Skip to content

Blind Date 1

26/05/2009

Η ερωτική σκηνή στη Σουηδία, είναι κάπως (εντελώς) διαφορετική απ’ότι έχουμε συνηθίσει εμείς οι γκρικ λάβερς.  Ως νεαρή, σίνγκολ καλλονή στη Σουηδία, έχεις τρεις επιλογές ως προς το πως θα γνωρίσεις έναν άντρα. Όσες έχει δηλαδή και μία ώριμη, παντρεμένη πατσιαούρα. Μοναδικό κοινό και στις τρεις επιλογές είναι ότι πρέπει να ξεχάσεις το φλερτ με τον συμβατικό τρόπο. Σπανίζει τόσο, που το βάλανε στο μουσείο.

1. Γνωρίζεστε μέσω κοινών γνωστών. Ο πιο χαλαρός, χωρίς απαιτήσεις τρόπος. Η νέα γνωριμία μπορεί να οδηγήσει οπουδήποτε.

2. Γνωρίζεστε στο μπαρ ή στο κλαμπ, όπου σε πιάνει κουβέντα, αλλά εσύ δεν καταλαβαίνεις κουβέντα, γιατί αυτός (και ίσως κι εσύ) είναι σκνίπα από ώρα. Η νέα γνωριμία μπορεί να καταλήξει στο κρεβάτι να αγωνίζεται να… σταθεί όρθια, και έπειτα να προσπαθεί να προλάβει να γυρίσει πλευρό για να μην ξεράσει πάνω σου, αλλά να μην τα καταφέρνει.

3. Γνωρίζεσαι μέσω ιντερνετικού προξενιού. Το internet dating στη Σουηδία είναι ο πιο σίγουρος και μακράν εξασκημένος τρόπος για να γνωρίσεις τον σύντροφο της ζωής σου. Η Λίνα παντρεύτηκε από κει, ο Βάσσος παντρεύεται από κει, ενώ η Λίζα γνώρισε την μισή Σουηδία και την έκανε κορνίζα και την έβαλε στην μπρίζα και έκανε σουξέ, από κει. Αυτή η γνωριμία μπορεί να οδηγήσει σε μια δεύτερη και τρίτη γνωριμία, σε ένα ευτυχισμένο γάμο, σε ένα χάρηκα που σε γνώρισα αλλά δεν νομίζω, σε βιασμό κτλ.

 

Πάω σε μια λεϊζερού μια φορά τον μήνα, τζαι κάμνω λέιζερ τες τρίχες μου να μεν σε κόφτει που. Η λεϊζερού μου εν που το Ιραν. Την τρίτη φορά που την επισκέφτηκα, είχαμεν τον εξής διάλογο:

 

Λεϊζερού: Είσαι ακόμα σίνγκολ? Οξά ήβρες κανένα κοπέλλι?

Εγώ: Που να τον έβρω μάνα μου? Αφού εξανάπαμεν τα τούτα, οι γνωστοί μου εν πολλά περιορισμένοι, τζαι με τους παραπάνω τους κοινούς γνωστούς μας στη Σουηδία σχεδόν εξαντλήσαμεν τους. Για τους βαδίζω και παραπατώ της σουηδικής νυχτερινής ζωής, να μεν τα ξαναλέμε. Τζαι όι, εγώ να μπω στο ίντερνετ για να έβρω άντρα, ε δεν το κάμνω!

Λεϊζερού: Άρα είσαι μόνη σου!

Εγώ: Ναι.

Λεϊζερού: (Πλατύ χαμόγελο) ΤΕΛΕΙΑ!

Εγώ: Τι? Ένι ξέρω ήντα προβλήματα έχεις με τον άντρα σου, αν σε εξιμπάρρωσεν τζαι δεν σώννεις πιον, αλλά όι τζαι τέλεια! Τέλεια που εν κάμνω σεξ? Τέλεια που εν έχω έναν σύντροφο να με γυρέψει? Τέλεια που εν έχω ένα πλάσμα να μου κάμει μιαν αγκαλιά? Τέλεια που είμαι όπως την κουκκούφα? Τέλεια που εν κάμνω σεξ?? Εξανάπα το τούτο?

