Skip to content

Η Καμένη μου Φαντασίωση

07/04/2011

Παναγίιιια μου πως μου την σπάει αυτό το ππίττι-ππίττι. Στην Παγοχώρα έχουμε κυρίως χιονοπτώσεις, όχι βροχοπτώσεις, έτσι όταν αρχίσουν οι βροχοπτώσεις συνοδευόμενες από τον γκρίζο ουρανό πιάνουν με τα ίχλιχλι μου γιατί δεν σταματούν με τίποτε. Δεν είναι σαν τις Κυπριακές μπόρες που εννά σύρει ένα τουλούμι νερό, εννά φκιερώσει τζαι θα φκάλει ήλιο. Δαμέ η βροχή δεν δείχνει την ίδια ανυπομονησία να φκιερώσει. Η κάθε σταγόνα περιμένει υπομονετικά τη σειρά της όπως τους Παγοχωρίτες στην ουρά εισιτηρίων. Η Κυπριακή ανυπομονησία του στυλ να-δω-πως-μπορώ-να-γελάσω-στους-μπροστινούς-μου-τζαι-να-πιάσω-εισιτήριο-πρώτος εδώ δεν υπάρχει.

 

Περισσότερο βρέχει τους μήνες Νοέμβριο και Απρίλιο αλλά δεν είναι παράξενο να έχεις συνεχόμενη βροχόπτωση για εβδομάδες μες τον Ιούλιο/Αύγουστο. Σε μια στιγμή απελπισίας μετά από 3 εβδομάδες συνεχούς βροχόπτωσης τον Ιούλιο του 2009 είχα σκεφτεί να “πετάξω ένα σπίρτο” μπας και μειωθεί ένας σοβαρός παράγοντας παραγωγής υγρασίας: το δάσος, και σταματούσε επί τέλους να βρέχει. Πριν με κρίνετε για εχθρό της φύσης, είναι ανάγκη να μπει στις σωστές του διαστάσεις το extent του “κακού” που προτίθεμαι κάποια στιγμή να κάνω.

 

 

Το κέντρο της Στοκχόλμης και τα άμεσα περίχωρα

 

Στον άνωθεν χάρτη παρουσιάζονται τα άπειρα δάση (πρόσεξε: όχι πάρκα, δάση) του κέντρου και άμεσων περιχώρων της πρωτεύουσας. Ναι, είμαστε πολύ ευγνώμονες για το πράσινο και τον καθαρό αέρα. Και γι’αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν έχω μεγαλομανή σχέδια να το εξολοθρεύσω εντελώς. Εγώ η καημένη, μόνο τις κόκκινες περιοχές θέλω να κάψω. Την μία που είναι κοντά στο σπίτι μου, και την άλλη που είναι κοντά στη δουλειά μου.

 

Το γεγονός ότι με το να κρούσει λλίο δάσος θα δημιουργηθεί πλάτσα για να χτιστούν διαμερίσματα έτσι ώστε να μειωθεί το πρόβλημα έλλειψης κατοικιών είναι μπόνους.

Το γεγονός ότι το κάψιμο ελάχιστα θα επηρεάσει την χλωρίδα και την πανίδα λόγω της μικρής σχετικά καταστροφής είναι δεύτερο μπόνους.

Το γεγονός ότι δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να πάρει φώκον λόγω της περίσσιας υγρασίας των πυκνών δασών το παραβλέπουμε γιατί χαλά την φαντασίωση.

Το γεγονός ότι το δάσος είναι και παραγωγός οξυγόνου, το παραβλέπουμε για λόγους συμφεροντολογικούς. Χεστήκαμε. Άμα θέλουμε οξυγόνο, βάζουμε μάσκα!

18 Comments leave one →
  1. 07/04/2011 13:34

    Μου φαίνεται πως χρειάζεσαι τεχνογνωσία ελλαδική. Εντατικά σεμινάρια κοντά σε Ελλαδίτη εμπρηστή-εργολάβο πολυκατοικιών -ιδιοκτήτη αυθαιρέτου-μεγαλοεργολάβο δημοσίων έργων- απλό βοσκό- πυρομανή-πολεοδόμο-οικοπεδάρχη κλπ κλπ.
    Βλέπεις πόσοι “κλάδοι” εδώ γύρω τριγύρω έχουν τη γνώση που αποζητάς?

  2. 07/04/2011 15:19

    Πε μου κόφκεις καθόλου που το τρίγωνο ύψωνας-τραχώνι-κολόσσι?

  3. 07/04/2011 17:15

    Πυρ και μανία σε βρίσκω σήμερα! :p

  4. strovoliotis permalink
    07/04/2011 20:52

    Δεν συμπαθώ όσους δεν συμπαθούν την βροσιήν.

