Skip to content

Princess’ Palace

02/03/2009

Το διαμέρισμα που πρωτονοίκιασα στην πόλη εργασίας μου στην Παγοχώρα ήταν πολύ ζεστό και χαριτωμένο, είχε καλά έπιπλα και Σουηδικό ντιζάιν, ήταν σχετικά φρεσκοανακαινισμένο, ήταν σε καλή περιοχή κοντά στο νοσοκομείο, και ήταν εξαιρετικά ευρύχωρο! Το μπάνιο ήταν ενάμιση τετραγωνικό μέτρο, η κουζίνα δύο, και συνολικά (μαζί με τον προθάλαμο) είχα μία άπλα είκοσι πέντε και μισό τετραγωνικών! Για να μη χάσει από το τεράστιο του μέγεθος, το υπνοδωμάτιο, το σαλόνι και η κουζίνα βρίσκονταν σε κοινό χώρο. Επίσης για να μη χάσει από το τεράστιο του μέγεθος οι ιδιοκτήτες αποφασίσανε να μην βάλουν περιττά έπιπλα, και έτσι είχα όλη μου την πραμάτεια σε αποθηκευτικούς χώρους συνολικά ενός τετραγωνικού. Και όλα αυτά στην εκπληκτική τιμή των τετρακοσίων ευρώ! Που τέτοια τύχη!

 

Επειδή όμως είμαι καλομαθημένη και για να νιώθω ότι ζω σαν άνθρωπος αναζητάω παλάτια, είχα αποφασίσει πως θα μείνω μερικούς μήνες εκεί, και με την αρχή του νέου έτους, θα αναζητήσω ένα παλάτι που να ταιριάζει σε μια πριγκίπισσα σαν εμένα. Έτσι λοιπόν στα μέσα Ιανουαρίου ξεκίνησα το ψάξιμο. Μπήκα σε μία σελίδα στην οποία δημοσιεύονται ανάμεσα σε άλλα, διαμερίσματα που ενοικιάζονται. Το σύστημα λειτουργεί με τη φιλοσοφία του «φτου πρώτος», δηλαδή ο πρώτος που επικοινωνεί έχει και την προτεραιότητα ενοικίασης. Δεν είναι και τόσο απλό αυτό μια που η ζήτηση είναι πολύ μεγαλύτερη από την προσφορά, έτσι δεν φτάνει απλά να πετύχεις το κελεπούρι, αλλά και να το δεις εντός ολίγων ωρών (δύο ας πούμε) από την στιγμή δημοσίευσης του, αν θες να έχεις chance.

 

Στις επόμενες γραμμές θα σας περιγράψω το πως άνοιξε διάπλατα ο κώλος μου. Την δεύτερη φορά που μπήκα στη σελίδα, βρήκα μία ανακοίνωση για ένα διαμέρισμα 60 τετραγωνικών, ενός υπνοδωματίου, επιπλωμένου, στην τέλεια περιοχή (εντός 10 λεπτών με τα πόδια από το νοσοκομείο, από το κέντρο, από τον κεντρικό σταθμό), και όλα αυτά στην εκπληκτική τιμή των 500ων ευρώ με μόνο ένα deposit μπροστά. Συν τοις άλλοις, η δημοσίευση έγινε μόλις λίγες στιγμές πριν την δω. Χωρίς να χάσω δευτερόλεπτο, επικοινώνησα με την ενοικιάστρια και έκλεισα ραντεβού για να το δω. Η ενοικιάστρια είναι επίσης ειδικευόμενη γιατρός και χάρηκε εμφανέστατα με το κοινό μας στάτους. Με το που πάτησα το πόδι μου μέσα στο παλατάκι είχα μείνει άφωνη. Ήταν ο,τι ακριβώς έψαχνα, όπως ακριβώς το έψαχνα, και με πιθανότητα μακράς ενοικίασης. Άφωνη σας λέω. Αυτή, ας την πούμε Καγκάρα, ήταν πολύ ομιλητική και έτσι οι κραυγές που έβγαζα κάθε τόσο στην ανικανότητα μου να αρθρώσω λέξη ταίριαζαν γάντι στην «συζήτησή μας». Μέχρι που σε κάποια στιγμή άνοιξε το στοματάκι της που δεν είχε κλείσει σε καμία περίπτωση, και είπε «Τι νομίζεις? Υπάρχει πιθανότητα να το θέλεις? Θα σου αφήσω τα πάντα, κουζινικά, πιατοπήρουνα, ηλεκτρικές συσκευές, πίνακες, το στερεοφωνικό, την τηλεόραση, το ντι βι ντι, την προίκα μου, τον σκύλο μου, τον δονητή μου… Εγώ σε σένα θέλω να το δώσω, και ελπίζω να σου άρεσε». «Ε… (ΚΑΙ ΤΟ ΡΩΤΑΣ??? ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΟ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΘΕΛΩ, ΤΟ ΘΕΛΩ, ΤΟ ΘΕΛΩ!!!) είναι ωραίο διαμέρισμα… με ενδιαφέρει». Δύο μέρες αργότερα υπογράψαμε συμβόλαιο. Και έτσι άνοιξε διάπλατα ο κώλος μου.

