Skip to content

Blind Date 2

29/05/2009

Και τώρα, η συνέχεια από το πρώτο μέρος.

 

Την Τρίτη, 26 Μαΐου στις 6 το απόγευμα, στάθηκα στην όχθη του ποταμού, κάτω από την πυκνή φυλλωσιά ενός δέντρου (για προστασία) έξω από το Strömpis, ένα ανοιχτό καφέ μπαρ στο οποίο είχαμε δώσει ραντεβού όσο ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και ζεστός, αλλά τώρα έκλεινε γιατί επιάσαν τα νερά. Πήρε τηλέφωνο να μου πει πως θα αργήσει μερικά λεπτά γιατί έπεσε σε κίνηση στο χάιγουεϊ.

 

Σκεφτόμουν και ξανασκεφτόμουν την πιθανότητα να πυροβολήσω το ραντεβού. Να τον πάρω να του πω, σόρρυ αλλά δεν ενδιαφέρομαι να σε γνωρίσω με τέτοιον τρόπο, ούτε σένα ούτε κανέναν! Η πιθανότητα κατ’αρχήν να πληρώσει ο καθένας για τον καφέ του τζαι το πισκοττούιν του ήταν τεράστια. Εγώ πας τούτα είμαι πατροπαράδοτη. Εντζαι είπα να με παίρνει κάθε νύχτα για φαΐ τζαι να τα πληρώνει τούτος αλλά δεν γίνεται να με φκάλει ένας άντρας πρώτο ραντεβού (έστω τυφλό), τζαι να μεν μου τζεράσει τον καφέ μου! Τζαι ποιος ακούει το περιπαίξιμο των δικών μου! Οι Σουηδοί ακόμα τζαι παντρεμένοι να’ναι πληρώνουν ο,τι αναλογεί στον καθένα, που λέει ο λόγος! Εν πολλά διαφορετική η κουλτούρα μας σε πάρα πολλούς τόμεις. Κατ’αρχήν μιλούμε άλλη γλώσσα! Ήταν κακή ιδέα το ραντεβού με τον Σουηδό. Πολλά κακή. Θα το επυροβολούσα.

 

Αλλά μετά σκέφτηκα ότι όσο έκανα διακοπές στην Ολλανδία, έγινε κάτι που με έκανε να αποφασίσω πως θα πήγαινα. Κατ’ακρίβεια έγιναν τρία πράγματα που με έκαναν να αποφασίσω πως θα πήγαινα. Το πρώτο ήταν ότι θυμήθηκα πως είναι να σε φλερτάρουν, και θυμήθηκα πως μου αρέσει. Το δεύτερο ήταν ότι θυμήθηκα πως είναι να βγαίνεις ραντεβού, γιατί το τέταρτο απόγευμα παραμονής μου στην χώρα, με έβγαλε βόλτες ένας Ολλανδός και περάσαμε πολύ ωραία. Το τρίτο ήταν το ότι είδα φωτογραφία του Πέτρου. That’s right. Μου είχε στείλει φωτογραφία του στο email μου, το οποίο έλεγξα σε κάποια στιγμή που ήμουν στο Ρόττερνταμ. Παρόλο που ήταν στραβή, σχετικά μικρή, και λίγο κουνημένη (τα μαύρα της τα χάλια είχε), μπορούσες να πεις πως είναι δυνητικά ωραίος άντρας. Και ναι, αυτά τα επιφανειακά είναι που μετράνε για το 1ο ραντεβού στα τυφλά! Οπότε του έστειλα κι εγώ μια από τις 482 φωτογραφίες που έβγαλα στις διακοπές και αποφάσισα πως δεν έχω τίποτα – απολύτως – να χάσω. Και πήγα.

 

Όπως έγερνα στο κάγκελο της όχθης του ποταμού, είδα ένα πολύ ωραίο παλικάρι να σιμώνει. Αποκλείεται σκέφτηκα, δεν έδωσα σημασία και συνέχισα να κοιτάω στο άπειρο. Μέχρι που η ματιά του η φλογερή μου έψησε το αριστερό αυτί (αφού στεκόμουνα προφίλ) και γύρισα να τον δω από κοντά.

Ένα σας λέω κοπέλες και γκέι: “ΑΧ! Τι άντρας!”

– Είσαι η Psychia?

– Είσαι ο Πέτρος?

– Είσαι ο ήλιος που’χει γίνει επικίνδυνος, και κάθε μέρα καίει την επιδερμίδα μου?

