Skip to content

Κι είχα μια Φαγούρα… ΙΙ

26/01/2009

Previously, on «Κι είχα μια Φαγούρα…»

Χώρος: Τμήμα πρώτων βοηθειών Παγοχώρας.

Ώρα: 5 το πρωί.

Στάτους κβο: Σοβαρή αλλεργική αντίδραση.

*χιιιιιιιιιιιιιι* (ηχητικό εφέ: αέρας προσπαθεί να κατεβεί στον τσάρουκκα)

 

Χάλια αίσθημα η ασφυξία.

Α ωραία, έρχονται.

Τρέχοντας.

Και κρατάνε σύριγγες.

ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Τι περίμενα??

Εννοείται πως θα φάω ένεση. Και πολύ άργησε.

 

«Πω, πω χειροτέρεψες. Χάλια είσαι.»

Χάλια και στα μούτρα σου.

«Από τα σοβαρότερα αλλεργικά περιστατικά που είδα ποτέ!»

Ευτυχώς γιατί ένιωθα μια επιστημονική μοναξιά…

«Αδελφή! Φώναξε τους συναδέλφους να δουν κι αυτοί!»

Yes! Επί τέλους! Είμαι freak show.

 

Παναγία μου δεν μπορώ τις ενέσεις!

Αχ κάνε θεέ μου να έχω πάθει κρίση πανικού και όχι βρογχοσπασμό.

Πέρκι γλιτώσω το τρύπημα.

Ακούστε τους πνεύμονες μου τζαι παραπέμψτε με στην ψυχιατρική, σας παρακαλώ.

«Υπάρχει όντως ελαφρύς βρογχοσπασμός.»

Δεν το γλυτώνω.

 

«Συνάδελφοι! Ελάτε να δείτε ένα φοβερό περιστατικό αλλεργικής νόσου!»

«Ουάου!»

«Φοβερό!»

«Θεέ μου!!»

Σκάστε.

“Ναι, πρώτη φορά το παθαίνω.”

“Όχι, δεν έχω ιδέα τι μπορεί να το προκάλεσε.”

“Όχι, δεν έφαγα τίποτα ασυνήθιστο.”

“Ναι, μαλακία.”

 

Να ξαπλώσω, μάλιστα.

Πάρτε μου την πίεση.

Ναι, όλοι μαζί.

«Η πίεση σου δεν έχει πέσει σημαντικά που σημαίνει πως δεν είσαι σε προχωρημένο shock.»

Τέλεια, γλυτώσαμε την ένεση.

«Θα σου βάλουμε όμως μια ένεση κορτιζόνης για να διασταλούν οι βρόγχοι σου και θα περιμένουμε λίγο να δούμε αν θα καλυτερέψει ή αν θα χειροτερέψει.»

Τέλεια.

Δεν θα είμαι μόνο πρησμένη, δεν θα είμαι μόνο κοκκινισμένη, θα είμαι και ντοπαρισμένη.

«Γύρισε στο πλάι.»

ΑΑΑΧ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ???

Το βαμβάκι με το οινόπνευμα.

«Μη φοβάσαι.»

Δε φοβάμαι. Σιγά το πράμα.

ΜΑΜΑΑΑΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗ ΣΥΡΙΓΓΑΑΑΑΑ.

«Μείνε ακίνητη.»

Γιατί? Κουνιέμαι?

Παραισθήσεις έχεις. Εσένα έπρεπε να παραπέμψουν στην ψυχιατρική.

«Μόλις πάω να την βάλω, το κωλομέρι σου πάει 1 εκατοστό μπροστά.»

Είδες πόσο μεγάλη είναι η βελόνα???

 

«Ααααα! Γιατρός δεν είσαι?»

Ναι, τρομάρα μου.

«Τώρα εξηγούνται όλα…»

«Κι εγώ φοβάμαι τις ενέσεις.»

«Κι εγώ!»

«Εμένα ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι ο ρηνογαστρικός σωλήνας.»

«Εμένα η παρακέντηση!»

«Εμένα ο καθετήρας!»

Ένα κάρο χέστηδες.

 

«Άμα κουνιέσαι θα πονέσει παραπάνω.»

Τώρα ξέρω πως νιώθουν οι αιχμάλωτοι πολέμου.

Παίρνω βαθιά αναπνοή.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Βασικά δεν πόνεσε.

Ρεζίλι.

 

Πλάκα έχει που καθόμαστε όλοι παρέα και περιμένουμε να δούμε αν θα αναπνεύσω καλύτερα.

Ένας κλόουν να μας ψυχαγωγεί λείπει.

Ευτυχώς έχουμε τον Κουασιμόδο (εμένα).

