Skip to content

Ένα Μεθυσμένο Ποστ

02/11/2008

Λοιπόν.

Απόψε ουίσκι.

Δεν πίνω ποτέ ουίσκι.

Όταν είχα το Sweet 21 πήγαμε Νότες (μπουζούκια – και καλά) και επειδή μόνο το Αδέρφιν έπινε ουίσκι, ήπια μαζί του. Μισή μπουκάλα. Αν και έχω πιεί πολλές μπουκάλες από τότε, έκτοτε δεν έχω ξαναπιεί ουίσκι. Γιατί είχα το χειρότερο μεθύσι έβερ. Διήρκησε μέχρι και το επόμενο βράδυ. Με εμετούς, ταχυπαλμίες και απ’όλα. Μέχρι απόψε. Απόψε γνωρίστηκα με τον γείτονα μου. Όχι ακριβώς απόψε. Σήμερα το απόγευμα. Αλλά απόψε ήρθε από δω και έφερε το ουίσκι του. Εγώ είχα ρακί. Αλλά προτιμήσαμε να πιούμε το Celebrity GROUSE. Και γνωριστήκαμε μετά αυτού.

Η ΜΑΝΤΟΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΤΟ ΙΝΔΑΛΜΑ. ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ. ΤΕΛΙΑ.

Give it to me, no one’s gonna stop me…. now!

Παρακαλούνται οι ραδιοφωνικοί εκφωνητές που δεν έχουν χιούμορ, να ΜΗΝ κάνουν!!! Ειδικά πρωινιάτικα. Ευχαριστώ.

Έψαχνα μισή ώρα το φιλτράκι για να ολοκληρώσω το στρίψιμο του τσιγάρου και τελικά ήταν μες το στόμα μου και μούλιαζε. Οου γιες. Αι αμ οφφίσιαλι μεθυσμένη.

Ο γείτονας μου είναι πολύ γαμώ τα παιδιά. Πρέπει να χαίρεσαι που τον βρήκα. Αλλά πίνει ουίσκι. Κάπως πρέπει να το αντικαταστήσουμε αυτό. Με κρασί. Μαλάκα ευτυχώς που υπάρχει ορθογράφος αλλιώς αν έβγαζες νόημα θα μου τρυπάγες το άλλο ρούθουνι. Το ένα είναι ήδη τρυπημένο δέκα χρόνια τώρα. Δέκα χρόνια; Πότε πέρασαν; …

Tο τελευταίο διάστημα νιώθω τεράστια μοναξιά. Εδώ που ήρθα η ζωή μου άλλαξε ξανά από την αρχή. Ναι μεν ζω κοντά στην Στοκχόλμη αλλά δεν υπάρχω εκεί. Και δεν έχω φίλους εκεί.  Έχω γνωστούς. Είχα τη συγκάτοικο μου που τελικά αποδείχτηκε πολύ δικός μου άνθρωπος αλλά βρήκε δουλειά ως preregistration εκεί που πάλευα εγώ πέρυσι έτσι καιρό και έφυγε. «Μα θα κθανάρθει» που λέει και το άσμα στο παιδικό θεατρικό του χίλια οκτακόσια τίποτα «Το Γελαστό Μουστάκι». Γενικά δεν ξέρω αν έχω κάποιον εδώ στη Σουηφία. Στη Σουηδία. Έχω την φίλη μου και συνάδελφο πλέον, την Πράκτωρ. Πάλι καλά. Αλλά αυτή είναι σε άλλη φάση. Κατ’αρχήν είναι παντρεμένη. Έ τσι δεν μπορούμε να ζούμε την ζωή του single παρέα, παρ’όλο που νομίζω πως θα μπορούσαμε γιατί είμαστε πολύ ίδιες. Κατά δεύτερον εγκυμονεί άρα ούτε για ποτό δεν μπορούμε να βγούμε στην (κωμό)πολη (κατ’εμένα) που ζούμε. Ούτε για τσιγάρο στη δουλειά. Αλλά αυτό δε με νοιάζει. Βγαίνω για τσιγάρο δυο φορές την ημέρα, κυρίως για το buzz του μετά από τόσες ώρες. Όποτε καπνίζω εν ώρα υπηρεσίας περπατώ όπως θα περπατούσα τώρα που είμαι πίττα για λλίο. Τωρά αν ππέσω ανάσσελλα εννά ξεράσω. Σκατοοουίσκι. Αλλά πάλε καλά. Κατά τρίτον είμαστε πολύ ίδιες (τελικά) οπότε νομίζω πως το έξτρα θα μας προκαλούσε overdose και θα πλακωνόμασταν. Αλλά μαζί της δεν θα ήταν όπως με όλες τις άλλες που πλακώθηκα. Θα ήταν στα μούτρα μας. Σαν άντρες. Έτσι δεν θα υπήρχε παρεξήγηση. Είμαι πολύ ευγνώμον για την Πράκτωρ. Πολύ. Πολύ.

