Skip to content

Το καλό το παλικάρι, ξέρει κι άλλο μονοπάτι

03/08/2011

Δύο εβδομάδες πριν:

Συγκλονισμένη από τα γεγονότα, η Μαίρη γράφει στο facebook: “Όλο τον Αύγουστο δεν θα ανάψω ούτε μία φορά το aircondition εις μνήμη των νεκρών στο Μαρί”.

Είμαι πολύ γαμάτη, σκέφτηκε περήφανα. Πόσοι άλλοι έχουν τα κότσια να αναλάβουν τέτοια μεγάλη δέσμευση; Όχι πολλοί! Δεν είναι κούκλα μου όλοι σαν εμάς. Οι παραπάνω μόνο λόγια είναι, ενώ εμείς είμαστε των πράξεων! Εντάξει, δεν λέω, είναι σοβαρή πρόκληση αν λάβεις υπόψιν ότι η ζω στη Λευκωσία όπου τον Αύγουστο οι θερμοκρασίες φλερτάρουν συνεχώς με το νούμερο 40 τζαι δεν υπάρχει ούτε μια κολύμπα να δροσιστεί το πλάσμα.

Δεν έχει σημασία, εγώ θα βρω την λύση! Στο κάτω κάτω της γραφής, μόνο την μέρα θα υποφέρω για την μνήμη τους, την νύχτα συνήθως έχει δροσιά στην πρωτεύουσα. Την πρώτη εβδομάδα του μήνα έτσι κι αλλιώς θα είμαι στο γραφείο και εκεί δεν έχω επιλογή. Θα βγαίνω έξω για τσιγάρο όσο πιο συχνά μπορώ, δεν πειράζει, ας πάθω καρκίνο, και όταν θα μπαίνω αναγκαστικά μέσα πάλι, η αίσθηση του δροσερού αέρα θα μου προκαλεί εμετό. Το σαββατοκύριακο αν καταφέρω ως τότε να χάσω 7,5 κιλά, θα την βγάλω στην παραλία στον Πρωταρά. Εναλλακτικά, θα πηγαίνω εκδρομές στο βουνό. Δεν ήμουν ποτέ του βουνού, ξέρεις, τα χωριά, οι χωριάτες, τα χώματα, τα χόρτα, τα ζουζούνια, ξενερώνουν με τούντα πράματα, αλλά λίγη φύση δεν θα μου κάμει κακό! Θα περπατήσω επιτέλους σε ένα από τα δεκάδες μονοπάτια της φύσης που ακούεις πως έχουμε. Search, search… α τούτο φαίνεται καλό. Τρία χιλιόμετρα. Ε πόσο να’ναι; Σιγά το πραματούι. Που το σπίτι μου ως τον μπακάλη ας πούμε εν 200 μέτρα. Δηλαδή… calculator, calculator… δεκαπέντε φορές η απόσταση. ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ; ΤΖΑΙ ΠΙΣΩ; Ε, όι τζαι να πάθω ρίξη μήτρας που το περπάτημα! Ξέχαστο, έτσι κι αλλιώς δεν ήμουν ποτέ του βουνού.

Οκέι,  από τις 10 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα θα παρκάρω κάτω από μιαν τερατσιά (note: αύριο search για την πιο παχιά σκιά τερατσιάς εντός δύο τετραγωνικών χιλιομέτρων), μόνη μου αφού όλοι οι άλλοι θα είναι Πρωταρά ή σπίτι στο aircondition, να ακούω μουσική ή να διαβάζω κανένα βιβλίο (βιβλίο; εγώ; αχαχαχαχαχα) εννοείται με ανοιχτό το aircondition, διότι το aircondition του αυτοκινήτου δεν πιάνεται. Δύο μέρες παίζει να μου στοιχίσουν 70 ευρώ σε βενζίνη (τι τα’θελα 25 άλογα; δεν υπήρχαν άλλα πορτοκαλί ηλεκτρίκ αυτοκίνητα;) και η τερατσιά πιθανότατα θα ψοφήσει από τις εξατμίσεις αλλά κάθε μεγάλος στόχος έχει και το collateral damage του. Ε μετά; ΜΕΤΑ; Που ξεκινά η άδεια μου; Αποκλείεται να χάσω 7,5 κιλά, από την ώρα που έγραψα το status καθάρισα μισόν ποτσίν νουτέλλα! Τι θα κάμω; Θα την βγάλω κάτω από την τερατσιά ως την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου που πάω πίσω δουλειά; Οημέ! Τι έκαμα;!

Σήμερα:

Η Μαίρη βρίσκει wi-fi spot, μπαίνει στο facebook από το blackburry της, και γράφει, “Αστακομακαρονάδα στην Μύκονο, life is beautiful”.

4 Comments leave one →
  1. takeiteasy permalink
    03/08/2011 14:30

    Η επανάσταση της Μαιρούλας . . . . και η ξεκούραση του πολεμιστή!!!!

  2. 03/08/2011 15:15

    Εν τζαι δουλεύκει στη βουλή? Γιατί μπορεί να συνοδεύκει επαγγελματικά τον Κάρογιαν! 🙂

    Έτσι θυσίες, κάμνω τες τζαι εγώ.

  3. takkamx permalink
    03/08/2011 21:41

    Ήντα chance να πιάννεται το aircondition του ξενοδοχείου; Γιατί η Μαιρούλλα εν typical Κυπρέα.

  4. 16/08/2011 09:27

    Γεια σου Ψυχία.

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για αυτό το ποστ. Αυτό νιώθω τον τελευταίο μήνα και καθώς το διάβαζα μου ήρθαν στο μυαλό τουλάχιστον 10 άτομα σαν αυτά που αναφέρεις, επώνυμα ή μη. Σε ευχαριστώ που το έγραψες εσύ, γιατί εγώ απλώς βαρέθηκα να το κάνω. Είμαι και κάπως πεσμένη στη σχέση μου με το blogging τελευταίως, αλλά αυτό ήταν από τα καλύτερα που διάβασα σχετικά με το θέμα. Απλό, απέριττο, άκρως ρεαλιστικό. Δυστυχώς.

Πε μας ρε!

