Skip to content

Λίγο απ’όλα

26/03/2011

Εχτές παρέλαβα την λεγόμενη ηλεκτρονική μου ταυτότητα. Στο κοντινό μέλλον, θα “υπογράφω” ηλεκτρονικά, μπίωντας την σε μια υποδοχή ενωμένη με τον υπολογιστή που θα διαβάζει το chip που βρίσκεται πάνω της. Μετά από 2-3 passwords, θα πιστοποιήται η ταυτότητα μου. (Είδες η τεχνολογία; Να σου φκαίνει ο κώλος να βάλεις μιαν υπογραφή, αλλά να προστατεύεται το περιβάλλον.) Στην φωτογραφία εφκήκα λες τζαι ήταν γεμάτες οι βούτσιες μου πετροκέρασα, δηλαδή όπως την πρησμένη. Άτυχη φωτογράφιση. Το ππόιντ μου είναι πως τον τελευταίο χρόνο, δεν υπάρχει (σχεδόν) καμία άλλη φωτογραφία μου πέραν από αυτές που εμφανίζονται στην προαναφερόμενη ταυτότητα και στην κάρτα της δουλειάς μου. Κανένας δεν με φκάλλει φωτογραφίες!!! Δεν υπάρχουν ντοκουμέντα από το πως ήμουν τούντην περίοδο της ζωής μου. Να αρκέψω να με φκάλλω μόνη μου; Είμαι τίποτε ψώνιο;; 

 

Πριν λλίες μέρες έπεσα πάνω στο μπλογκ μιας παλιάς ασθενής μου (αθθυμάσαι την;). Εφόσον το μπλογκ της είναι σε στυλ ημερολογίου, μαθαίνω ότι είναι σε γενικές γραμμές καλά, πλέον συζεί με την φιλενάδα της, οι οικογενειακές της σχέσεις έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ, προχωράει πολύ καλά στην εκπαίδευση της, και έχει 3 ή τέσσερα καινούρια piercings. Νεκατόνωντας λλίο, βλέπω μια κατηγορία αναρτήσεων “Γιατροί”. Ότι ανάρτηση έχει γράψει περί των εκάστοτε γιατρών της βρίσκεται ένα κλικ μακριά. Αντιλαμβάνεσαι ότι όχι μόνο έκαμα κλικ, αλλά διάβασα και όοοολες τις αναρτήσεις. Όι πως ήταν πολλές. 10-15 σύνολο. Όι για να το χουμιστώ (ναι, εν για να το χουμιστώ), αλλά μόνο για μένα είσιεν καλό λόγο να πει. Ένι μπορώ να σας βάλω λινκ να το δείτε, οπότε πρέπει να βασιστείτε στον λόγο μου, which is a long shot, γιατί όπως ξέρετε είμαι φαντασιόπληκτη.

 

Επήα κομμωτήριο, και εζήτησα από την κομμώτρια να μου πει αν έχω άσπρες τρίχες στο μέρος της κκελλές μου που δεν μπορώ να δω, ή αν περιορίζονται μόνο σε εκείνη την τούφα των 10-20 μονάδων στην κουρία μου. Και ακολούθως έγινε κάτι το αναπάντεχο! Έλαβα μια πληροφορία που μου αλλάξε την ζωή!  Η κομμώτρια με πληροφόρησε ότι, όχι κυρία μου, δεν ασπρίζεις, δεν έχεις ούτε και μία άσπρη τρίχα στα συνηθισμένα σημεία, απλώς έχεις ένα παλιό τραύμα το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί η μελαγχρωμία του δέρματος στο συγκεκριμμένο σημείο της κεφαλής και από τότε ότι τρίχα φυτρώνει είναι ολόασπρη, ασημένια τζαι γυαλλιστερή. Δεν ξέρω για πιο τραύμα μιλά, αλλά είμαι σίγουρη πως μόνη μου έσπασα την κκελλέ μου. Κατά τ’άλλα, “αυθεντική σοφία” τζαι μαλακίες.

 

Εχτός από ατσούμπαλη (τι περιμένεις από πλάσμα που μέχρι τα 1μιση του ήταν υπερβολικά βόδι για να περπατήσει;), είμαι τζαι ακατάσταση. Αλλά έντζαι αρέσκει μου η ακαταστασία! Τούτο εν εμφανές και που τον τρόπο που την δημιουργώ. Όταν κάτι που χρησιμοποίησα πλέον δεν το χρειάζομαι, δεν το πετάω όπου να’ναι! Το πετάω εκτός του visual field μου. Έτσι δεν το βλέπω (άρα δεν υπάρχει) ώσπου να αλλάξει το visual field μου και να το περιλαμβάνει. Μα τότε είναι μια νέα μέρα..!  

 

Σήμερα εφημερεύω και προς το παρόν είναι ήσυχα. Αν επιθυμήσουμε όλοι μαζί όπως αυτή η εφημερία κυλίσει ήσυχα έτσι ώστε να μπορέσω να διαβάσω το βιβλίο μου, τότε το σύμπαν μπορεί να συνομοτήσει έτσι ώστε να το αποκτήσω!

6 Comments leave one →
  1. Anonymous permalink
    27/03/2011 00:48

    Μια ποικιλία τούτο το post, άτε πέρκει το σχόλιο μου να εν η μόνη ενόχληση για πόψε!

    • 02/04/2011 13:16

      Sorry ρε Ανώνυμε, το σχόλειο σου για κάποιο λόγο εμπήκεν στα spam. Τωρά το είδα.

  2. 27/03/2011 15:59

    Ψυχία μου καλή, τι κάνεις? Είχα καιρό να σε επισκεφτώ και ξέχασα πόσο απολαυστική είσαι. Τώρα το θυμήθηκα. Μην ανησυχείς για τα άσπρα μαλλιά. Υπάρχουν και οι βαφές. Φιλιά

    • 02/04/2011 13:20

      Μερόπη μου εδώ και κάποιους μήνες μετά από 10χρονη σχέση χώρισα με τις βαφές.

  3. 28/03/2011 15:26

    Χαχα!
    Δηλαδή εν αμέσως μόλις χτυπήσεις που αρκέφκουν να εν άσπρες οι τρίχες; Ή μπορεί να γίνει χρόνια μετά; Γιατί αν εν έτσι φαντάζουμαι τι έχω να πάθω εγώ!
    Μπράβο σου για το καλό ριβιού που την ασθενή σου!
    Τα υπόλοιπα ασχολίαστα!
    Cheers!

    • 02/04/2011 13:18

      Μπα φαντάζομαι ότι άπαξ τζαι εχάθηκεν η μελαγχρωμία (δηλαδή ταυτόχρονα με τον τραυματισμό) ενι ξαναβλέπεις χρώμα.

Πε μας ρε!