Λεϊζερού: Ναι.

Εγώ: Ου, σόρρυ. Ε, όι τζαι τέλεια! Έντζαι θέλω να μονάσω! Με θρήσκα είμαι με τίποτε. Αν είσαι εσύ εν έχω πρόβλημα. Αλλά όι τζαι τέλεια! (Μικρή παύση, αλλαγή ύφους) … Γιατί τέλεια?

Λεϊζερού: Επειδή έχω έναν πελάτη, που νομίζω πως θα εταίρκαζες πολλά μαζίν του!

Εγώ: Άτε ρε! Αλήθκεια? Μίλα να δούμεν.

Λεϊζερού: Το λοιπόν, λαλούν τον Πέτρο, εν Σουηδός, μεινήσκει στην Καλαβασό (της Σουηδίας), εν όμορφος, πολλά ωραίο κορμί, εν κοινωνικός (για Σουηδός), εν πλούσιος, έσιει μιαν δουλειά που ασχολείται με κάτι που έχει σχέση με αυτοκίνητα.

Εγώ: Αχά, αχά, τζαι ήντα πρόβλημαν έσιει? Εν βλάκας?

Λεϊζερού: Όι, ίσια ίσια, έσιει πολλά κυνικό χιούμορ.

Εγώ: Εν κοντός?

Λεϊζερού: Όι καλέ, κοτζιάμου παλλικάρι.

Εγώ: Εν παππούς????

Λεϊζερού: Τριαντα εφτά χρονών ένει.

Εγώ: Χμμμ… (μια χαρά…) Ήβρα το! Εν πίθηκος!!!

Λεϊζερού: Όι καλέ!

Εγώ: Ε καλώ ήντα μαύρες τρίχες έρκεται τζαι φκάλλει κοντά σου??

Λεϊζερού: Έν σκούρος ξανθός (για Σουηδός) ο άνθρωπος, τζαι κάμνει μια θεραπεία στην κοιλιά του.

Εγώ: Έκαμεν καμιία εγχείρηση?

Λεϊζερού: Αμάν εσείς οι γιατροί!

Εγώ: Εν μου είπες το πρόβλημαν του!

Λεϊζερού: Εν Σουηδός!

Εγώ: Εν τζαι τούτο…

 

 

Δύο εβδομάδες αργότερα

 

*Ντρίγκ ντρίιιιιιγκ – Ντρίγκ ντρίιιιιιγκ*

– Psychia. (Ναι, έτσι απαντώ πλέον το τηλέφωνο. Χα.)

– Γεια σου Psychia! Η Λεϊζερού είμαι!

Εγώ: Έλα βρα! Είσαι καλά?

Λεϊζερού: Ναι μια χαρά, έτο επελλάναν με τα κοπελλούθκια. Η μεγάλη ζηλεύκει που τον μιτσή τζαι κάμνει μας την ζωή ποδήλατο, ανάθθεμάν την. Ενοχλώ σε?

Εγώ: Όι, μόλις εσχόλασα τζαι πάω έσσω. Τι έγινε? Εννά μου αλλάξεις την ώρα? Αν μπορείς λλίο πιο αργά τζείντην ημέρα πάντως βολεύκει με.

Λεϊζερού: Όι το ραντεβού μας μια χαρά ένει τζαι να μεν του τζείσεις.

Εγώ: Ε καλώ πως μπορώ να σε βοηθήσω?

Λεϊζερού: Είσαι ακόμα σίγκολ όξα ήβρες κανέναν κοπέλλι?

Εγώ: Μα σάννα τζαι άκουσα σε να μου μιτσοκαμμάς κόρη Λεϊζερού. [μιτσοκαμμώ: κλείνω το μάτι] Είμαι ακόμα σίγκολ λοιπόν!

Λεϊζερού: ΤΕΛΕΙΑ!