– Είσαι το τσιγάρο που κρατώ, και ν’ανάψω σκέφτομαι, είσαι η συνήθεια που μισώ κι όλο επανέρχομαι?

– Πάμε?

– Πάμε!

 

Και πήγαμε σε ένα άλλο ωραίο ανοιχτό pub με τέντες να κόφκουν τα νερά. Ακολουθούν αποσπάσματα της δύωρης συνάντησης μας. Σε παρενθέσεις οι σκέψεις μου.

 

Πέτρος: Συγγνώμη που άργησα. Ήταν και δύσκολο να βρω να παρκάρω…

Psychia: Τι αυτοκίνητο έχεις?

Πέτρος: Ένα BMW.

Psychia: Ποιο BMW? (Άτε τζαι είπεν σου, εννά καταλάβεις?)

Πέτρος: Το Χ5.

Psychia: Ακουστά το έχω αλλά δεν μου’ρχεται η φάτσα του. (Άσχετη, ε άσχετη.)

Πέτρος: Εν ένα γιπ.

Psychia: Ααααα εν το τζιπ!

Πέτρος: Ναι, γιπ.

 

————————————————————-

 

Psychia: Να πάμε να πάρουμε κάτι να πιούμε? (το self service είναι γεγονός στην Παγοχώρα)

Πέτρος: Ναι, τι θα πάρεις εσύ?

Psychia: Μια μπύρα. (Αλκοόλ. Τώρα.) Εσύ?

Πέτρος: Δεν μπορώ να πιω, οδηγώ.

Psychia: (Να σου γυρίζει.) Μπορείς, αν μετά την τελευταία σου γουλιά περιμένεις μιάμιση ώρα πριν οδηγήσεις.

Πέτρος: Αλήθεια? Τζαι εν ανιχνεύεται πιον το αλκοόλ?

Psychia: Όχι, έχει μεταβολιστεί. Αν έχεις πιει ένα-δυό ποτά! Αν έχεις καταναλώσει ένα ολόκληρο βαρέλι τότε χρειάζονται ώρες μέχρι να… βασικά τότε είσαι αλκοολικός και δεν θα έπρεπε να δικαιούσαι να οδηγάς in the first place.

Πέτρος: Ήντα ωραίο πράμα να’χεις έναν γιατρό μαζί σου.

Psychia: Μερικές φορές εν καλό. Άλλες πάλι…

Πέτρος: Πως μπορεί να είναι κακό δηλαδή?

Psychia: Μπορεί να αρχίσει να σε ρωτά λεπτομέρειες για το τυλιγμένο μες τες γάζες δάχτυλο σου. Μπορεί να σου πει ότι η γυναίκα στο δίπλα τραπέζι έχει κάνει μπότοξ τις τελευταίες 48 ώρες. Μπορεί να παρατηρείτε μία ωραία κοπέλα στην παραλία και να σχολιάσει πόσο άτσαλη είναι η τομή σκωληκοειδεκτομής της. Μπορεί να αναφέρεις μια περιπέτεια με γονόρροια που είχες και να σε ρωτά το ακριβές χρώμα του υγρού που εξέρχετο της ουρήθρας σου.

Πέτρος: Ου κύριε ελέησον! Φαντάζομαι πως ο τρόπος που μαθαίνει ένας γιατρός να βλέπει τους ανθρώπους εν πολλά διαφορετικός.

 

Μπύρα λοιπόν! Πέρκι σταματήσουμε να μιλούμε για ιατρική!

Είπεν μου που λέτε να κάτσω τζιαμέ που κάθουμαι, εσηκώστηκεν τζαι επήεν στο μπαρ.

 

Psychia: (Καρδιοπάθειες, απ’τις πολλές συμπάθειες. Μα τι κώλος, τι κορμοστασιά, τι πλάτη, τι κώλος!)

 

Επλήρωσεν τις μπύρες, τζαι εστράφηκεν.

 

Psychia: Ευχαριστώ!

Πέτρος: Όσες θέλεις!

Psychia: (Φέρνε εσύ τζαι αν με μεθύσεις, χαλάλιν. Εννά τζοιμηθώ όπως το πουλλούιν.)

 

——————————————————

 

Psychia: Τι δουλειά κάνεις? Ξέρω πως έχει σχέση με αυτοκίνητα, όμως τι ακριβώς?

Πέτρος: Πουλούμεν μπογιές αυτοκινήτων.

Psychia: Δική σου επιχείρηση?