Θα διαστείλω τους βρόγχους μου με την δύναμη της συγκέντρωσης.

Θα πετύχω το αδύνατο.

Όλα στον βωμό της αποφυγής μιας δεύτερης ένεσης.

Αν και πάντα ήθελα να ξέρω πως είναι να φας ένα κάρο αδρεναλίνη.

Ααααααδρεναλίνη, κανένας δε θα μείνει…

Μπρρρρρ….

Δεν με πειράζει να περιμένω μέχρι την επόμενη φορά.

Φτού φτου φτου!

«Γιατί φτύνεις τον κόρφο σου?»

Είναι μέρος της συγκέντρωσης.

 

«Πως νιώθεις?»

Πολύ καλύτερα, ευχαριστώ.

«Να σε ακούσω λίγο?»

Ναι, αμέ.

«Πολύ καλύτερα τα ακροαστικά σου!!»

Από δω και πέρα είμαι υπέρ του ντόπινγκ.

Να φύγω τώρα?

«Θα μείνεις εδώ για παρακολούθηση για μία-δύο ώρες. Άμα θες κοιμήσου.»

Άμα μπορούσα να κοιμηθώ με τέτοια φαγούρα δεν θα ξύπναγα in the first place!

*κχτς κχτς κχτς κχτς*

«Μην ξύνεσαι, το βοηθάς να εξαπλωθεί!»

Μην ξύνεσαι εσύ!!

«Όσο ξύνεσαι ελευθερώνεται περισσότερη ισταμίνη από τα αλλεργικά κύτταρα, αυξάνεται η φαγούρα και εξαπλώνεται το αγγειοοίδημα.»

Όλοι τους έξυπνους παίζουμε άμα φοράμε άσπρη ρόμπα.

Ηλίθιοι γιατροί.

 

(Λίγες ώρες αργότερα)

 

Κουτουλάω από τη νύστα.

Ξημερώνει.

Κάθε μέρα ξημερώνει μόνο στα χαρτιά, σήμερα βρήκε να βγάλει ήλιο???

Πως θα κοιμηθώ τώρα που λούζεται όλο το διαμέρισμα στις παγωμένες ηλιαχτίδες??

Και με τέτοια φαγούρα??

*κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς*

Long live the φαρμακοβιομηχανία!

*Γκλουπ* (ηχητικό εφέ: υπνωτικό χάπι κατεβαίνει στον τσάρουκκα)

Τουλάχιστον το δεξί μου μάτι είναι κλειστό από μόνο του εδώ και ώρες.

*ZzzzχχχχφφφzzZZZzχχφφφzZZzzzzχχχφφφφZzzzzzz* (ηχητικό εφέ: ύπνος με ροχαλητό)

 

(Χίλιες ώρες αργότερα)

 

Ώσπου να δεις τζαι να πεις, νυχτώνει στην Παγοχώρα.

*Γκλιγκ – γκλογκ* (ηχητικό εφέ: κουδούνι)

(οπτικό εφέ: ο γείτονας από το ματάκι της πόρτας)

*κλικ*

*ντουκ*

*ιιιιιιιιιουυυυ*

(ηχητικά εφέ: ξεκλείδωμα – κατέβασμα χερουλιού – άνοιγμα πόρτας)

 

– Πως είσαι? Καλύτερα?

– Που το καλά τζαι πάνω.

– Γιατί φοράς γυαλιά ηλίου παιδάκι μου?

– Για να προστατέψω τα μάτια μου από την ακτινοβολία.

– Νυχτιάτικα? Τρόπος του λέγειν… Σκοτεινιάτικα?

– Ναι.

– Βλέπεις τίποτα?

– Απ’το δεξί μάτι σίγουρα όχι.

– Βγάλ’τα γυαλιά παιδάκι μου.

– Όχι, δεν τα βγάζω.

– Βγάλ’τα σε παρακαλώ!

– Καλά, μη με κοιτάς όμως!!

 

(Οπτικό εφέ: Βγάλσιμο γυαλιών – εμφάνιση Κουασιμόδου)

 

– Πωωωωωωωωωωω πωωωωωωωω Psychia μου, ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ???

– Είπες δε θα κοιτάς!!!

– Πω πω κοριτσάκι μου, τι κακό σε βρήκε?

– Θες να δεις?

 

(Οπτικό εφέ: Διστακτικό θετικό γνέψιμο κεφαλιού)

 

(Οπτικό εφέ: Βγάλσιμο ρόμπας – εμφάνιση μάζας κυτταρίτιδας με αμάνικο και σορτσάκι)

 

– Ααααχ ανακούφιση. Όσα πιο λίγα ρούχα με ακουμπάνε, τόσο καλύτερα νιώθω.

– Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!!