Εγώ: Ναι, εν έσιει λάθος!

Λεϊζερού: Θυμάσαι που σου είπα για εκείνο το παιδί… τον Πέτρο…. τον Σουηδό….

Εγώ: Τον Σουηδό, ναι!

(Μα εν πράμα, μόνο τα κακά να θυμούμαστε?)

Λεϊζερού: Ε, είπα του για σένα, τζαι ενδιαφέρεται…!

Εγώ: Εν σοβαρομιλάς!

Λεϊζερού: Ναι, γιατί να μεν ενδιαφέρεται? Έχεις έτσι καλόν CV.

Εγώ: Εν σοβαρομιλάς ότι του είπες!!

Λεϊζερού: Είπα του, γιατί όι? Αφού ταιρκάζετε!

Εγώ: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Λεϊζερού: ΧιχιχιΧΙΧΙχιχι!

Εγώ: Ε? Τζαι τι γίνεται τωρά?

Λεϊζερού: Εσύ ενδιαφέρεσαι?

Εγώ: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Λεϊζερού: Ήντα γελάς?

Εγώ: Ένεν για ραντεβού στα τυφλά που μιλούμε??

Λεϊζερού: Ναι!

Εγώ: Ε πως να μεν γελώ?? Εντζαι εξανακάμαν μου προξένια τζαι να πάω σε ραντεβού!

Λεϊζερού: Ε τούτη τη φορά να πάεις. Τι έχεις να χάσεις?

Εγώ: Θα μπορούσα να πω “την ώρα μου” αλλά αποκλείεται να μεν εν ενδιαφέρουσα εμπειρία ένα αληθινό blind date. Και στο κάτω κάτω, it’s just a date, απλώς λίγο νοητικά καθυστερημένο.

Λεϊζερού: Σνομπάρεις το προξενιό μου?

Εγώ: Όι το δικό σου. Το προξενιό γενικά.

Λεϊζερού: Καλά, πήαινε τζαι εννά δεις. Να σου στείλω το τηλέφωνο του?

Εγώ: Στείλε.

Λεϊζερού: Ε αφού ενδιαφέρεσαι να του δόκω τζαι τζείνου το δικό σου, καλού κακού, ξέρεις.

Εγώ: Όι ένι ξέρω!!

*του – του – του – του – του – του*

Τρεις ώρες αργότερα

 

*Ντρίγκ ντρίιιιιιγκ – Ντρίγκ ντρίιιιιιγκ*

– Psychia.

– Peter.

– (Opas)

– (Που να ξέρω, εντζαι είμαι μες την κκελλέν του)

Εγώ: Γεια! Χιχιχιχιχι…

Πέτρος: Γεια! Τι κάνεις (με τι καταπιάνεσαι τώρα)?

Εγώ: Καλά εσύ?

Πέτρος: (παύση) Καλά…

Εγώ: Χεχεχε, κοίτα να δεις, επειδή πρόκειται να είμαι αμήχανη, χιχιχιχι, πρέπει να σου πω ένα πράμα να φέφκει που την μέση. Οκέι? Χιχιχιχι!

Πέτρος: Πες μου.

Εγώ: Εγώ έτσι πράμαν, δεν εξανάκαμα. Χεχ.. (μου κόπηκε το γέλιο)

Πέτρος: Ήντα πράμα?

Εγώ: Blind date.

Πέτρος: ΜΑ ΠΟΤΤΕ??

Εγώ: Ποττέ. Πέρσυ ήρτα στη Σουηδία. Λάου – λάου.

Πέτρος: Εκτός Σουηδίας?

Εγώ: Εκτός Σουηδίας εν συνηθίζεται. Τζιαμέ γίνεται να γνωρίσεις κόσμο κοινωνικά.

Πέτρος: Χε χε… έχεις δίκαιο..!

(Ναι, έχω.)

Εγώ: Οπότε, θες να πάμε για καφέ?

Πέτρος: Εξαρτάται.