Πέτρος: Ήταν του παπά μου, αλλά τωρά έχω την εγώ μαζί με 2 άλλους. Δουλεύκουμεν κυρίως με τις περιοχές γυρόν που την Καλαβασό.

Psychia: Τζαι που μεινήσκεις?

Πέτρος: Σε ένα διαμέρισμα.

Psychia: Δικό σου?

Πέτρος: Ναι. Έχω 3 διαμερίσματα και ένα κατάστημα. Τα 2 νοικιάζω τα, στο 3ο ζω, και στο κατάστημα δουλεύω.

Psychia: Κάμνεις την δουλειά των ονείρων μου.

Πέτρος: Αλήθκεια?? Εννάθελες να πουλάς πογιές??

Psychia: Όι. Εννάθελα να ήμουν εισοδηματίας.

 

*Χτυπά το τηλέφωνο του*

 

Πέτρος: Με συγχωρείς, μπορώ να πάω έξω να απαντήσω? Έχει πολλή φασαρία εδώ.

Psychia: Νο πρόμπλεμ! (shake your ass on your way out please)

 

————————————————————-

 

Πέτρος: Ήταν ο συνέταιρος μου. Έπιασεν με να μου πει για την..

Psychia: Εν χρειάζεται να μου δόκεις λοαρκασμόν, ιτς οκέι.

Πέτρος: Μάχουμε να αγοράσω μια βάρκα τζαι έχει ένα φίλο που πουλά.

Psychia: Βάρκα?

Πέτρος: Ναι!

Psychia: Τζαι που εννά την παρκάρεις?? Αφού εν έχουμεν θάλασσα δαμέ.

Πέτρος: Στην δυτική ακτή.

Psychia: Τι βάρκα? (Άτε τζαι είπεν σου, εννά καταλάβεις????)

Πέτρος: Μεν φανταστείς ιστιοπλοϊκή. Ηλεκτρονική, που να μπορείς να κοιμάσαι κι όλας μέσα.

Psychia: Πόσα άτομα εννά φορεί?

Πέτρος: Οκτώ άτομα.

Psychia: Μα να κοιμούνται??

Πέτρος: Όι, να κοιμούνται δύο.

Psychia: (4 ακίνητα και 2 κινητά… Μα πόσον πλούσιος είσαι ολάν??)

 

————————————————————-

 

Psychia: Τι??

Πέτρος: Τίποτα. Απλά σε κοιτάω.

Psychia: Ναι αλλά εκόλλησες τζαι νιώθω άβολα.

Πέτρος: Βρίσκω σε πολλά όμορφη.

Psychia: Αααα…! Ευχαριστώ! Εν που είμαι. Τζαι εσύ είσαι πολλά χαμογελαστός άνθρωπος. (Χάλια κομπλιμέντο, αλλά ήταν το πιο “πρέπον” να κάμω στην παρούσα. Να του έλεα για τον κώλο του??)

Πέτρος: Έχεις πολύ ωραία μάτια, βλέμμα.

Απλώνει το χέρι και ακουμπάει το δικό μου. Συναγερμός!!

Psychia: Εγώ ήπια την μπίρα μου, λέω να φέρω ακόμα καμιά.

 

Πάω να σηκωθώ.

 

Πέτρος: Περίμενε! Κάτσε, θα σου φέρω εγώ.

Psychia: (Παλλικάρι μου!) Α..! Ευχαριστώ!

 

Ως τωρά εσηκώστηκεν τρεις φορές. Βάλε και δύο που πήγε τουαλέτα, σύνολο πέντε. Ελουλλουπίσαν τα ματούθκια μου!

 

————————————————–

 

Psychia: Καπνίζεις?

Πέτρος: Όχι. (Σουηδός γαρ.)

Psychia: Καθόλου? (Ούτε κοινωνικά??)

Πέτρος: Καθόλου. Εσύ καπνίζεις?

Psychia: Ναι!

Πέτρος: Εντάξει.

Psychia: Υπάρχει πρόβλημα αν καπνίζω?

Πέτρος: Όχι, κανένα!

Psychia: Α διότι οι Σουηδοί έχουν ένα θεματάκι με το κάπνισμα.

Πέτρος: Εγώ δεν έχω.

Psychia: Καπνίζω και στο σπίτι μου.

Πέτρος: Μα μέσα?

Psychia: Ναι.

Πέτρος: Επιτρέπεται?

Psychia: Εν νομίζω. Υπάρχει πρόβλημα?

Πέτρος: Όχι με μένα! Χεχε!

