Skip to content

The Final Countdown V (and finally the final)

02/09/2008

Xθες λοιπόν χτυπάει το κινητό μου μες τον ύπνο μου στις 10:30 το πρωί, και βλέπω πως στην οθόνη γράφει “Αρχίατρος”. Καλούμαι λοιπόν, με την τσίμπλα στο μάτι και το φλέγμα στον λαιμό, να μιλήσω σουηδικά.

Ανακάθομαι, καθαρίζω όπως όπως τον λαιμό μου, κάνω 1-2 φωνητικές ασκήσεις “Ααααααα” “Ιιιιιιιιι“, και απαντώ.

– Hej Αρχίατρε!

– Hej Psychia! Σε ξύπνησα; (Σκατά. Το κατάλαβε ότι κοιμάμαι τέτοια ώρα σαν μουλάρα.)

– Εεεεεε… ναι.🙂

– Χαχαχαχαχαχα!

– Εχεχε…

– Ξέρω πως είχαμε πει να βρεθούμε κατά τις 4 το απόγευμα, όμως θα ήθελες να φάμε μαζί lunch instead?

– Φυσικά!

– Ωραία! Να βρεθούμε στις 12 στο Hilton στο Slussen?

– Ναι, ναι, ακούγεται μια χαρά!

Ξέρεις που είναι (Θα τα βρεις να πας ή θα’χουμε πάλι τα ίδια τα προχθεσινά;) ?

– Ναι, ναι ξέρω, μην ανησυχείς! (Όχι, δεν ξέρω, αλλά ας είναι καλά τα Google maps)

– Ωραία τότε, θα τα πούμε εκεί!

Εντός μίας ώρας μπανιαρίστηκα, κοκεταρίστηκα, ήπια και μισό καφέ και ήμουν έξω της πόρτας. Ούτε εγώ δεν πίστευα στην ταχύτητα μου.

Κάθισα στην είσοδο του Hilton (ναι ρε, το βρήκα) και την περίμενα. Ωραία. Έτσι το φαντάστηκα. Πως θα έφτανα πρώτη. Και τότε εμφανίζεται. Μία καλοδιατηρημένη 55άρα, με κοντό μαλλάκι σε καρφάκια, και πολύχρωμο κασκόλ (γιατί έχει κρύο στην Παγοχώρα). Συστηνόμαστε μες την τρελή χαρά! Καλή αρχή.

– Γεια σου!!! Είμαι η Psychia!

– Γεια σου!!! Αρχίατρος! Επί τέλους τα καταφέρνουμε να βρεθούμε!!! Επί τέλους! Αχαχαχα! (Έτσι σπόντα)

– Όντως! Είμαι ολίγον τι μαννή είναι η αλήθεια!

– Αχαχαχαχα!

Τελικά το Hilton ήταν απλώς το μέρος συνάντησης και δεν θα τρώγαμε lunch εκεί. Με πάει σε ένα εστιατόριο εκεί κοντά, ήταν πατημένο και θα’πρεπε να περιμένουμε. Οπότε την πάω εγώ σε ένα που ξέρω πως έχει καλό φαΐ και είναι στιλάτο. Παραγγέλνουμε σαλάτες με σολομό και καραβίδες (τρέξαν τα σάλια σας?), πληρώνει (φυσικά προσφέρθηκα αλλά ευτυχώς μου το’κοψε), και καθόμαστε. Μας φέρνουν το φαγητό και όπως βάζω στο στόμα μου μια στάνταρντ Κυπριακή μπουκιά που δεν άφηνε χώρο ούτε για λίγο αέρα, μου λέει,

– Κοίτα, εμείς σε θέλουμε να δουλέψεις μαζί μας.

Κανονικά έπρεπε να μιλήσω απευθείας (Αλήθεια?? Προσλαμβάνομαι???) όμως ευτυχώς που δεν το έκανα γιατί η στάνταρντ Κυπριακή μπουκιά θα κατέληγε στα μούτρα της. Την καταπίνω σχεδόν αμάσητη λόγω συγκίνησης (λόγω συνήθειας) και πριν προλάβω να μιλήσω μου λέει,

– Θα θέλαμε να ξεκινήσεις την 1η του Νοέμβρη.

– (γκλουπ) 1η του Νοέμβρη?? Χμμμ….