Δεν ξέρω πως έκανα το text να είναι πιο μέσα από την κανονική παράγραφο. Δεν μπορώ να το ξεκάνω. Ούφφου προβλήματα.

Είναι μεγάλη η μοναξιά στο Örebro. Οι Σουηδοί είναι που τα αλήθκεια ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ. Πως να συντυχάννεις μαζί τους άμα πρεπει να εν πίττα για να σου μιλήσουν; Τι να το κάμεις; Πόσο πούττοι ένει; Αν και νομίζω πως ακόμα καταφέρνω αυτό που είχα βάλει ως όρο στον εαυτό μου όταν πρωτοανέβηκα πάνω: Να μην κάνω αναγκαστικές παρέες όπως έκαμνα μόλις πρωτοανέβηκα στην Ουγγαρία. Άρα λογικά η Πράκτωρ ΔΕΝ είναι αναγκαστική παρέα. Δεν νομίζω. Τώρα. Είμαι μεθυσμένη. Αλήθεια. This is no ordinary love. Άκουσε το από Deaftones. Καθόλου deaf έχω να σου πω. Καταπληκτική διασκευή. Άσχετο αλλά σημαντικό.

Πήρα άδεια για τα Χριστούγεννα. Γαμώ τις δουλειές; Θέλω πολύ να πάω σπίτι μου.

Ανακαλύπτω σιγά σιγά τους λόγους που με ώθησαν στην παιδοψυχιατρική. Τον ένα τον ήξερα ήδη. Θα ήθελα πάρα πολύ όταν ήμουν έφηβος να είχα κάποιον να με βοηθήσει. Στην πολύ δύσκολη μου εφηβεία. Ευτυχώς δεν είχα καμιά πολύς σοβαρής μορφής δυσλειτουργία (τελικά) πλας είχα ψηλό λειτουργικό επίπεδο οπότε κατάφερα να αντεπεξέλθω. Αλλά τώρα βλέπω τι ακριβώς μπορεί να είχα που να με δυσκόλευε τότε. Και όλους γύρω μου φυσικά. Κυρίως τους γονείς μου. Μάναμου τους καημένους. Αλλά ήταν τζαι τζείνοι κάμποσοι. Ειδικά ο παπάς μου. Είχαμε μια σχέση αγάπης-μίσους. Με πολύ έντονες διαμάχες. Ευτυχώς επί τέλους καταφέραμε να αποκτήσουμε σχέση καταπληκτικά λειτουργική. Δεν ξέρω αν είναι επειδή ανεξαρτητοποιήθηκα. Δεν με νοιάζει κιόλας. Με φτάνει που επί τέλους μπορούμε να μιλάμε σαν ενήλικες. Τώρα μπορώ να ηρεμήσω.

Δεν ξέρω όμως πότε θα μπορέσω επί τέλους να κοιμηθώ… Ήρεμα…

Open to…

19 Comments leave one →
  1. 02/11/2008 05:21

    Σου στέλλω φιλικά χαιρετίσματα απο την αμερική, αφου η μέθη σε κάμνει να φιλοσοφείς πόψε.

