Skip to content

Το Πείραμα ΙΙ

28/06/2010

Πρόσφατα εγίνηκα “φίλη” στο facebook με έναν συνάδελφο μου Σουηδό. Ε τούτος αλόπως εκοίταζεν τις φωτογραφίες μου, πως να αντισταθεί άλλωστε, τζαι ήβρεν τζαι μιαν καταχωνιασμένη που είμαι με τον αρφό μου τζαι στην οποία έχει αφήσει σχόλιο από κάτω μια ξαδέρφη μας “ohhh my beautifull cousins..!!!!..:)” (αυτούσιο).

Η απορία του ήταν η εξής: Αφού ο παπάς μου εν που την Κύπρο, τζαι η μάνα μου που την Ελλάδα, τζαι στην Κύπρο το επίθετο πιάνεις το που τον παπά, τζαι ο παπάς μου έχει μόνο αδερφούς, τζαι η ξαδέρφη μου τούτη εν Κυπραία, εν θα έπρεπε να έχουμε το ίδιο επίθετο? Ίνταλοϊς γίνεται να την λαλούν τζείνη Μιχαήλ τζαι εμένα Ψυχασθενοπούλου? Να πελλάνει. Εξήγησα του ότι εν δεύτερη μου ξάδερφη τζαι ηρέμησεν.

Εππέσαμεν σε θκιαβασμένο, εσκέφτηκα και ευθύς αμέσως μου ήρτε μια καταπληκτική ιδέα. Ως γνωστό τα καλύτερα πειράματα ανθρώπινης συμπεριφοράς γίνονται σε ανυποψίαστους ανθρώπους.

Οπότε αποφάσισα, που τα αύριο, όποτε ππέσει η κουβέντα που πόθθεν είμαι και άλλα παρεμφερή, θα τους λαλώ ότι είμαι συγγενής του George Michael. Εν δεύτερος μου θκιός. Έχω τζαι τους άμεσους συγγενείς του στο facebook για να το αποδείξω. Τζαι σιγά, γιατί εν παράξενο, η Κύπρος μια ππιρίλλα τόπος ένει, αποκλείεται να φτάνω συγγενής του George Michael? Είδα τον θκυο τρεις φορές σε παραδοσιακά massive οικογενειακά gatherings αλλά κατά τ’άλλα εν τζαι ξέρω τον. Αφού τζείνος στα πέρα, εγώ στα πάρα πέρα… Ε ναι, ξέρω το ότι η συμπεριφορά του κάποιες φορές εν ρεζίλικη. Ειδικά για την συντηρητική κοινωνία της Κύπρου. Εν τυχαία νομίζεις που εθκιάλεξα την ψυχιατρική? Έτσι είμαστε όμως οι ιδιοφυΐες… κάποιους ξελασκάρει η βίδα τους.

Τούτες εν οι απαντήσεις που έχω έτοιμες. Ελπίζω να μεν ππέσω σε καμνέναν ταραμένο κρυφό του φαν τζαι χρειαστεί να επεκταθώ και πάρα πέρα. Ανάλογα θα αποφασίζω αν θα αποκαλύπτω το ψέμα ή όχι και πότε. Είμαι περίεργη να δω τι θα σημαίνει μια τέτοια πληροφορία για κάποιον που με εγνώρισεν τουλάχιστον προχτές. Τζαι είμαι περίεργη να δω στο σχετικά ελεγχόμενο περιβάλλον της δουλειάς, πόσες μέρες θα κάμουν οι φήμες να φατσιήσουν γυρώ τζαι να’ρτουν πάλε πίσω σε μένα με κάποιον να μου λαλεί “μα άκουσα ότι είσαι συγγενής του George Michael, εν αλήθκεια?”.

Εν κάτι που μπορεί να κάμει ο κάθε Κυπραίος αλλοδαπός μετανάστης με μεγάλη επιτυχία.

Το λοιπόν, θα σημειώνω τις αντιδράσεις και θα επανέλθω με ανάρτηση σε περίπου ένα χρόνο.

11 Comments leave one →
  1. 28/06/2010 21:38

    ένα χρόνο?!?!?!

    αν θέλει ένα χρόνο να έρτει πίσω σε σέσα η κουβέντα, τότε σόρρυ αλλά μιλούμε για εχεμύθεια!

    στη δική μου δουλειά, θα εφάκκαν γυρώ των ορόφων ούλλων μέσα σε ένα 24ωρο – τζιαι τούτο εν χαριστικά που το είπα

  2. 28/06/2010 21:39

    *σε σέΝα, όχι σε shέσα

  3. 29/06/2010 01:01

    …🙂
    Θυμίζεις μου κάτι χώρκατους κκεπρέους και έλληνες που μόλις πήγαν στην Αγγλία την Αμερική κτλ. Αρχισαν να λένε γυρίζοντας πίσω στο ξερονήσι τους ιστορίες στους ιθαγενείς του νησιού για το πόσο χαζοί είναι ..τα εγγλεζούθκια τα αμερικανούθκια κτλ.

    Γιατί ρε Κωστή;

    – “Διότι ότι τους πεις πιστεύκουν!” λέει ο κκεπραίος Κωστής..