Psychia: Επίσης δεν καπνίζω κανονικά τσιγάρα. Στρίβω.

Πέτρος: Δηλαδή…

Psychia: Καπνό. Κανονικό καπνό.

Πρόλαβα τον πανικό.

 

————————————————————-

 

Πέτρος: Που μένεις?

Psychia: Τζιαμέ (δείχνω του κατεύθυνση).

Πέτρος: Θέλεις να μου δείξεις το διαμέρισμα σου?

Psychia: Μα σήμερα?

Πέτρος: Ναι.

Psychia: ΌΙ!

Πέτρος: Γιατί? Φοβάσαι?

Psychia: Τι να φοβηθώ?

Πέτρος: Ξέρω γω, μην σου κάνω τίποτα.

Psychia: Τι να μου κάμεις? Εγώ ξέρω που εν τα μαχαίρια σπίτι μου. (Τωρά, ποιος φοάται?)

Πέτρος: Ε τότε γιατί εν θέλεις να’ρτω?

Psychia: Διότι δεν επροετοιμάστηκα για επισκέψεις. Το σπίτι είναι ανάστατο. Επίσης έχω ένα θέμα με το ποιος έρχεται σπίτι μου. Χρειάζεται λίγος καιρός ακόμα.

Πέτρος: Εντάξει, να με ξαναδείς θέλεις?

Psychia: Ναι, καλώ!

Πέτρος: Ωραία! Αλλά θέλω μια μέρα να μου μαγειρέψεις κάτι ελληνικό.

Psychia: Καλώ μάνα μου, θα σου κάμω φατζιές. Γιου νόου γουότ ις φατζιές?

Πέτρος: Νέι!

Psychia: Ε τότε, θα σου κάμω φατζιές! Ελληνικότατο.

 

——————————————————————–

 

Psychia: Αγγλικά μιλάς?

Πέτρος: Λλία.

Psychia: Πόσον λλια? Λλιόττερα που τα Σουηδικά μου?? Αποκλείεται!

Πέτρος: Μα τα Σουηδικά σου είναι πολύ καλά!!

Psychia: Ναι, εν καλά, αλλά εν κουραστικό. Συνέχεια πρέπει να μεταφράζω στην κκελλέ μου, οι φράσεις δεν έχουν ποτέ την ίδια βαρύτητα που έχουν στην πραγματικότητα, τζαι ιδίως μετά την δουλειά, εν πολλά κουραστικό.

Πέτρος: Τζαι εν φαίνεται καθόλου!

Psychia: Κι όμως, είναι! Θέλεις κάθε φορά που εννά σε δω να σκέφτομαι πόσο κουραστικό θα είναι??

Πέτρος: Χεχεχε, όχι φυσικά, όμως εφόσον τα λες τόσο χαριτωμένα (“εγώ Αλβανό τουρίστα”) είναι κρίμα να μην τα μιλάς μαζί μου. (Και απλώνει το χέρι του να πιάσει το δικό μου.)

Psychia: Τι ώρα είναι??

Πέτρος: Σχεδόν 8.

Psychia: Ούυυυυ πρέπει να φύγεις!

Πέτρος: Όντως.

Psychia: Άτε, πήγαινε μιαν τουαλέτα να μεν τα κρατάς στη διαδρομή, και φύγαμε.

 

Τον είδα (τον κώλο) να απομακρύνεται για άλλη μια φορά και ετοίμασα τα μπογαλάκια μου. Με πήγε σπίτι με το μπι εμ ντάμπλουγιου που έχει μια κανονικότατη οθόνη που σου δείχνει όλο το πισινό μέρος του αυτοκινήτου σου έτσι ξέρεις ακριβώς πόσο να το κόψεις όταν βάλλεις πισινή. Ενθουσιάστηκα, εν είχα ξαναδεί έτσι πράμα. Έξω από το σπίτι μου έδωσε ένα φιλί όπως κάνουν στις ταινίες. Γέλασα μες το στόμα του. Το βρήκε χαριτωμένο.

Μετά από μία ώρα με πήρε τηλέφωνο.

 

Πέτρος: Πήρα να ακούσω την φωνή σου.

Psychia: (Α?) Έφτασες?

Πέτρος: Όπου να’ναι. Τώρα μπορείς να μου πεις αλήθεια αν θες να με ξαναδείς.

Psychia: Αφού σου είπα ναι. Εντζαι’ν να ξαναλαλούμεν τα ίδια. (Τι ρομαντική ψυχή που είμαι..)