 

Οπότε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου που μόλις μας πέρασε, εγώ μετακόμιζα. Όπως καταλαβαίνεις ο δείχτης πανικού χτύπησε κόκκινο σε πολλές στιγμές, όμως αυτό το ανέλυσα παλαιότερα.

 

Καθάρισα το διαμέρισμα-τρύπα και ήξερα πως θα καθάριζα και το κάτι τις μου στο διαμέρισμα-παλάτι παρότι η Καγκάρω με είχε καθησύχασε ότι είχε καθαρίσει. Τζαι εφκήκεν ο κώλος μου να καθαρίζω. Μάλλον… το «καθαρίζω» είναι πολύ ευγενικός χαρακτηρισμός. Το ξεσταβλίζω, ξεσκατίζω και άλλα παρεμφερή είναι πιο to the point. Βλέπεις, η Καγκάρω όπως και πολλές όμοιες της καγκάρες μεταφράζουν την καθαριότητα ως μία σκούπα και ένα σφουγγάρισμα. Τελεία. Και παύλα. Κατάλαβα ότι θα έφκαινεν ο κώλος μου να καθαρίζω από την ώρα που μπήκα μέσα και αντίκρισα την χιλίων ιντσών Sony τηλεόραση. Οι χρυσές ηλιαχτίδες έκαναν τους 8 πόντους σκόνη πάνω στην οθόνη της να φαντάζουν 18. Αλλά αυτό δεν ήταν τίποτα σχετικά με αυτό που ακολούθησε.

 

Φαινόταν να είχε καθαρίσει τα είδη υγιεινής στο μπάνιο, όμως πόσο να εμπιστευτεί κάποιος το φαινομενικό της καθάρισμα όταν κοιτάζοντας τα σωληνάκια που μεταφέρουν το νερό, βλέπει ότι από ένα σημείο και μετά, παύουν να είναι άσπρα και γίνονται μαύρα, όταν το ντουλαπάκι που βάζεις τα καλλυντικά πάνω από τον νιπτήρα είναι καθαρό απ’έξω και χτικιό από μέσα, όταν το ράμφος που πιέζεις και κάνει πλιτς πλιτς το σαπούνι είχε μούχλα, ΝΑΙ, μούχλα, όταν το 18 μέτρα πρεβάζι του παραθύρου έχει περίπου όση σκόνη έχει και η τηλεόραση, όταν σε όλο το σπίτι τα μασκαραλλίκκια που μπήεις τες πρίζες είναι ολόμαυρα από πάνω, όταν οι διακόπτες είναι ολόμαυροι επίσης, και εκείνοι της κουζίνας έχουν μπόνους λίγδα που κάνει τα δαχτυλικά αποτυπώματα να φαίνουνται που το μίλιν? Καταλαβαίνω την φιλοσοφία του όσα βλέπει η πεθερά, αλλά αυτά τα
βλέπει όχι μόνο η πεθερά αλλά κι ο τυφλοπόντικας!!

 

Και μετά μπήκα στην κουζίνα. Και έμεινα εκεί για ώρες. Η χτιτζιάρα είχε να καθαρίσει τα ντουλάπια και τα συρτάρια της που τον τζαιρό της κεανίτας. Ανοίγοντας τα δεν έβρισκες απλά σκόνη, αλλά μαύρο χώμα, τρίχες, μάλλες, ζωύφια, τρωκτικά, κροκοδείλους!! Στην κουζίνα!! Που βάζεις τα σκεύη που ΤΡΩΣ. Τα κατσαρολικά! Άλλο να σ΄το λέω κι άλλο να το ζεις! Η λέτσα είχε τα μαχαιροπήρουνα της πηγμένα μες την μπίχλα. Και μετά τα έπαιρνε και έτρωγε.

