Skip to content

Μπρος Γκρεμός και Πίσω Ορμόνες

24/10/2009

Πριν 2 μήνες έκοψα τα αντισυλληπτικά. Έπαιρνα τα ένα χρόνο αλλά είπα, what the hell, εν γαμιέται, εν γαμιούμαι συνουσιάζομαι που εν συνουσιάζομαι, ας τα κόψω.

Όι ρε. Είπεν μου η durex πως αν αλλάξω μέθοδο αντισύλληψης τζαι καταλλιώ έξι 12άρια πακέτα της τον μήνα (72 σεξ/μήνα) για τρεις μήνες στη σειρά τζαι δεν μείνω έγκυος , θα πρωταγωνιστήσω στην επόμενη της διαφήμιση. Και αποφάσισα πως η προϋπόθεση είναι piece of cake. Call me Psychia Pidiktoula Psychosthenopoulou.

Όι ρε. Έκοψα τα γιατί είχα ένα κάρο παρενέργειες όπως αύξηση βάρους λόγω κατακράτησης υγρών, πεντέξιεφτά ημικρανίες τον μήνα, κάτι βυζιά όπως τις μάππες του μπάσκετ με πυρετό, και μια νεοεμφανιζόμενη υποχονδρία που προειδοποιούσε για ισχαιμικό εγκεφαλικό εντός του έτους 2009.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως με το κόψιμο του χαπιού ξεκινώ εκ νέου την αδρανοποιημένη σειρά κειμένων περί PMS και περιόδου, γιατί επέστρεψαν δριμύτερα τα συμπτώματα τους, που είναι αυτά που με ανάγκασαν να πάρω τα μαγικά/καταραμένα αντισυλληπτικά in the first place. Έγινα λοιπόν και πάλι συναισθηματικά ανισόρροπη γυναίκα. Back to square one.

Το λοιπόν α. Έχω PMS. Που το ξέρω? Ρωτάς που το ξέρω? Χα-Χα-Χα-Χα… Ανόητε άντρα. Που το ξέρω ότι είσαι άντρας? Γιατί αν ήσουν γυναίκα 1. θα ήξερες που το ξέρω και 2. δεν θα ετόλμας να σκεφτείς ερώτηση που μπορεί να ερμηνευθεί ως αμφισβητητική σε μια γυναίκα που έχει PMS!

Δεν επρόλαβα να τζείσω πας το βιολογικό μου ρολόι – δηλαδή να κοιμηθώ αργά, να σηκωθώ αργά (κι όταν θα ψάχνω για θέση θα’ν’αργά) γιατί αύριο φκάλλω νυχτέρι για πρώτη φορά μετά που ανάμιση χρόνο τζαι πρέπει να συνηθίσω το ωράριο, τζαι τσουπ, κώλος η ψυχολογία. Η μέρα ξεκίνησε με κωλυσιεργία στις κινήσεις, βαρεμάρα και έλλειψη κινήτρου (χωρίς λόγο), το οποίο εξελίχθηκε σε αίσθημα θλίψης (χωρίς λόγο), το οποίο εξελίχθηκε σε απογοήτευση (χωρίς λόγο), η οποία εξελίχθηκε σε θυμό (ε, ελύσαν τα νεύρα μου), ευτυχώς όχι ανεξέλεγκτο.  Δηλαδή ας πούμε έγραψα το θυμωμένο μου email κομπλέ με τα κοσμητικά του, αλλά δεν το έστειλα γιατί τα ψίχουλα ψυχραιμίας μου, μου είπαν ότι ο παραλήπτης θα πληγωθεί όταν το διαβάσει, και μπορεί ενδεχομένως να είμαι λλίιιιιιο υπερβολική στην αντίδραση μου. Τζαι άτε την επόμενη μέρα να νιώθω τύψεις τζαι να ζητώ συγγνώμη, κάτι που μισώ να κάμνω οπότε αποφεύγω να χρειάζεται να το κάμω κτλ. Εσκέφτηκα δηλαδή τις συνέπειες μιας πράξης και δεν ενέργησα εν βρασμό ψυχής ενώ βρισκόμουν εν βρασμό ψυχής. Αυτό είναι τεράστια πρόοδος σε σχέση με τα παλαιότερα μου PMS στα οποία όταν νευρίαζα έριχνα από χτυπήματα κάτω από τη μέση μέχρι καρέκλες, ακόμα και μέσω email.  Κατά τ’άλλα είναι το ίδιο μισησμένο όσο ήταν τζαι πέρσυ τζαι δεν το επεθύμησα καθόλου!

