Skip to content

Καταραμένη Πέμπτη

06/11/2008

Μισώ τις Πέμπτες από τότε που με θυμάμαι. Τις μισώ θανάσιμα. Θα ήθελα να αναθεωρούσε ο Μεγάλος το plan των 7 ημερών, να αφαιρούσε μία, και αυτή να ήταν η Πέμπτη. Και να μην χρειαζόταν να ξαναζήσω άλλη Πέμπτη στη ζωή μου.

Η Πέμπτη δεν είναι Δευτέρα. Δεν ξεκινάς την μέρα σου γεμάτος ενέργεια είτε ξεκουράστηκες αποτελεσματικά, είτε όχι το Σαββατοκύριακο. Δεν σηματοδοτεί καμία αρχή.

Η Πέμπτη είναι Πέμπτη. Είσαι σχεδόν out of energy και δυσκολεύεσαι τα μέγιστα να αντλίσεις την ενέργεια που αντλείς ως έναντι τις Παρασκευές από το upcoming Σαββατοκύριακο. Δεν σηματοδοτεί κανένα τέλος. Σηματοδοτεί ένα “σχεδόν”, ένα “έλα, σφίχτου, σφίχτου, σφίχτου, ουπς, εφύαν μου”.

Η Πέμπτη δεν είναι Τετάρτη. Δεν είναι το μέσο της εβδομάδας που σκέφτεσαι μεσημεριάτικα, άλλο τόσο έχω και μετά Σαββατοκύριακο.

Η Πέμπτη είναι Πέμπτη. Έχει περάσει το μέσο της εβδομάδας αλλά σου φαίνεται πως το πρώτο μισό πέρασε γρήγορα, ενώ το δεύτερο το σπρώχνεις μα δεν κουνιέται. Πως να προχωρίσει ο καρβουνιάρης στην ανηφόρα με μόνο ένα κάρβουνο?

Η Πέμπτη δεν είναι Παρασκευή. Δεν σκέφτεσαι πως ο,τι και να γίνει, όσο και να σέρνεσαι, μόνο μερικές ώρες που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού σε χωρίζουν από το Σαββατοκύριακο.

Η Πέμπτη είναι Πέμπτη. Νιώθεις ως αιωνιότητα τις ώρες που σε χωρίζουν από το Σαββατοκύριακο, οι οποίες μετριούνται στα δάχτυλα και των δύο χεριών σου, και των δύο ποδιών σου, και μετά δανίζεσαι και μερικά έξτρα δάχτυλα από τον συνάδελφο στο δίπλα γραφείο.

Η Πέμπτη δεν είναι Τρίτη. Δεν είναι η αόρατη μέρα.

Η Πέμπτη είναι Πέμπτη. Είναι το άκρως αντίθετο του αόρατη. Είναι η πιο αισθητά αναίσθητη μέρα που υπάρχει και πρέπει να καταργηθεί.

Και συν τοις άλλοις, τα χειρότερα, τα πιο βαρετά, τα πιο μισησμένα μου μαθήματα στο δημοτικό, στο γυμνάσιο, στο λύκειο και στο Πανεπιστήμιο τα είχα την Πέμπτη. Ή μήπως γίναν τα χειρότερα μου  λόγω του τα είχα την Πέμπτη? Ποιο ήρθε πρώτο? Η κότα ή το αυγό?

Σε τούτην εδώ την καινούρια μου δουλειά, οι Πέμπτες και πάλι κυριαρχούν τους εφιάλτες μου. Έχουν το χειρότερο σερι πρόγραμμα, που συνήθως δεν συμπεριλαμβάνει συναντήσεις με ασθενείς (που θα το έκαναν πιο ανώδυνο), αλλά μόνο μεταξύ μας, οι πλείστες διαδικαστικού χαρακτήρα. Μισώ τις διαδικασίες. Είναι η μέρα που νιώθεις πως θες να χειροδικήσεις ενάντια των κατά τ’άλλα συμπαθέστατων σου συναδέλφων γιατί δεν αντέχεις άλλο να βλέπεις την φάτσα τους και να ακούς την φωνή τους. Είναι η μέρα που φέρνω consealer στη δουλειά σε περίπτωση που σπάσουν τόσο τα νεύρα μου και βάλω κρυφά τα κλάματα στο υπερπολυτελή μου γραφείο. Παραδόξως σήμερα είναι η πρώτη Πέμπτη που το φέρνω και η πρώτη Πέμπτη που δεν το χρειάστηκα. Ακόμα. Πτου πτου πτου.