 

Αποδεικτικά στοιχεία

Αποδεικτικά στοιχεία

 

Τα μάτια της κουζίνας είχαν 35 διαφορετικά στρώματα λίπους πάνω τους. Έτριβα για μερικές ώρες, και όταν έφτασα στον πάτο ανακάλυψα απολιθώματα πατάτας τηγανιτής που χρονολογούνται από τις αρχές του 4ου αιώνα προ Χριστού. Τα χεράκια μου έχουν πιαστεί, η μέση μου έχει στραβώσει, και το δέρμα των χεριών μου θυμίζει αυτό της γιαγιάς μου. ΣΑΡΑΒΑΛΟ!

 

Ο καθένας φυσικά έχει την δική του προσωπική βρώμα και μπορεί να ζήσει μόνο με αυτή. Οπότε το πώς ζούσε η Καγκάρω με την δική της βρώμα είναι δική της υπόθεση. Και ενώ μου αρέσει που σε αυτή την προχωρημένη χώρα δεν απασχολεί τον κόσμο η γνώμη των άλλων, δεν μπορώ να καταλάβω, όσο προχωρημένος κι αν είσαι, πως γίνεται να μην σε απασχολεί αν θα σε χαρακτηρίσει κάποιος βρωμύλο? Πόση αναισθησία?? Μια average Κυπραία, όσο χτιτζιάρα τζαι να’ναι, αν θα σου παραχωρήσει το σπίτι της, θα έχει την στοιχειώδη αντροπή να το καθαρίσει που γωνιάς (όπως έκαμα εγώ στο διαμέρισμα-τρύπα που αμέσως μετά θα φιλοξενούσε μιαν ρωσσίδα που πιθανότατα δεν θα γνωρίσω ποτέ ΜΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ). Το θέμα είναι να μπορείς να ξεχωρίσεις μεταξύ βρωμιάς και καθαριότητας, κάτι που η average Κυπραία μπορεί και η average Καγκάρα όχι.

 

Τώρα που το παλατάκι μου έγινε επιτέλους κατοικήσιμο, λέω να ξεπακετάρω την πραμάτεια μου στα πεντακάθαρα μου ντουλάπια και να μαγειρέψω κανένα φαγητό στην γυαλισμένη μου κουζίνα.

27 Comments leave one →
  1. 02/03/2009 13:38

    Αν κάμεις κιοφτέδες έρκουμαι (ναι, ναι, ο καθένας με τον πόνον του) Μέρα καλή

  2. Anonymous permalink
    02/03/2009 13:40

    Me to pour pour pour epise se.Na dkievazis piso pou tis leksis alli fora.Anw kalo kseskartarisma

  3. 02/03/2009 14:02

    έχω τα ίδια μαχαιροπίρουνα ΙΚΕΑ.
    ο “καιρός της κεανίτας” ήντανπου ένι?😛

  4. 02/03/2009 14:13

    Καλορίζικο το παλατάκι. Μπράβο στην υπομονή σου πάντως και στο κουράγιο σου να μετακομίσεις μετά από τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Μόνο η ιδέα της μετακόμισης, που αναγκαστικά κάνω κατά διαστήματα, με τρομάζει. Με πιάνει μεγάλη κατάθλιψη. Νιώθω σαν τους καλικάτζαρους… που κόβουν κόβουν το δέντρο και μετά πάλι από την αρχή. χιχιχι. Μόλις νιώσω άνετα σ’ ενα σπίτι κι αρχίζω να το κάνω “δικό” μου παιρνώ τα μπογαλάκια μου κι όλα τα άχρηστα πράγματα που πρόλαβα και μάζεψα και την κάνω.