Πέτρος: Ωραία, πότε λες…

Psychia: Θα μιλήσουμε μες τις επόμενες μέρες και βλέπουμε.

Πέτρος: Οκέι! Φιλιά!

Psychia: Καληνύχτα!

 

Τώρα να τα πω της Λεϊζερούς να κάμει πάρτι.

29 Comments leave one →
  1. 29/05/2009 10:01

    Υπάρχει τζαι τρίτο μέρος;
    Πάντως έτσι κελεπούρι ούτε στα όνειρά σου.
    Λαλείς να την έσιει μιτσιά;

    Κάποιο αμμέ εννα έσιει ο γέριμος.. χεχε.

    Καλή συνέχεια.
    Always have protection.

  2. 29/05/2009 10:11

    Αφού είναι ο “αχ τι άντρας” και έχει και το πακέτο (LOL) μην τον αποθαρρύνεις. Δεν τους είπες μια γλυκιά κουβέντα… :-p

    ΥΓ. Αν βαριέσαι να μαγειρέψεις, ψήσε χαλλούμι, με ελιές ντομάτες και πίττα. Δοκιμασμένο… χιχιχιχι

  3. Maria permalink
    29/05/2009 10:21

    Ate i ora i kali na dis ton kolo titsiro.

  4. george permalink
    29/05/2009 10:38

    Ειδες γιατι λιωνουν οι παγοι?
    Τελικα η παγοχωρα εγινε DREAMLAND!!!

  5. 29/05/2009 10:39

    Ε καλά μην το παραχέσουμε.

  6. 29/05/2009 11:04

    είχα αγωνίαν να πω την αλήθκειαν μου να ακούσω την έκβαση!! καλλύττερα εν θα μπορούσεν να εξελιχθεί φαντάζουμαι. άντρας τζαι κούκλος τζαι ευγενικός… άστα σπιθκια, τα κότερα τζαι τα αυτοκίνητα. Στην κύπρον άντρας που να σε φλερτάρει, να σου πιάννει το σιερούιν σου τζαι να σου φέρνει τζαι την μπύρα σου… πππιιιιιι.

  7. 29/05/2009 11:25

    Όππα μανα μου!

  8. 29/05/2009 11:28

    Ερωτήσεις του στυλ: “τι αυτοκίνητο έχεις;” και “εν δικό σου το διαμέρισμα;” μου φαίνονται λίγο χοντρές (προσωπική άποψη). Φυσικά τον Πετράκη δεν τον έκοφτε και πολλά …άφού βαστιέται, γι’αυτό όλα καλά🙂

    Απορία: Υπάρχουν και αναλόγων προσόντων Σουηδέζες που ψάχνουν; (εν απλά για εγκυκλοπαιδικούς λόγους που ρωτώ!)

  9. 29/05/2009 11:31

    «Λαλείς να την έσιει μιτσιά;» LOL man.

    Πάντως εθκιάβαζα σε τζιαι εθώρουν τα μάθκια σου να γυρίζουν όπως στον κουλοχέρη τζιαι να σταματούν στο σήμα του δολλαρίου… τζιαι να αννοίεις το στόμα σου τζιαι να shιονώνουνται σελινούθκια…

    κατά τ’ άλλα, σεμνά και προκομμένα – έτσι μπράβο🙂

  10. 29/05/2009 11:59

    Γέλασα όσο σκεφτόμουν οτι κάθε 3 και λίγο έβλεπες τον κώλο του και γούρλωνες τα μάτια. Δίκιο έχει ο Unshaved, κάποιο λάθος θα χει, δε γίνεται να ναι όλα τέλεια… Ή μήπως γίνεται???

  11. 29/05/2009 12:08

    Έχει! Εν Σουηδός! Είπαμεν τα τούτα🙂

  12. 29/05/2009 12:23

    Εν γίνεται, κάποιο λάκκο θα έχει. Η φάβα, όι τούτος. Εγώ περιμένω συνέχεια για να πω γουάο! (έναν έσιει;)

    Για να δεις ότι μπορώ να είμαι κι αισιόδοξη: “Άτε, σε καλή μεριά!”
    (Και στα δικά μας οι ελεύθερες!)

  13. 29/05/2009 12:25

    *”έννα έσιει;” ήθελα να πω, όι “έναν”

  14. KILL BILL permalink
    29/05/2009 12:41

    IME TZIE EGO FREE AND AVAILABLE ALLA XORIS BMW X5 KAI SPITIA

  15. 29/05/2009 12:52

    Σου εύχομαι ότι ακίνητο/κινητό θες να το αποκτήσεις!

