Skip to content

Οργάνωση και μαλακίες

28/09/2008

Μισώ το πακετάρισμα! Το μισώ, το μισώ, το μισώ, το μισώ.

Αν δηλαδή σε ένα ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά η διαδρομή, και το πακετάρισμα είναι μέρος αυτής της διαδρομής, τότε για μένα έχει σημασία μόνο ο προορισμός!

Το πακετάρισμα σημαίνει οργάνωση. Οργάνωση σκέψεων, οργάνωση χρόνου, οργάνωση πραγμάτων που θα χρειαστείς, οργάνωση πραγμάτων που δεν θα χρειαστείς αλλά ποτέ δεν ξέρεις, οργάνωση συσκευασίας, οργάνωση της τελευταίας στιγμής. Χώρια η οργάνωση μεταφορικών μέσων! Και μόνο που τα σκέφτομαι κουράζομαι. Πόσο μάλλον να οργανωθώ.

Ιδού η απορία: Γιατί είμαι οργανωμένη μόνο στη δουλειά μου, μα η ζωή μου είναι ένα χάος; Και όταν λέμε οργανωμένη στη δουλειά μου μιλάμε για επίπεδα υστερίας. Και όταν λέμε χάος στη ζωή μου μιλάμε και πάλι για επίπεδα υστερίας. Και αφού πληρώ αυτά τα δύο άκρα, σημαίνει πως έχω τη δυνατότητα να εφαρμόσω την οργάνωση στη ζωή μου. Όμως πιστεύω πως δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράμα. Χτες που πήγα να το εφαρμόσω κατάληξα να βλέπω Friends με τις ώρες. Πολύ γέλιο. Καλά πέρασα.

Και καλά το ταξίδι. Το ταξίδι σημαίνει διακοπές, νέες εμπειρίες, ψυχότροπες ουσίες και όλα τα συναφή! Η προοπτική αυτών κάπως ελαφρύνει την ψυχολογία και το στρες δεν είναι τόσο έντονο.

Η μετακόμιση όμως;

Και να πεις πως δεν έχω ξαναταξιδέψει στη ζωή μου; Τα τελευταία 7 χρόνια ζω στο εξωτερικό! Και να πεις πως δεν έχω ξαναμετακομίσει στη ζωή μου; Τα τελευταία 7 χρόνια έχω αλλάξει 7 σπίτια! Και κάθε φορά η ίδια ιστορία. Όλο και κάτι με αποσυντονίζει, πάντα μου παίρνει περισσότερο απ’όσο υπολόγιζα, και στο τέλος όλο και κάτι δε χωράει και μένει πίσω.

Πότε πρόλαβα σε 5 μήνες να μαζέψω πραμάτεια που να (υπολογίζω πως) χωράει σε 4 κούτες και 4 βαλίτσες; Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να πακετάρω αυτή την πραμάτεια έτσι ώστε να μην χάσω τον μπούσουλα στο πακετάρισμα; Γιατί δεν πακετάρεις όπως – όπως. Χρειάζεται οργάνωση. Τι πάει με τι, πως τα βάζεις για να εξοικονομήσεις χώρο κτλ. Και αν είναι δουλειά των 6 ωρών να μου πάρει 6 ώρες, όχι 24! Και πως γίνεται το βάρος της κάθε κούτας και της κάθε βαλίτσας να είναι περίπου ίσο; Να μην είναι η μία φτερό και η άλλη βολίτζιη; (Μαμάααααα μου – που είσαι σαν την Monica στους Friends, έλα να με πακετάρεις!) Και πως επιλέγω από πού να νοικιάσω combi αυτοκίνητο που να χωράει όλη αυτή την πραμάτεια; Και ποιος οδηγάει ανάποδα για πρώτη φορά στη ζωή του μια διαδρομή 200 χιλιομέτρων; Καλά ο αυτοκινητόδρομος δεν είναι πρόβλημα. Το να βγω στον αυτοκινητόδρομο από την μία πόλη και να βγω από τον αυτοκινητόδρομο στην άλλη πόλη όμως, είναι πρόβλημα. Η επιστροφή μετά το ξεφόρτωμα είναι επίσης πρόβλημα.

