Skip to content

Είχα μια Φαγούρα… IV

27/03/2009

Θυμάσαι την αριστουργηματική τριλογία “Είχα μια Φαγούρα…”?

Αν όι, φάε μισήν ημέρα να την θκιαβάζεις: Μέρος Ι, Μέρος ΙΙ, Μέρος ΙΙΙ.

 

Εδέησα που λαλείς να πάω να κάμω το prick test.  Το prick test, είναι η πιο συνηθισμένη, ακριβής και σχετικά ανέξοδη εξέταση για αλλεργίες.  Τζαι είναι όνομαν τζαι πρικ πράμα.  Ρίφκουν μια σταγόνα από 10-12 τεχνιτά φτιαγμένες αλλεργιογόνες ουσίες στο δέρμα, και ακολούθως τρυπούν την επιφάνεια του δέρματος στο κέντρο κάθε σταγόνας, ώστε οι ουσίες να απορροφηθούν τοπικά. Σε αυτές που ο ασθενής είναι αλλεργικός, δημιουργείται μια τοπική αντίδραση, δηλαδή δημιουργείται μια κόκκινη καντήλα της οποίας το μέγεθος ποικίλλει σχετικά με το πόσο μεγάλη ευαισθησία υπάρχει σε αυτήν. Πολύ σπάνια, η αντίδραση γίνεται συστημική, και τότε αφού ο ασθενής βρίσκεται στο ελεγχόμενο περιβάλλον που παρά λίγο να τον φάει λάχανο, μπορεί αμέσως να αντιμετωπιστεί με μια σειρά από άλλα τρυπήματα που θα του σώσουν την ζωή.

 

Ο λόγος που οι ουσίες που ελέγχουν δεν ξεπερνούν τις 12, είναι γιατί αυτό που κάμνει μια ουσία αλλεργιογόνα είναι το αντιγόνο που περιέχει.  Δομικά όμοια αντιγόνα βρίσκονται σε διάφορες αλλεργιογόνες ουσίες.  Για παράδειγμα, ένα συγκεκριμένο είδος γύρης κάποιου φκιόρου που ανθίζει που τον Μάη ως τον Ιούλη, έχει όμοιο αντιγόνο με τους ξηρούς καρπούς που φυτρώνουν στα δέντρα, όπως το φουντούκι, το καρύδι κτλ.  Στο prick test ελέγχουν για τούτο το είδος γύρης, και αν είναι θετική η αντίδραση αυτομάτως σημαίνει πως πιθανότατα υπάρχει ευαισθησία και στους ξηρούς καρπούς που φυτρώνουν πάνω σε δέντρα.   Σε περίπτωση υποψίας συγκεκριμένης ουσίας, τότε ελέγχεται εκείνη ξεχωριστά για μεγαλύτερη ακρίβεια. Άτε, εμάθες αλλόνα.

 

Με την πάροδο του τεστ, ενδέχετο να αποκτήσω αρκετές καντήλες, μια που πέραν από την σοβαρή αλλεργία που απέκτησα πρόσφατα, πιθανότατα στο φουντούκι, έχω κι άλλες εξακριβωμένες αλλά πολύ μικρότερης σοβαρότητας, στην ντομάτα, στο ροδάκινο, στο πεπόνι και σε άλλα πολλά φρούτα. Επίσης στην γύρη και στη σκόνη. Πιθανότατα και στο τσίμπημα της μέλισσας. Γενικότερα είμαι μια κινητή αλλεργική βόμβα.

