Skip to content

Κι είχα μια Φαγούρα… Ι

23/01/2009
Κάπου στα τέλη Δεκεμβρίου του '08

 

Ξύνομαι.

Ξύνομαι, ξύνομαι, ξύνομαι.

Ξυνομαι πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!

*κχτς κχτς κχτς* (ηχητικό εφέ: νύχια ξύνουν δέρμα)

Ελπίζω να μην αναγκαστώ να ξυπνήσω.

Δε βολεύει την ώρα που κοιμάμαι να με τρώνε τόσο πολύ τα μπούτια μου.

Ευτυχώς με τρώει εξίσου κι ο λαιμός μου.

Θα ξύνω αυτόν.

*κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς*

Αααααχχχχχχχχχχχχχχχ…..

Ανακούφιση.

Μμμμ..

Με τρώει κι ο κώλος μου.

Το βρήκα!

Με το αριστερό χέρι θα ξύνω τον λαιμό και με το δεξί τον κώλο μου.

Εναλλακτικά το δεξί θα ξύνει και τα μπούτια μια που είναι στην ίδια περιοχή.

Καταπληκτική ιδέα.

Βολεύτηκα.

*κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς*

Όσο περισσότερο ξύνω, τόσο περισσότερο ξύνομαι.

Αχ με τρώει το κεφαλάκι μου.

Μου τελείωσαν τα χέρια.

Τι διάολο?

Ψείρες έπιασα νυχτιάτικα?

Μα στάσου… γιατί το δέρμα μου δεν είναι λείο?

Γιατί είναι γεμάτο γρουμπούλια?

Πατημένο όμως στα γρουμπούλια?

 

Ανώμαλο Λαιμόστρωμα

Προσοχή: Ανώμαλο Δερμόστρωμα

 

 

Red Alert – Red Alert

Get up, stand up

Stand up for your hives

 

Γαμώτο πρέπει να ξυπνήσω. Πρέπει όμως. Σκατά. 

Τι ώρα είναι? Δύο?? Πριν δύο ώρες ήμουν μια χαρά!

Σκατά.

Δε γίνεται μια φορά να μου τύχει κάτι σε ώρες γραφείου. Πάντα εν ώρα κοινής ησυχίας! 

Άου! Το δαχτυλάκι μου!

Ε πως να μην το χτυπήσεις στο πόδι του τραπεζιού όταν δεν ανάβεις ένα φως μες τη νύχτα? Κούτσαινε τώρα.

Άου! Τα ματάκια μου! Τυφλώθηκα. Πολύ δυνατό είναι το φως του μπάνιου τελικά.

Πω πω γκρίνια …

Αμάν…

Αμάν.

Αμάν!!!

ΑΜΑΝ!!

ΑΜΑΝ ΤΙ ΕΠΑΘΑ Η ΚΑΨΕΡΗ???

ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

 

Ε βέβαια.

Δε με έφτανε η γαστροοισοφαγική παλλινδρόμηση, οι ημικρανίες, οι ορμονικές διαταραχές, τα αναπνευστικά, η μανιοκατάθλιψη, την ήθελα και μία σοβαρή αλλεργία.

Είναι απαραίτητο αξεσουάρ στα χρόνια νοσήματα.

Και εννοείται πως έπρεπε να εμφανιστεί πρώτη φορά έβερ 6 ώρες πριν την τελευταία μέρα στη δουλειά και 24 ώρες πριν την πτήση.

Όλα τα’χε η Μαργιορή, ο φερετζές της έλειπε.

*κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς*

Γιατί γέμισα εγώ τώρα τέτοιες μαλακίες??

Μα κοίτα να δεις κατάσταση…!!

Τούτο δεν είναι εξάνθημα…

..είναι τεραστίων διαστάσεων κυτταρίτιδα!

Πω πω κωλαράκι μου…

 

Πως ήσουν …   nice 

 

 …  και πως έγινες …   cellulite  (x10)

 

Ο κώλος μου έγινε… κώλος!

Τι ειρωνία!

Τα μπούτια μου παρομοίως.

Ο λαιμός μου, τα χέρια μου, η πλάτη μου παρομοίως.

Προφανώς και το τριχωτό της κεφαλής μου.

Και τώρα εξαπλώνεται και στην κοιλιά μου.

Ευτυχώς δεν επήεν στο πρόσωπο μου.

Να πάω νοσοκομείο?