    “είπα τους ότι είμαι παντρεμένος τζαι επιστέψαν το”
    “μετά είπα τους ότι είμαι γιατρός τζαι επιστέψαν το!” (έπιασα τζαι το σοβαρόν μου..)
    “μετά είπα τους ότι το χαλλούμιν κάμνουν το που το ζυμάριν!”

    Χαχα χου χαχα χα χαχα χου χαχαχα οι ιθαγενείς πουκάτω..

    Καλά ρε κουμπάρε επειδή δηλαδή οι ανθρώποι επεράσαν σε για σοβαρόν άνθρωπο που δεν λέει ψέματα είναι βλάκες;

    χαχα χαου χαχαχα χα χου οι ιθραγενείς απο κάτω..

    προς θεού δεν λέω πως το αθώο σου ψεματάκι ισοδυναμεί με το ρατσιστικό κατηγορώ του Κωστή για τα χαζά εγγλεζούθκια,
    όμως ως λαμπρός επιστήμονας που είσαι δεν έχει ενδιαφέρον να εξετάσεις την ακατάπαυστη ορμή των Ελλήνων και των Κυπραίων να λαφαζανέφκουν τους ξένους;

    Ισως έχει βαθύτερα αίτια.. ίσως να είναι ακόμη και το αντικείμενο μιας λαμπρής διατριβής of yours..

  4. Constantinos permalink
    29/06/2010 07:42

    Dokimasto me ton peter andre, eshi parapano action para o george michal, edokimasa kati paromoio molis epia agglia k eminiska stes esties, ethousiazounte kai mono me tn idea

  5. 29/06/2010 08:03

    axaxaa!! φοβερή!

  6. 29/06/2010 09:11

    Πολύ πιθανόν να έχεις συγγένεια με τον George Michael. Ρίξε μια ματια εδώ
    http://wp.me/pt4HQ-ak

  7. 29/06/2010 11:49

    κοίτα μην πέσεις σε κάνα διαβασμένο που θα ξέρει πως το επίθετό του δεν είναι Michael αλλά κάπως αλλιώς που ξέχασα τώρα!

  8. George permalink
    29/06/2010 14:25

    Ου θκιαολε…Αδε πραμαν που εκατεβασεν ο νους της🙂
    XAXAXAXAXA Κατα τα αλλα…Εισαι φοβερη(λες και δεν το ξεραμε)

  9. 29/06/2010 16:37

    Sike
    Ένα χρόνο για να ολοκληρωθεί η έρευνα. Πρέπει να την δοκιμάσω σε διάφορα γκρουπς ανθρώπων.

    Κυριάκο
    Ως λαμπρός επιστήμονας θεωρώ ότι το κκόμπλεξ κατωτερότητας των Κυπραίων που περιγράφεις δεν χρίζει περαιτέρω εξέτασης που λλέου μου. Όι ακόμα τουλάχιστον🙂 Το δικό μου πείραμα εν έσιει σκοπό να παραλληλίσει τον ανθρώπινο καλοθελησμό με την ανθρώπινη βλακεία, αλλά να παρατηρήσει αντιδράσεις σε μια πληροφορία που κανονικά δεν θα έπρεπε να παίζει κανέναν σημαντικό ρόλο.

    Κωνσταντίνο o Peter Andre ήταν κάτι το περαστικό που απευθυνόταν αποκλειστικά σε teenagers. Ο George Michael που την άλλη απευθύνεται σε όλους μας και καλά κρατεί εδώ και δεκαετίες.

    Chris
    Έχω ξαναπέσει πάνω σε αυτή την πληροφορία η οποία είναι ενδιαφέρουσα αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι σε παγκόσμιο επίπεδο οι χρήστες msn είναι μεν πολλοί, αλλά πολύ λίγοι σε σχέση με τον πληθυσμό της γης. Αλλά με μένα τζαι τον George στάνταρντ τα chances να συνδεόμαστε με κάποιον τρόπο θκυό ππαλιές εν μεγάλα.

    Krot
    Όντως βαφτίστηκε Γεώργιος Κυριάκος Παναγιώτου. (Αλλά δεν πτοούμαι.) Το ξέρω! Συγγενείς είμαστε στο κάτω κάτω!! Για να καταλάβεις φωνάζουμεν τον Κάκο. Δόξα το θεό, “συγγενείς” Παναγιώτου στους friends μου να φαν κι οι κότες :Ρ

  10. 02/07/2010 11:31

    Όταν σπούδαζα στο Πανεπιστήμιο Κύπρου ήταν μια κοπέλα (φοιτήτρια) που (λεγόταν ότι) ήταν ανιψιά (για τους ελλαδίτες ξαδέλφη) με τον Αλκίνοο (Ιωαννίδη ντε!). Για να έχει φτάσει η πληροφοφία μέχρι εμένα που δεν ήμουν ποτέ και καμιά φαν του Αλκίνοου, σημαίνει ότι το είχε μάθει όλο το Πανεπιστήμιο (οκ, μικρό ήταν τότε, γύρω στα 2000 πλάσματα).
    Καλή επιτυχία με το πείραμα!🙂

  11. 05/07/2010 13:23

    “Μάνα μου ρε… εν πειράζει… κανείς δεν είναι τέλειος”.

    Έτσι αντίδραση έχεις εισπράξει;

Πε μας ρε!