Η καλύτερη θεραπεία κατά του εντός ελέγχου θυμού είναι η διακωμώδηση του. Κατά του εχτός ελέγχου είναι το δέσιμο και μια ηρεμιστική ένεση. Και που να βρίσκεις εκπαιδευμένο προσωπικό νυχτιάτικα.

Λοιπόν, σήμερα για κάποιο λόγο φταίουν μου οι άντρες. Όλα ξεκίνησαν όταν στις 5 το απόγευμα χτύπησε το κινητό μου και ήταν ο συνάδελφος μου ο Κλαμούρης. Μόλις είδα το όνομα του έπιασε με απελπισία, αν και έχω τρεις ολόκληρες βδομάδες να συνοπλαστώ ή να συντύχω μαζί του διότι είναι με άδεια ασθενείας διότι δεν νιώθει καλά ψυχικά. Τούτος είναι ένας 38 χρονών γάρος, μη-Σουηδός, ο οποίος είναι ανίκανος να βάλει συναισθηματικά όρια για το οτιδήποτε και κλαίει -κυριολεκτικά- με το παραμικρό. Στην αρχή της Σουηδικής μου καριέρας ήταν προσωρινά ο καθοδηγητής μου και λόγω κοινού μπάκραουντ (σπουδάσαμε στο ίδιο πανεπιστήμιο – νομίζω εκεί έχασε τα αρχίδια του) αποκτήσαμε μια φιλική σχέση. Λόγω όμως τούτης της ανικανότητας να βάλει όρια στον εαυτό του, με το παραμικρό που τον πλήγωνε, ερχόταν στο γραφείο μου, καθόταν στην καρέκλα, μου διηγόταν το περιστατικό και πλάνταζε στο κλάμα. Την περασμένη άνοιξη αποφάσισε πως ήταν ερωτευμένος μαζί μου και μου το είπε με δάκρυα στα μάτια. Ήταν και είναι σε μακροχρόνια σχέση και περιμένει παιδί. Αυτή του η εξομολόγηση ήταν σαν μάννα εξ ουρανού για μένα μια που του ανακοίνωσα πως εφόσον η σχέση μας ξεπέρασε τα όρια του επαγγελματισμού, επιβάλλεται να κόψουμε. Έτσι πέρασα μια περίοδο 3ων μηνών όπου οι μόνοι που μου έκλαιγαν ήταν οι ασθενείς μου και οι γονείς τους. Και αυτοί πολύ σπανιότερα από τον Κλαμούρη. Μετά σιγά-σιγά τα “ξαναβρήκαμε” χωρίς να το ξανασυζητήσουμε. Οι επισκέψεις του στο γραφείο μου όμως αυξάνονταν και πληθύνονταν, ιδικά μέσα στον Σεπτέμβρη, και ήταν εντελώς ασύμφορες μια που έφαα 18 κουτιά kleenex πάνω του. Μια μέρα εν άντεξα. Μόλις εντόπισα τις βρύσες να ανοίουν, εφάτσιησα το χέρι μου πας το γραφείο τζαι του είπα ευγενικά, “ΣΤΑΜΑΤΑ – ΝΑ ΚΛΑΙΕΙΣ – ΤΩΡΑ!”. Πάλε καλά που εν επίντωσα τζαι κανένα “Grow a pair” να λαλείς. Αντιλαμβάνεστε πόσο τον επλήγωσα τζαι πόσον κλάμαν έσυρεν που “ούτε εγώ εν τον καταλαβαίνω”. Τις τελευταίες τρεις βδομάδες όπως σας είπα είναι με άδεια ασθενείας γιατί άμα τρέχει το δάκρυ κορόμηλο καθημερινά, η κλινική σου εκτίμηση πάει του κώλου τζαι έρχεται η ώρα να δεις ψυχίατρο. Ο Κλαμούρης είδε αρχικά τον εαυτό του και ακολούθως κάποιον άλλον γιατί χρειαζόταν δεύτερη γνώμη. Και σήμερα με πήρε τηλέφωνο. Περιττό να σου πω πως δεν του απάντησα γιατί ήμουν σε πολύ κυνική διάθεση και μπορεί να τον ρώταγα “Πως είσαι? Εστράντζιησες/Αφυδατώθηκες όξα κόμα?”.

Η αναπάντητη κλίση του Κλαμούρη μου θύμισε τους άπειρους άντρες που είναι κλαμουρομαρίες, δειλοί, σιέσιες, τζαι δεν μπορείς να στηριχτείς πάνω τους. Οι πλείστοι που τούτους παίζουν μου τζαι τους μάτσο. Ο Κλαμούρης τουλάχιστον έσιει το γνώθι σ αυτό.

