Skip to content

Άγιε μου Σώστη, Σώσε με

04/09/2010

Ένας από τους πιο αποτρεπτικούς παράγοντες για να μετακομίσει κανείς στην πρωτεύουσα της Παγοχώρας είναι η εξεύρεση κατοικίας προς ενοικίαση. Η ζήτηση μεγάλη και η προσφορά μικρή λόγω της υπερβολικά ελεγχόμενης ανοικοδόμησης σε αυτό το σοσιαλιστικό κράτος. Βγαίνει η ανακοίνωση σήμερα και σήμερα ενοικιάστηκε.  Με άλλα λόγια, απού λείπει (από την πρωτεύουσα γιατί ζει σε άλλη πόλη) λείπει τζαι η μοίρα του.

Οι μέρες εκόντεψαν, σε λιγότερο από ένα μήνα ξεκινώ δουλειά εκεί. Οπότε καίγομαι να βρω διαμέρισμα κάτω από 800 ευρώ, σε σχετικά βολική περιοχή, ευχαρίστως ανεπίπλωτο. Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.

Καθώς το άγχος και η απογοήτευση μεγάλωναν αποφάσισα πως πρέπει να το δω αλλιώς. Οπότε εν μια νυκτί, έγινα 1. προληπτική και 2. θρήσκα. Δεν έχω πει σε κα-νέ-ναν για τα διαμερίσματα που θα πάω να δω σήμερα μην τα ματιάσω. Το θέμα θα ξανασυζητηθεί αφού κλείσω κάτι. Επίσης ζήτησα από την φίλη μου την Πράκτωρ να κάνει Φανουρόπιτα που την πετυχαίνει κιόλας, πέρκι ο Άης Φανούρης μου φανερώσει κανένα συμβόλαιο. Και μετά αγχώθηκα και πάλι.

Ένας από τους πιο αποτρεπτικούς παράγοντες για να κάνει κανείς Φανουρόπιτα στην Παγοχώρα, είναι η αντικειμενική δυσκολία του να βρει εφτά μονοστέφανες. Διότι στην Παγοχώρα υπάρχουν δύο ειδών γυναίκες: Εκείνες που δεν παντρεύονται αλλά συμβιώνουν, και εκείνες που παντρεύονται μίνιμουμ δύο φορές. Το μονοστέφανο σπανίζει όσο και οι κατοικίες προς ενοικίαση. Οπότε ο διαμοιρασμός της πίτας έγινε σε 7 άτομα, ανεξαρτήτου στεφανίου.

Ελπίζω ο Άης Φανούρης να είναι προοδευτικός και να με ευλογήσει πάραυτα.

10 Comments leave one →
  1. 04/09/2010 10:04

    Καλή επιτυχία στην αναζήτηση σου! Αν και δεν είμαι φαν των αγίων φανουρίων, μου αρέσει η φανουρόπιτα. Θα πάω στο φούρνο να πιάσω ένα muffin με μπανάνα και κανέλα (the closest to fanouropita I can think of right now) , θα το φάω και θα σε σκέφτομαι και σένα και την Cake (τζαι τζείνη ετάχτην του Φανουρίου για τα δικά της).

  2. 04/09/2010 16:12

    Πτού πτού πτού, να κάτσει η κουβέντα. Εννα μου στείλεις κανένα κομμάτι πίττα? Είμαι μονοστέφανος, τζιαι μπορώ να ντυθώ γκόμενα να γελάσουμεν του αγίου.

  3. maria permalink
    04/09/2010 20:38

    θελω τζε ‘γω, θα το ξιουρισω το γεριμον το μουστατζιν….
    Good luck doc.

  4. 05/09/2010 13:11

    Του Κυρίου Δεηθώμεν! Αμήν!

  5. ΙΩΝ permalink
    05/09/2010 22:46

    Dr σε διαβεβαιαώνω ότι ο άγιος είναι προοδευτικός. Δέχεται την ευχαριστίαν από όλους τους ανθρώπους, άντρες, γυναίκες και παιδιά, γ… στεφανωμένους και μη . Τζιαι επίσης κάμνει το θαύμαν του. Αρκεί ΕΣΥ να έχεις θετική σκέψη, τιζιαι λλίην καλήν τύχην. Πάντως αύριο καλού κακού θα κάμω τζια γω μιαν φανουρόπιτταν τζιαι θα την θκιαμοιράσω στο γραφείο την Τρίτην το πρωί. Ατε καλές επιτυχίες.

  6. ΙΩΝ permalink
    05/09/2010 22:48

    Δεν μου άρεσεν η φατσούα που μου έβκαλεν. Εν πολλά σοβαρή τζιαι αγέλαστη. Εγώ είμαι γελαστή τζιαι χαρούμενη. Εννα ξαναδοκιμάσω. .- )))

  7. 05/09/2010 23:53

    O agios fanourios enna polla busy tountes meres ;-P

  8. 06/09/2010 17:13

    Καλή τύχη! Κι όποιον θαρρείς πως σε ματιάζει, εσύ πιάνε το …. σου και λέγε από μέσα σου 3 φορές το εξής: “Σκόρδα στα μάτια (του-της)”
    Αθάνατο ξορκιστήρι! χαχαχα

  9. praktwr permalink
    08/09/2010 09:35

    filenas…men mou agxwnesai…ekama sou thn, efaa egw (monostefanh), edwsa twn geitonisswn (monostefanes kai oi duo), edwsa ths K.(monostefanh epishs),e…ta tria kommatia pou emeinan…en tou agiou, tou xristou kai tou agiou vasilh,xaxaxaxaxa!

    good luck to both of us!

  10. 09/09/2010 12:40

    Ντόκτορ, λίγο ακόμα να ζοριστείς σε βλέπω να κάνεις τάμα στην Τηνο και τον επόμενο 15γουστο (ευτυχώς αργεί) να ανεβαίνεις έρποντας τα σκαλιά της Μεγαλόχαρης…

    Αnyway, για να ελαφρύνουμε το πράγμα, σε προσκαλώ να παίξουμε ένα παιχνίδι για μπλόγκερς. Χαζο, ξεχαζό, εμένα μ΄ άρεσε κι έπαιξα!

    http://newagemama.wordpress.com/2010/09/09

Πε μας ρε!

