Skip to content

O Άστεγος

30/08/2010

Και επειδή τα μελό έχουν χαμηλή απήχηση σ’αυτό το μπλογκ, πάμε σε κάτι πιο πικάντικο. Ξημαρισμένοι.

Ώρα 3:11 πμ.

Άφιξη στον κεντρικό σταθμό της Μικρούπολης.

Μετά από τρεις συγκοινωνιακές αλλαγές, οι περιπέτειες του μακρόσυρτου ταξιδιού της επιστροφής στην Παγοχώρα, φτάνουν στο τέλος τους.

Έκλαια τζαι έθελα.

Πέντε λεπτά αντάξια μιας αιωνιότητας μετά, όπως στρίβω στο καντούνι για να φτάσω σπίτι μου, εκεί που είναι η πόρτα της πολυκατοικίας και το κτήριο κάνει εσοχή, καμιά 15αριά μέτρα από εδώ, βλέπω 2 μπουκάλες μπύρας και κάτι που φαίνεται σαν την μία άκρη ενός ανθρώπου που κοιμάται σκουλλισμένος, να εξέχουν της εσοχής. Έσιει χάζιν λαλώ, να είναι άστεγος. Αποκλείεται, δεν έχει άστεγους στην Μικρούπολη. Κοντεύοντας διακρίνω ότι οι μπουκάλες είναι σφραγισμένες, άρα γεμάτες. Κοντοστέκομαι μπροστά στην εσοχή και εξετάζω το καινούριο, άγνωστο και δυνητικά απειλητικό. Όντως, κάποιος είναι σκουλλισμένος με ένα μπεζ μπουφάν και κοιμάται στην γωνία. Μα που βρέθηκε άστεγος στην Μικρούπολη? Και ίσα την πόρτα της πολυκατοικίας μου διάλεξε να μπλοκκάρει? Ρε γάααρε, οποιοσδήποτε μπορεί να σου κλέψει τις μπύρες σου. (Λαλείς να του τες κλέψω? Μα να κουβαλώ κι άλλα?)  Οσφραίνομαι . Δεν βρομεί.

Βάζοντας τον κωδικό της πόρτας, αυτή ανοίγει αυτόματα και παραμένει ανοιχτή για 5-10 δευτερόλεπτα , οπότε στάνταρντ ήταν να τον λύσει στην γωνιά και άρα να τον ξυπνήσει κάπως βίαια.

Βρίσκομαι μπροστά σε ένα δίλημμα. Είμαι με 2 βαλίτσες και την τσάντα μου, ταλαιπωρία 15 ωρών, η κούραση και η νύστα σε συνδυασμό με την ξυλοπαούρα και την υγρασία στις 3 το πρωί κάνει τους μύες μου να συσπώνται βίαια αποκαμωμένοι. Μπορώ να πάω πίσω και να μπω από την άλλη είσοδο που χρειάζεται να ανοίξω ΠΕΝΤΕ βαρύσυρτες πόρτες (άρα, ξαπόλα βαλίτσες-άνοιξε πόρτα-στήριξε με το πόδι σου-πιάσε βαλίτσες-πέρνα, επί πέντε) ώσπου να φτάσω στην 6η, την δικιά μου. Είναι είτε αυτό, είτε πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες με τίτλο “Αλλοδαπή πολτοποίησε άστεγο”.

Η απάντηση ήταν προφανής.

Σχεδόν να τον ξυπνήσω για να μεν λαωθεί αλλά σκεπτόμενη πως είναι ίσως ο πιο βλάκας άστεγος που είδα στη ζωή μου, προσθέτω, ποιος τον γαμεί τον άστεγο, ας έβρισκε άλλη εσοχή να κοιμηθεί και αλλουνού την πόρτα να μπλοκάρει! Και με μιας στέλνω στα τσακίδια κάθε ίχνος καλού Σαμαρείτη μέσα μου. Πάω να βάλω τον κωδικό και ο “άστεγος” ανακάθεται απότομα, το μπουφάν του πέφτει και αποκαλύπτεται, κρατά λουλλούδια, είναι ο Άντρας (που δεν του έβαλα ρίγανη) και μου λέει welcome home!!

Ντάξει?

Σε μισό δευτερόλεπτο, χέστηκα πάνω μου, εππούνιαρα 3-4 φορές τον τοίχο και είπα “Fuck!!”. Εξάλλου κάπως έπρεπε να εκφραστεί αυτή η έκρηξη αδρεναλίνης, και προτιμότερο εισπράκτορας να είναι ο τοίχος παρά το κεφάλι του.  Ακολούθως συνέρχομαι, το παίρνω αλλιώς και αρχίζω να γελάω νευρικοχαρουμενοξαφνιασμένα και να θυμάμαι τους καλούς μου τρόπους.

