Skip to content

Πίκρισσα

11/03/2011

Φιδάκι: Μαμά, μαμά, είμαθτε δηλητηριώδη;

Φίδενα: Ναι γιατί;

Φιδάκι: Γιατί δάγκωθα την γλώθθα μου.

 

Σήμερα είμαι σε πολλά πίκρικο mood.

Ορίστε μερικά στιγμιότυπα off the top of my head:

 

Μια γνωστή μου που συμπαθώ έστειλεν μου μήνυμα τζαι είπεν μου να μεν φιρτώ, έκαμεν εγχείρηση…. την μύτη της.. νομίζει εννά γίνει γκομενάρα. Τζαι απάντησα της τζαι ερώτησα την κόοοορη μα σοβαρομιλάς, έκαμες μύτη-γαλλική; Ευχήθηκα της καλορίζικη, τζαι είπα της ότι θέλω φώτο. Τζαι μου απήντησεν τζαι μου είπεν ότι προχτές την έκαμεν την εγχείρηση, σε κανένα μήνα εννάν παρουσιάσιμη. Τζαι της απάντησα τζαι της είπα, ok, take care of your μύτη-παπουτσόσυκο. Which is a terrible thing to say to a woman with a previously ugly, presently hideous nose, and obviously low self esteem. I don’t know why I switched to english, go with it, don’t search it.

 

Ήρτεν μια κοπέλα τζαι έθελεν να κάτσει δίπλα μου στο λεωφορείο, οπότε ετάραξα την τσάντα μου εκφωνώντας το χαρακτηριστικό “τς” του εκνευρισμού συνοδευόμενο από εισπνοή, κλείσιμο ματιών και απότομο tilt προσώπου προς τα δεξιά. Plain fucking rude. Μετά έκαμνα σάννα τζαι έτρωεν με ο ουρανίσκος μου τζαι “έκνιθα τον” με το χαρακτηριστικό κλικ της γλώσσας, τάχα εν κλίκ που έκαμα πριν, όι τς, αλλά εν νομίζω ότι το έσωσα.

 

Ήρτεν η διευθύντρια της κλινικής τζαι είπεν μου ότι λυπάται πάρα πολλά, αλλά το θέμα που εσυζητήσαμε τρεις φορές “στα αστεία” τζαι μια στα πολλά σοβαρά τζαι υποσχέθηκε πως θα διευθετηθεί τούντην εβδομάδα έννεν τελικά τόσο εύκολο να διευθετηθεί, αλλά εννά διευθετηθεί, κάποτε, μα πότε, ποιος ξέρει άραγε, είμαι τίποτε η διευθύντρια? Οπότε είπα της, αχ Μαργαρίτα Μαργαρώ, περιστεράκι στον ουρανό, έτσι ενθουσιασμένη που εμπήκες μέσα, ενόμισα πως είσιες κάτι νέο να μου πεις. Αλλά εν πάντα ευχάριστο να σε βλέπω. Αν δεν επνίουμουν στην δουλειά θα σου έλεα να πάμεν έξω για τσιγαροφιλία. Αλλά πνίγομαι. Πνίγομαι σου λέω. Έχεις δίκαιο, λαλεί μου, κάθουμαι τζαι εγώ τζαι μιλώ, μιλώ, μιλώ… αφήνω σε να συνεχίσεις. Bad news is that I will continue working in a medical specialty without a proper physical examination room (for the time being). Good news is that next time, she’s definitely coming with news.

 

Μετά ήρτεν ο επιμελητής μου, εχαμογέλασεν μου τζαι είπεν μου ότι εννά πρέπει να ακυρώσουμε το ραντεβού της δευτέρας γιατί η ώρα κάμνει clash με το meditation του. Εν εντάξει, λαλώ του τζείνου. Καλλύττερα, είσαι βλάκας anyway, λαλώ που μέσα μου.

 

Εκμυστηρεύτηκα της φίλης μου της Πράκτωρ, τζαι τωρά σε ούλλους εσάς (rare dark secret moment), ότι την παιδική μου φίλη αγαπώ την, λατρεύω την, εν κομμάτι μου, θα της εδίουν τον νεφρό μου, αλλά εν την παλεύκω να της απαντήσω το τηλέφωνο ρε κουμπάρε, εσιέξιξι δηλαδή.

 

Ευχήθηκα μιας παλιάς γνωστής μου για τα γενέθλια της (που συμπαθώ τόσο όσο να της ευχηθώ για τα γενέθλια της – δηλαδή κάμποσο) πας το wall του facebook της, τζαι απάντησε μου, τζαι είπεν με αγάπη τηηηηηηηηηης τζαι ευχαρίστησεν με με πολλά, τζαι μετά είπεν μου ότι ελπίζει να με δει σύντομα. Τζαι εγώ εσκέφτηκα “εννά σιέσεις”. Ντάξει, έσιεις δίκαιο, έννεν τόσο πίκρικο εφόσον δεν ακολουθείτο από το “τζαι να βάλεις τα σιέρκα σου να βράσουν”.

 

Εεεε; Θέλεις τζιάλλα;

Γυρεύτου αλλού!

 

9 Comments leave one →
  1. 12/03/2011 02:17

    παναγία μου α! bitchισσα!
    καλάν ρε, ούλλοι έχουμεν τες φάσεις μας…. (τάχα μου, έτο λαλώ το για να σε παρηγορήσω, εγώ είμαι πάντα καλός άθρωπος-NOT)

  2. takkamx permalink
    12/03/2011 10:18

    τζιαι ύστερα λαλούν με εμένα κατζιά!!! εν που σου έλειψεν ο ήλιος τζικάτω τζιαι εν μπόρεις!! πίκρισσα!!!!!😛 περαστικά!

  3. Anonymous-laloumen! permalink
    12/03/2011 17:45

    Esieis PMS?😛

  4. 12/03/2011 18:36

    ok oulla en katanoita kai siga to prama, alla gia to deftero tha sou edioun ena patso pas tin kkelle na fereis lion ta milia sou. na katsei dipla sou ethelen i geneka oi panw sou.

  5. 13/03/2011 00:59

    Χαχαχαχα πειράζει που κανένα που τα παραδείγματα εν με ξένισε;😀
    Καμιά φορά φεύκουν τα φίλτρα. So?

  6. 13/03/2011 12:20

    Εθκιάβασε σε προχτές τζιαι εφοήθηκα να αφήκω σχόλιον

  7. 14/03/2011 15:54

    erm, na anisixisw pou mono to 2o vriskw *elafrws* katziasmeno? If I had to choose diladi. Don’t know why I switched to english. Dig it.

  8. 15/03/2011 12:30

    Επεράσαν τρεις ημέρες…. νιώθεις καλλύττερα;

Πε μας ρε!