*ααααααααααα αh αh αh αh αh * (ηχητικό εφέ: κλάμα μεγάλου μωρού)

– Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράμα…

– Μη με αγγαλιάζειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιις… Ξύνομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι…

– Ποτέ και πουθενά.

– Είναι ευρέως γνωστό στην επαρχία πως αποτελώ εκπαιδευτικό περιστατικό.

– Κάτσε να το βγάλω καμιά φωτογραφία.

– Το έβγαλα εγώ, θα σ’τις δώσω άμα θες.

– Ωραία, τώρα που τακτοποιήθηκε κι αυτό… ΡΕ ΗΛΙΘΙΟ! ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ?? ΑΝ ΣΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕ ΒΡΟΓΧΟΣΠΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ??? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΜΑΖΕΥΕ??

– Έλα μωρέ, τι να σε ξυπνάω μες τη νύχτα? Είναι δίπλα το νοσοκομείο.

– Είσαι ηλίθιο.

– Είναι ευρέως γνωστό στην υφήλιο πως αποτελώ περιστατικό ηλιθιότητας.

– ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!!!

– Ότι πεις!

– ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΥΝΕΣΑΙ! Το βοηθάς να εξαπλωθεί.

– Χρειάζεσαι άσπρη ρόμπα για να παίξεις τον έξυπνο.

– Γιατί κουτσαίνεις?

– Γιατί έχω οίδημα στην πατούσα και πονάει όταν πατάω.

– Πότε φεύγει το λεωφορείο για αεροδρόμιο?

– Σε 8 ώρες. Ε – ευτυχ – χώς που ή – ηρθες για – ατί δεν μπορώ να φτιά- αξω τη βα – α – λί- ι – τσα μουυυυυυ.

– Έλα, μη κλαις… Γι’αυτό είμαι εδώ..

 

(Συγκινητική στιγμή)

 

– Και σταμάτα να μου την πέφτεις.

– Δε σου την πέφτω!

– Τότε γιατί μου κλείνεις το μάτι? ΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

 

16 ώρες αργότερα και 36 ώρες μετά την αρχή της περιπέτειας, άνοιξε το μάτι μου και συνάντησα τους γονείς μου στο αεροδρόμιο Λάρνακας. Ο μπαμπάς με κουβάλησε στο αυτοκίνητο γιατί τώρα είχα οίδημα και στις δύο πατούσες. Twenty five going eighty. Μετά παραπονέθηκε πως του κόπηκε η μέση. Του εξήγησα πως τους τελευταίους μήνες έβαλα 4 κιλά. Η μαμά μου σημείωσε πως όντως, εζούρτωσα. Κατ’ακρίβεια τα πόδια μου δεν χωρούσαν στις 3 νούμερα μεγαλύτερες μπότες και τα χέρια μου ήταν πλέον στο μέγεθος των χεριών του Ττοουλή του πρώην χτίστη, νυν ντιβέλοπερ. Με το που κάθισα στο αυτοκίνητο αφαίρεσα τον περιττό ρουχισμό και έμεινα με το βρακί και την αμάνικη. Οι γονείς μου σοκαρίστηκαν από το θέαμα. Τους καθησύχασα πως το κακό έχει υποχωρήσει κατά 70%. «Φανταστείτε πως ήτανε!» Όπως θα δούμε στο επόμενο επεισόδιο η φαντασία τους είναι πτωχότατη. Η μαμά για να με παρηγορήσει μου είπε πως μου έφτιαξε ένα καταπληκτικό brownie από φουντούκια. Εγώ πάλι, είχα μια φαγούρα…

*κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς*

 

(Συνεχίζεται)

20 Comments leave one →
  1. 26/01/2009 17:14

    Αμάν! Μεγάλη μαλακία οι αλλεργίες ρε γαμώτο. Πάλι καλά που είσαι δίπλα στο νοσοκομείο.
    Πριν κάτι χρόνια με πιάνανε και μένα αλλά ευτυχώς έφυγαν (σχεδόν τελείως εκτός αν έρθει κανα σύννεφο σκόνης προς σε μένα). Κάτι κολώχαπια αντισταμινικά που ρίχνουν ακόμη και ελέφαντα σε χειμερία νάρκη έπινα (zyrtec τα λένε – ζιλικουρτέκ τα λέω εγώ). Ελπίζω να σου χει φύγει εντελώς, μεγάλη μαλακία…

  2. 26/01/2009 17:25

    Μα εκατάλαβα καλά; Ήρθες Κύπρο πάλι λόγω αυτού του γεγονότος;; Ελπίζω να είσαι καλύτερα… Τι άλλο να πω!

    Περαστικά… and keep us posted.