Η αλήθεια είναι πως δεν με ενθουσίασε αυτή η προοπτική. Το περίμενα συντομότερο. Και συνεχίζει,

– Αυτή τη στιγμή είμαστε γεμάτοι και το πιο σύντομο που μπορούμε να σε εργοδοτήσουμε είναι τότε.

– Ναι, ναι καταλαβαίνω. (όχι δεν καταλαβαίνω!)

Μετά από λίγη ώρα και καθώς με ρώταγε για τις επιλογές μου (“Γιατί σπούδασες στην Βουδαπέστη;” “Γιατί σου αρέσει η ψυχιατρική;” “Γιατί θες να δουλέψεις με παιδιά;” κτλ), με ρωτάει,

– Και τι θα κάνεις μέχρι τον Νοέμβριο;

– Αυτό που έκανα μέχρι τώρα! Θα συνεχίσω τα Σουηδικά και θα κοιτάω τις ανακοινώσεις δουλειάς χε-χε.

– Είναι εύκολο να βρεις δουλειά στη Σουηδία;

Εδώ είμαστε!!

– Κοίτα, για ψυχιατρικές ειδικότητες δεν είναι και τόσο δύσκολο. Βγαίνουν αρκετές ανακοινώσεις κάθε τόσο και δεν υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Ο ανταγωνισμός βρίσκεται περισσότερο στις χειρουργικές ειδικότητες, αλλά όπως σας είπα και πιο πριν, εμένα δεν με ενδιαφέρει άλλη ειδικότητα. Πάντα ήξερα τι ήθελα να κάνω. Έχω δουλέψει σκληρά για να γίνω μια καλή γιατρός και θα δουλέψω σκληρά για να γίνω μια καλή παιδοψυχίατρος. Οπότε με αυτές τις προϋποθέσεις δεν είναι και τόσο δύσκολο για μένα να βρω δουλειά εδώ. Όμως σίγουρα προτιμώ να δουλέψω στο Örebro γιατί εκτός από το ότι μου προσφέρει μια καλή προοπτική καριέρας (έχει και γαμώ τα πανεπιστημιακά νοσοκομεία), με ενδιαφέρει να έχω και καλή κοινωνική ζωή, και στο Örebro έχω φίλους (πράκτορες).

– Λοιπόν, εγώ θα κάνω ο,τι περνά από το χέρι μου για να επισπεύσω το ξεκίνημα σου για την 1η του Οκτώβρη (ναι! ναι!). Δεν εξαρτάται μόνο από μένα, πρέπει να το κανονίσω με την διοίκηση. Αντιλαμβάνομαι πως μπορεί να σου δοθούν άλλες ευκαιρίες δουλειάς μέχρι τον Νοέμβριο και να τις εκμεταλλευθείς.

– Είναι καλύτερα για όλους να ξεκινήσω νωρίτερα. Αν θα αντικαταστήσω κάποιον μέσα στον Νοέμβρη, θα είναι καλό να ξέρω λίγο τη δουλειά προηγουμένως. Επίσης όσο πιο σύντομα ξεκινήσω, τόσο πιο σύντομα θα βελτιώσω τα Σουηδικά μου, γιατί όπως είπατε κι εσείς νωρίτερα, το να συναναστρέφομαι στα Σουηδικά όλη μέρα κάθε μέρα, είναι ο καλύτερος τρόπος να τα μάθω.

– Έχεις δίκαιο. Έτσι λοιπόν θα προσπαθήσω να γίνει.

– Μένει λοιπόν να μου πεις την τελική ημερομηνία για να αρχίσω να ψάχνω για σπίτι.

– Θα το κάνω το συντομότερο δυνατό! Μέσα σ’αυτή την εβδομάδα θα σου τηλεφωνήσω για να σου πω ακριβώς πότε ξεκινάς. Εν τω μεταξύ, εσύ στείλε μου φωτοτυπίες της άδειας εξασκήσεως επαγγέλματος σου και του πτυχίου σου για να σου κάνω φάκελο υπαλλήλου.

– Αυτό μπορεί να γίνει αύριο κιόλας🙂

– Πολύ ωραία!

Έπρεπε να φύγει για την συνέχεια του σεμιναρίου που ήρθε στη Στοκχόλμη να παρακολουθήσει. Μου έδωσε το χέρι, τόλμησα έναν πιο εγκάρδιο χαιρετισμό (στην Κύπρο θα ήταν σταυρωτό φιλί, στη Σουηδία είναι μισή αγκαλιά – αγκαλιά με το ένα χέρι), την δέχτηκε μετά χαράς και χωρίς ενδοιασμούς (ευτυχώς δεν είναι κρυόκωλη), και χωρίσανε οι δρόμοι μας.