Εγώ: Άτε καθοδήγα με εσύ. Πως το κάμνουμεν τούντο μπλάιντ ντέιτ?

Πέτρος: Περίγραψε μου πως είσαι.

Εγώ: (what? asl? Αge sex location on mIRC ένα πράμα? Ξενέεεεεερα) (Αν με ερώταν τζαι τι φορώ θα εμπορούσα άμεσα να υποχωρήσω) Είμαι ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα, … όι ρε περιπαίζω σε, εν έχω τόσο συνηθισμένη εμφάνιση (να σας γυρίζει Κυπραίοι).

Πέτρος: Πάλε καλά! Αρέσκει μου το διαφορετικό.

Εγώ: Τζαι στους Κυπραίους. Εμένα πάλε αρέσκει μου το όι-διαφορετικό.

Πέτρος: Το διαφορετικό, εν σου αρέσκει?

Εγώ: Τζαι τζείνο αρέσκει μου (έφκα εσύ καστρίσιης τζαι εννά μάθεις πόσον εν μου αρέσκει). Ένιγουεϊ, είμαι 1.67, περίπου 60 κιλά, έχω καφέ ματια, βαμμένα κόκκινα μαλλιά, και είμαι ανοιχτόχρωμη (η Σουηδέζα που την Λεμεσό ένα πράμα). Εκατάλαβες?

Πέτρος: Εκατάλαβα.

Εγώ: Τι εκατάλαβες?

Πέτρος: Πως είσαι.

Εγώ: Σιγά μεν εκατάλαβες.

Πέτρος: Εν αλήθκεια. Εν εκατάλαβα.

(Ναι, είναι.)

Πέτρος: Έχεις μία φωτογραφία?

Εγώ: Όι, εν έχω. (Έχω τρεις χιλιάδες.) Άτε, πε τζαι εσύ πως είσαι.

Πέτρος: Είμαι 1.84, !@#$% (δεν το’πιασα) κιλά, μπλέ μάτια, καστανόξανθος (ξανθόψειρα), ..

Εγώ: Ναι, ναι ξέρω, είπεν μου η Λεϊζερού.

Πέτρος: Τζαι μέναν είπεν μου.

Εγώ: Τι σου είπε?

Πέτρος: Ότι έχεις ωραίο κορμί.

Εγώ: Καλό κριτήριο, εγκρίνεται.

Πέτρος: Μα όχι, μου είπε κι άλλα, για τον πλούσιο εσωτερικό σου κόσμο (ποιητική αδεία)..

Εγώ: Ένιγουέι, εν παίζει ρόλο, θέλεις να πάμε για καφέ να καταλάβουμε τζαι που κοντά?

Πέτρος: Ναι, να πάμε. Πότε?

Εγώ: Φεύγω για διακοπές μεθάυριο, οπότε όχι την επόμενη βδομάδα, την μεθεπόμενη.

Πέτρος: (*κχτς κχτς κχτς* – κοιτάζει μες το filofax του) (τέλλεια Σουηδός μάνα μου λαλώ σου!!) Δευτέρα στις 25? Τρίτη στις 26?

Εγώ: (*κχτς κχτς κχτς* – κοιτάζω μες το filofax μου) Ναι, Τρίτη στις 26 ακούγεται καλό! Τι ώρα? Μπορώ μεταξύ 5 και 8 το απόγευμα.

Πέτρος: Να πούμε κατά τις 6?

Εγώ: (Όφκερον το filofax του κουμπάρου) Ναι, 6 εν καλά.

Πέτρος: Όκει τότε, θα τα πούμε!

Εγώ: Θα τα πούμε!

 

 

Δέκα μέρες αργότερα

 

Συνεχίζεται

 

35 Comments leave one →
  1. 26/05/2009 22:55

    an itan agglos tha sou ekleine randevou se kanena hrono🙂 Perimenume ti sineheia

  2. 27/05/2009 00:10

    an einai 184 kai einai panw apo 90 kila paei na pei oti

    a) einai prismenos bodybuilder

    B) einai pastopashis me vizou8kia kai trixoudes gyro gyro

    C) einai pashis me skempe..

    an einai katw poy 87 kila tote einai ok…

  3. 27/05/2009 00:24

    ate i cant wait na mas peis ti egine sto blind date me tin 3anthopsira ton souido….

