Skip to content

Η Εκδίκηση (Μέρος 1ο;)

24/02/2011

Εχτές υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι ο επόμενος αχάπαρος πεζός που όπως περπατά ομπρός μου παλλουκώσει για να αγναντέψει τον περίγυρο τζαι κόψει μου την φόρα στο σημείο να κάμνω ακροβατικά για να τον αποφύγω, έφαν την. Θα πάρω το αίμα μου πίσω για χρόνια εκνευρισμού με τζείνους που εν έχουν την έννοια για τον πίσω τους, είτε εν πεζοί, είτε εν οδηγοί. Τζαι επειδή με τους οδηγούς πέραν από το να τους παίξεις πουρού τζαι να τους πεις θκυό κουβέντες για την μάνα τους (ενώ πολύ θα ήθελες να οδήγας τάνκς τζαι να τους έκαμνες χαλκομανία), εν έσιεις πολλά να κάμεις, αποφάσισα να αφιερώσω την εκδίκηση μου στους πεζούς.

Σήμερα λοιπόν, κατεβαίνει η μαννοπάλαβη που το λεωφορείο τζαι πίσω της κατεβαίνω τζαι εγώ. Θέλουμεν τζαι οι θκυό να πάμε στον προαστιακό. Περπατά με ικανοποιητικό τέμπο για τις ανάγκες μου. Οδεύει προς τις κυλιόμενες. Προς αυτές οδεύω κι εγώ τζαι μια κοπή άλλοι νομάτοι. Άξαφνα παλλουκώννει γιατί έννεν σίουρη αν θέλει να ανεβεί που τες κυλιόμενες ή που τες σκάλες. ΤΖΑΙ ΗΒΡΕΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ.

“ΤΑΡΑΞΕ ΡΑ”, λαλώ της.

Αντελοσσιάστηκεν τζαι έπιαν την κυλιόμενη. Εξακολουθεί να εν ομπρός μου. Βαστούμεν την αριστερήν πάντα που by definition εν τζείνη στην οποία ο κόσμος κινείται αλλά τζείνη συμπεριφέρεται σάννα τζαι εν στην δεξιά πάντα που by definition ο κόσμος στέκει τζαι καρτερά να φτάσει. Οι κυλιόμενες τίνγκα, το τραίνο παίζεται αν το προλαβαίνω.ΑΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥΠΑΝΑΓΙΑΜΟΥΠΑΝΑΓΙΑΜΟΥ. Ανεβαίνω με όγκο King Kong το σκαλί που μας χωρίζει.

“Συγγνώμη…!”, λαλώ της.

“Α!” λαλεί μου, τάχα, “ου, εξίασα!”

ΤΈΛΛΕΙΑ ΜΑΝΝΟΠΑΛΑΒΗ ΛΑΛΩ ΣΟΥ.

Τζαι ξεκινά να ανεβαίνει τες κυλιόμενες.

ΕΓΩ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΠΙΑΣΕ ΠΑΝΤΑ…!

Κάνε στην άκρη να περάσω, κάνε στην άκρη να διαβώ,

γρηγορότερα θα φτάσω αν σε σκοτώσω και σε τραβώ!

Στη συνέχεια προσπαθώ να την προσπεράσω αλλά μάταια! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσον κόσμο έσιει στις 7:40 το πρωί στο Älvsjö. Έμεινα να θωρώ τον κώλο της να μου λέει smell my fart. Τέλος πάντων, μπαίνουμε αισίως στον σταθμό. Βλέπω  στο βάθος τις ελεγχόμενες πορτούες τζαι λαλώ, τωρά εν η ευκαιρία μου, θα βάλω τα ττούρπο πάνω, θα την προσπεράσω, θα σηκώσω τζαι ττόζι, αν χρειαστεί θα την κλαππώσω αλλά το τρένο θα το προλάβω! Ψυχραιμία, πάνω απ’όλα το fair play.

Ε την ώρα που εσκέφτουμουν την τελευταία πρόταση με πιάνει εξ απροόπτου τζαι παλλουκώννει ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΟΙΑΝ ΠΟΥ ΤΕΣ ΜΙΑ ΦΑΟΥΣΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΠΟΡΤΟΥΕΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΕΙ. Περιττό να σου πω ότι τα στόπερ μου ίσια που επιάσαν, οπότε όποια μανούβρα κι αν έκανα για να την αποφύγω δεν υπήρχε περίπτωση να μην συγκρουστούμε. Ναι πίκρη μου αναγνώστη, ναι, καλά εφαντάστηκες, εξαπόλυσα τα στόπερ τζαι εττούμπαρα την χωρίς φόβο και πάθος, τσάντα κούττουκος μπροστά, εγώ κούττουκος πίσω. Εν το επερίμενεν προφανώς γιατί αμέσως μετά επροσγειώθηκεν με κρότο πάνω σε μια που τες ελεγχόμενες πόρτες. Κι εγώ, κουνιστή, λυγιστή φτάνω στην πόρτα δίπλα της.