Αναπνέω κανονικά. Δεν κινδυνεύει η ζωή μου. Άμεσα.

Κρυώνω, εν πάω πούποτε.

Γιατί έπαθα τέτοιο πράμα?

Τι έφαγα απόψε?

Πατάτες τηγανιτές, μπιφτέκι με πολλά μπαχάρια, φέτα, ελιές, ένα μήλο, καμιά εκατοστή σοκολατάκια πραλίνας.

Τίποτα καινούριο..!

Τελικά να πάω νοσοκομείο?

Κι αν με κρατήσουν μέσα?

Δεν πάω νοσοκομείο με καμία πουτάνα.

Γρήγορα στο google για γρήγορο refresh στα urticaria.

Μπράβο ρε, τα λένε και hives.

*κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς* (μη ξεχνιόμαστε)

Χμμμ… μάλιστα. Εχτός από διαφόρων λογιών φαγητά, μπορεί να προκληθεί από οτιδήποτε, ακόμα και από έντονο στρες.

Στρες? Στρες? Ένα τσιγάρο. Α ναι. Το έκοψα εδώ και 4 δύσκολες, πολύ δύσκολες μέρες.

Μεγάλο στρες!

Κωλοτσιγάρο.

Ακόμα και στο κόψιμο σου προκαλείς προβλήματα υγείας!!

Μα επιτρέπεται γιατρός άνθρωπος να μεν έχω ένα αντισταμινικό σπίτι??

Αντροπή!

Άχρηστη, ε άχρηστη.

Δεν αντέχω άλλο τούτη την φαγούρα!!!!!!!!!!!!!!!!!

*κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς κχτς*

Αν το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο, η φαγούρα βγήκε από την κόλαση.

Βούρα τωρά στις πρώτες βοήθειες.

Πάλε καλά που μεινίσκω δίπλα.

 

(Λίγη ώρα μετά)

 

“Ναι, πρώτη φορά το παθαίνω.”

“Όχι, δεν έχω ιδέα τι μπορεί να το προκάλεσε.”

“Όχι, δεν έφαγα τίποτα ασυνήθιστο.”

“Ναι, μαλακία.”

Εδώκαν μου ένα χάπι. Με υποχρέωσαν. Του χρόνου θα απαλλαγώ από τη φαγούρα.

Και τα εξανθήματα θα κάνουν 2 μέρες να φύγουν.

Εξαπλώθηκε και στο πρόσωπο.

Γαμώτο, γαμώτο, γαμώτο!

Ένα ατού είχε η σημερινή νύχτα, πάει κι αυτό!

Σε λίγο θα κλείσει το δεξί μου μάτι.

Κριθαράκι τζαι μαλακίες.

Ωραιότατα.

Έτσι το ονειρευόμουν αυτό το ταξίδι.

Άμα είναι να την πάθεις την αλλεργική αντίδραση, να την πάθεις σωστά. Με τα κόκκινα καρούμπαλα σε όλο το σώμα, τα αγγειοοιδήματα της, την ακατάσχετη φαγούρα της.

Μία με απ’όλα παρακαλώ.

 

(Λίγη ώρα μετά)

 

Μόοοοοονηηηηηηη στα ξέεεεεεναααααα

γαμώ το κερατόοοοο μουυυυυυυυυ

την τελευταία μου πνοήηηηηηη

θ’αφήσω

στο νεκροκρεβατόοοοοο μουυυυυυυ.

 

(Λίγη ώρα μετά)

 

Μα γιατί με αφήσαν μόνη μου 100 ώρες?

Βαρέθηκα.

Ευτυχώς που με έχω κι εμένα να μου μιλώ.

Μα τι ωραία οργανωμένα που εν τα δωμάτια των πρώτων βοηθειών της Σουηδίας.

Να φύω?

Έπιασε με και το αντισταμινικό, μια υπνηλία την νιώθω.. εν και 4 το πρωί… νυστάζωωωω..

Πάνως είδα αλλεργίες και αλλεργίες, αλλά έτσι πράμα δεν εξανάδα … γουάου.

Ιστορική στιγμή στην καριέρα μου.

Κάτσε να το φκάλω 5-6 φωτογραφίες.

Αν ήμουν ο γιατρός μου εννά με εκρατούσα μέσα.

Εννά φύω.

Μα να μείνω μέσα στο νοσοκομείο???

Λιάξ!!

Φεύγω τώ-ρα.