Η μόνη περίοδος που δεν με απασχόλησαν οι Πέμπτες ήταν όταν ήμουν άνεργη και όταν δούλευα στο Νοσοκομείο στην Κύπρο. Ίσως επειδή τότε όλες οι μέρες ήταν ίδιες. (Το ίδιο σκατά.)  Plus, δεν έπαιζε ρόλο αν ήταν καθημερινή η Σαββατοκυρίακο, εσύ εκεί την έβγαζες.

Που με φέρνει στο επόμενο μου ερώτημα:

Μήπως για όλα φταίει το Σαββατοκύριακο???

24 Comments leave one →
  1. george permalink
    06/11/2008 14:23

    gi’auto kai oi mousoulmanoi exoun gia argia thn paraskeui… mhpws eine kairos na alla3eis pisth?

  2. 06/11/2008 14:27

    Την πέμπτη φέρνε αλλο εαυτο, να την αντέξεις. Ντυθου παράδοξα, μίλα αλλιώς. Μόνο αν την αγκαλιάσεις χάνει την πεμπτοδυναμη της. Κι εμενα ειναι δυσκολη γι αυτο κανόνισα να πηγαινω στο δασος να του τα λέω.

  3. 06/11/2008 15:16

    Εμένα πάλι μου τη βαράει η Δευτέρα. Η Πέμπτη είναι στο -1 της Παρασκευής, η οποία είναι διπλα στο Σαββατοκύριακο, έτσι τη βλέπω.
    Υπομονή, μια μέρα είναι, θα περάσει, που θα πάει?

  4. Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous permalink
    06/11/2008 15:32

    Μπορείς να το δεις και αλιώς, ότι η Πέμπτη είναι η ΜΟΝΗ μέρα που δουλεύεις! Άρα, μιά μέρα είναι, θα την αντέξεις.

  5. ανωνυμος permalink
    06/11/2008 15:52

    Πραγματι και μενα ειναι η χειροτερη μου!

  6. 06/11/2008 15:53

    Εμέναν αρέσκει μου η Πέμπτη. Εν η προηγούμενη της Παρασκευής, που αρκεύκει το γουίκεντ. Φακκά μου το Σάββατο για κάποιο λόγο…
    Βάλε κάτι ευχάριστο στο πρόγραμμα της Πέμπτης πέρκι σάσει

  7. george permalink
    06/11/2008 16:40

    mporeis bebea na kaneis to psychiako imerologio opou h pempth 8a eine panta argia…h dikaiologia mas 8a eine pws o 8eos had a kit-kat.

  8. 06/11/2008 16:49

    Psychiaκό ημερολόγιο…..

    I really like that!

  9. 06/11/2008 17:12

    Να πεθάνουν οι Πέμπτες. Τζιαι οι Δευτέρες, τζιαι οι Τρίτες, τζι οι Τετάρτες. Να μείνει μόνο το ΠΣΚ

  10. 06/11/2008 18:32

    δεν συμφωνω
    η πεμπτη ειναι κοντα στο σαββατοκυριακο, ειναι μιαν ανασα πριν το διημερο της ξεκουρασης..
    η κυριακη ομως….
    χαλια, χαλια…
    βαρεμαρα,κουραση της προηγουμενης νυχτας,ειναι κ η δευτερα που κοντοζυγωνει..
    ασε, μην τα σκεφτομαι γιατι θα βαλω τα κλαματα!!

  11. 06/11/2008 18:33

    αχου,τι τελειο πλασματακι το διπλανο!!
    (καμια σχεση με μενα που ειμαι μες στη μιζερια κ τη θλιψη συνεχως…)

  12. george permalink
    06/11/2008 19:12

    pe mu twra oti skeftese sovara to hmerologio su…

  13. 06/11/2008 20:17

    Κι έλεγα γιατί σήμερα εβαρέθηκα κι έφυγα από τις 3 αντί στις συνήθεις 7?

  14. 06/11/2008 21:38

    H Πέμπτη εν μεταξύ της τετάρτης που τρώεις μουτζιέντραν η φασόλια τζιαι της παρασκευής που τρώεις πουρκούριν ή ρουβίθκια.

    Η πέμπτη εν όπως επίσεις το πεήντα. Όσοι είναι στα πεήντα ξέρουν ότι επεράσαν την μισήν τους ζωήν με πιθανότηταν 99.99%, αρκέφκουν να διερωτούνται αν οι καλλύττερες ημέρες τους εν πίσω τους, εν είναι γέροι για να επωφεληθούν που τον τσαμπουκάν του σαββατοκυρίακου, ούτε νέοι για να το παίζουν βαρβάτη δευτέρα τζιαι τρίτη.

