Skip to content

Γάμος; Παιδιά; Ποιος; Εγώ;

27/08/2011

Όσο περνούν τα χρόνια εντείνονται και εντατικοποιούνται οι εκκλήσεις από τους γονείς μου όπως βρω άντρα, κάμω τους εγγονούι, και τα δύο σε συνδυασμό ή μόνα τους, κυρίως το εγγονούι.

Παλιότερα δεν έπεφτα εύκολα στην λούμπα αυτών των συζητήσεων, όμως τωρά πιάνω τον εαυτό μου να συζητά εκτεταμένα για παιδαγωγικές μεθόδους αναγιώματος του δικού μου παιδιού, που θα βοηθούν σε μικρότερο πελά στην κκελέ τόσο των γονιών και του λοιπού περίγυρου, όσο και του παιδιού του ίδιου. Το παιδί θα κόψει το νυχτερινό φαί και ξύπνημα το πολύ στους 3 μήνες, θα κοιμάται σε ξεχωριστό δωμάτιο για να αποκτήσει ανεξαρτησία, θα έχει τις τάδε ρουτίνες με τις τάδε εξαιρέσεις για τις οποίες θα προειδοποιήται για να νιώθει ασφαλές και για να συνεργάζεται καλύτερα, και άλλα πολλά. Εκπαίδευση uber alles.

Επίσης εκτεταμένα συζητώ και για τον επικείμενο γάμο μου, κυρίως την τοποθεσία, και διαπραγματεύομαι το ξυπόλυτη σε γρασίδι ή στην άμμο;, όπου το ξυπόλυτη είναι το μόνο constant γιατί δεν προτίθεμαι να υποφέρω πάνω στο ψηλοτάκκουνο καθ’όλη την διάρκεια του πιο σημαντικού πάρτι της ζωής μου, θέλω να είμαι όσο πιο άνετη γίνεται. Α και στο πάρτι θα είναι καλεσμένα 50-100 άτομα διότι το πόιντ εν το πάρτι και ο χορός που θα σύρω, όι το να στέκουμαι με τες ώρες και να φιλώ σταυρωτά 2000 άτομα που παίζει αν τα εξανάδα, αν θα τα ξαναδώ ή αν θα τα θυμούμαι σε πέντε λεπτά.

Λείπει φυσικά μια μικρή λεπτομέρεια: Ο άντρας μου ή/και πατέρας του παιδιού μου.

Όλα αυτά ως είναι φυσικό, με προβλημάτισαν αγαπητοί μου. Γάμοι, παιδιά, δεσμεύσεις, δεν ήταν πράγματα που με απασχολούσαν μέχρι πρότινος. Είχα κάποιες απόψεις φυσικά, αλλά δεν αφορούσαν κατ’ανάγκη εμένα. Σήμερα οι ζωές των περισσότερων φίλων μου έχουν αλλάξει και κινηθεί προς εκείνη την κατεύθυνση. Δεν μπορώ να πω, σε κάποιες στιγμές έχω νιώσει το τσίμπημα της ζήλιας για τα καλά της συντροφικότητας, για την χαρά ενός βρέφους, αλλά τις περισσότερες φορές το βάρος των ευθυνών της ζωής αυτής και το πόσο βαρετή και κουραστική φαίνεται σε μένα που είμαι απ’έξω, με κάνει να κουνιέμαι απ’τη θέση μου και ψιθυρίζω “μακρυά από μας!”.

Είναι γεγονός πως αν είναι να’ρθει θε να’ρθεί, αλλιώς θα προσπεράσει. Και μπορώ να πω πως είμαι εντάξει και με τις δύο εκδοχές γιατί και με τις δύο θα έχει η ζωή μου νόημα.

