Skip to content

Δύο Χρόνια Προσφοράς και Ζήτησης

21/10/2008

Το Dr. Ψωνάρα’s Corner γιορτάζει αισίως τα δεύτερα του γενέθλια και σας προσκαλεί σε ένα ξέφρενο πάρτι!

Το πάρτι περιλαμβάνει μίνι συνέντευξη με την οικοδέσποινα,  μία τούρτα σοκολάτας σε μορφή ερωτηματολογίου, open bar, μουσική και φυσικά τα 10+1 καλύτερα αριστουργήματα της χρονιάς που πέρασε!

Είσοδος ελεύθερη!

Μίνι συνέντευξη με την Psychia:

Πως νιώθεις που το blog έκλεισε αισίως δύο χρόνια ζωής?

Μετά από μονάχα δύο χρόνια και 225 αναρτήσεις, νιώθω πως  το blog έχει  ακόμα πολλά ψωμιά να φάει.  Γιατί το λέω αυτό; Γιατί όσο μεγαλώνω, όλο και περισσότερο μετατρέπομαι από κοπελίτσα σε γυναίκα, και ως φυσικό επακόλουθο, τόσο πιο πολλή μουρμούρα διαθέτω. Άρα αναμένω πως Μεγάλου θέλοντος και καιρού επιτρέποντος, το blog θα βρίσκεται στο ίδιο συχνά ενημερωμένο URL για πολλά χρόνια ακόμα.

Το ίδιο το blog από την άλλη, παρά το νεαρό της ηλικίας του, νιώθει πολύ σοφό. Μέσα σε δύο χρόνια γύρισε τρεις χώρες, γνώρισε εκατοντάδες άτομα, πήρε πτυχίο ιατρικής, και φυσικά είχε εμένα να του μιλάω για ο,τι ουσιαστικό και παραπανίσιο κυκλοφόρησε κατά καιρούς στον εγκέφαλο μου (εξού και η ανάγκη μηνιαίας συνταγής – αλλά τι να κάνουμε?).

Τι σε έκανε να blogάρεις ευθύς εξαρχής;

Όταν ήμουν στη 2α δημοτικού, έγραψα ένα μίνι παραμύθι. Η δασκάλα μου τότε έκανε βούκινο το πόσο μεγάλο ταλέντο συγγραφής ήμουν. Έκτοτε γέμισα άπειρες σελίδες και τετράδια με γραψίματα μου,  άλλοτε σε μορφή κειμένων, άλλοτε σε μορφή σεναρίων, άλλοτε σε μορφή σαλάτας, άλλοτε σε μορφή ημερολογίου, άλλοτε σε μορφή ποιημάτων (ο θεός να τα κάνει), μέχρι που ανακάλυψα πως πολλά χάθηκαν ένεκα του ότι είμαι ανοργάνωτη και ασυγύριστη (ως γνωστόν τα μοναδικά μου ελαττώματα).  Επίσης πιάστηκε το χέρι μου από το γράψε γράψε και είχα μονίμως μελάνι ή κάρβουνο κατά μήκος της αριστερής του πλευράς (είμαι αριστερόχειρας βλέπεις – εξού και τόσο ιδιοφυής). Χώρια που ένιωθα πως πήγαιναν χαμένα τα αριστουργήματά μου μια που δεν τα μοιραζόμουν  αποτελεσματικά με κανέναν.

Το blog λοιπόν βοηθάει το ένα εκ των ταλέντων μου να συνεχίζει να αναπτύσσεται, λειτουργεί ως ψυχοχαλαρωτικό και συνάμα δημιουργικό χόμπι, και κρατάει το υλικό αποθηκευμένο εις τους αιώνες των αιώνων.

Αμήν.

Βοήθειά μας.

Τι νιώθεις πως σου έχουν προσφέρει οι αναγνώστες σου;

Καταρχήν το ότι αυξάνονται και πληθύνονται συνεχώς με συγκινεί και με κάνει συνειδητά και ασυνείδητα να έχω μεγαλύτερες απαιτήσεις από τον εαυτό μου.

