Skip to content

Οικογενειακές στιγμές: Merry Christmas!

23/12/2008

Ήμουν πολύ θυμωμένη.  Δεν πίστευα στα μάτια μου!!  Τόση λαχτάρα, τόσο ενθουσιασμό, τόση ανυπομονησία είχα που θα γνώριζα επί τέλους τον Άγιο Βασίλη.  Αυτή τη χρονιά θα μας έκανε την τιμή να πεταχτεί και μέχρι το Ριάντ και να μη μας αφήσει απλά τα δώρα και να φύγει, αλλά να κάτσει και λίγο, να μας τα δώσει αυτοπροσώπως! Ήθελα και να τον ευχαριστήσω για το κόκκινο BMX που μου είχε φέρει πέρυσι. Είχα καταχαρεί με εκείνο το δώρο. Και μου πήγαινε και πολύ το κόκκινο!

Και να΄μαι τώρα να στέκομαι στη γραμμή, μαζί με τα άλλα παιδάκια, ο Άγιος Βασίλης να είναι ευθεία μπροστά, και να είναι, και να είναι… ο μπαμπάς μου! Ήμουν ΠΟΛΥ θυμωμένη μαζί του. Ω! Η απάτη! (με το χέρι πλάτη προς το μέτωπο, την μασχάλη να αερίζεται και ελαφρύ twist στη μέση.)

Ο Άγιος Βασίλης έγινε από αυτός:

…αυτός!!!:

(Αν και ο πατέρας μου αντικειμενικά μοιάζει πολύ περισσότερο στον πρώτο.)

Έβραζα σιωπηλή στο ζουμί μου περιμένοντας να έρθει η σειρά μου να κάτσω πάνω στην ποδιά του για να μου δώσει το δώρο μου. Ο απατεώνας! Και δεν μπορούσα να πω στα άλλα παιδιά τί είχα ανακαλύψει! Φτάνει που ξεπαρθένεψε μία παιδική αθωότητα εκείνη τη νύχτα! Άσε το ρεζίλι και το δούλεμα που θα’τρωγα. Μόνο τα ρωτούσα αν τους θυμίζει κάποιον ο Άγιος και αυτά μου λέγαν όχι. Αρχικά πήγα να αμφισβητήσω την ανακάλυψη μου, αλλά ευτυχώς γρήγορα συνήλθα και έκανα μια νέα ανακάλυψη: Τα παιδάκια ήταν  χαζά. Μα καλά δεν βλέπανε?? Ο μπαμπάς μου ήτανε!! Εξαπατημένη και περιτριγυρισμένη από ηλιθίους.  Γκρρρρρ!

Και δεν ήμουν καν πρώτη στη σειρά!! Μέσον να σου πετύχει! Ακόμα κι όταν ο πατέρας μου ήταν ο άγιος Βασίλης δεν επωφελήθηκα! Story of my life. Όσο περίμενα να έρθει η σειρά μου, τόσο περισσότερο θύμωνα!

Έρχεται η μαμά μου να μου φτιάξει τον γιακά μου που είχε σηκωθεί λίγο από τη μία και να μου ισιώσει το φουστανάκι γιατί ο λαιμός είχε φτάσει στα αφτιά μου από μπροστά και στον κώλο μου από πίσω. Αυτή!! Ήμουν πολύ θυμωμένη και μαζί της! Σίγουρα ξέρει! Σίγουρα! Αυτοί οι δύο ΟΛΑ τα λένε μεταξύ τους, όλα μαζί τα σχεδιάζουν! Και μέχρι τώρα νόμιζα πως ήμουν στην από μέσα μα τελικά, ήμουν στην απ’έξω!! Μα να με κοροϊδέψουν εμένα έτσι?? Σα δε ντρέπονται!

– Τι έχεις κορίτσι μου?

– (Μέσα από τα δόντια) Τίποτα!

– Πες μου παιδάκι μου, τι έχεις?? (έχουμε τραβήξει την προσοχή)

–  (πιο ήρεμα) Τίποτα μαμά. Μετά! (έχε χάρη που μας βλέπουν αλλιώς θα σου’λεγα!)

“Επόμενο παιδάκι… Psychia Psychoσθενοπούλου!”

Περπατάω χαριτωμένα με εμφανή τσαντίλα στη μούρη μου καθώς κοιτάω τα μούτρα του πατέρα μου πίσω από άσπρα γένια. Ψεύτικα γένια!! Ψεύτικα μαλλιά! Ψεύτικα ρούχα, ψέυτικη κοιλιά!! Κάθομαι στην ποδιά του και τον κοιτάω στα μάτια.

(Θα του δώσω μια ευκαιρία)

– Είσαι ο μπαμπάς μου??

– ΧοΧΟχο! Όχι!! Ο Άγιος Βασίλης είμαι!

(Ψέματα!)

– Ψέματα! Ο μπαμπάς μου είσαι!! (Πάει. Ξεκατινιάστηκα. Story of my life επίσης.)

– Δεν είμαι ο μπαμπάς σου!