  3. Sindrimin permalink
    26/01/2009 17:29

    Απορία: Εν εσταύρωσες καμιά – δυο – τρείς περίεργες ματιές στο αεροπλάνο;

  4. 26/01/2009 17:34

    El Greco
    Καμία αλλεργία που εμφανίζεται στα 25 δεν φεύγει, έβερ.

    Ruth less
    Όχι, δεν εκατάλαβες καλά.
    Κάμε μια επανάληψη🙂

    Sindrimin
    Όχι. Είναι ένας από τους λόγους ύπαρξης του emo look το οποίο ασπάστηκα για τις ανάγκες του ταξιδιού.

  5. 26/01/2009 17:47

    τι, έπαθες αλλεργικό άσθμα στην κύπρο; οίδημα? τι???
    να πέθανες αποκλείεται παντως!

  6. 26/01/2009 17:57

    oufou en na spaso…telika itan idiopathic i allergia???
    back to the random natured scientific questions:
    aman laleis oti kamia allergia pou emfanizete sta 25 en fefkei valloume mesa je tin idiopathi urticaria?
    An mou peis nai, en na klaio je na arke4o na kni8oumai prokatavolika…

  7. 26/01/2009 18:15

    Διάολε το καλό σου που έχεις χιούμορ. Εγώ θα εκαλούσα ambulance και η πίεση μου θα ανέβαινε στους 180 με 140 που το φόβο μου. Έχεις γερήν κράση. Μήπως εν αλλεργία που τη ξεροδερμία που παθαίνουμεν οι Παγοχωρακρατούμενοι που εγεννηθήκαμε σευπέροχες μεσογειακές χώρες και το δέρμα μας εν φτανό, απαλό και δέν αντέχει τη βαρβαρότητα του -15??

  8. 26/01/2009 18:25

    Πομονήν τζαι εννά τα μάθετε ούλλα.
    No stress😉

  9. sike permalink
    26/01/2009 19:00

    πάλε έκοψεν μας το πάλε.
    ττσσσκκ.

    υ.γ. “Χάλια αίσθημα η ασφυξία.” – πολλά άστοχο, ακόμα δεν εφευρέθηκε η λέξη που την περιγράφει. *shudder*😐

  10. 26/01/2009 22:24

    Πολύ μαστούρα η κορτιζόνι δυο απανωτές μου έβαλαν όταν με τσίμπησε η μέλισσα και ήμουν ζαβλακωμένη δυό μέρες.Εσέναν όμως τι σε πείραξε? Μήπως τα σκολατάκια?

  11. 26/01/2009 23:09

    Σου είπα να μην το ξύνεις..

  12. 27/01/2009 00:14

    OMG! Den i3era an eprepe na gelasw me tis perigrafes sou, na klapsw gia tin ipertati talaipwria sou, na lipi8w gia to kako pou se vrike, na paw na apsw kana keri se kamia Panagia?

    Perastika sou pantws, kai soon! To kalo, you make a laugh out of it. Kalos tropos antimetwpisis twn dismoirwn kakwn🙂

  13. 27/01/2009 14:34

    Τουλάχιστον ξέρεις τι σε πειράζει και το παθαίνεις?

  14. 27/01/2009 15:55

    apokliete!!!!! haha foveres leptomeries.. en mu etixe allergiko shock ever..

    alla xtes pou epia gia tous fronimites, evalan mou 6 enesis mes to stoma.

    nai nai nai.

    oxi mia oxi dio oxi treis. Exi.

    ke oi teleftees 2 , itan poli megales ke poli vathies..

    not nice!!

    Perastika!!!!!!

  15. 27/01/2009 16:13

    ax, allergika shock! to forte mou…
    otan imoun mikroula me pirazan ta pada!
    prepi na adallaxume fotos na deis gia ti xali sou milaw!!

    ki afto to “tote giati mou klinis to mati” apsogo!

    k kati allo:
    ti kairo kanei tora ekei panw??

  16. 27/01/2009 16:46

    Τροπικό.
    Πάμε για τρέλλες, στις Σουηχέλες
    Παμε για τρέλλες, ω ω!

  17. sike permalink
    28/01/2009 17:13

    btw είδες το Hitch με τον Will Smith?
    έμεινε μου στο νου η αλλεργία που έπαθε, εν επίστευκα ότι εμπορούσε να συμβεί στ’ αλήθκεια…

  18. tromaktikoblog permalink
    29/08/2010 15:27

    TROMAKTIKO BLOG http://tro-mak-tiko.blogspot.com

Trackbacks

  1. Είχα μια Φαγούρα… ΙΙΙ « Dr. Ψωναρα’s Corner
  2. Είχα μια Φαγούρα… IV « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