  4. 27/05/2009 00:39

    en ginete na se erwtise pws miazis,an ine dinaton..afou tou ipe anw i leizerou oti eshis oreo kormi.. an ine dinaton gia akoma mia fora!!

  5. 27/05/2009 01:00

    Να υπολογίσω οτι το δεύτερο μέρος θα το γράψεις όπου να ναι…. ξημερώνει 27 ο μήνας που πάει να πει οτι πριν κάτι ωρίτσες έγινε το blind date…

  6. 27/05/2009 02:29

    επειδή θα σκάσω, πες μας τι ειναι και ο “καστρίσιης”.
    οχι τιποτε αλλο, να μαθω και γιατι θα τον απεκλειες..!

  7. 27/05/2009 03:44

    Αν αργήσεις να γράψεις να πιάμεν το προξενείο να σε γυρέψουν; Ε;

  8. 27/05/2009 07:59

    χαχαχαχαχ αποσυντόνισεν με ο μούφλον! (σωστός)

    πήγε πρόσφατα φίλος μου στη Σουηδία και έχασε το φως του που την ανυποθεθκιά που επικρατεί… ισχύει, α;:/

    τζι εν πιστεύκω ότι απαντάς το τηλέφωνο τζιαι λαλείς Psychia!
    So …English-mid-century-novel like. Wahahah

  9. 27/05/2009 11:01

    ούφφου τούντα blind dates. Ναι, έκαμα το τζι εγώ (αντρέπουμουν να πω ότι δε γουστάρω προξενιά) τζαι είναι ό,τι χειρότερο, να μεν εξανάδες τον άλλο τζαι τελικά να μεν σου αρέσει (όι μόνο εμφανισιακά) τζαι να πρέπει να κόψεις με τρόπο…

    χάτε, πε μας τι έγινε (πέρκι εξιλεωθώ τζι εγώ)

  10. 27/05/2009 12:13

    Πάλε άρκεψες σιόρ; Είπες τζι εσύ να διηγηθείς μιαν ιστορίαν τζιαι ννα μας φκάλεις την ψυσσιή μας ώσπου να την τελειώσεις; Ούφφου πιον μιτά σου. Τέλος πάντων, έσσιει πλάκα τούτον το σκηνικό. Αναμένουμε

  11. 27/05/2009 13:33

    😆

    [δε συμβαίνει μόνο στη Σουηδία. έχει συμβεί και στο Βέλγιο: σε μένα!]

  12. 27/05/2009 13:54

    Χαχαχαχα γελώ με τα κκόμεντς σας. Πομείνετε τζαι έρκεται τζαι η συνέχεια. Λάου – λάου. Έχουμεν τζαι δουλειές.

    Πράσινη Νεράιδα
    Καστρίσιης = Φυσικός κοκκινομάλλης, κοκκινοφρύδης κτλ

  13. 27/05/2009 14:34

    Να δούμε πρώτα και μετά θα τα ακούσει ο καστρίσιης.χα χα χα

  14. Anonymous permalink
    27/05/2009 15:34

    εξελιγμένη την βρίσκω την ιρανοσουηδή. αν ήσουν στη κύπρο δεν θα ασχολιόταν καν να σου πει ότι ταιριάζετε. θα σου έλεγε ότι έχει καλή δουλειά και σπίτι δικό του πάνω που τη μάμμα του (έχτισεν του το πριν 3-4 χρόνια που εχαρτώθηκε μιαν άλλη κορούα αλλά τελικά εχωρίσαν)😉

  15. anonymous permalink
    27/05/2009 16:03

    Μιλάς τα τόσο καλά τα σουηδικά ή ενεν ακριβής η μετάφραση στα ελληνικά;

  16. 27/05/2009 16:57

    Και τα δύο.