  16. 29/05/2009 13:37

    Το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι το τσιγάρο. Ξέρεις πόσο άσχημο είναι να φιλάς ένα τασάκι;

  17. 29/05/2009 13:43

    ρε συ, τι ξενερωτική που είσαι λέμε!
    το παλληκάρι ήταν τύπος και υπογραμμός, ωραίο, πλούσιο, ευγενικό… Σαν βγαλμένο από ελληνική ταινία!
    Γιατί το ξενέρωσες με αυτό τον τρόπο?!?!

  18. 29/05/2009 15:20

    Πε τζαι συ!!

  19. 29/05/2009 15:41

    Εγέλασες σάν τον εφίλας? ππέεε, εν ποσπασμένος, γι αυτό σε έπιασεν τηλέφωνον αμέσως. Κάτι τέτοια πελλανίσκουν τους άντρες.

    Σκληρή μεσογειακή? ππέεε, έλιωσεν κανονικά.

    Με χιούμορ καυστικό.

    Καλά έκαμες γιατί αφού εν γόης εν καλομαθημένος τζιαι λλίον cool φλέρτ κάμνει του καλό.

  20. 29/05/2009 16:17

    αααα!τσιριζω μονη μου μες το σπιτι!!
    κλαπ, κλαπ, θερμο χειροκτροτημα!!!

    μα τι κωλος,τι κωλος!
    οχι, γιατι νομιζα πως ειμαι η μονη ανωμαλη που κοιταει κωλους..

    ευγε, συνεχισε ετσι…..

  21. 29/05/2009 16:34

    Χάτε…εγώ ο τατάς του μωρού😉

  22. 29/05/2009 17:09

    Είσαστεν πελλοί τζαι φτύννετε κούννες :Ρ

  23. 29/05/2009 18:12

    Παρόλο που ηβρα τον έρωτα της ζωής μου τζαι ειμαστεν πολλα ευτυχισμενοι, εψιλομελαγχόλησα τωρα που εσυνειδητοποιησα οτι εν θα ξαναφκω ποττε ξανα σε πρωτο ραντεβου (φυσικα λαμβανοντας υποψη οτι στο Σαιπρους ραντεβου πετυχεμενα σαν τα δικα σου εν εξανακουσα ακομα, μαλλον εν καλλυττερα)

  24. anonymous permalink
    29/05/2009 19:54

    Καλά έκαμες ήταν τζαι το πρώτο ραντεβού αλλά τωρά δώστου λλιο θάρρος του παιδκιού μεν είσαι ξενέ!
    Μπαι δε γουει εν το είπε κανένας, αλλά ενεν λλιο..μεγάλος(38);; ://

  25. 29/05/2009 20:15

    37 τζαι όι ένεν καθόλου μεγάλος. Εν πόμπα. Trust me, I’ve had my fair share of research with men.

  26. 29/05/2009 20:44

    Το ακούμπημα των χεριών το βρήκες πρόωρο ή από τρακ επισωπάτας;

  27. strovoliotis permalink
    29/05/2009 22:44

    Psychia: “Το πρώτο ήταν ότι θυμήθηκα πως είναι να σε φλερτάρουν, και θυμήθηκα πως μου αρέσει.”
    Ερυκίνη: “Στην κύπρον άντρας που να σε φλερτάρει, να σου πιάννει το σιερούιν σου τζαι να σου φέρνει τζαι την μπύρα σου… πππιιιιιι.”

    Δηλαδή οι διαθέσιμοι άντρες δεν φλερτάρουν;

    Η πολυδιάστατη, πολύχρωμη, ακόμη και πολύχρωμη εμπειρία μου κατέληξε στο αδιάλλακτο συμπέρασμα πως αυτή είναι η πιο ωραία φάση της σχέσης.

    Κάποτε θα βρω το κείμενο της θεωρίας περί δυνητικών γκόμενων από το χειρόγραφο μου ημερολόγιο, και θα το ανεβάσω, έχει άμεση σχέση🙂

    Κατά τα άλλα άκου την ψυσιήν σου, το μυαλόν κάμνει χαλάστρες!

  28. 30/05/2009 05:54

    Λάου λάου εν τζιαι πρόκειτε να πάει πουθενά ο Πέτερ εν ποσπασμένος που λαλεί τζιαι ο Διάσπορος.Εσού κάμνεις παιχνίδι στην περίπτωση .

Trackbacks

  1. Blind Date 3 « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