  15. 06/11/2008 23:12

    ‘Οταν έρχεται η Πέμπτη αμέσως σκέφτομαι “α, ευτυχώς αύριο εν Παρασκευή” κι έτσι περνά πιο εύκολα. Γενικά εν μου αρέσκουν οι Δευτέρες. Κάποτε όμως “ωραιοποιώ” τες τζιαι τζείνες τζιαι αποφασίζω να κάμω “μια νέα αρχή” γυμναστική, υγιεινή διατροφή κλπ ευφάνταστα!

  16. 07/11/2008 07:11

    Ασερα ποιά μισή ζωή? Μάλλον τα 3/4 περνούν μετά τα 50 .
    Επέρασε τζιαι τούτη η Πέμπτη πάει στο καλό.

  17. 07/11/2008 09:09

    Καλημέρα δόκτωρ μου,
    εμένα η Πέμπτη ούτε κρύο, ούτε ζέστη.
    Πέρασα από δω πώς πας στη Σουηδία. Απ’ ότι καταλαβαίνω, αφού το κλάμα λιγοστεύει, τα πράγματα πάνε καλύτερα. Το εύχομαι.

  18. 07/11/2008 09:12

    Καλέ, στο σχόλιο μου έφαγα το “να δω”, δηλ. το σωστό “Πέρασα από δω να δω πώς πας στη Σουηδία….”
    Πολύ συνοφρυωμένη μ’ έβγαλε το αβαταρ. Χα χα χα!!!

  19. 07/11/2008 15:57

    Μην το βάζεις κάτω γιατρέ μου. Είσαι αστέρι!!!
    Εγώ πάλι δεν αντέχω καθόλου το βράδυ της Κυριακής. Να κάθομαι στον καναπέ για να δω καμιά ταινία και να πολεμάω να συμβιβαστώ με τη σκέψη πως αύριο το πρωί είναι Δευτέρα. Εδώ ταιρίαζει νομίζω το άσμα του Ζαμπέτα: “Βουρκωμένη Δευτέραααα/ η χειρότερη μέρααααα/ η καινούργια βδομάδααα/ δεν περνά δεν περνά δεν περνά η ρημάδαααα”. Τη Δευτέρα που μας έρχτεται έχω και μια εξέταση αίματος, πρωί πρωί. Μπρρρρ….

  20. marios permalink
    07/11/2008 17:50

    8a kaloma8eis na kamnw sxolio sto ka8e sou upload🙂

    meta apo ena poli sintomo search vrika oti i pempti einai i moni mera gia tin opoia den empneustikan oi laikoi vardoi.

    gia oles tis ipoloipes meres 8a vreite ki ena tragoudi.

    egw eimai mazi sou na pe8anoun oi pemptes.

  21. 08/11/2008 11:54

    Βασικα κι εγω μεχρι περισυ τις Πεμπτες ειχα το χειροτερο προγραμμα. Αυτο μεχρι φετος. Φετος κρατω μια ουδετερη σταση απενατι στις Πεμπτες.
    Παντως οταν μια μερα απο το πρωι ειναι χαλια, μην την κανεις χειροτερη απο οτι ειναι. Δες τα πραγματα απο την θετικη τους πλευρα. Οπως λεγαν και οι αρχαιοι ημων προγονοι (βασικα ενας καθηγητης μου το λεει στο φροντηστηριο) “οταν δεν μπορεις να αποφυγεις τον βιασμο, τουλαχιστον κατσε και απολαυσε τον”. Ακραιο αλλα αληθες.

  22. 10/11/2008 22:08

    Egw eimai san ton Garfield pali. Ex8reyomai tis deyteres oso elaxista pragmata ston kosmo mias kai synh8ws shmainoun thn aparxh enos dixws telos trexamatos…..

  23. 12/11/2008 10:42

    Εγώ πάντως έτσι νιώθω τις Τετάρτες (όπως σήμερα). Χτυπά το ξυπνητήρι, ανοίγει το μάτι (όχι και πολύ…) και η πρώτη σκέψη είναι τι μέρα είναι σήμερα. Έρχεται η απάντηση από τα άπατα βάθη της συζήτησης και αυτομάτως “Ακόοοοομα;;;;;”.

    Ουφ.

    Προσωπικά είμαι φτιαγμένος για να δουλεύω 12;15 – 12:30. Κάθε δεύτερη Τρίτη του μήνα.

Trackbacks

  1. Πρέπει Κάπου να τα Πω!! « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