Πριν την Εξέταση

Κατουρκούμαι ανά μισή ώρα.  Φυσώ, ποφυσώ τζαι ποκνιάζομαι κάθε 6.5 λεπτά.  Ειδικά που την ώρα που άρχισα να διαβάζω με λεπτομέρειες γύρω από το θέμα, για να ξέρω ακριβώς τι να περιμένω, άμπα τζαι γελάσουν μου!!  Να ξέρω δηλαδή ακριβώς πόσα τρυπήματα εννά φάω, να ξέρω ακριβώς που θα τα φάω (στο εσσωτερικό του χεριού, μεταξύ αγκώνα και καρπού), να ξέρω ακριβώς πόσο πονεί (είναι λέει… άβολο/ενοχλητικό… άρα πονεί νάκκον αλλά όι τόσον πολλά ώστε να παουρίζεις), να ξέρω ακριβώς ποιες αλλεργιογόνες ουσίες εννά ελέγξουν (κυρίως σπιθκιάσιμες), να ξέρω ακριβώς πότε θα έχω αποτελέσματα (εντός 20-30 λεπτών), να ξέρω ακριβώς τι επιβάλλεται να κάνουν για να ανακουφιστώ από τυχών φαγούρες, οιδήματα κτλ, να ξέρω πόση ώρα θα διαρκέσει το τεστ και τα παραλειπόμενα του, με λίγα λόγια να ξέρω την δουλειά τους καλύτερα που τζείνους για να τους παραντζέλλω.

Έ το γιατί κατουρκούμαι κάθε μισήν ώρα.  Επειδή πάω στους άσχετους!!

 

Σπάζουν μου την οι ασθενείς σαν εμένα.  Άμα τους έχω, γαμωshιθκιάζω τους που μέσα μου.

Κατά τη διάρκεια της Εξέτασης

Η νοσοκόμα η Ειρήνη που με παράλαβε εξηγά μου τα ούλλα με τόση λεπτομέρεια που σκέφτουμαι να της πω πως είμαι ψυχασθενικός γιατρός τζαι πως εν χρειάζεται να καταλιά άλλο το σάλιο της γιατί το πλάνο μου είναι να της διώ ακριβείς οδηγίες.  Αλλά εν τόσο χαρούμενο τζαι καλοσυνάτο πλάσμα που αντρέπουμαι να της παίζω την έξυπνη.  Τελικά η κάρτα-πάσον του νοσοκομείου που κρέμμεται πάνω μου διότι δουλεύκω στο δίπλα χτήριο εφανέρωσε την ταυτότητα μου τζαι έδωκεν της σιηνί να κάμνει μαύρο χιούμορ τζαι να περιπαίζει την περίπτωση μου.  Μια τέθκοια μου άξιζεν. Έκρυψα μες τα πετσιά μου τζαι άφηκα την να κάμει την δουλειά της.  Άμαν τζαι έκρυψα είπεν μου πως δεν θα μου κάμει  συγκεκριμένο τεστ για ξηρούς καρπούς, μήπως γίνει καμια συστημική αντίδραση τζαι στοιχίσει τους ο κούκος αηδόνι η επείγουσα θεραπεία μου βουρούμεν. Αντ’αυτού θα μου έπιανεν αίμα (ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΒΕΛΟΝΑ, όι την ππουστίσιμη του prick test) για μια πιο συγκεκριμένη εξετάση εν ονόματι RASS.

 

Στο πρώτο τρύπημα με την ππουστίσιμη βελόνα επετάχτηκα λλιούιν ίσια πάνω. Μετά που ένα δευτερόλεπτο εκατάλαβα πως εν επόνησα καθόλου. Στο δεύτερο πάλε δεν επόνησα, αλλά ούτε επετάχτηκα. Στο τρίτο το ίδιο. Έκαμα της τζαι κομπλιμέντο πως εν ελαφρύ το σιέριν της.  Στο τέταρτο επόνησα 3/10 τζαι έκαμα της παρατήρηση πως επήρεν αέρα.