  2. 02/11/2008 08:21

    Άτε σε λλίον εν να είσαι με τους δικούς σου!!Μεν ξαναμεθύσεις παναϋα μου ανακατώθηκε το στομάχι μου!Σίγουρα θα είσαι καλύτερα όταν θα διαβάζεις τα σχόλια.Εν τέλεια κρυόκολοι αλόπως οι Σουηδοί και στενοχωριέτε το κορίτσι μας.

  3. melina permalink
    02/11/2008 11:08

    και γαμω τα ποστ🙂

  4. 02/11/2008 14:08

    Ελπίζω να μην έχετε πονοκέφαλο τώρα πια.. Καλή σας μέρα.
    Είναι πολύ άδικο που κάποτε θα νοσταλγούμε αυτές τις στιγμές που τώρα μοιάζουν τόσο δυσάρεστες. Πάω μια βόλτα, έξω, στην πόλη. Καλή Κυριακή!🙂

  5. 02/11/2008 14:49

    Ισχυρότατο το hangover έχω να πω…

  6. 02/11/2008 15:44

    ama mporeses kai egrapses olokliro post simenei eisai se kalo dromo🙂

  7. 02/11/2008 17:39

    Οι αναγκαστικές παρέες είναι πολύ επικύνδινες, οι καθόλους παρέες πάλι το ίδιο. Τελικά δεν ξέρω τι πρέπει να κάνει κάποιος για να ισορροπήσει (πάντως όχι να πίνει!) μακρυά από τους δικούς του. Ψες πίναμε σε παράλληλους δρόμους με παρόμοιες ανησυχίες…

  8. kyriakos permalink
    02/11/2008 20:39

    Gia mena opoios pinei eite poto eite tsigaro monos tou.. Prepei na anaskoumpo8ei kai na ferei ta milia tou.. Se ligo 8a syntyxanei manixos tou.. And thats not a good thing.. Eidika an eisai kai shrink..

  9. 02/11/2008 20:47

    Αν και δεν πίνω το διαβασα όλο και κατάλαβα… Να περνάς καλά εκεί στη Σουηδία. Και να προσέχεις.

  10. 03/11/2008 01:19

    Νιώθω ότι εν ένα που τα πιο αληθινά/σοβαρά ποστ σου. Έτσι είναι, το μεθύσι έχει αυτή την επίδραση στον άνθρωπο..

  11. 03/11/2008 02:14

    Αφού μπορείς τζιαι γράφεις, δεν μιλούμε για μεγάααλο μεθύσι – μια χαρά είσαι! Εγώ 2 φορές που μέθυσα πραγματικά, την πρώτη ήταν σταματημένο το αυτοκίνητο τζιαι φώναζα της φίλης μου γιατί πηαίνει πισινή με τέθκια ταχύτητα την δε δεύτερη, έν έβλεπα που επήαινα γενικώς.

    Πάντως οι μεγαλύτερες αλήθκειες φκαίνουν στο μεθύσι. Άτε κοντέψαν τα χριστούγεννα τζιαι θα πιάσεις άδεια… Μπορεί να πετύχεις τζιαι την Μαντόνα πούποτε… χα, χα…

  12. 03/11/2008 09:44

    Eν ξέρω πως θα το εκλάβεις αλλά για μένα τούτο εν το καλλίττερο σου ποστ. Πίνε πιό συχνά😉

  13. 03/11/2008 13:04

    Symfwnw kai epayksanw. To alkool dinei empneysh. Tis kalyteres ergasies gia to panepisthmio tis exw grapsei meta apo apisteyta ksidia. Epishs kapoies apon tis kalyteres istories mou ……

  14. Evangelia permalink
    03/11/2008 14:29

    Asxeto – sxetiko.