– Θα με τρελλάνεις?? Αφού τα μάτια σας είναι ΤΑ-Ι-ΔΙ-Α!  (Επιμένεις! Θα σου τρίψω την κκελλέ σου πας το σπριτς!)

– Μοιάζουμε! Αλλά είμαι ο Άγιος Βασίλης!

– Όχι άλλα ψέματα! (τότε δεν ήξερα το “όχι άλλο κάρβουνο” αλλιώς θα πήγαινε γάντι)

– Να σου δώσω το δωράκι σου. (αλλάζει θέμα)

– Ευχαριστώ (είμαι κυρία εγώ!)

Και αποχωρώ από την ποδιά του με το κεφάλι ψηλά και την ουρά στα σκέλια. Και την τσαντίλα still there.

Σε μια στιγμή πέρασα σε μία διαφορετική διάσταση. Στη διάσταση των παιδιών που δεν πιστεύουνε στον Άγιο Βασίλη και μετατρέπονται σε γενικότερα δύσπιστα. Κομμάτια η παιδική μου αφέλεια. Είμαι όμως θετικός άνθρωπος, survivor ανέκαθεν, οπότε βρήκα τα καλά αυτού: Ήταν το καλύτερο δώρο χριστουγέννων! Ξέρεις πόση δύναμη έχει ένα μυστικό όταν το ξέρεις μόνο εσύ? Μπορείς να το πεις σε κάποιον ή σε όλους, ή να μην το πεις σε κανένα. Αν το πεις, εχεις τη δύναμη σε μια στιγμή να το ρίξεις σαν χιονόμπαλα (“ΠΧΧΟΥΥΥ”) και να διαλύσεις τον φανταστικό κόσμο οποιουδήποτε παιδιού! Αν είσαι τατσίζης το κάνεις. Αν δεν το πεις, έχεις τη δύναμη να κρατάς τη σοφία για τον εαυτό σου, σαν μπαλανσαρισμένος νάρκισσος. Αν δεν το πεις για όλους τους ηθικούς λόγους (για να μην πληγώσεις τα άλλα παιδάκια), τότε απλά υποφέρεις. Το να υποφέρω μου χάλαει τη θετική ενέργεια , τατσίζισσα δεν είμαι, οπότε πήγα με το νάρκισσος.

Λίγο αργότερα καθίσαμε με τους γονείς μου και επί τέλους παραδέχτηκαν την αλήθεια.  Από τότε, κάθε χριστούγεννα μου πληρώνουν σε ετήσιες δόσεις το καθόλου φανταστικό ποσόν των 100,000 λιρών ως αποζημίωση για αναστάτωση ψυχικής υγείας.

Αυτή λοιπόν ήταν η τραγική ιστορία του πως σταμάτησα να πιστεύω σε σένα Άγιε, στην τρυφερή ηλικία των μόλις 4ων ετών. Φέτος όμως ξαναπίστεψα. Γιατί σου ζήτησα να φροντίσεις όπως ο μισθός μου αυτό τον μήνα μπει αυτόματα στον λογαριασμό μου  αντί να μου στείλουνε επιταγή, γιατί όταν είμαι Κύπρο και η επιταγή Σουηδία, δεν μπορώ να την καταθέσω. Και σήμερα ο λογαριασμός μου γέμισε με χρυσές κορόνες, ενώ είμαι Κύπρο! Από φέτος λοιπόν σταματάω να ξεβρακώνω τον πατέρα μου κάθε χριστούγεννα ως αποζημίωση για την απάτη του.

ΥΓ. Άγιε Βασίλη μου, το συννεφάκι που έβαλες στη τσάντα του Σπόρτ Μπίλι μου, με το που το έβγαλα από εκεί μέσα, μεγάλωσε, έγινε τεράστιο, μαύρισε, κάλυψε όλη την Κύπρο και άδειασε πάνω της πολλά ντεπόζιτα νερού. Ήταν ωραίο μπόνους🙂

Βλέπεις? Αν δεν ήμουν τζι εγώ…  I’m home baby!

Καλά Χριστούγεννα στη θαλπωρή όποιας οικογένειας μας περιβάλει!

19 Comments leave one →
  1. 23/12/2008 19:27

    gmt! en to iksera oti mporeis na zitiseis apozimiosi gia ta paidika sou traumata. tora na piasw tilefono spiti na to kanonisw😛

  2. 23/12/2008 21:00

    Δόκτωρ μου,
    εσύ να συνεχίσεις να ξεζουμίζεις τον πατέρα σου, παριστάνοντας ότι δεν συνήλθες ακόμα από την απάτη του!! Χα χα χα!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ να περάσεις στην Κύπρο. Καλοκαίρι θα σου φανεί η Κύπρος, μετά τη Σουηδία!!

  3. 24/12/2008 00:48

    Ώστε εσύ ευθύνεσαι για όλες αυτές τις βροχές / κατακλυσμούς που μας βρήκαν!!! Χα χα.

    Καλωσόρισες και Καλά Χριστούγεννα να περάσεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα.

  4. george permalink
    24/12/2008 01:55

    pu hsoun sto riant?