    ΥΓ: Γυναίκα – καθαρίστρια (ή συνεργείο με γυναίκες στην προκειμένη) δεν έχουν στην Παγοχώρα; :-p

  5. 02/03/2009 14:18

    Λάκη
    Εν καλή ιδέα οι κιοφτέδες αλλά εν αξίζουν 500 ευρώ εισιτήριο και 1000 ώρες ταλαιπωρία

    Ανώνυμο
    Το ότι είναι χτιτζιάρα δεν κρυβόταν πίσω από τις λέξεις αλλά πίσω από τα ντουλάπια. Κατά τ’άλλα το παλατάκι είναι αξιοζήλευτο.

    Krot
    Η Κεανίτα είναι ένα φρουτοποτό που παράγεται από την ΚΕΑΝ από την 10ετία του 80.
    http://www.kean.com.cy/easyconsole.cfm?id=136

    Επίσης είναι χαρακτήρας καρτούν. (Χαμήλωσε τα μεγάφωνα!)
    http://www.keanita.com.cy/home.html

    ColourfulMind
    Σιγά μεν πιερώσει η Σουηδέζα να της καθαρίσουν. Αφού μπορεί τζαι μόνη της!

  6. 02/03/2009 15:24

    Καλορίζικο!

    O παπάς μου τυχαίνει να έχει κάτι διαμερίσματα στην Λάρνακα. Νοικιάζει τα συνήθως σε αλλοδαπούς. Το τι λέτσα βρίσκει άμα φεύκουν εν περιγράφεται. Τα αγαπημένα του εν τα κατσαρολικά :p

    Πιστεύκω πως οι Κυπραίοι στο θέμα καθαριότητα τζιαι κυρίως στο θέμα αξιοπρέπεια είμαστε πολλά εντάξει.

  7. 02/03/2009 16:13

    😆

    κορυφή η κεανίτα!!!

    χώρο για φιλοξενούμενους έχει στο παλάτι?

  8. 02/03/2009 18:06

    “τάτζισσα” και “κάχλα” είναι 2 πολλά cool λέξεις που έμαθα στο στρατό (έτσι ελέαμεν τις στρατιωτικες κουβερτες) και που στην μετέπειτα μου ζωή δεν εκατάφερα ποττέ να χρησιμοποιήσω.

    “ΤΑΤΖΙΣΣΑ” κα “ΚΑΧΛΑ” λοιπόν η σπιτονοικοκυρά σου!!!

    …τουλάχιστον τον πρώτο καιρό, θα σου σύστηνα και κάποιες εντομοπαγίδες στα ερμαράκια. Για να πάρεις και μια ιδέα, πάνω-κάτω, απο το ζωικο βασιλείο της κουζίνας σου.

  9. 02/03/2009 19:36

    ..Dr P, που τον καιρόν της PIP Cola, λαλούμεν εμείς οι λίγο μεγαλύτεροι, μα πότε εσταματήσαν την κεανίταν…?

    Πέ μου, έν εχτίτζιασες τόσον πολλά που να θέλεις να κάμνεις μπάνιον τζιαι να τρίφκεσαι με τη ττελόφρουτσαν για έντεκα ώρες??

  10. 02/03/2009 19:48

    Aaaaaaah! Mamah would be so proud! Αν μη τι άλλο, πρήζουν μας που μας τα πρήζουν όσον είμαστεν μιτσιές (βλ. καθάρισμα που γωνιάς κάθε Σάββατο πρωί με συμμετοχή όλης της οικογένειας στο πάρτυ), μεινίσκει σου τζιαι κάτι τζιαι τελικά μπορείς με αξιοπρέπεια να καθαρίσεις και αναλάβεις ένα σπίτι μόνη σου! ΌΛΕ!

  11. 02/03/2009 20:11

    Τη ξημαρισμένη!!!!! Απολύμανες τα καλά? με ντεττόλ χλωρίνη και όλα τα συναφή? Αρέσκει μου τζιαι το κτητσιάρα ,το τάτσισα και το κάχλα εν τα εχρησιμοποίησα ποτέ.

  12. 02/03/2009 20:45

    ah how wonderful. moving in. kai gia makra diarkeia…

    that’s a brand new HOME diladi?

    ti orea!

    xalali tou je to tri4imo je oulla.

  13. 02/03/2009 21:03

    …τες μετακομίσεις μου innanför!