“Α! Σόρυ!” λαλώ της, τάχα, “Α! Εν σε είδα!”

Ένιωσα λλίον άσχημα για μια στιγμή αλλά αμέσως μετά επέρασε μου γιατί έχασα το τρένο. ΜΑΝΝΟΠΑΛΑΒΗ καλά να της κάμω.

9 Comments leave one →
  1. 24/02/2011 22:44

    mporei na htan ksenh tziai na men ekseren ta katatopia, efan thn pantws:-D

    kata ta alla o ponos o dikos mou: thoreis me oti kamnw sprint na prolavw to tram, giati en mpaineis mes thn portan gia na to prolavw tziai thoreis me na kataftanw agkomaxontas to deuterolepton pou kleioun oi portes? a? a?
    auta. thx. I feel better now.

  2. 25/02/2011 01:59

    Πολλύς ο πόνος, συνάμενος.
    Τζαι να το προλάβω το γέριμον το τραμ/μετρό/τρένο/τραίνο, ΦΑΚΚΟΥΝ που που κάποιοι άθρωποι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να μπουν στο νόημα ότι στεκούμαστεν δεξιά ακίνητοι και αριστερά περπατούμεν. Στέκουνται δίπλα δίπλα τζαι ακόμα τζαι να πεις ότι βιάζεσαι δεν δρώννει το φτιν τους που λαλεί τζαι η μάνα μου!
    Τζαι το άλλον: που στέκουνται μπροστά που τες κυλιόμενες τζαι περιμένουν τη μεγάλη απόφαση να πατήσουν πάνω, τζαι μετά κατεβαίνουν τζαι στέκουνται τζιαμέ που σε αφήνει ΑΚΡΙΒΩΣ τζαι φτάνεις εσύ τζαι κουντάς τους by definition που λαλείς τζι εσύ γιατί ΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙΣ! Αν είναι δυνατόν ασπούμεν! Το 2011! Εν εξαναείδες κυλιόμενη σκάλα τζαι θέλεις ένα session γιόγκα για να καταφέρεις να σταθείς πάνω;
    Ευχαριστώ, γειά σας!

  3. Γιωργος permalink
    25/02/2011 04:02

    Καλα της εκαμες αλλα οι τζιαι ΚΟΥΤΤΟΥΚΟΣ…ΕΣΥ…μα…μα… ΕΣΥ;
    Η Θεα…! Η ψηλολυγνη και καληγραμμη γιατρος;
    Απαπαπαπαπαπα……απο και κλυεται…
    Καποια αλλη θα ηταν🙂

  4. Praktor permalink
    25/02/2011 07:15

    Don’t worry, twra 8a einai arrwstogrammenh dkuo xronia giati htan too much to bear. Swedes and stress tolerance!as prosexe!

  5. 25/02/2011 11:23

    Καλάν κόρη μου πόσον όγκο έπιανε τούτη τζιαι εν εμπόρες να την προσπεράσεις?

  6. 25/02/2011 12:15

    Τούτον Πράκτωρ εννεν στρεςς τολερανς, εν ακόμα μια μορφή “εγώ να κάμω τη δουλειά μου τζιαι εσείς γαμιέστε” Εν εμπορούσεν η χασκιασμένη να τραβηχτεί σε μιαν απόσταση που τον χείμαρρο του κόσμου μέχρι να αποφασίσει;

  7. 25/02/2011 15:10

    Lexi-penita mou!ennow oti meta pou touto pou ths elaxe me thn psychia mas 8a arrwstograftei giati 8a ths epese varu…oi soihdoi exoun polla lion stress tolerance…auto ennoousa!

    kata t’alla nai “emeis as gamioumaste”…

    ta filia mou:)

  8. Panajota permalink
    27/02/2011 19:16

    Και πολύ ευγενικιά σε βρίσκω! Εγώ προχωράω με βήμα ταχύτητα και την λεπτότητα τανκ σε επιδρομπή και όποιος βόσκει, τον παίρνει ο Χάρος. Αλλά το κάνω κι ευγενικά όμως: λίγο πριν πέσει η σπρωγκξιά πετάω ένα “Ntschuuuuldigung!”

  9. 14/06/2013 15:47

    Good day! I simply would like to give an enormous thumbs up for the great info you have here on
    this post. I shall be coming back to your blog for more soon.

Πε μας ρε!