Δεν γίνεται να κλείσω τα μάτια και μέχρι να τα ανοίξω ως δια μαγείας να έχουν γίνει όλα; (Όχι, γιατί δεν είναι εδώ η μανούυυυυλα!!)

Προβλήματα που έχει ο κόσμος κι εμείς κανένα!

Απ’όλα αυτά, τα μόνα που έχω «τακτοποιήσει» είναι πως τα πράγματα της τελευταίας στιγμής θα μπουν σε μια μικρή handbag, και πως η καλή μου συγκάτοικος θα παίξει τον ρόλο της συνοδηγού κρατώντας τους χάρτες που θα μας πάνε στον προορισμό μας. Οι χάρτες. Όχι η οδηγός. Ουαί κι αλίμονο! Φανταστήκατε να ήμουν μόνη μου; Πιο πολύ γέλιο από τους Friends θα έβγαζα.

Και ξέρετε τι μισώ περισσότερο από το πακετάρισμα;

Το ξε-πακετάρισμα!

Λοιπόν! Δεν γίνεται δουλειά. Πάω για καφεδάκι.

14 Comments leave one →
  1. 28/09/2008 13:18

    Really? Εμένα αρέσκει μου πάρα πολλά το πακετάρισμα. Όποτε εν να ταξιδέψω κάμνω λιστούδες τζιαι ττικκάρω τα πράματα που βάλλω μες στην βαλίτσα. Ετοιμάζουμαι πολλά μεθοδικά που μέρες πριν. Τζιαι στις μετακομίσεις πάντα είμαι πρόθυμη να βοηθήσω. Απολαμβάνω το!

    Πρόσφατα εμετακόμισε το Φυτό2:
    -Ρε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να συμμετέχω. Ήταν πολλά ωραία εμπειρία!
    -Πάεις καλά???

    Τι να σου κάμω? Έκοψες λίο μακριά για να σε βοηθήσω!
    (Τόσες ώρες Friends εν εκατάφερε η Monica να σε κολλήσει την αρρώστια της???)

  2. 28/09/2008 14:00

    καλέ, όχι, το ξεπακετάρισμα είναι το πιο ωραίο στην φάση αυτή! δες το σαν δημιουργικότητα, ότι θα φτιάξεις τον χώρο σου όπως εσένα σου αρέσει.

    Για το πακετάρισμα έχω μια συμβουλή: ξεκινάς από ένα δωμάτιο, μετά πας στο επόμενο κλπ. και μέσα στο δωμάτιο,΄κάθε έπιπλο μόνο του.
    επίσης, ΒΑΣΙΚΟ: γράφεις πάνω σε κάθε κούτα τι έχει μέσα. ώστε, όταν φτάσεις να ξέρει ςπού έχεις τα βασικά και ποιες κούτες μπορούν να περιμένουν.

    επίσης, δεν γίνεται να έχουν όλες οι κούτες το ίδιο βάρος, για΄τί τότε θα έχεις ανακατέψει πχ βιβλία με ρούχα κλπ και στο ξεπακετάρισμα θα πάθεις ταράκουλο.
    αλλά μπορείς, καθώες γεμίζεις την κούτα, κάθε λίγο να δοκιμάζεις να δεις αν σηκώνεται, κι αν φτάσει στο απροχώρητο, μην την γεμίσεις άλλο, κι ας είναι μισή. Καλύτερα πιο πολλές κούτες, που δεν θα πάθεις λουμπάγκο όταν πας να τις σηκώσεις παρά λιγότερες και ασήκωτες.

    Τέλος: 4 κούτες και 4 βαλίτσες, ΜΟΝΟ? Και πελαγώνεις; Στην πρότελευταία μου μετακόμιση είχα 3 βαλίτσες, 5 σάκους και 8 κούτες.
    Στην τελευταία, είχα 5 βαλίτσες, 6 σάκους, και 26 κούτες!