  14. 02/03/2009 21:17

    Γιαξ! Πολλά γιαξ! Είχε ένας παρέας μου για συγκάτοικο μια Καγκάρα τζαι η ιδέα της για το πλύσιμο των πιάτων ήταν το δκιάκλυσμα με το νερό. Το υγρό των πιάτων εν κάτι σαν τη ζάχαρη στον καφέ ας πούμε. Αν θέλεις βάλλεις. Καλορίζικο!;)

  15. Maria permalink
    02/03/2009 23:28

    poso se pono den mporeis na katalaveis…
    kai i dikia mou sigkatoikos (whatever) na epimenei pos en super ka8ara, ka8arizei ouli mera, oula gualizoun klt..
    kai na men mporeis na peis tpt gt prosvaletai kiolas
    mpliaxx

  16. 03/03/2009 00:25

    Καταρχήν καλορίζικο!!!! Μακαρόνια με κιμά να φτιάξεις, είναι ένα από τα λίγα φαγητά που εκτιμώ απεριόριστα. -)

    Κατά δεύτερο: ο χριστός και η μάνα του!!! Πως δεν έπιασε σκουληκαντέρες η βρωμούσα;;;;; Ε;;;; Πω πω!!!
    Που λες, στην Αγγλία υπάρχουν δύο θείτσες που αναλαμβάνουν να καθαρίσουν τα σπίτια των βρωμύλων με αντάλλαγμα το ξεκατίνιασμα τους στην τηλεόραση. Επειδή παρακολουθούσα την εκπομπή, το τι βρώμα είχα δει δε λέγεται. Πάρτυ έκαναν ο σταφυλόκοκκος με τα παράσιτα, και δεν τα είχαν τινάξει οι λέρες ακόμα. Ανοσία λες;

    Την πολύ καλησπέρα μου!!!

  17. 03/03/2009 10:58

    Ki emas ypoti8etai eixen ta kamei “gyalli” tzai “pou gwnias” i proigoumeni enoikos. An kai filotimes oi prospa8eies tis, eka8ariza anamisi imera!
    Twra fantazomai menei na epanafereis ta nyxia sou se mia decent katastasi, e?😛

  18. 03/03/2009 11:03

    Τσαρτελλούι
    Για το θέμα αξιοπρέπειας επέτρεψε μου να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου..!

    Κροτ
    Και να μην είχε, για σας θα έκανα!

    Συντρίμην
    Τάντζισσα τζαι κάχλα! Οου γιες ιντίντ!!

    Διάσπορε
    ΔΕΝ εσταματήσαν την Κεανίτα. Είσαι πελλός? Εξελίξαν την!
    Αφού έτριψα το μπάνιο έντεκα ώρες, ετρίφτηκα τζι εγώ.

    Εόλικα
    Ενώ κρατώ σπίτι μόνη μου τα τελευταία 8 χρόνια, η μάνα μου θεωρεί (όχι αδικαιολόγητα) ότι έχω ακόμα ψουμιά να φάω στο θέμα καθαριότητας. Αν έβλεπε ότι έβλεπα όμως, ίσως να αναθεωρούσε.

    Σταλαματιά
    Έσιει τρεις μέρες, κόμα καθαρίζω και θα καθαρίζω για πολλές ακόμα. Έπαθα ψύχωση ειδικά με την κουζίνα.

    Φωτούλα
    Ούλλα χαλάλιν του! Είναι άψογο!

    Λάζαρος
    Jag knullar dem δεν λες τίποτα!

    Ρωξάνη
    Η Καγκάρω είχε πλύνει τον αυγοκόπτη και τον είχε αφήσει στο (χτιτζιασμένο) σταντ. Είχε ακόμα αυγό ππάνω. Ξερνάς ή δεν ξερνάς? Ειδού η απορία!

    Μαρία
    Αν είχα έτσι συγκάτοικο θα εχώριζα εχτές. Εν πολλύν το άγχος.

    Blogger girl
    Κι εγώ αν έκανα αυτή την κωλοδουλεια (να ξεσταυλίζω τον κάθε κάχλη – Συντίρμην, είδες??) θα έπαιρνα το αίμα μου πίσω εύκολα και αφιλοκερδώς κράζοντας τον δημόσια.

    Λένη
    Άμα τελειώσω της μιας εβδομάδας καθαριότητα (ανάμιση μέρα, πφ!), τότε θα σκεφτώ και τα νύχια μου.

