Skip to content

Όνειρο Απατηλό

29/04/2012

Εψές έκαμα σεξ με τον παιδικό μου φίλο. Η όλη φάση εξελίχθηκε εντελώς αυθόρμυτα και φυσιολογικά, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι το πρώτο φιλί ήταν ουσιαστικά νευρικό γέλιο του ενός μέσα στο στόμα του άλλου. Το σεξ ήταν πολλά καλό, σαν να γνωρίζαμε ο ένας τον άλλο μια ζωή. Οh, wait…

Μόνο που εκείνος δεν το ξέρει γιατί εν στο όνειρο μου που εσεξαριστήκαμε.

(Καλά, ακόμα να μάθεις πως I never kiss and tell?)

Φυσικά ήρτεν άπλετες φορές η κουβέντα του εγώ κι εσύ, εσύ κι εγώ. Συνήθως σε ατμόσφαιρα χιούμορ και πειράγματος όπου οι μόνοι που πληγώνονταν ήταν οι μανάδες μας που ανέκαθεν θέλαν να συμπεθεριάσουν.

Σήμερα όμως σοκάρομαι διότι αν ήξερα φίλε αναγνώστη ότι ταιριάζουμε τόσο πολύ στο κρεβάτι, ενώ προφανώς ταιριάζουμε και σε όλα τα άλλα (ακόμα και στο ότι δεν κουτσιούμε ταίρι), εν θα επερίμενα 20 χρόνια να μπει το σκουλούτζιην στον εγκέφαλο μου και να κάμνω σκέψεις του στιλ, “οι καλύτεροι φίλοι κάμνουν τις καλύτερες σχέσεις”, ή εναλλακτικά “οι φίλοι στην ανάγκη φαίνονται” και άλλα σχετικά. Εξάλλου τούτα εν τα πολλοπιστεύκω. Τώρα όμως που έχω την άνωθε σημαντική πληροφορία, στην περίπτωση μας η ένωσης δεν θα είναι συμβιβασμός του στιλ “μη χείρον βέλτιστον”, αλλά “στραβοί ανηβλέψατε”!

Θα μου πεις τωρά, κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Προβληματίζομαι. Να του πω για την εμπειρία μας? Εσκέφτηκες να είδε το ίδιο όνειρο ταυτόχρονα με μένα; Γουάου! Καλά καλά, κόφκω τα μεταφυσικά. Να δω την εμπειρία μας ως όνειρο κατηγορίας “ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται” το οποίο λογικά ισχύει αλλά εν πιο ενδιαφέρον να προκαλούνται ίντρικες από το τίποτα; Όι, εν εκατάλαβα, γιατί να ιντρικαριστώ μόνη μου και όχι μαζί του;  Θα του το πω. Μα γιατί να χαλάσει μια φιλία άμα ο ένας θέλει να βάλει τον άλλον που κάτω;  (Άραγε;)

Παρέτα, εν τζαι αντροπιάρης, εν να μεν μου ξαναμιλήσει.

Πάω να γυμναστώ τζαι να ερωτευτώ τον εαυτό μου εκ νέου.

Ου, μόλις είχα deja vu.

5 Comments leave one →
  1. 29/04/2012 14:38

    Εγώ εν ακολουθώ την trendy θεωρία ότι όταν ένας άντρας τζιαι μια γεναίκα ταιρκάζουν σε τόσα πολλά εν πρέπει να τα πιάννουν επειδή “εν ο καλύττερος μου φίλος” τζιαι αν “χαλάσει η φιλία μας που έχουμε 20 χρόνια” τζιαι άλλα διάφορα mumbo jumbo.

    Βρίσκω το τζιαι λλίο τραγελαφικό ας πούμε, να ακούω διάφορους τζιαι διάφορες να μου εξιστορούν το πόσο σκατά ήταν η τελευταία φιλένάδα/φίλος τους, ότι ήταν γάρος ή αναίσθητος τζιαι το ένα τζιαι το άλλο αλλά να ήταν μαζί του για ξέρω γω πόσους μήνες ή χρόνια τζιαι ταυτόχρονα οι ίδιοι να λαλούν το πόσο καλά περνούν με τον άντρα/γυναίκα κολλητό τους, όπως τις αμερικάνικες ταινίες ένα πράμα, αλλά επειδή εν φίλοι απαγορεύεται να τα πιάσουν. Που ποιόν απαγορεύεται ολάν;

    Οι φιλίες εν για να γενιιούνται τζιαι να πεθανίσκουν όπως ούλλα τα ζωντανά πράματα στο κόσμο – ενεν αντίκες για να τες βάλεις μέσα σε γυάλλες τζιαι να τες γυαλλίζεις για να εν πάντα αστραφτερές. Νιώθεις ότι ταιρκάζεις με κάποιον πολλά; Κάμνεις την κίνηση τζιαι ότι βρέξει ας κατεβάσει. Μπορεί να μεν ξαναμιλήσετε. Σικκιμε. Αν τζιαι εγώ από ότι βλέπω γυρώ μου αμαν θκυό πλάσματα εν ωριμοι εσωτερικά εννά μπορέσουν να συνεχίσουν την φιλία τους τζιαι μετά που έτσι περιστατικό, απλώς μπορεί να χρειαστεί κάποιο seperation για λλίο τζιαιρό ώσπου να περάσει η μπόρα.

    Αυτά.

  2. Γιωργος permalink
    29/04/2012 17:29

    Αν θκιεβαζει το συγκεκριμενο blog μαλλον εν θα χρειαστει να του πεις τιποτε.
    Λοιπον καταρχην εν βλεπω ουτε εγω λογο στο να μην εισαι μαζι με καποιον εφοσον υπαρχει αμοιβαια ελξη. Το ειμαστεν φιλοι εν πελλαρες. Απλα βασανιζεσε.

    Ομως η ολη φαση εγκυμονει κινδυνους γιατι που την μιαν η ολη “εμπειρια” ηταν στο ονειρο σου το οποιο μπορει να ηταν προιον αστοσιας (την οποια πιστευκω μια γενεκαρα σαν εσενα εν θα δυσκολευτει να ξεπερασει). Τζιαι πες γινετε ιντα που γινετε…αν δεν ηταν τζινο που επεριμενες; Τελοσπαντον…αν δεν δοκιμασεις εν θα μαθεις🙂

  3. Moonlight permalink
    29/04/2012 23:20

    Είμαι επίσης της ιδίας άποψης με τους ανωτέρω. Εν θα το έκαμνα εύκολα, αλλά άμα εν κάτι που το σκέφτεσαι, τζαι εν είσαι 15 χρονών τζαι να συγχέεις τα συναισθήματα, νομίζω ότι έννεν κακό. Γενικά, όι ειδικά.

  4. 30/04/2012 20:45

    πε του το να γελάσουμε! εμείς, γιατί εσείς εν νομίζω! πάντως αν το μάθει η μάμα σου τζιαι η μάμα του εννά κάμουν παναήρι! εννά σου πουν εν σημάδι! :Δ

  5. 05/05/2012 17:24

    ouch! δύσκολα τα πράματα, για να είσαστε φίλοι και όχι εραστές υπάρχει λόγος, αλλιώς θα ήσασταν ζευγάρι to start with. Μπορεί να είδες το όνειρο επδ είσαι μόνη σου, επδ ήταν εκείνες οι μέρες του μήνα, επδ επδ επδ. Αλλά το ότι εννά το πεις και εννά γίνει ξεκάθαρο αλλάσσει την κατάσταση, φέυκει που το υποσυνείδητο φλερτ και γίνεται απτό, so be careful!

Πε μας ρε!

