Skip to content

Desperado

18/03/2009

Ανακοίνωση πας το σέλοτεξ νου σκολείου για μεγάλα μωρά.

desperado1


Τι γράφει:

Αντροπιάρικον, ετεροφυλόφιλον, ελεύθερον κοπέλλιν, ψάχνει μιαν κατανοητική κορού για συντύχαμμα δια να γνωριστούμεντε καλλύτερα. Πέψε ες εμ ες στο νούμερο 076…

Τζαι με μιτσιά γραμματούθκια:

Δαχαμέ δίπλα εν η φωτογραφία μου.

 

Τι εννοεί:

Η κορού είναι απαραίτητο να είναι κατανοητική διότι λόγον της αντροπής που με διακατέχει εννά πρέπει να τα καταλαβαίνει ούλλα δίχα να μιλώ. Που ες εμ ες κάτι κάμνω πάντως…!

Το “ετεροφυλόφιλον” is not to be taken lightly, εν το έβαλα τυχαία, η κορού εννά πρέπει σε κάποια φάση να μου κάτσει. Γνωριστούμεν ξιγνωριστούμεν καλλύτερα, είχα τζαι έναν καϊλέ…

Είμαι ψηλός τζαι λυερός όπως στην φωτογραφία. Ιδικά το 1976 που την έφκαλα. Τωρά εψήλωσα νάκκον τζαι οριζοντίως αλλά παραμένω λυερός τζαι αέρινος. Στην πραγματικότητα η κκελλέ μου δεν αποτελείται από ένα μαύρο κύκλο, τζαι δεν είναι ακριβώς κολόκα. Έχω φάτσα κανονική (θκυό μμάθκια τσακκίρικα, μια μούττη με μια πιο μιτσιά μουττούα πάνω της, ένα στόμα με μπόνους έρπη, βούτσιες σαν τες φούσκες, μέτωπο αεροδρόμιο με ένα μουτσιόσπυρο στο δόξα πατρί με σημάδια ακμής/ανάπτυξης, θεληματικό πηγούνι σαν του Ριτζ του Φόρρεστερ) τζαι συνήθως κυκλοφορώ μητά της. Ο κύκλος ο μαύρος εν για να αφήνει την φαντασία σου να οργιάζει (τζαι γιατί μπορεί να με αναγνωρίσεις στον διάδρομο).

Εν συντομία…

δεν σώννω άλλο να την παίζω λόγω προχωρημένης τενοντίτιδας τζαι ο ψυχίατρος μου είπεν μου πως δέννεν υγιές να συντυχάννω μόνο με τον εαυτό μου οπότε…

… ΘΕΛΩ ΓΕΝΑΙΚΑ!!

ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ???

ΠΠΕΦΤΩ ΤΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΖΑΙ ΕΝ ΚΑΜΜΩ!!

ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ????

ΑΑΑΑ ΡΑ?????


Συμπέρασμα

Η μοναξιά στην Σουηδία μπορεί να προκαλέσει τενοντίτιδα και ενίοτε τερηδόνα.

 

Λεξικό (διότι αντιλαμβάνομαι την δυσκολία σήμερον)

συντυχάννω: κουβεντιάζω

πέψε (1ο ενικού ενεστώτας: πέμπω): στείλε

καϊλές, ο: έγνοια

κκελλέ, η: κεφάλι

βούτσιες (ενικός: βούκκα, η): μάγουλα

μουτσιόσπυρο, το: καβλόσπυρο

μητά της: μαζί της

καμμώ: κλείνουν τα ματοβλέφαρα μου

 

6 Comments leave one →
  1. 19/03/2009 00:00

    χαχαχα

    “κρύο, καιρός για δύο” που λέει και το τραγούδι.

    …και τι να σου καμει το φτωχόν το πλάσμα που έκοψεν single μέστην κρυάδα της παγοχώρας;

    Εγώ καταλάβω τον.

  2. george permalink
    19/03/2009 02:23

    kai thn 7h mera o 8eos eplase thn psyxia…
    8ea bloger,8eiko to blog kai 8eika ta post
    mono…pu to ena en kalytero pu t’allo

    thanks you made my night🙂

  3. 19/03/2009 02:25

    Θεϊκό!!! LOL!

  4. 19/03/2009 13:04

    το συντύχαμμαν πώς το εννοεί ο ποιητής;
    μάλλον ξεκινούν με ες εμ ες αφού εν αντροπιάρης, τζι άμαν ξιφοηθεί θα μιλούν με γλώσσα του σώματος (εξ ου το “ετερόφυλοφιλη”)

    εκαταλάβαμεν

  5. 19/03/2009 16:24

    Τώρα εξηγούνται όλα. Κι εγώ ο βλάκας εσκέφτουμουν να πάω στον οδοντογιατρό. Είμαι τέλεια αχάπαρος τελικά…

  6. 19/03/2009 16:51

    Nάσαι καλά γέλασα με την ψυχή μου Ψυχία μου.Ελπίζω τωρά που θα πάω να περπατήσω στην παραλία να μεν γελώ μόνη μου.Φιλάκια.

Πε μας ρε!