  19. 03/03/2009 18:58

    Νά’σαι καλά τζι εθυμήθηκα πολλά ωραίες κυπριακές λέξεις όπως χτιτζιό, ξιμαρισμένο, διακλύστου κλπ!
    Πάντως ναι, γενικά όλη η Ανατολική Μεσογείος είναι καλύτερη στο καθάρισμα από τους γκιαούρηδες δυτικοευρωπαίους. Ξέρω πολλούς που έχουν δεινοπαθήσει από χτιτζιάρηδες Άγγλους, Γερμανούς κλπ. συγκατοίκους!

  20. 03/03/2009 21:29

    Χα χα χα χα! καλορίζικο το διαμέρισμα Ψυχία μου. Και φτηνούτσικο μου φάνηκε. Αν κατάλαβα καλά η ενοικιάστρια το υπενοικίασε το διαμέρισμα???

  21. 03/03/2009 23:49

    Ξέρεις τι είναι ακόμα χειρότερο απ’ το να παραλαμβάνεις σπίτι από μια μέχρι πρότινως άγνωστη σου Καγκάρω τζιαι να αποδεικνύεται κάχλισσα / σάγλισσα / λέρισσα;

    Το να το παραλαμβάνεις το εν λόγω σπίτι από την καλύτερη φίλη της γυναίκας σου τζιαι τον άντρα της, με τους οποίους συνδέεσαι κάτι χρόνια!

    Tro på mig, κάθε φορά που τους έβλεπα ύστερα, αντί να χαμογελώ όπως συνήθως, θυμόμουν τα υπολείμματα της μακαρονάδας που είχα φάει να νιάτα μου να ξεκολλήσω από το πάτωμα της κουζίνας – με τη σπάτουλα της χτιστιτζής! Ποτέ δεν πέρασε απ’ το μυαλό τους ότι μετακινούμε ενίοτε και το φούρνο για να καθαρίσουμε από κάτω…

    Μάνα μου ρε, εν κανεί, ενιώθαν τζιαι περήφανοι που μας εξασφαλίσαν σπίτι..!

  22. zappa permalink
    04/03/2009 10:49

    fainetai h kagkara eixe parei to “osa den blepei h pe8era” polly tois metrhtois

  23. 06/03/2009 18:44

    Αδιανόητο αλλά αυτά βρίσκεις ειδικά στην περίπτωση που μετακομίζεις πυκνά συχνά. Έχω περάσει απο πολλά διαμερίσματα μικρότερος και κάθε ένα που πηγαίναμε ήθελε κανονικό ξεσκάτισμα που γωνιάς!

    Γιατρέ, απ ότι φαίνεται θα δουλεύω στην πόλη σου (Λεμεσό)απ τον άλλο μήνα και θα με στείλουνε ταξίδι εκπαιδευτικό στην Σουηδία (Στοκχόλμη) την 1η του μήνα. Τι καιρό κάνει εκέι? Ψοφόκρυο ?? Παλτά σκουφιά κασκόλ κτλ αναγκαία???

    Καλό σ/κ να χεις!

  24. Psychia permalink
    06/03/2009 19:00

    K2
    Οι Δυτικοευρωπαίοι έχουν καθαρούς κοινόχρηστους χώρους και χτιτζιόν σπίτια. Οι Ανατολικοευρωπαίοι έχουν το ακριβώς αντίθετο. Οι Κεντρικοί εν οι καλύτεροι.

    Μερόπη
    Μια χαρά κατάλαβες. Αλλά θα της το πάρω.

    Λάζαρε
    Καλύτερα από δικό σου χτιτζιάρη παρά από ξένο!

    Ζάππα
    Μάλλον η Καγκάρω δεν έχει πεθερά.

    Ελ Γκρέκο
    ΝΑΙ! Ντύθου τζι έλα.

  25. 08/03/2009 00:20

    Kalos!

  26. 08/03/2009 06:56

    ela na sou pw.. min ise ke toso sigouri!! emena to spiti mou stin agglia to vrika apo mia kiprea pou eminiske dame ke itan na fiiei ke egnwrise mou tin landlord. to posi akatharsia ke vrwma ivra kaneis den xerei kai kaneis den tha mathei pote!! je itan kiprea, je ixere me..

    ah ke vah. ezisa ta kai egw..

  27. 09/03/2009 06:02

    Άφησα το γάλα μου στη μέση :p

Πε μας ρε!

