Skip to content

Οικογενειακές Στιγμές: Η Βόσκενα η Ψεύτισσα

01/04/2009

Πριν κανένα δίμηνο εσυνειδητοποίησα πως έγινα όπως την λόττα [θηλυκό γουρούνι], κι έτσι αποφάσισα να κόψω την ζάχαρη.  Επειδή όμως δεν μου αρέσκει πάντα ο καφές σκέττος, την αντικατέστησα με το καντερέλ.  Σπουδαία εφεύρεση.

 

Που θέλω να καταλήξω.

 

Είπα της μάνας μου να αγοράσει καντερέλ γιατί εντελώς αναπάντεχα, το Σάββατο το πρωί έρκουμαι Κύπρο για να πιούμεν τον καφέ μας παρέα.

Είπεν μου εν με πιστεύκει γιατί εν πρωταπριλιά.

 

Είπα της πως της το λέω έστω την τελευταία στιγμή γιατί δεν της αρέσκουν οι εκπλήξεις.

Είπεν μου εν με πιστεύκει γιατί εν πρωταπριλιά.

 

Είπα της πως ξέρω πως της αρέσκει να προετοιμάζεται για να υποδεχτεί αλλαγές στην καθημερινότητά της, τζαι πως το σέβομαι τούτο, τζαι γι’αυτό της το λέω πως έρκουμαι.

Είπεν μου εν με πιστεύκει γιατί εν πρωταπριλιά.

 

Είπα της, πως απλά έτυχε να εν πρωταπριλιά!

Είπεν μου, ως εχτές επαρακάλαν με να’ρτω τζαι έλεα της πως δεν γίνεται με τίποτε, πως αποκλείεται, όι εν 700 ευρώ το εισιτήριο και δεν ιφκαίνω ούτε άμα βάλουν τα μισά, όι έχω παρουσίαση στη δουλειά, όι θέλω να φυλάξω τις μέρες της άδειας μου για το καλοκαίρι, τζαι όλως τυχαίως σήμερα ήρταν τα πάνω κάτω?

Είπα της ναι.

Είπεν μου, και πόσα ήταν το εισητήριο?

Είπα της, εξακόσια τριάντα ευρώ.

Είπεν μου, πω, πω, και σε βάλανε να πληρώσεις και τα τριάντα? Δε σου κάνανε μια καλύτερη τιμή?

Είπα της, εξακόσια τριάντα ήταν μετά την έκπτωση.

Είπεν μου, και που βρήκες τα λεφτά?

Είπα της, δουλεύκω νύχτα τζαι φκάλλω ρούχα μαύρα.

 

Είπεν μου, να πω του αδερφού σου να κανονίσει να φκει Σάββατο αντί Παρασκευή?

Είπα της, γιατί μπορεί?

Είπεν μου, ναι, ο παλιός είναι αλλιώς.

Είπα της ναι, πε του.

 

Είπεν μου, να κανονίσω να μεν πάω δουλειά το Σάββατο?

Είπα της, γιατί μπορείς?

Είπεν μου, άμα μπορείς εσύ να έρτεις για καφέ, γίνομαι κι εγώ ιδιοκτήτρια και το κλείνω το μαγαζί.

Είπα της, καλάν… περίπαιζε…

Είπεν μου, γιατί μωρή νομίζεις πως μόνο εσύ ξέρεις να μας δουλεύεις?

Είπα της, όι, αλλά εγώ ξέρω καλύττερα.

 

Είπεν μου, καλά, σοβαρά τωρά, να πω της γιαγιάς σου να σου κάμει κουπέπια?

Είπα της, ΝΑΙ, επεθύμησα να σιέζω πράσινα!!!

Είπεν του παπά μου, Γιαννήηηηη μου, πόμπα πράμα, το Σάββατο εννά φάμεν ένα σινί κουπέπια μόνοι μας χα! χα! χα!