 

Είχα θετική αντίδραση σε 3 που τες 4 γύρες και χορταρικά. Η θετική αντίδραση δεν σημαίνει ότι αυτομάτως άμα έρτεις σε επαφή με την αλλεργιογόνο ουσία θα ππέσεις χαμέ να τσιαταράς προσπαθώντας να πάρεις αέρα. Βάση του βαθμού ευαισθησίας μπορεί να ψοφήσεις εντός λεπτών ή να έχεις απλά μιαν ευαισθησία που να μην γίνεται καν αισθητή (αλλά μπορεί να γίνει αισθητή σε ανύποπτη στιγμή στο μέλλον) (έτσι πουτάνες εν οι αλλεργίες). Παραδόξως η μόνη γύρη/χόρτο που δεν είχα αντίδραση ήταν τζείνη που περιέχει όμοιο αντιδραστικό αντιγόνο με τις κούννες και δη το φουντούκι. Οι άλλες έχουν όμοια αντιγόνα με τες ντομάτες, τα ροδάκινα κοκ.

 

Και έφτασεν η ώρα του RASS test, τζείνο με την κανονική βελόνα και τα μπουκαλάκια που γεμίζουν με το γαλάζιο αίμα μου καθότι πριτζίπεσσα.  Με μεγάλη περηφάνια δηλώνω πως δεν ετάραξα ίντζα. Μόνο εκατοστό.

 

Επειδή έχω αλλεργία και στο κίουι τζαι στες μπανάνες, η νοσοκόμα Ειρήνη έκρινε σκόπιμο να πάρουμεν άλλον ένα μπουκαλάκι αίμα, εκτός τζείνων για τες κούννες, για να τσιακκάρουμε αν είμαι αλλεργική στο λάτεξ, το οποίο, ναι, έχει όμοια αντιγόνα με το κίουι. Στην ερώτηση “μα… που λάτεξ… εν τα προφυλακτικά.. ΕΝΝΕΝ?”, η απάντηση ήταν “Ναι”.

 

Έσιει χάζιν…

 

Τουλάχιστον δεν είχα καμία αντίδραση σε ζώα.

Μετά την Εξέταση

Οι κόκκινες καντήλες εξαφανίστηκαν εντός 2 ωρών και μαζί τους και η φαγούρα. Τα αποτελέσματα του RASS test τα έμαθα σήμερα, μερικές μέρες αργότερα.

Πρόσεξε να δεις:

Η αλλεργία μου στους ξηρούς καρπούς που φυτρώνουν πάνω σε δέντρα είναι… μηδέν.

– Μα είσαι σίουρη κόρη? λαλώ της.

– Ναι ρα! λαλεί μου.

– Άρα δεν έχουμεν ιδέα σε τι σκατά αντέδρασα τζαι αλλό λλίο να μείνω σέκκος!.

– Ε μα ξέρεις… τις παραπάνω φορές έντζιε ξέρουμε τι προκαλεί τις αλλεργίες…

– Δηλαδή…

– Δηλαδή… Που ήσουν, πούποτε!

– Δηλαδή μπορώ να ξαναφάω νουτέλα, πραλίνα, τζαι γενικά το 99% των σοκολάτων που κυκλοφορούν στο εμπόριο τζαι μπορεί να περιλαμβάνουν ίχνη ξηρών καρπών…!!!

Α! Χεχεχε! Ναι!

– You made my day ra!

– Wait μια στιγμή κόρη πολλοπάητη, λαλεί μου.

– Ίντα ρα?

– Είσιες θετική αντίδραση στο λάτεξ.

– ΑΑΑΑ??????? Αποκλείεται! Εν πιστεύκω.

– Εν ήταν τέσσερα (η μεγαλύτερη αντίδραση), αλλά εν ήταν ούτε μηδέν.

– Ε τι ήταν?

– Ένα.

– Φιου.

– Έγλεπε ρα, τζαι μπορεί να γινεί τέσσερα όποτε της καπνίσει!