  17. Michalis K permalink
    27/05/2009 17:32

    I don’t know about you guys but I am keeping my fingers crossed🙂

  18. 27/05/2009 19:01

    Boo!!! eperimena na dw tin sinexeia tzai esires tzinon to ntekavle “sinexizetai” ouffou!! pws tha tzimithw ega popse? Oi pe mou!!

  19. 27/05/2009 19:09

    Τόσον μου εφκήκε. Μετά ήταν να κουραστώ τζαι να κουράσω. Τζιαμέ να δεις ξενέρωμα!

  20. Elena permalink
    27/05/2009 19:37

    Kastrishis ennen o kata3anthos????

  21. george permalink
    27/05/2009 19:47

    Βουρατε κοπελια…εν να μας φαει την κορουν ο καστρισιης γ…το :()
    Τελοσπαντον εν να το πιουμεν τζιαι τουτον… Good Luck😉

  22. 27/05/2009 20:47

    Ελπίζω μόνο ν’ άξιζε το κόπο και για σένα και για μας που θα περιμένουμε τη συνέχεια😉

  23. 27/05/2009 23:16

    Επειδή παίζεις την ψυχ(ολογ)ία στα δάκτυλα σου έννεν ανάγκη να τεντώνεις τόοοσο το σχοινί των νεύρων μας!! Τέλειωνε – πε μας την συνέχεια…

  24. papoutsosiko permalink
    28/05/2009 00:19

    pantos me mia fili mou finlandeza pou milousa,mallon tziame prepi nan shirotteri i katastasi ,ipe mou oti me tous koloun oi arsenitzoi me tipote tziai shiononte oulles stin mesogio perki doun xairi pou tius mesogiakous pou en gaourka,me tin kalin enia.

  25. 28/05/2009 07:44

    niiiice.awaiting for the sequel

  26. 28/05/2009 11:24

    Ate shiona mou tziai espases mas….

  27. ΟΛΓΑ permalink
    28/05/2009 11:55

    Χάτε γράψε τζιαι τη συνέχεια τζιαι εννα τσακρίσω που την αγωνία μου.

  28. 28/05/2009 15:29

    Ρα … να πιάσω στο προξενείο οξά εν’ τα μέλια που φταιν τζιαι δεν σηκώνεστε που το κρεβάτιν;

  29. 28/05/2009 15:38

    Ε κανεί ρε εφκάλετε τα νάμια! :Ρ

  30. mina permalink
    28/05/2009 20:51

    αχ ωραια τα γραφεις αλλα ρε συ πολυ κυπριακο και χανομαι:/

  31. 28/05/2009 21:04

    Μην ανησυχείς Μίνα. Γρήγορα θα το συνηθίσεις και θα το αγαπάς 8)

  32. george permalink
    28/05/2009 21:15

    Τα ναμια εν να τα φκαλουμε μολις μας πεις τι εγινε χεχε

  33. 29/05/2009 08:45

    Μετά την Σουηδία, τώρα και στην Λεττονία!

    “Παρέλαση ξανθών γυναικών για την τόνωση του ηθικού προγραμματίζεται στη Λετονία

    Ρίγα: Εκατοντάδες ξανθές αναμένεται να μετάσχουν την Κυριακή σε παρέλαση στους δρόμους Ρίγας, η οποία έχει σκοπό να ανεβάσει το ηθικό των Λετονών, το οποίο έχει πέσει λόγω της οικονομικής κρίσης στην οποία έχει βυθιστεί η χώρα τους, ανακοίνωσαν οι διοργανωτές.

    Η παρέλαση, της οποίας θα προηγείται μια γυναικεία ορχήστρα, γίνεται στο πλαίσιο της πρώτης «εβδομάδας ξανθών» που διοργανώνεται στη χώρα. …

    Πηγές: ΑΠΕ – ΜΠΕ, news.in.gr”

Trackbacks

  1. Blind Date 2 « Dr. Ψωναρα’s Corner
  2. Blind Date 3 « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