Κατά δεύτερον οι αναγνώστες μου, ιδίως αυτοί που σχολιάζουν, με έχουν βοηθήσει να δέχομαι την κριτική με μεγαλύτερη ωριμότητα από τότε που δεν την δεχόμουν με καμία πουτάνα (αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει ΠΟΛΥΣ κόσμος). Με έχουν βοηθήσει δηλαδή να ανοίξω τους ορίζοντές μου και να γίνω κάπως λιγότερο ξεροκέφαλη. Κάπως είπα. Μην τα θέλουμε κι όλα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην χάνω το ψώνιο μου όταν μου τη λένε όπως άλλοτε. Έχουν κάνει δηλαδή το ψώνιο μου, πιο ατρόμητο, πιο μουσιαμμά.

Κατά τρίτον, με έχουν συστήσει στα δικά τους blogs, πολλά εκ των οποίων είναι για μένα εξαιρετικά, όπως επίσης με έχουν κάνει να προβληματιστώ και να γελάσω με τα σχόλιά τους άπειρες φορές. Κάνουν την blogoζωή μου να έχει συνεχώς ενδιαφέρον και να έχει αποκτήσει ανεκτίμητη αξία.

Ενισχύθηκε καθόλου το ψώνιο σου μέσω αυτού εδώ του μπλογκ?

Κοίτα Λόλα… Μπορώ να σε λέω Λόλα; Κοίτα Λόλα, όχι για να το παινευτώ (μπα), αλλά το ότι έχω ένα σχετικά πετυχημένο blog μου προσφέρει έναν επιπρόσθετο λόγο να ψωνίζομαι.  Όμως, το  ότι το blogging δεν είναι ιδιαίτερα γκλάμουρ, το ότι εξακολουθώ να διατηρώ κάπως την ανωνυμία μου, και το ότι κατάφερα να μην το μοιραστώ με σχεδόν κανέναν που να με ξέρει προσωπικά, μου προσφέρει μια καλή ψυχοδυναμική που κρατάει  το ψώνιο μου σε ισορροπία. Δεν θα έλεγα λοιπόν ότι ενισχύεται. Μάλλον ωριμάζει. Ουσιαστικά όμως, το ψώνιο μου στο blog κυμαίνεται ανάλογα με το ψώνιο μου στην κοινωνική μου ζωή, σε μια σταθερή ανοδική πορεία.

Ποιά συμβουλή θα ήθελες να δώσεις σε αυτούς που σε διαβάζουν;

Μη με παίρνετε στα σοβαρά. Με παίρνω εγώ αρκετά στα σοβαρά για όλους μας.

Τούρτα Time:

Η τούρτα μας φέτος είναι σε μορφή ερωτηματολογίου, και αφού δεν σας ζητήσαμε να φέρετε δώρα από το Bo Concept για να ομορφύνουμε τη διακόσμηση του χώρου μας (δε φταίτε εσείς), σας ζητάμε αντί για δώρο, να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε πατώντας αυτό εδώ: http://www.polldaddy.com/s/DD3C2682703BEA14/

Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα χοντρικό προφίλ του ποιοι συχνάζουν εδώ μέσα τελικά και αν τους αρέσει ή όχι η σοκολάτα. Η τούρτα αποτελείται από 10 κομμάτια και περιέχει 0% λιπαρά. Είναι υποχρεωτικό να φας ολόκληρο το κομμάτι σου γιατί σ’αυτό το σπίτι δεν πετάμε τίποτα.

Είμαι σίγουρη πως οι περισσότεροι από σας θα φάτε το κομμάτι σας με λαιμαργία και ευχαρίστηση. Για όσους από σας καθιστά κάτι το δυσάρεστο, μπορείτε να το κάνετε με τη συνοδεία άπειρης ποσότητας ποτού από το virtual open bar που τόσο απλόχερα σας προσφέρει το blog πιο κάτω, καθώς και μουσικής, ακόμα πιο κάτω.

Μετά το πέρας της έρευνας, τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν σε σχετική ανάρτηση και θα συγκριθούν με παρόμοια έρευνα που έγινε στο παρελθόν.

Ευχαριστώ.