    prin polla xronia ixa mia sizitisi me tin ksaderfi mou i opia ine pedopsixiatros stin ameriki, je tote molis ixe arxisi na eksaski to epaggelma. je epiennen kapws i sizitisi ‘pws tha piennis essw meta?’ ‘an den emporouse na pienni essw kanenas meta, sasta je egirasin’. en alithkia touto, an je ine messy job, kapios prepi na tin kami.

    http://www.andrewlownie.co.uk/books/glass.cathy/damaged.shtml
    Den ime suicidal, alla otan ediavasa to ‘Damaged: the story of a broken child’ an ixa oplo ekini tin wra den tha pirovolousa tous gonis tou pediou, itan na pextw egw giati en antexa to dedomeno oti zw ston idio planiti me etsi athrwpous. Jino itan i prwti antidrasi, i defteri itan pio psixremi. Point is though, oso iparxoun toutoi i athrwpoi, prepi na iparxi je ena antivaro.

    o logos pou espastika me ekini tin ipothesi, en oti enw polla atoma pou ixan paromies empiries ekataferan na stathoun sta pothkia tous, toutou tou pethkiou esterisan tou akoma je to dikewma sto internal healing, epidi mesw tis swmatikis kakopiisis (anamesa se alla) edimiourgithike provlima ston eggefalo, oxi mono stin psixi, ke en tha mporesi pote na to kseperasi. Eglwvistike mesa ston efialtiko tis kosmo je en iparxi epistrofi. Je i alloi apla en filaki, je se liga xronia tha pian efesis. Toso kala.

  15. 03/11/2008 16:01

    Δεν πιστευω να τα βαφεις μαυρα που εισαι μονη. Ολοι στην αρχη μονοι ειμαστε. Μονοι μεχρι να βρουμε φιλους. Το θεμα ειναι ποσο ειμαστε διατεθημενοι να ανοιξουμε τους οριζοντες μας. Ποσο θελουμε να γνωρισουμε νεους ανθρωπους. Ποσο θελουμε να γνωρισουμε το διαφορετικο. Το δυσκολο εδω ειναι να το αποδεχτουμε.Θελει μεγαλη δυναμη να ζεις στο εξωτερικο. Μακρυα απο τους φιλους σου, τους συγγενεις σου, τους ομοιους σου.
    Αααα στο θεμα “ουισκι” θα διαφωνησω. Ειναι ενα ποτο το οποιο σου δινει στυλ κει ειναι all time classic. Μαλιστα εγω το πινω τελειως σκετο, χωρις παγο, για να μην χαλαει η γευση του.
    Το ποστ ειναι πραγματικα πολυ ωραιο, αλλα πρεπει να πω οτι ειδα μερικα λαθακια. Πιστευω οτι εφταιγε το ποτο.

    Blues Boy.

  16. Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous permalink
    03/11/2008 17:07

    Γιατρέ, εισηγούμε κρασί, κόκκινο, την άλλη φορά, και πίνε και κανένα ποτήρι νερό ενδιαμέσως. Τα “σκληρά” είναι σαν τοίχος την άλλη μέρα!

  17. 04/11/2008 00:58

    psychia mou ka8e arxi kai diskoli (alla3es poli pale, ara arki en je touti).

    siga siga en na evreis tous an8ropous sou.
    i nostalgia en fisiko epakolou8o tu “in the middle of nowhere”…

    stay focused on your goals je to nero en na mpei sto aulatzi.

  18. marios permalink
    05/11/2008 14:55

    mikri dieukrinisei ti teleutaia fora pou ipies ouiski odigouses epiennes zik zak kai eprepe i wra 5 to prwi na exw tin ennoia sou kai na se vourw pou pisw wspou na parkareis na kateveis (nomizw ekanes kai ena mini emeto, pane xronia den 8imamai)

    MEN 3ANAPIEIS OUISKI

    ta filia mou aerfin

  19. 07/11/2008 11:33

    Μπρε ‘συ, ο αγριόγαλος (Grouse) είναι ύπουλο πτηνό.

Πε μας ρε!