    Η μέγιστη μηνιαία κλιματική τιμή υετού για Στοκχόλμη είναι 72 χιλιοστά και τα παίρνετε τον Ιούλη. Ο Απρίλης είναι από τους πιο φτωχούς (525 χιλιοστά για όλο τον χρόνο).

    Για σκοπούς σύγκρισης, ο πιο δυνατός μήνας της Λεμεσού είναι ο Δεκέμβρης, όταν αναμένεται να πέσουν 80 χιλιοστά (320 χιλιοστά κλιματική τιμή για όλο τον χρόνο).

    • 07/04/2011 20:59

      Σωστές οι πληροφορίες σου αλλά ο μήνας με τις πιο πολλές βροχερές μέρες είναι ο Απρίλης. Απλώς εν κάμνει ποτάμια, κάμνει πίττι-πίττι. Εν λλίο overkill όμως να μεν με συμπαθάς επειδή εν συμπαθώ την βροχή.

      • strovoliotis permalink
        07/04/2011 21:14

        Και όμως, δεν είναι ούτε ετσι. Οι Νορβηγοί λένε πως ο μήνας σας με τις πιο πολλές βροχερές μέρες είναι ο Δεκέμβρης:

        http://www.yr.no/place/Sweden/Stockholm/Stockholm/statistics.html

        Για τη συμπάθεια δες το διαφορετικά: χρειάζομαι πολύ λίγο για να συμπαθήσω κάποιον🙂

      • 09/04/2011 12:03

        1. Τον Δεκέμβρη εν χιονερές μέρες που έχει, όχι βροχερές.
        2. Πάντως σήμερα έχουμε 9 απριλίου τζαι οι 7 βροχερές μέρες που εν το average (συλλογή δεδομένων από αρχαιοτάτων χρόνων άρα δεν φαίνονται τα trends των πρόσφατων κλιματικών αλλαγών) έλαβαν χώρα πιλέ.
        Άκου τζαι νάκκον την εμπειρία.🙂

      • strovoliotis permalink
        09/04/2011 15:24

        Εντάξει, πάω πάσο. Εγώ έψαχνα στατιστικά για υετό ή ατμοσφαιρικά κατακρημνίσματα, ό,τι πέφτει από τον ουρανό δηλαδή.

        Εσύ ξεχωρίζεις τη βροχή από το χιόνι, καλώς!

        Πάντως, ό,τι πέφτει από τον ουρανό είναι καλό🙂

        Για φέτος φαίνεται θα έσιετε λαμπρόν πάσχαν – οι στατιστικές δεν κάνουν λάθος🙂

  5. 07/04/2011 22:05

    Άστο πάνω μου! Εγώ θέλω να κάψω όλα τα δάση της Σουηδίας και όλους τους Σουηδούς μαζί. Αμα τα κάψω όλα θα είναι μέσα σίγουρα και αυτα που θες να καψεις εσυ οπότε….όλα καλα!

    • 09/04/2011 12:04

      Λυπάμαι, δεν μπορώ να στηρίξω τα σχέδια σου. Το μαύρο χρώμα στο περιβάλλον μου και η μυρωδιά καμένης σάρκας, μου χαλούν τη διάθεση.

  6. 08/04/2011 09:08

    εγω εχω άλλη εθνικότητα υπόψη μου που της πάει ένα περιλούσιμο με μενζίνη, ττέλλιασμα και άναμμα, αλλά εν θα την πω γιατί βαρκούμαι τα πολιτικά

  7. 08/04/2011 09:08

    ΒΒΒΒενζίνη

  8. Filippos permalink
    08/04/2011 11:05

    Εγώ νομίζω να καρτεράς ως το Πάσκαν τζιαι να τες άψεις οπότε να θεωρηθεί ως εξαγόμενη πολιτιστική κληρονομιά του χρυσοπράσινου φύλλου ριγμένου στο πέλαγος προς τους άξεστους Βίκινγκσ.

    -Άρεσεν μου πολλά η Μετεωρολογική σου αναφορά. Άτε, τζιαι στα κανάλια!!

  9. ιων σκεπτικός permalink
    09/04/2011 20:12

    Κόρη Ψυχία, πεθανίσκω για σύννεφα, βροσιήν τζιαι σιόνιν. Είτε με το ττουλούμιν, είτε πίττι πίττι. εν με πειράζει. Ηντα καλά να εμπορούσαμεν να εκάμναμεν αλλαξοκλιματολιές.:-))

  10. 09/04/2011 23:40

    εν άρρωστος ο κόσμος σιόρ! πυρά ρεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

  11. yiotis permalink
    16/04/2011 12:18

    Ατε κορη, καμε κανενα νεο post να ψυχαγωγουμαστε …😀

  12. 08/02/2012 22:13

    Good site! I really love how it is easy on my eyes and the data are well written. Im wondering how I could be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your feed which must do the trick! Have a great day!

Πε μας ρε!