    Πάντως είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να πετάξεις/ανακυκλώσεις/χαρίσεις πολλά πράγματα!

    Καλό κουράγιο!🙂

  3. idiotropws permalink
    28/09/2008 14:03

    Πόσο σε καταλαβαίνω!!!! Μεγάλη φρίκη και το πακετάρισμα και το ξεπακεταρισμα. Ούτε να το σκεφτώ εν θέλω. Έκαμα πρόσφατα μια μετακόμιση με 40 κούτες…είπα θα κάτσω τουλάχιστο 3 χρόνια στο νέο σπίτι να γίνει απόσβεση της ταλαιπωρίας. Άτε, καλό κουράγιο:)

  4. 28/09/2008 14:32

    Πόσο σε καταλαβαίνω…
    Έχω κάνει τουλάχιστον 9-10 μετακομίσεις σε διάστημα 10 χρόνων και μου τη δίνει το πακετάρισμα και το ξεπακετάρισμα. Σε σημείο που εκνευρίζομαι να φτιάχνω έστω και βαλίτσα για να πάω διακοπές. Το βαριέμαι πάάααρα πολύ και το πακετάρισμα και το συγίρισμα της επιστροφής…

  5. 28/09/2008 16:39

    o ti siptosh…

    x8es 3ipaketara..

    to problima einai oti eixa metakomisei prin 2 mhnes..



    ….

  6. 28/09/2008 16:56

    Mazi sou ston agona tou paketarismatos! Emetakomisa 4 fores ton telefteo hrono kai kathe fora dierotume pos ftano kapou me mia valitsa kai fevgo kai pente.

  7. 28/09/2008 17:06

    Καλή δύναμη αν και τώρα θα έχεις μάθει τα βασικά του πακεταρίσματος.Κουραστικό βέβαια αλλά αναγκαίο. Καλή αρχή εκεί που πας.

  8. 28/09/2008 19:34

    Ekourastika mono pou to diavaza. Kalo kouragio!

  9. 28/09/2008 23:19

    Κι εγω αυτομολησα μονο που το διαβασα. Λυση μη οικονομικη μεν αλλα σιγουρη και ανετη δε: να εχεις παντα λιγα εξτρα λεφτα στην παντα (αυτο ειναι το δυσκολο μερος) και να ενοικιαζεις εταιρεια που κανουν μετακομισεις, απο πακεταρισμα μεχρι ξεπακεταρισμα. Αυτο προκειται να καμω εγω την επομενη φορα γιατι μετα απο πεντε χωρες και πεντε νοικοκυρια και εναν Σσιατς δεν μου μεινε νευρο και για μετακομιση.

    Σε φιλω κουκλαρα μου.

  10. george permalink
    29/09/2008 00:32

    ela ela den egine kai tpt…skepsou pws epitelous 8a zhseis auto pu oneireuosoun…ekanes tosa alla sto ta3idi 8a koloseis?ola 8a pan kala.to mono pu xreiazete eine kalh dia8esh kai ar…..dia🙂

  11. 29/09/2008 16:36

    Yπάρχει μια απλή λύση! Βάλε κάποιον άλλο να ξεπακετάρει για λογαριασμό σου!

  12. 02/10/2008 14:53

    A geia sou
    to idio epa8a kai egw fetos me thn die8nh metakomish pros ellada (se treis doseis parakalw)…..Eytyxws pou hr8e o pathr kai h olh istoria egine ligo pio eykola….

    Alla h frhkh tou na prospa8eis na metaggiseis 25 kila pragmata apo balitsa se balitsa teleytaia stigmh sto aerodromio einai kati pou adynatw na epanalabw……..

  13. Christos permalink
    23/08/2009 18:56

    Αν ήξερες πόσο σε καταλαβαίνω…

Trackbacks

  1. Princess’ Palace « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