Μετά ενευρίασα με έναν μπλόγκερ αστυνομικό στο μπλογκ του Λεξιπένητα τζαι είπα του την. Όι στο σημείο του προαναφερθέντος email που δεν έστειλα, αλλά ρε κουμπάρε, ένι μπορώ τους ανθρώπους που κλαίουνται τζαι θυματοποιούνται, τζαι εθεώρησα ότι εκλαίετουν τζαι εθυματοποιείτουν.

Ίσια σήμερα εβρεθήκαν ούλλοι ομπρός μου!! Τόσες μέρες που ήμουν ήρεμη, ούτε αρσενικό σκουλούτζιην δεν επέρασεν ομπρός μου. Τζαι οι άντρες που έρπονται νευριάζουν με, ναι.

Μετά ενεβρίασα με ένα email που έπιασα (από άντρα) αλλά εν θα μπω σε λεπτομέρειες. Απάντησα όπως προανέφερα, αλλά δεν το έστειλα. Είμαι εγκρατής. Μπράβο μου. Τούτο εν το ππόιντ.

Είχα και μια χαρούμενη νότα στην γεμάτη σκαμπανευάσματα μου μέρα, όταν με πήρε το (τελευταίως) καθημερινό του τηλέφωνο ο αδερφός μου, ο οποίος είναι μεν άντρας, αλλά είναι δε θεός οπότε δεν συγκρίνεται με τους υπόλοιπους.

Κατά τ’άλλα η λίμπιντο μου παίζει παιχνίδια. Την μια ψάχνω για μια φερορμόνη σαν να ψάχνω ψύλλους σε άχυρα που δεν έχουν ψύλλους, την άλλη ξεσιυλούν οι φερορμόνες που τα ποηνάρκα μου τζαι ξιμαρίζουν μου τους τόπους. Άσε που με πιάνουν τζαι εξάψεις. Εχτές το πρωί ήμουν σαν ηφαίστειο που ξυπνά. Στους μηδέν βαθμούς. Πόνημαν.  Γιατί το φαΐ? Που το πάεις το φαΐ? Έφαα χωρίς υπερβολή πέντε φορές σήμερα, η τελευταία πριν 2 ώρες, τζαι εξακολουθώ να πεινώ τόσο πολλά αλλά να έχω εξαντλήσει τις επιλογές μου, που στο τέλος θα φάω το κκομπιούτερ! Μπορείς να φανταστείς τι εμμηνόπαυση θα περάσω?? Ώρες ώρες σκέφτομαι: Τι εν σιειρόττερο? Κατακράτηση υγρών, απανωτές ημικρανίες, βυζιά αερόσακοι τζαι ένα ισχαιμικό εγκεφαλικό ή τούτη η κατάσταση?

Επόνησεν ο κώλος μου τζαι η μέση μου. Πάω να ππέσω. Τζαι να φάω. Ππέσωντας.

18 Comments leave one →
  1. 24/10/2009 09:15

    i totally get you.

    γιατί όμως; για να προετοιμαστεί το κορμί μου πρέπει ο νους μου να γίνει σμπαράλια;

  2. 24/10/2009 12:42

    Άλλαξε αντισυλληπτικά. Πιάσε πιο ελαφριάς δοσολογίας. Κάμνω τζαι διαφήμηση τωρά αλλά ρώτα για τα Γιασμινέλ (Yasminelle). Εν προκαλούν ούτε κατακράτηση, ούτε βυζοαύξηση (ευτυχώς), ούτε τίποτε… Μόνο αυξημένες πιθανότητες για θρόμβωση αν καπνίζεις/ έχεις οικογενιακό ιστορικό. Έχουν τζαι site, δε το.
    Τζαι περαστικά.:p

  3. 24/10/2009 14:30

    συμφωνώ μαζί σου, ο Αδρωπος πρέπει να διά τζαι κανένα πάτσο μέσα μέσα..
    Οι, να κλαίεται όπως την γεναίκα..

  4. 24/10/2009 14:53

    Εμένα πάλε είπαν μου ότι ήμουν πιο ανισόρροπη όταν έπαιρνα αντισυλληπτικά.
    Έτο ό,τι τζαι να κάμουμεν εν ηβρέθεται η ίσια μας! Περαστικά μας ως πάρατζιει.

  5. 24/10/2009 15:38

    Ρίτσα, κάπως έτσι..!