  5. george permalink
    24/12/2008 01:57

    p.s. akoma na diavasw to ypoloipo

  6. 24/12/2008 02:33

    Ένα λεπτό! ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ!
    …δηλαδή εν ούλλα ψέματα..???
    Εκαμνα τον καλό τόσο καιρό χωρίς λόγο…???
    χμ..

  7. 24/12/2008 14:29

    Μήπως μπορείς να μου κανονίσεις μία μούφα γνωμάτευση (όπως του Αλ Καπόνε) για παιδικά ψυχικά τραύματα για να τα ζητήσω αναδρομικά από τους γονείς μου? Το ότι δεν μου είπαν ποτέ να πιστεύω στον Άγιο Βασίλη και ήξερα πάντα ότι ήταν ο θείος μου θα το παραβλέψουμε ή μάλλον θα κτίσουμε επ’αυτού για στέρηση παιδικής αυταπάτης!

  8. 24/12/2008 20:02

    καλωσόρισες:)

    ούτεμενα μου είπαν να πιστέψω ποττέ εν πράμα

  9. 26/12/2008 16:03

    Merry crisis and a Happy New… Redhead !

    Eh…?!?!?

  10. ο πατέρας σου permalink
    28/12/2008 11:23

    Αν δεν κρύψεις τα μάτια δεν υπάρχει περίπτωση να μην αποκαλυφθείς. Και Άης Βασίλης με γυαλιά ηλιου δεν είναι και το πιο κκουλ πράμα.

    Άτε Ψυχία, 25 χρόνια καλά έφαες καλά ήπιες. Που ΄σεναν εγλυτώσαμε, έμεινεν μας ο αρφός σου.

    Καλές Γιορτές σε όλους!!!

  11. 28/12/2008 19:44

    Xρόνους πολλούς Ψυχία

  12. 29/12/2008 10:42

    α τον καημένο τον παπά σου…τι το έθελεν να ντυθει αγιος βασίλης…:p
    Καλή χρονιά τζιαι χρόνια πολλά!

  13. 30/12/2008 11:30

    εγώ, επειδή ότι μου πουν πιστεύκω το, πίστευα στον Άγιο Βασίλη ώσπου τζιαι άκουσα μια φήμη ότι τάχα μου εν οι γονιοί μας που μας φέρνουν τα πράματα. Ήμουν σε προχωρημένη τάξη του δημοτικού όταν αποφάσισα να το διερευνήσω. Μετά που ανοίξαμε τα δώρα μας εκείνη τη χρονιά, γυρίζω και τους κάνω τάχατες συνωμοτικά, με ύφος I-know-what-you-did-last-summer, “Πόσα ήταν; Κανένα δεκάλιρο;”. At which my mother bought it and replied, εξίσου συνωμοτικά, “Nαι”. Kαι γύρισε αμέσως away και δεν με είδε που έφυεν η κκελλέ μου.

    όπως βλέπετε, ούτε εγώ το εξέχασα.

    χρόνια καλά…

  14. ΟΛΓΑ permalink
    30/12/2008 13:01

    Μακάρι να τους ελάλουν τζιαι εγώ που τζιαιρό ότι εν υπάρχει ο άης βασίλης. 25 τζιαι 19 χρονών μαντράχαλλοι να μου λαλούν ” ε ρε μάμμα τι εννα μας φέρει ο αής βασίλης φέτος?” εν healthy?

    Εε οϊ πέτε μου σας παρακαλώ ιδικά εσύ κύρια ψυχιάτρε μου!!! Για πόσα χρόνια εγώ εννα στερούμε τζιντην Louis Vuitton για να πέρνω δώρα στα μωρά μου τάχα μου που τον άγιο?

  15. 30/12/2008 19:48

    Τέρμα στην τυραννία του Άγιου Βασίλη. Γονείς όλου του κόσμου ξυπνήστε! Μην παραμυθίάζετε τα παιδιά σας! Εσείς τα πληρώνετε στο τέλος!
    (Φαίνεται ότι ήμουν που τζείνα τα μωρά που εν επιστέψαν ποττέ στον Άγιο Βασίλη έννεν;)

  16. Anonymous permalink
    31/12/2008 06:07

    you are a bitch

  17. 31/12/2008 10:01

    Καλά χριστούγεννα και η θαλπωρή μιας οικογένειας πάντα να σε περιβάλει….

  18. 01/01/2009 16:29

    Καλησπέρα και καλή χρονιά γιατρέ μου!!!! ό,τι επιθυμείς στην ζωή σου να το δεις διπλό!!!

  19. 02/01/2009 15:51

    ╔══╦══╦══╦══╗
    ╚═╗║╔╗║╔╗║╔╗║
    ╔═╝║║║║║║║╚╝║
    ║╔═╣║║║║║╠═╗║
    ║╚═╣╚╝║╚╝╠═╝║
    ╚══╩══╩══╩══╝
    ¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
    ¨°º¤ø„¸ HaPpY ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°¨ NeW yEaR“°º¤ø„¸
    ¸„ø¤º “°º¤ø„¸ ¤ø…

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

Πε μας ρε!