Open Bar:

Το open bar είναι self service για να μην έχετε να κάνετε με μεζούρες. (Και επειδή θα στοίχιζε μια περιουσία να είχα ένα ζευγάρι κούκλους barman – barwoman, και ακόμα δεν πληρώθηκα.)

Κεραστείτε ελεύθερα.

Σε περίπτωση overdose, οι τουαλέτες βρίσκονται τέρμα αριστερά.

.

.

.

.

.

Μουσική:

Lounge room: Duran Duran – Save A Prayer (και έχει ο θεός)

Dance floor: Infected Mushroom – Deeply Disturbed (είπες τίποτα?)

Τα Καλύτερα της 2ης Χρονιάς:

Και φυσικά ως αποχαιρετιστήρια δωράκια του πάρτι, το blog προσφέρει μια επιλογή από τα 10+1 καλύτερα αριστουγήματα της περασμένης χρονιάς.

(Μια πιο γενική επιλογή αριστουργημάτων μπορείτε να απολαύσετε στη σχετική σελίδα “Μπεστ Σέλλερς“, πάνω πάνω ανάμεσα στο “Αρχική Σελίδα” και το “Η Αρχοντομουτσουνάρα μου”.)

Απολαύστε υπεύθυνα:

1. Ψυχογραφία του Κυπριακού Blogging

2. Ανεκπλήρωτος Έρωτας

3. Είμαι η Λόλα

4. Πως ξέρεις ότι έχεις PMS?

5. Γιουροβίζιον 2008 – 1ος Ημιτελικός

6. Γιουροβίζιον 2008 – 2ος Ημιτελικός

7. Γιουροβίζιον 2008 – Τελικός (Ευτυχώς)

8. Που πας ρε Καραμήτρο?

9. Και Τώρα ΤΙ Κάνουμε?

10. Επάγγελμα: Γιατρός

10+1. Κύπρος, ένα Ταξίδι!

Η διεύθυνση του Dr Ψωνάρα’s Corner ελπίζει και εύχεται το πάρτι υπήρξε επιτυχία ακόμα και για τον πιο απαιτητικό αναγνώστη.

Άντε και του χρόνου!

13 Comments leave one →
  1. 22/10/2008 09:42

    xronia sas polla🙂

    nomiza tha edines free prescriptions kai espeusa…:/

  2. 22/10/2008 09:58

    xronia polla sto blog tziai polla endiaferon i tourta🙂

  3. 22/10/2008 18:55

    Χρόνια πολλά και να τα κατοστήσει το blog και εσυ μαζί του😆

  4. 22/10/2008 19:44

    Να σας ζήσει να το χαίρεστε!

  5. 22/10/2008 21:04

    Ευχαριστούμε, και στα δικά σας!

  6. 23/10/2008 00:05

    Να ζήσετε τζιαι εσύ τζιαι το μπλογκ σου!
    Μεγάλη προετοιμασία έκαμες για το πάρτυ… τζιαι εγώ ήρτα με όφκερα σσιέρκα…
    Πολλές ευχές.

  7. 23/10/2008 17:12

    Να ζήσεις blog της Psychia
    για χρόνια πολλά,
    διάσημο να γίνεις
    και να περνάμε καλά,
    παντού να σκορπίζεις της Δρος το φως
    και όλοι να λένε
    “να μία bloggoγιατρός!””

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

  8. 24/10/2008 09:24

    Happy BlogoBirthday Psychia mou!!!
    Pou enna rteis Kipro perna pou poda na sou dwsw to dwro sou

  9. Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous permalink
    24/10/2008 14:50

    Τα σέβη μου και τις ευχές μου.

  10. 25/10/2008 12:37

    Τζιαι εις ανώτερα! Να το χαίρεσαι και να το χαιρόμαστε!

  11. 26/10/2008 12:52

    Χρόνια πολλά, λοιπόν, κι ό,τι ποθείς να πάθεις (για να’χουμε κι εμείς να διαβάζουμε)

  12. 07/11/2008 11:38

    Εμμμ… το “άργησα” τώρα γιατί το φοβάμαι; Φιλιά και ευχές anyhow.

Trackbacks

  1. Two (years) Down « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

