές τις κρίσιμες (λέμε τώρα) στιγμές, και αν δεν μπορείς να τις αποφύγεις, τουλάχιστον να προετοιμαστείς κατάλληλα.

Αστρολογία τζαι μαλακίες.

Βιολογία μάνα μου, βιολογία!

Soon και σε Ταρώ.

10 Comments leave one →
  1. 01/05/2012 10:47

    respect!

    πάω να ποσκολιστώ με το κινητό μου!!!🙂

  2. Γιωργος permalink
    01/05/2012 11:00

    Γιατι μου θυμίζει ρεκλάμαν των ΑΜΑΝ;

  3. 01/05/2012 11:13

    ( Μεγαλόφωνα: ) Το καλεντάριν εν’ εμείς που πρέπει να το βαστούμε για να σας ποφεύκουμε…


    Καλάν, εσιώπησα…

  4. Πρασιναδα permalink
    01/05/2012 16:37

    Χαχαχα! Τζαι εγω κρατω στατιστικές των “περιοδικών” μου…….μα πως εζουσαμεν σιορ πριν τα phone apps!?

  5. 01/05/2012 23:36

    Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

  6. 02/05/2012 00:22

    έχεις γίνει τελείως σουηδέζα ρε!

    • 02/05/2012 10:52

      Εννοείς την τάση να προγραμματίζω 6 μήνες μπροστά, ή τα μακρυά ξανθά μου μαλλιά και μπλε μάτια;

  7. takkamx permalink
    05/05/2012 12:55

    ε γαμώτο. γιατί εν έχω τζιαι εγώ σταθερό κύκλο ! εν θα μπόρω να προετιμαστώ ρε παιδί μου!!

  8. 01/10/2012 17:20

    !S!WCRTESTTEXTAREA000000!E!

Πε μας ρε!