 

Αν πάθω αλλεργία στο λάτεξ θα γίνεται το πουλλί μου τουλούμιν όποτε κάμνω σεξ.  Τζαι η μόνη λύση θα είναι να κάμνω απροστάτευτο σεξ. Κάτι το οποίο γίνεται μόνο κατ’όπιν εξονυχιστικών εξετάσεων με άντρα που γνωρίζω πόξω τζαι νεκατωτά τζαι που θα του κάμω ούτως ή άλλως βουντού αν με τζιερρατώσει να σαπίσει η πουλλού του για να μεν με κολλήσει καμιάν μαλαζαβράνγκα.  Τέτοιος δεν υπάρχει στην παρούσα φάση ούτε καν στον ορίζοντα.

Συμπέρασμα

Πρέπει να έβρω άντρα να αρμαστώ ΤΩΡΑ.

Κάμνω ακροάσεις για υποψήφιους γαμπρούς την Δευτέρα, 30 Μαρτίου, από τις 17:00 μέχρι τις 20:00.  Υποψηφιότητες γίνονται δεχτές μέσω του μπλογκ και του email μου.

Υστερόγραφο

Ως τον γάμο ενδέχεται να έχω βάλει καμιάν 20αρκάν κιλά διότι λόγω της στέρησης που υπέστην, προβλέπεται πως θα κατασπαράζω ένα κουτί σοκολατάκια  πραλίνας την ημέρα.  Το πρώτο εκατάπια το πιλέ (με σύντροφο την ένεση ανδρεναλίνης, κορτιζόνης και αντισταμικών καλού κακού). Μα ήταν θεϊκό..!

 

17 Comments leave one →
  1. 28/03/2009 01:19

    😆

    καλά, δεν είναι για γέλια, είναι τραγικό.
    αλλά
    😆

    λέμε!

    [άρα μπορούμε να υποθέσουμε τι έκανες εκείνο το βράδυ που παραλίγο να μας αφήσεις χρόνους, έτσι?]

  2. 28/03/2009 03:28

    Ωχ, όχι, όχι! Η αλλεργία στο λάτεξ είναι δυνητική, όχι ισχύουσα! (ακόμα)🙂

  3. 28/03/2009 06:58

    Γιατρέ έν έσιετε condoms που πετσιάν του αρνιού όπως έχουμεν δακάτω στες ΗΠΑ? Έχω τζιαι γιώ αλλεργία στο λέϊτεξ το μαυρογερημον αλλά υπάρχουν άλλες λύσεις εχτός του απροστάτευτου σεχ, ή του αρμάσματος (μήκακοσ σου)

  4. 28/03/2009 07:39

    eprolaven me o diasporos…

  5. 28/03/2009 09:50

    Γιατρέ, οι αλλεργίες ελέγχονται ΚΑΙ θεραπεύονται, έλεξέ το…

  6. 28/03/2009 11:39

    Γιατρέ περαστικά σου! :Ρ

  7. 28/03/2009 13:33

    😆😀
    Ελπίζω τελικά αυτό με το λάτεξ να μην εξελιχθεί όπως το λές γιατί όντως θα σου ναι μεγάλο πρόβλημα.

  8. praktwr permalink
    28/03/2009 14:47

    xaxaxaxaxaxa!!! epishmws eisai h kakaoushkia h maurh ths klinikhs mas…eshei peripou ena mhna pou to ekakomeletouses! anti na peis tipote mpas tziai liwsei to shionoudin pou mas etarakse…OOOIIIII….to prick test kai to rass…eta oulla tziame twra

  9. 28/03/2009 16:16

    Πω πω, πίστεψέ με σε καταλαβαίνω απόλυτα.

    Είμαι αλλεργική στο… χάπι, σε μία ορμόνη του, και δεν μπορώ να το πάρω, και για το προφανές (χε χε) και για να… ρυθμιστώ βρε!!! Και στην ασπιρίνα είμαι αλλεργική, άμα την πιώ, γίνομαι αμέσως 10 κιλά από το πρήξιμο. Και μάλλον και στη γύρη, αλλά δεν το έχω ελέγξει.