 

Είπα της, εγώ μια φορά… το καθήκον μου έκαμα το και δεν ευθύνομαι για πιθανές επιπτώσεις στην υγεία σου λόγω ενθουσιασμού ή/και σικκιρτίσματος.

Είπεν μου εν με πιστεύκει γιατί εν πρωταπριλιάααααααα λέμε..!!

 

 

Άδε την όμως που εννά με αναγκάσει να βάλω ζάχαρη!

 

15 Comments leave one →
  1. george permalink
    01/04/2009 19:56

    Ασχετο εντελως αλλα…γιατι δεν δοκιμαζεις brown sugar?

  2. 01/04/2009 20:01

    Because it’s still sugar..!

  3. 01/04/2009 20:18

    εννα πάεις δλδ οξιά εν πρωταπριλιά;

    (έκαμα λάθη, κόρη?)

  4. 01/04/2009 22:34

    Λυπάμαι αλλά κι εγώ νομίζω πως τη ζάχαρι δεν τη γλυτώνεις. Κι ας μην είναι και πρωταπριλιά το σάββατο! Μπορείς όμως να πάρεις απο το αεροδρόμιο φακελάκια ζαχαρίνι…για πρώτη ανάγκη!

  5. 01/04/2009 23:55

    Telika egw den katalava? 8a paeis, o3a? ;p

  6. 02/04/2009 09:04

    Οξά?🙂

    Έσιει χάζι να λέεις αλήθειες την πρωταπριλιά!

  7. george permalink
    02/04/2009 09:18

    Καμε χαζιν να παεις εσσο μετα που ετσι ταξιδι να θελεις καφε τζιαι να μεν εσσιει canderel…ου κακον…
    Παεις καλα?Με canderel χρειαζεσε με τπτ.
    Εξαλλου εν λυπασε τους καημενους τους αντρες πυ εν να κομπλαρουν να σου κοντεψουν αλλο λιον?

  8. 02/04/2009 10:15

    george,😆

    Ψυχια, εντάξει, εντάξει, με κορόιδευε κι ο συμβίος, ένα λάθος έκαμα κόρη, τώρα μαθαίνω αφού!😦

  9. john_7 permalink
    02/04/2009 11:21

    em kita gia pithanes karkinogones epiptosis tou sigekrimenou proiontos.Sorry pou to lalo alla ofilo na sou to po oson en pio gliora.Kaliteri lisi i gimnastiki.Kai opos ipe kapios pio pano ,An de mporis na kopsis telia ti zahari ,en tin iglitonis.Na ise prosektiki me tounta perierga proionta

  10. 02/04/2009 16:10

    Den kovete leme i sugar apo ton kafe, o kosmos na gyrisei anapoda, ase pou me xalaei sto stomaxi o pikros!!!

    Ciao!! Zesti evale e?

  11. 02/04/2009 20:14

    kpotkaaaaaaaa
    Εγιω ρου εγγλεζικο ανάποδο ενι ξέρω αφού!!!
    Μια χαρά πάεις τα κυπριακά.
    Δίαιτα μετά τη Λαμπρή !

  12. 03/04/2009 05:54

    βάρτου ρίγανη!

    γουστάρω τες συνομιλίες με την μάνα σου.
    έχω αρκετά παράμοιες..

    αλλά της δικής μου λαλώ της συνήθως.. είσαι μια εσού..

    τζιαί πικρέφκει, τάχα τι ενοοώ;

    Μανάδες!!
    Επρόσεξα πως δεν με έχεις στους συν-ποιητητες😦

  13. 03/04/2009 13:34

    οπότε δηλαδή θα παραστείς στο πανεπιστήμιο ε

  14. 05/04/2009 09:52

    Welcome to the Motherland

  15. ΟΛΓΑ permalink
    06/04/2009 14:44

    Εεε καλό …… οι μανάες σας για να τες περιπαίζετε την πρωταπριλιά σκατόπαιδα!!!

    We love you anyway

Πε μας ρε!

