Skip to content

Cyprus in your heart

10/03/2011

Εξέρατε ότι η διαφήμηση του ΚΟΤ από

έγινε

(η ανεύρεση αυτής της εικόνας στο διαδίκτυο υπήρξε κουφά δύσκολη)

;

Εγώ που λες το έμαθα εχτές, όταν παρατήρησα ότι όοοοολα τα λεωφορεία της πρωτεύουσας της Σκανδιναβίας σε παραπέμπουν όπως βάλεις την Κύπρο στην καρδιά σου. Ακολουθως πληροφορήθηκα ότι όοοοοολα τα λεωφορεία της χώρας σε παραπέμπουν όπως βάλεις την Κύπρο στην καρδιά σου. Ergo, εσιονωστήκαν πολλές λίρες. Αν δεν πλημμυρίσει η Κύπρος Παγοχωρίτες φέτος κάποιοι εννά λαλούν “κρίμας ταααα”. Ομολογουμένως το timing είναι πολύ πετυχημένο μια που ο κόσμος εσπάρκωσεν του χρώματος τζαι της βράστης. Ο χειμώνας ήταν τόσο μεγάλος, που ως τζαι μες την πόλη έρκουνται τα ελαφάκια για να έβρουν φαΐ. Είδα τρία σήμερα στην αυλή κάποιου σπιτιού σε πολυσύχναστη λεωφόρο. Που την μια λοιπόν, κρυάδα, γκριζάδα, κακοριζικιά, και homesickness του κερατά (και πεινασμένα ελαφάκια), τζαι που την άλλη, όπου γυρίσεις, πορτοκαλοκίτρινα χρώματα και Cypern i ditt hjärta, Cyprus in your heart.

Για του λόγου το αληθές:

Από την από μέσα

 

.. και από την απ'έξω. Με φόντο μια υπέροχη, φωτεινή μέρα

 

Zoom της που πάνω

 

Μα είσαι στην καρκιά μου Κύπρος μου, αγάπη μου, φως των ομμαθκιών μου, φλόγα της ψυσιής μου, ήσουν, είσαι και θα είσαι!

 

Να το βράσω όμως διότι όσον τζαι να βράζει η καρκιά μου, η πέτσα μου κρυώννει τζαι ΤΑ ΤΡΙΚΑ ΕΝ ΤΑ ΦΚΑΛΛΩ!

17 Comments leave one →
  1. 10/03/2011 20:07

    Ρεεεε επέστρεψε ο χειμώνας εδώ κάτω και ας είναι άνοιξη!70 εκ χιόνι μέσα σε μια νύκτα και εδώ κάτω που είμαι, ψοφήσαμε!Άσε που διαπίστωσα ότι δεν έχω ζεστά ρούχα.Η επιθυμία της Πράκτωρ πραγματοποιήθηκε!

    • 10/03/2011 20:21

      Μάρτης γδάρτης και κακός παλουκοκαύτης.
      Και σαν τύχει και θυμώσει, μες το χιόνι θα μας χώσει.

  2. Γιωργος permalink
    10/03/2011 20:19

    Τουλαχιστον εσας τα πραματα εν σταθερα. Εν γινετε την Δευτερα να ειμαι Κοννο να κοφκω τη μουττη τζιαι τες τελευταιες 2 μερες να ξυλοπαγιαζω…
    Ασε που εν εχουμεν ελαφακια μες τες αυλαες μας :p

  3. Praktor permalink
    10/03/2011 21:05

    E re tziai na deis thn kerstin pou th kista ston molo na kofkei voltes!na sou miloun souhdika sta kafe ths touristikhs, na kremounte galazokitrines shmaies pou ta mpalkonia twn ksenodoxeiwn, na gemwsei o topos kastrishides dimetrous tziai na murizoun oi paralies vodkes!eidwmen!oulla eugenikh suneisfora tou KOT.

  4. 10/03/2011 21:14

    Εγώ είμαι με το Γιώργο.
    Αν ένι να ανέχουμαι την ξυλοπαούρα ΜΕΣ στο Μάρτη, τουλάχιστον να έχω να θορώ κανένα ελαφάκι.
    3 βαθμούς μίσhιμου.

    • 10/03/2011 22:27

      Ελαφάκια χρυσή μου δικαιούσαι να δεις άμαν τους 3 βαθμούς θεωρείς τους ψυχρούδα, και άρα σαφή βελτίωση που την ξυλοπαούρα. Τζαι σε παρακαλώ να προσέχεις τα λόγια σου όταν απευθύνεσαι στους καμένους του χειμώνα. Άκου “ανέχτηκες” τους 3 βαθμούς για μερικές ώρες. Τζαι θέλεις τζαι ελαφάκια ως αποζημίωση. Σαν δεν ντρέπεσαι λέω γω!

  5. 10/03/2011 22:10

    χαχα! δαμέσα έχουν πάντα ταπέλλες στα γήπεδα στην 1η αγωνιστική! ανάλογη μετάφραση: κάτι σαν εγκάρδια, Κυπρος! (herzlichst, Zypern)

  6. drSpock permalink
    10/03/2011 22:52

    Να ρωτήσω κάτι κι εγώ? Τόσα λεφτά για την αφισσοκόλληση, η αλλαγή που εκάμαν στο σλόγκαν (για να πρέπει να τυπώσουν και καινούρια!) ήταν από το “αγάπα την” “στην καρδιά σου”?

    • 12/03/2011 00:19

      Ναι, ριζικές αλλαγές για μεγαλύτερη εντύπωση.

  7. Γιωργος permalink
    11/03/2011 00:52

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

    Αυριο εκδρομη στον Σταυρο της Ψωκας να δουμεν τα Αγρινα.
    Its a good alternative guys…

  8. 11/03/2011 09:28

    Εγώ αν ήμουν Παγοχωρίτης-Παγοχωρίτισσα πιο πολύ θα συγκινιόμουν από μια all time classic φωτό του τύπου “παραλία-ήλιος-μαγιό-ηλιοκαμένο κορμί”. Aυτό θα μου έλειπε μέσα στον ξεπαγιασμό, όχι η φιγούρα της Αφρόδίτης που ζει στην ξενητιά του Λούβρου…
    Λέω τώρα…

    http://newagemama.com

  9. 11/03/2011 11:03

    Γιατί εν μετακομίζεις κάπου πιο ζεστά? Στη σαχάρα ασπούμεν που έσιει πολλή πλάτσα.

    • 12/03/2011 00:20

      Επειδή εν μακρυά που την δουλειά μου.

    • 12/03/2011 00:19

      Ίντα τόποι α; Φυσά έναν αερούδιν τζιαμέ…

  10. 11/03/2011 17:37

    Να θωρεί το Αγρινό ένα Ελάφι τζιαι να φωνάζει:

    “Ανίψψψψιιιιι… ε, ανίψψψιιιιιι… ανίψι αρτιοδάκτυλοοοο…. ρεεεεεε….. μα ίνταμπου εν τούτη η κρυάδα ρεεεεεεεε……”

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%84%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%B1

Πε μας ρε!