    Αυτό το τεστ, γίνεται παντού, εννοώ είναι καθημερινό ή πρέπει να πας σε ειδικευμένο κέντρο; Και κυρίως… πονάει ΠΟΛΥ γιατρέ μου;

  10. 28/03/2009 18:36

    Μα που να βρεθεί άντρας να σε πάρει, σιόρ; Εκτός τζι αν το προιτζιήσεις. Τότε αλλάσσει το πράμα. Πάντως με τόσες αλλεργίες που κουβαλείς εσύ εν εν άντραν που πρέπει να αρμαστείς, αλλά δοκιμαστικό σωλήνα.

  11. 28/03/2009 19:36

    panaia mou kori psychia, exw asirmato mouse tziai efaa misi mpataria na thkievasw touto to post! tziai tziame pou paw na patisw to comments thorw pws allakses tou thesi tziai epie psila heheh anw perastika sou tziai good luck me tous ipopsifious ( seriously omws pio eukola vriskeis to farmako gia ton karkino para antra pou to internet alla ate na men pw tpt na sou kopsw ta ftera sou:P oups eipa idi! )

  12. Anonymous permalink
    29/03/2009 01:35

    3 lexeis. Durex Avanti Ultima

  13. 30/03/2009 00:15

    @Λάκη
    και άμα έχει ο άντρας αλλεργίες; Ε;;; Όλο τον εαυτό σας σκέφτεστε οι άντρες, αμάν πιά!!! Εμείς είμαστε υποχρεωμένες να σας παίρνουμε όπως και να είστε;;

    -) ) (αστειεύομαι έτσι; χαιρετώ!!)

  14. george permalink
    30/03/2009 11:17

    Ξερεις τι εν πιο κακο που το να αρμαστεις?
    Οτι οποτε εν να καμεις sex θα εχεις πιθανοτητες να μεινεις εγκυος…αρα ειτε παντρευκεσε και γεννοβολας οπως την κουνελλα ειτε κλειεσε σε μοναστηρι🙂

  15. 31/03/2009 02:50

    Τις αλλεργίες τις έχω σπουδάσει…στο πετσί μου! Κατ’αρχήν κατάλαβα ότι έρχονται και φεύγουν, π.χ. έτρωγα θαλασσινα, μια ωραια μέρα τουμπάνιασα, τα έκοψα κανα χρόνο, τα ξαναέφαγα, τίποτα δεν έπαθα. Κατά δεύτερον τις παθαίνεις ανα πάσα στιγμή κυρίως στα άσχετα π.χ. έκανα αλλεργία στο οικιακό άκαρι και στην υγρασία στα 33 μου. Κατά τρίτονποτέ δεν ξέρεις από πού θα σου’ρθει κυρίως με τα φάρμακα π.χ. το αλλεργιοδιάγραμμα μου έδειξε αλλεργία μηδέν στα αντιβιωτικά (τετρακυκλίνες, κεφαλοσπορίνες κλπ) αλλά εγώ με το πρώτο χάπι αντιβίωσης κάνω μια στοματίτιδα νααααα…με το συμπάθειο και γεμίζω σπύρους παντού. Άραααα….πού καταλήγουμε συνάδελφε; Μα στο προφανές, που λέει και η μάνα μου…Μας έφαγε η ιατρική και πρέπει επιγόντως να βρούμε άντρα!
    Εμείς εδώ έχουμε υποαλλεργικά γάντια latex.Άμα θες σου στέλνω μια 12αδα και όταν έρθει η ώρα η καλή κόβεις…στρώνεις…κλπ…κλπ…
    Καλημέρα απο Ιταλία μεριάν!

  16. 31/03/2009 17:38

    Αλλεργίες οι ευλοημένες φοούμαι τες πολλά .Μακάρι να σου περάσουν τζιαι να μεν ξαναπάθεις.Ασε τους να σε πειράζουν εγιώ καταλαβαίνω σε.Καντίλες ενι φκάλλω.

Πε μας ρε!

