Skip to content

Όλα Greek

06/12/2008

Γιατί να ψαχνόμαστε με ψαγμένα τραγούδια του ξένου πενταγράμμου? Αφού τα έχουμεν γιόρκιν!

Δεν έχω ακούσει τίποτα ανώτερο τα τελευταία 25 χρόνια της ζωής μου. Έχω κολλήσει με την Αννούλα. Όχι Τουχιονιά. Την Γούλα. Την γνωστή Άννα Γούλα. Που είναι άρρωστη όπως δηλώνει σε άλλο σουξέ. Και όπως ξέρετε, έχω μια έφεση προς τους άρρωστους. Ασχολούμαι πολλά χρόνια με δαύτους. Με την Αννούλα λοιπόν, που  τα πίνει όλα, και όλα τα κάνει, και με τον Πέτρο και με τον Πάνο.

Να τους χαίρεται! Ούτε στη Σουηδία τέτοιο ανοιχτό μυαλό!!

Με φωνή καραμούζα, στίχο γάμησέ με,  νόημα φ(ά)ουλ, και σενάριο…

…Ανεπανάληπτο!!!

ΥΓ. Φτου!

13 Comments leave one →
  1. afrodutistoumilo permalink
    06/12/2008 06:51

    Εκατάλαβες ήνταμπου παίζει με τούτην εντομεταξύ?

  2. 06/12/2008 09:20

    xristos kai apostolos. … en thelw na dw to version tis tou jingle bells

  3. 06/12/2008 10:10

    Καλημέρα Δόκτωρ μου,
    Όπως έχω διαβάσει, αυτή η φιγούρα, η Άννα Γούλα, είναι ψεύτικη. Δημιουργήθηκε μόνο για τις ανάγκες της πτυχιακής εργασίας της Χαράς Κολαϊτη (βλ. εδώ ).
    Πετυχεμένη φιγούρα πάντως. Χα χα χα!

  4. 06/12/2008 11:43

    Το’ξερα πως η Άννα Γούλα θα αποτελούσε κάποιου είδους επανάσταση! Άλλωστε, μόνο επαναστατικές φιγούρες μπαίνουν στο μπλογκ μου :Ρ

    (Ψέματα. Ο μεγαλύτερος μου προβληματισμός ήταν αν είναι αληθινή η εκκωφαντική φωνή της, ή αν θέλει και την κάνει έτσι.)

  5. 06/12/2008 15:12

    Τι πλάκα! Ο στίχος είναι σε κάποια σημεία δουλεμένος και εκεί που περιμένεις την κατάληξη σε προλαβαίνει. Οι άνδρες πάντως είναι και πάλι οι πλέον αφασικοί. Νομίζω είναι η εικόνα του άνδρα γενικά είναι η πλέον σαχλή.. για κλάμματα!
    Αν και η τέχνη που κάνει σχόλια μου την δίνει στα νεύρα εδώ είμαι μέσα γιατί τα παιδιά την βρίσκουν και κάτι περνά από κάτω. Ευχαριστώ Δώκτωρ..

  6. 06/12/2008 17:03

    Π Ο Ι Ο Τ Η Τ Α ! ! !
    Μονο αυτη η λεκη περιγραφει αυτο το εργο τεχνης. Μα καλα ειναι θεσπεσιο. Απο που να αρχισω… Απο την μουσικη υποκρουση? Απο την τελεια σκηνοθεσια του video clip? Απο την φωναρα της αοιδου? Ή απο τον στιχο που περιεχει ολο το νοημα του τραγουδιου, “Τα πινω ολα, χαπια ουισκι και κοκα κολα”. Δεν εχω ακουσει πιο βαθυστοχαστο στιχο. Αυτα πρεπει να ακουνε οι νεοι σημερα και οχι Μπαχ και Μπετοβεν και αλλες τετοιες μαλακιες.

    Blues Boy.

  7. 06/12/2008 18:15

    Δεν εκτιμάτε αυτό το “τέρας” της ελληνικής δισκογραφίας; άμουσοι άνθρωποι… Τόση προσπάθεια έχει κάνει η κοπέλα να αποδομηθεί. Α γιατρέ μου, κυνηγάς “αθώες” κορασίδες μου φαίνεται!!!

    Η κοπέλα είναι για πολλά γιαούρτια. Αλλά αφού της γυρίσανε και “βίδεοκλίπι”, όλα και όλα, καλλιτέχνης.

  8. 06/12/2008 22:43

    oso skeftoumai to 8ema ths dikhs m ptuxiakhs se sugkrish me thn ptuxiakh ths Xaras Kolaiti (the genius behind Anna Goula) toso pio polla kerdizei to respect m! Sovara en h pio uber cool gunaika ever! Parapanw k pou thn April o’ neil!:p

  9. zappa permalink
    07/12/2008 16:44

    H kyria anna goula tragoudaei sthn mpanta tou zorz pilali, parea me to pasignwsto teras

  10. 07/12/2008 17:18

    haha had the exact same thoughts 2 weeks ago! :p

    Anna Goula rules.

    E4es esazoumastan na pame bouzoukkia sto Soho je evallame tin na mas kamnei tin mousiki ipokrousi…

    ta pinooo olllaaa

  11. 07/12/2008 19:43

    sorry alla eprepe na tin gnorizw tin kiria?

  12. 08/12/2008 01:45

    Σαν κακέκτυπο του μπόλιγουντ είναι. Θα είχε μέλλον στην Ινδία.

  13. 08/12/2008 10:07

    Wraio to keimeno, akoma pio wraio to xioni pou sigopeftei sti selida sou… Steile ligo kai sti Kypro🙂

Πε μας ρε!