Εκτός από λουλούδια, έφερε και το μισό σούπερμαρκετ.

Είχα εντελώς άλλο πλάνο για το τι θα έκανα μόλις έφτανα σπίτι, αλλά παρόλο που ήταν αναπάντεχο και παρόλο που νόμιζα πως δεν μου αρέσουν οι εκπλήξεις (έχε χάρη που εν τέλλια ταραμένος), μια χαρά επέρασα. Τζαι έφαα τα πλευρά μου😉

15 Comments leave one →
  1. 30/08/2010 15:29

    αχ καλά έκανες και δεν του έβαλες ρίγανη (παρόλο που παραλίγο να του βάλεις φέρετρο!)

    πρέπει να είναι πολύ γλυκούλης!
    έχει αδελφό;😉

  2. 30/08/2010 18:08

    Cool dude! Εγώ ενόμιζα μόνο στα έργα γίνουνται τέθκοια!

  3. 30/08/2010 20:37

    Μάνα μου ρε!! Τι γλυκός! Nα δούμε πόσην ώρα επερίμενε για να τον πάρει ο ύπνος… θα συμφωνήσω με την moonlight, είναι όπως τα έργα μόνο που στα έργα δε θα συνδύαζαν ποτέ λουλούδια με μπύρες (μα μπύρες?!) κανά κρασί ή κάτι τέτοιο🙂

  4. 31/08/2010 00:21

    awww je efaen kryadan gia lloou sou? na ton pareis!😛

  5. maria permalink
    31/08/2010 09:43

    ohhhhhh Αξιον παλλικαρι!! Ατε και του χρονου μαζι στην ζεστοχωρα για διακοπες.

  6. 31/08/2010 09:53

    ωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αγάπα Αγόρι Άξιο
    Βάλε Βέρα Βασιλική

  7. 31/08/2010 10:11

    Είπες πικάντικο τζιαι επερίμενα τιτσιρκό. Χρωστάς μου :p

  8. 31/08/2010 11:58

    O Αντρας είναι τελικά πολύ καψούρης μαζί σου. Τον έχεις ξεροτηγανίσει κιόλας και τρώγεται ευκολότερα γιατί είναι πιο κρατσανιστός!

  9. 31/08/2010 13:44

    Έν θέλω να είμαι χαλάστρας, μα όποιος καρτερά απροειδοποίητα με λουλούδια τζιαι μπύρες μπροστά που το σπίτιν κάποιου πάς τες γλύκες, έσιει τσιάνς να στήσει καρτέρι με φωνές μετά αν έρτουν πίκρες . Γιατρέεεε, γλέπεεεε.

  10. 31/08/2010 15:18

    Ooohhh,like the movies.:)

  11. stslamatia permalink
    31/08/2010 16:17

    Eν η ιδέα μου; οξά εν λλίο περίεργος ο τύπος;
    Εξερεν ότι εν να πάεις τζιήνην την ημέρα;
    Τζιαι αν έξερε γιατλι εν ήρτε στο αεροδρόμιο,σταθμό να σε παραλάβει;
    Εν περίεργος γιατρέ μου!!!!!

  12. maria permalink
    31/08/2010 18:46

    @diasporos
    san na tze ellion ipervoliki i kritiki sou! diladi tis yenekas sou ti simvouli tha eprepe na tis dosi kapios pou dievazei tis anartisis sou? you don’t exactly come across as conventional🙂

    @ the doc
    enjoy it for whatever it’s worth🙂

  13. 31/08/2010 20:42

    maria
    Η γεναίκα μου έπρεπεν να κόψει καντούνια. Μέν ξεχνάς όμως πως με ζεί, τζιαι πως είμαι ‘ακριβώς’ τόσον πελλός έσσω. (τζιαι καλά τζι αντέχει). Είπα να προειδοποιήσω τη φίλτατη γιατρόν διότι ως κάτοικος αμερικής, τα πλάσματα που μας περιμένουν έξω που τα σπίθκια μας δίχα να μας το πούν λαλούμεν τα stalker.

  14. Anonymous permalink
    31/08/2010 21:55

    for the sake of argument… @diasporos: ime vathytata pepismenos oti o stalker ston opoio anaferesai en fernei tin diki tou mpyra… as me diorthosi i iatros an kamno lathos!!!

    giatre mou ta sygxaritiria mou pantos pou kataferes na prokseniseis tetoia synaisthimata ston filtato allodapo… an &apo orismou oi antres en pio malappappes (siga men to afina xoris alla!!)
    🙂

  15. 01/09/2010 00:52

    : )

    Χαρά!!!

Πε μας ρε!