“Μάνα!!! Αρχίζω ειδικότητα!!”

ΥΓ. Στάθηκε αδύνατο να κάνω αυτή την ανάρτηση χτες, γιατί βρέθηκα με τους φίλους και το κρασί, και το κρασί με κάνει να τσακώνομαι με την οθόνη μου και τις συγγραφικές μου ικανότητες.

20 Comments leave one →
  1. 02/09/2008 14:06

    Μπράβο γιατρέ, επιτέλους! Να φύει το άγχος της αναμονής! Να αρχίσει νέο κεφάλαιο (στη ζωή και το blog). Πάρτυ για μια βδομάδα….

  2. 02/09/2008 14:48

    Συγχαρητήρια. Πόσο καιρό κάνεις σουηδικά;

  3. 02/09/2008 14:52

    Congadulations kai kali arhi! Ate giati egkastrosan mas oi Souidoi!

  4. 02/09/2008 15:10

    Ante bravo! Kai na se do proffessóra!

  5. 02/09/2008 15:32

    Fekkiou, fekkiou🙂

    Μαρικκού, 4 μήνες.

  6. 02/09/2008 15:49

    Συγχαρητήρια! Καλή αρχή και ελπίζουμε για Οκτώβριο!

  7. marios permalink
    02/09/2008 15:52

    egw ta sixaritiria mou 8a sou ta dwsw apo konta ennoeitai poli pio live🙂 kai me perissoteri katanalwsi alkool.

    twra omws pou eimaste teleia siouroi gia ti douleia mporw na exw ena xamogelo pou tin omonoia ws ti souidia kai pisw enne?????????????

    mpravo aerfin mou

  8. 02/09/2008 16:40

    ate me to kalo na 3ekiniseis to sintomotero!

  9. 02/09/2008 16:47

    Μπράβο! Συγχαρητήρια που πήρες τη δουλειά, ελπίζω να ξεκινήσεις το συντομότερο δυνατό. Διασκέδασε το με περισσότερη κατανάλωση αλκοόλ😀

  10. 02/09/2008 17:38

    Teleia teleia psychia! grattis

    Ate efkeria na mas matheis liga souidika meso tou blog🙂

  11. Mαιρακι permalink
    02/09/2008 18:20

    sigxaritiria k kali arxi!

  12. incus permalink
    02/09/2008 20:18

    Συγχαρητήρια συναδελφούλα και καλή αρχή! Δεν πειράζει το ότι αρχίζεις σε 2-3 μήνες. Εγώ θα σου ‘λεγα να το εκμεταλλευθείς μέχρι τότε στο να καλυτερεύσεις τα Σουηδικά σου. Η άριστη χρήση της γλώσσας είναι μεγίστης σημασίας για ειδικότητες όπως η ψυχιατρική όπως θα ξέρεις πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα.

    Alla bäst

  13. 02/09/2008 23:13

    My best wishes giatre mou

    kalh arxh sthn eidikothta, kai kala kouragia me to xeimwna ekei panw (an kai mporeis na kaneis polly endiaferonta pragmata me to xioni, kai DEN XREIAZETAI NA PAREIS TA BOUNA GIA NA TO DEIS

  14. Thios permalink
    03/09/2008 12:28

    Syncharitiria, thavmasia nea.

    Then iha pote amfivolial oti tha epernes tin doulia, kai is anotera.

  15. 03/09/2008 14:12

    Τις ευχές μου…

    Τώρα μπαίνεις στα βαθειά, ξέρεις… τα παιδιά, τα παιδιά, τα παιδιά uber alles…

  16. 04/09/2008 08:26

    Ατε με το καλο. Ποτε να τα πουμε στην Σουηδια?

  17. κι αγνάντευε... permalink
    04/09/2008 20:09

    Μπράβο!!! Άντε, καλή αρχή!
    Υ.Γ. Πληρώνουν πριν φάνε στη Σουηδία;

  18. melina permalink
    04/09/2008 23:32

    sigxaritiria!! kali arxi sti nea sou douleia-zoi psychia!!
    kai eis anotera!

  19. 05/09/2008 10:55

    YESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. 08/09/2008 01:22

    Συγχαρητήρια. Πολύ χάρηκα με τα νέα σου…
    Make us proud!

Πε μας ρε!