Οπότε αποφάσισα πως το πιο σημαντικό πάρτι της ζωής μου θα πραγματοποιηθεί ούτως ή άλλως, με ή χωρίς σύντροφο, γιατί ο βρίσκω πολύ ρατσιστικό οι εργένηδες να μην γιορτάζουνε ποτέ. Για τις ανάγκες του πάρτι, μια φίλη ή ένας φίλος μου θα κάνει την κουμπάρα γιατί θα θέλω βοήθεια με τη διοργάνωση, και οι καλεσμένοι θα πρέπει να φέρουν δώρα σε μορφή λεφτών, καφετιέρας, σετ τσαϊκών, αποχυμωτή, βάζου, για να με βοηθήσουν να ανοίξω σπίτι. Θα έχουμε γρασίδι, λευκές τέντες και DJ, μη σου πω και live μπάντα. Θα αναγκαστούν να με ακούσουν να τραγουδώ τουλάχιστον ένα τραγούδι για την περίσταση. Θα έχει και τούρτα. Μπορεί να είναι και τα γενέθλια μου.

Όσο για το θέμα του παιδιού, ξεκινώ επίσημα την γατοσυλλογή μου με την Κλάρα (από το κουκλάρα),

έτσι ώστε μέχρι τα 45 μου να είμαι το στερεότυπο της τρελής MILF with a beautiful pussy – που λέει και το Αγρινό.

18 Comments leave one →
  1. 27/08/2011 13:53

    ILF with the beautiful pussies?

    Mouahahahahahaaaaahaaaaa

    • 27/08/2011 14:18

      Μόλις μου έδωκες την καλύτερη ιδέα για logo φανέλλας ever🙂

      Μπροστά εννά γράφει, “I’m an ILF with a beautiful pussy” τζαι που πίσω εννάσιει μια φωτογραφία που θα απεικονίζει εμένα με το γατί. Α; Α;

  2. 27/08/2011 14:20

    μην αφαιρείς το m από το milf έστω κι αν δεν είσαι μάνα. η λέξη αναφέρεται απλά σε older attractive female. άμα τα έχεις αυτά είσαι milf. αν έχεις και attractive pussy ακόμα καλύτερα!

  3. 27/08/2011 14:40

    Σας διαβάζω και σας συστήνω (από το δικό μου).
    Κοντά σας με έφερε το εκπληκτικό σας post περί ευθανασίας κι από τότε είμαι πιστή για τις απόψεις, το χιούμορ αλλά και την απολαυστική γλώσσα σας. Τώρα και για τη Γατοφιλία σας.

    • 27/08/2011 15:46

      Καλωσόρισες Δάφνη, χαίρομαι που έπεσες στην παγίδα μου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.🙂

  4. 27/08/2011 15:44

    χαχα check this out:

    Έξυπνη γυναίκα, γύρω στα τριάντα
    με καριέρα και λεφτά μα μόνη δίχως άντρα
    Οι συγγενείς θα σκέφτονται πως ίσως να’σαι γκέι
    πολύ μοντέρνα ντύνεσαι κι αυτό ίσως να φταίει.

    Αφήστε την κοπέλα πια να ζήσει όπως θέλει,
    πως νιώθει εκείνη μέσα της κανένας σας δε ξέρει
    Παντρεύτηκαν και οι φίλες της και τώρα είναι η μόνη
    που να κρατάει στα χέρια της ζωής της το τιμόνι.

    by Chrissie.
    Made in Cyprus🙂

  5. 27/08/2011 18:27

    Αψογη η Χρυσή, Αψογο και το γατί σου…

    Λατρευω γατιά..

  6. 27/08/2011 18:28

    τρελή κουκλάρα η γάτα🙂

  7. takkamx permalink
    28/08/2011 09:06

    εγώ λαλώ σου καλά κάμνεις.
    Υ.Γ. ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

  8. Anonymous permalink
    28/08/2011 12:37

    o oros pou psaxneis ine “cougar”!!

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cougar

  9. 30/08/2011 19:35

    wxxou to kattoui thelw na to tiganisw tzai na to faw!!!!!!! beautiful pussy indeed

  10. 31/08/2011 10:13

    E cilf you seriously need a boyfriend :p

  11. 18/10/2011 14:00

    Δυνατή;

  12. Constatninos permalink
    26/10/2011 22:51

    Still alive?

  13. κικα permalink
    28/10/2011 08:20

    ατε κορη αφησες μας με δκιο χειλη καμενα!

Πε μας ρε!