Κασκόλ…

Παναγία μου τσιμπά.

*κχτς κχτς κχτς*

Μπουφάν…

Μα γιατί σάννα τζαι λείφκει το οξυγόνο?

Επειδή εν έχει παράθυρο στο δωμάτιο?

Όξα επειδή… παθαίνω σταδιακό λαρυγγοοίδημα??????

*χιιιιιιιιιιιιιι* (ηχητικό εφέ: αέρας προσπαθεί να κατεβεί στον τσάρουκκα)

“Συγγνώμη…? Συγγνώμη?? Ε… Νομίζω πως εν αναπνέω καλά.”

 

 

 (Συνεχίζεται)

14 Comments leave one →
  1. 23/01/2009 18:07

    Παναγία μου κόρη μου άρκεψα να ξύνω τη κκελλέ μου,αλλά αποτέλειωσες με στη .ελλειψη οξυγόνου!!!.
    Μεν μας κρατάς σε αγωνία τρεις φορές πήγα για οξυγόνο λόγω αλεργείας μαζί με τις κορτιζόνες.Ανατρίσιασα

  2. 23/01/2009 20:11

    Περαστικά γιατρέ!!!!
    Πολύ νερό να πίνεις (τι λέω η άσχετη, σε γιατρό συμβουλές…) και όλα θα πάνε καλά!!! Έχεις την αγάπη μας!!! Πολλά φιλιά!!!

  3. 23/01/2009 22:14

    kori epa8es knidosi? ahahaha (Sorry en mporo na stamatiso).
    1 stous 4 se kapia fasi pa8ainei knidosi.
    Na sou pe4o llia antistaminika?
    welcome to my world re psychia.
    na men joimoume tes mises niktes tis evdomadas.

    an 8eleis tpt voi8eia stin diagnosi drop me an email, ema8a ta oulla!

  4. 23/01/2009 22:16

    ah je plus pinne llii kortizoni stin arki gia na stamatisei ta sheirottera!
    dokimasmena pramata.
    episis mporeis na piaseis extra vitamin c giati ipoti8etai en natural antihistamin, opos episis kai to green tea.

    i feel u oson den fantazesai.

  5. 23/01/2009 22:21

    το κακό άμα είσαι γιατρός είναι πως πάντα ξέρεις τι είναι το χειρότερο που μπορεί να πάθεις, όταν εμφανίζεις ε΄να σύμπτωμα ενός πράγματος. και τελικά αυθυποβάλλεσαι και…το παθαίνεις!

  6. 23/01/2009 23:12

    Πολλά δυνατή τελικά η αλλεργία που έπαθες! Γράφω σου δύσκολα γιατί ξύζομαι με το ένα χέρι και γράφω με το άλλο (κολλητικό μόνο που το διαβάζω).

    Σαν καλή γιατρός να έshις αντισταμινικά σπίτι απ΄εδώ και πέρα. Έμαθες που οφείλεται;

    Ελπίζω να είσαι καλύτερα🙂

  7. 23/01/2009 23:16

    WTF? Ma sovara epa8es etsi prama?!

    Elpizw na figei grigora to kako, giati mana mou esi sa na mpikes sto personal pergatory sou.

    Perastika😛

  8. 24/01/2009 00:21

    exw thn entypwsh oti otan to 3yneis to e3aplwneis se olo sou to swma mesw twn 3imaromolismenwn nyxiwn sou

    kopse ta nyxia sou plyne ta me mpetatin kai oinopneyma kai kame zesto mpanio

    (mh fovase den exeis arxidia gia na ta psiseis)

    kai stamata na 3ynese..

  9. 24/01/2009 07:08

    Μα καλά, δέ σε έπιασε panic attack? Χαράς την κράση. Είσαι καλά τωρά;;

  10. 24/01/2009 13:40

    tora en kserw an prepei na gelasw i na piasw to sovaro mou. perastika sou eitherway!

  11. 24/01/2009 13:41

    Γέλα! It’s “old” news🙂

  12. sike permalink
    24/01/2009 17:13

    γιαξ, μαν:/

    υ.γ. αφού έδωσες άδεια να γελάσουμε, ααχχαχαχαχχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχ! ahem. Still.:/

  13. melina permalink
    25/01/2009 01:44

    ate ate pe mas ti egine tze agx8ika! posin epinefrini efaes?

Trackbacks

  1. Κι είχα μια Φαγούρα… ΙΙ « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