    Moonlight, ε…. εν τα jasmin που έπιννα. Στην αρχή ήταν well tolerated, εν τους τελευταίους 4-5 μήνες που εφκήκεν εκτός ελέγχου. Οι παρενέργειες που κάμνει το κάθε χάππι εξαρτούνται που τον οργανισμό τζείνου που το τρώει. Τα Jasmin όπως όλα τα αντισυλληπτικά έχει την ικανότητα να κάμνει τούτες τις παρενέργειες σε πιο ευαίσθητους οργανισμούς.

  6. 24/10/2009 15:47

    ρε,δεν αντεξα να το διαβασω ολο,αλλα μεχρι εκει που διαβασα εχω να πω τ εξης:
    για τα βυζια τα τουρμπο ποσο σε καταλαβαινω!πονουσαν κ ολας…
    τα αντισυλληπτικα ηταν η χειροτερη περιοδος της ζωης μου.νευρα νευρα!κ κατακρατηση υγρων….

  7. Maria permalink
    24/10/2009 16:26

    en polli to kako miloumeeeeeeeeee!!!

    isos na men arxiso ta antisulliptika telika??

  8. 24/10/2009 16:53

    Ontos oson tze na ta sistinoun oi ginekologoi,pisteuko eshi polles parenergies

  9. 24/10/2009 18:29

    Τζιαι αν δεν ακούσεις τον εαυτόν σου, κάθεται σου τζιαι μια θρόμβωση στο σιαίρι (λόγω Yasminelle), κάθεσαι μιαν φτομάδα στο νοσοκομείο, πιάννεις 3-4 μήνες αιμοδιαλυτικά, γίνεται το σιαίρι σου τζιοιλίντριν για έναν χρόνο, τζιαι μεινήσκει τζιαι τζείνος που σε ερωτεύτην με τους καπόττους μέχρι την εμμηνόπαυσην σου…

    Μην αρωτήσετε σε ποιόν έτυχεν. Εγώ δεν παίρνω αντισυλλιπτικά. ( τζιαι δεν κλαίουμαι)

  10. 24/10/2009 18:40

    Τάχα πιο εξελιγμένα τα Yasminelle που τα Yasmin….ξέρω ότι οι παρενέργειες εξαρτούνται που τον κάθε άθρωπο, εντζε έδωκα συνταγή!
    Heminway, έννα σε συνηθήσεις πάλε…

  11. 24/10/2009 18:52

    1. pare ena diourhtikouli ekeines tis meres.
    2. dwse k ena doluxetin ston klamourh gia merika xronakia na strwsei.
    3. emena me pianei katathlipsh 2 meres meta, k foverh ypnhlia kata – rixnw apisteutous ypnous tote.
    4. o,ti exei kaneis, gia kalo einai, de mporw tis flat katastaseis..:-)

  12. 24/10/2009 19:23

    Πρέπει να σου κάμουν πολλά βουντού για να πάθεις έτσι ιστορία σε Ασέρα!!

    Να μεν τα ισοπεδώνουμε όμως όλα, έσιει πολλές αναίσθητες μουλάρες, εεε εννοώ γυναίκες, που παίρνουν αντισυλληπτικά για χρόνια χωρίς προβλήματα.

    Τα jasmine και τα jasminelle είναι το ένα και το αυτό, απλά σε διαφέρει η εμπορική ονομασία ανάλογα με τη χώρα. Κατά τ’άλλα είναι όντως από τα πιο ελαφριά αντισυλληπτικά που κυκλοφορούν στην αγορά.

  13. sike permalink
    24/10/2009 20:48

    ναι, εμπρός;
    εφωνάξετε μου;
    μουλάρες άκουσα.

    βλ. 4 χρόνια, άψογοι βύζοι.

    μουαχαχ μουαχαχ.

  14. sike permalink
    24/10/2009 20:50

    εξήασα να σχολιάσω
    “Εστράντζιησες όξα κόμα?”.” LOL

  15. 24/10/2009 21:25

    Ρε ψυχία, οι πιθανότητες εν πιθανότητες. Ένα στο χίλια δεν είναι τίποτε. Άμα σου κάτσει όμως εσένα, σου κάθετε 100%

  16. 24/10/2009 21:26

    Όι τωρά δηλαδή να νομίσεται τζιαι πους έχω καμιά λύση καλύττερη.

  17. 24/10/2009 21:57

    Αγκαστρώθου! Θα λυθούν ολα σου τα προβλήματα για τουλάχιστον ένα χρόνο! Τζιαι μετά βλέπουμεν…

  18. 24/10/2009 22:31

    Μα άμμαν αγκαστρωθώ, πως θα παίξω στην διαφήμιση της Durex??

Πε μας ρε!

