Skip to content

Πάμε γι’άλλα

22/07/2010

Ω! Τι γίνεται? Καλά? Εχαθήκαμεν τέλλια. Ενι γράφω τίποτε. Τζαι να πεις πως η ζωή μου τελευταία εν έσιει action?

Θα σου πω σε ποίαν φάσην βρίσκομαι ευθύς αμέσως.

Αμέσως μετά το μπάκραουντ δηλαδή γιατί η φάση μου θκυό γραμμές πιάννει.

Πριν ανάμιση μήνα επήρα την καριέρα μου ένα βήμα πάρα πέρα εφόσον έκαμα το όνειρο μου πραγματικότητα τζαι έπιασα δουλειά στην παιδοψυχιατρική της Στοκχόλμης όπου και ξεκινώ τον Οκτώβρη. Μετά που θα περάσω τον γολγοθά του “έβρε-σπίτι-ενώ-δουλεύκεις-τζαι-ζεις-200-χιλιόμετρα-μακρυά-τζαι-μετακόμισε-την-προίκα-σου”,  ελπίζω η πραγματικότητα του ονείρου μου να είναι καλή μαζί μου.

Πέραν από το πρεστίζ του να ειδικεύεται κανείς στην Στοκχόλμη, άλλος ένας παράγοντας που έθελα να πάω πάρακατω ήταν ότι έπηξα στην μοναξιά από άποψης “κάτι exciting και potentially promising  να παίζει με κάποιον αρσενικό” κοντά δύο χρόνια στην Μικρούπολη, οπότε το βιολογικό μου ρολόι με ωθούσε να συνάξω τα συναγλίκκια μου τζαι να πάω στην Mεγαλούπολη για να διευρύνω τους ορίζοντες και τις επιλογές μου.

Αποδέχομαι λοιπόν την δουλειά από κει και παραιτούμαι από την δουλειά από δω. Χωρίς πάαααααααρα πολλές σκέψεις. Και επειδή ο θεός είναι κυνικός και γι’αυτό τα βρίσκουμε, μια εβδομάδα αργότερα πέφτει στην αντίληψη μου ότι αγκομαχά και καίγεται για μένα ο Άντρας, που φυσικά είναι μόνιμος κάτοικος Μικρούπολης. Φάτην ούλλην ένα πράμα. Ο Άντρας καταφέρνει θκυό ππαλιές να με ρίψει, και περνούμε στιγμές ονειρεμένες (διότι τα τελευταία χρόνια όπως είπαμε, “μόνο στα όνειρα”). Καμιά δεκαριά μέρες αργότερα φεύγει σε διακοπές για να στραφεί σε τρεις βδομάδες και μετά από άλλη μία εβδομάδα να φύγω εγώ για τις δικές μου διακοπές. Εκεί που πήγαινα να του βάλω ρίγανη, χτύπησε το κινητό τον ήχο του sms, κι ένα χέρι πετάχτηκε από την οθόνη και με σταμάτησε. Το μήνυμα έγραφε “μην του βάλεις ρίγανη, θα πικραθείς”.

Είμαι στη φάση που οι τρεις βδομάδες των διακοπών του παν να λείψουν, πλήττω στη δουλειά, τζαι μάχουμαι να κάμω το Μικρούπολη-Μεγαλούπολη σπίτι-περίπτερο. Άλλως τριβιτζιάζουμαι.

13 Comments leave one →
  1. 22/07/2010 15:12

    Ναι για πες μας κι άλλα, να ξέρουμε🙂

  2. 22/07/2010 16:13

    Ε μεν μας ξαπολάς έτσι όμως, σύρνε κανέναν άπτεϊτ καμιά φορά!

  3. 22/07/2010 16:28

    τι πά’να πει “βάζω ρίγανη”?

    εννοείται ρε πως έτσι θα γινόταν, αλοίμονο! ο θεός έχει χιούμορ!

  4. 23/07/2010 07:42

    Κροτ, “βάζεις ρίγανη” σε κάτι που δεν έχει πιθανότητες να εξελιχτεί.

  5. 23/07/2010 10:29

    μάνα μου ρε.
    έκατσε σου την ο μικρός κυνικός θεός
    οι αποστάσεις καμιά φορά είδα να καλύπτονται εύκολα.

  6. disdaimona permalink
    23/07/2010 14:48

    Ε όι ρε, τούτος έννε θεός τούτος εν θεομπαίχτης!Καλά που εν που ήταν κοτζιά μου Άντρας θκυό χρόνια;…200 χιλιόμετρα;;; 200 χιλιόμετρα εν ούλλη η Κύπρος! Ψυχία φέρτον μαζί σου.Να μεν πάει χαμένο τζαι το καλοτζαίρι…

  7. Anonymous permalink
    25/07/2010 09:18

    200 χιλιομετρα δεν ειναι τιποτε… ειδικα στην παγοχωρα με τις παγοσυγκοινωνιες🙂

  8. 25/07/2010 17:38

    εννά συμφωνήσω. Εκ πείρας λαλώ το “εξ αποστάσεως” μεν το απορρίψεις δίχα να το δοκιμάσεις. Καμιάν φοράν εν πιο εύκολον από ότι φανταζεσαι.

  9. 25/07/2010 17:48

    Συγχαρητήρια για την καινούρια σου θέση!!
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά με την εξ’αποστάσεως σχέση.

  10. 26/07/2010 11:29

    Τι κακαουσκιά εν τούτη κόρη? Που ήταν τόσο τζιαιρό τούτος ολάν? Για τιμωρία του φερτον Κύπρο :p

  11. 27/07/2010 08:01

    Συγχαρητήρια για τη νέα φάση στη ζωή σου (αυτή με τη Στοκχόλμη εννοώ). Μου φαίνεται ότι τον τύπο τον είχες βαρεθεί έτσι κι αλλιώς, απλώς επειδή φεύγεις, για κάπου μακριά και καλύτερα, υπάρχει μια φυσική φόρτιση και η “παλιά” σου ζωή σού κάνει τσαλιμάκια. Δεν θέλω να σου κάνω την έξυπνη, έχω εντρυφήσει στο θέμα εξ ανάγκης πρόσφατα και γι΄αυτό έγραψα στο μπλογκ μου το post “Aποχαιρετισμοί” που άγγιξε πολλούς ομοιοπαθείς. Ο,τι περνάς είναι απλώς ένας αποχαιρετισμός συνολικότερος όμως και θέλει το χρόνο του…

  12. 03/08/2010 23:51

    Συγχαρητήρια για την θέση γιατρέ μου!Θκιεβάζω σε αρκετό καιρό αν και τωρά επήρα το θάρρος να σου αφήκω σχόλιο..Όσο για τον Άντρα πάρτον μαζί σου..=]

Trackbacks

  1. O Άστεγος « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

