Skip to content

The Final Countdown II

24/07/2008

Πάρε βαθιά αναπνοή και απόλαυσε το ένα μέρος της εμπειρίας μου στο Örebro, aka. interview. (Το δεύτερο έχει να κάνει με την φιλοξενία της Πράκτωρ και του άντρα της, αλλά αυτά ανήκουν σε άλλο ανέκδοτο.)

Η εξίσωση 1 είχε τελικά ως εξής: Τα Σουηδικά μου ήταν τέσσερα, η προφορά μου ήταν εννιά, η ικανότητα μου να παπαγαλίζω πιθανές απαντήσεις ήταν οκτώ (και μογγόλα να ήμουν, μετά από τέτοια επανάληψη θα τα μάθαινα), το άγχος μου ήταν τέσσερα, και (νέος παράγοντας) η ικανότητα μου να κόφκω κουβέντες εκτός του interview ήταν εφτά. Οπότε:

1. 4+9+8+(10-4)+7 = 34

2. 34/5= 6.8

Overall βαθμός: Σχεδόν 7.

Η διευθύντρια εντυπωσιάστηκε με την αρχοντομουτσουνάρα μου (εγώ να δεις – 6.8!!). Μου είπε πως είμαι  και πολύ duktig  (που κατά το λεξικό σημαίνει: ικανός, επιδέξιος, έξυπνος, επιτήδειος, καλός – πέντε σε ένα), μου εξήγησε τη φύση της δουλειάς που θα κάνω τους πρώτους μήνες,  και πως το μόνο που μένει είναι να μιλήσει για μένα στην head γιατρό που αυτή τη στιγμή παραθερίζει στην Ιταλία και θα επιστρέψει την μεθεπόμενη βδομάδα, για να ξαναφύγει την μεταμεθεπόμενη εβδομάδα προς συνέχεια του παραθερισμού της (άρα λογικά θα είναι μες την τρελή χαρά). Ουσιαστικά άμα θέλει ο διευθυντής, τύφλα να’χει ο παραθεριστής!

Η θετική ενέργεια όλων (και το κερί της Όλγας) έπιασε.

Ενενήντα εννιά τοις εκατό,

το πήραμε το Ευρωπαϊκό!

Οπότε… συγκρατημένο hurray!!!

Συγκρατημένο είπα! (σε μένα το λέω κυρίως)

Ακολούθως με πήγε να πιούμε καφέ. Κάτσαμε με άτομα του προσωπικού, νοσοκόμες, γραμματείς, φαρισαίους, και κουβεντιάζαμε για ο,τι το άσχετο.  Ναι, κουβεντιάζαμε. Είπα πως θα συμμετάσχω κι όποιον πάρει ο χάρος, παρά να κάθομαι σαν την μογγόλα σε πλήρη αμηχανία μη ξέροντας που να βάλω τα χέρια μου. Δεν έχω και μακριά μαλλιά να παίζω μαζί τους σε τέτοιες περιπτώσεις γαμώτο. Το εκπληκτικό ήταν ότι καταλάβαινα σχεδόν τα πάντα τα οποία λέγανε, χωρίς να κάνουνε προσπάθεια να μιλήσουν αρ-γα-και-κα-θα-ρά για να καταλαβαίνει το γκαβό (εγώ). (Αλλιώς θα σου’λεγα αν θα συμμετείχα.) Τελικά επικεντρωθήκαμε στις διάφορες διαλέκτους που συναντάς σε περιοχές που φαινομενικά δεν απέχουν και πολύ η μία από την άλλη. Πχ. Malmö (νότια) – Στοκχόλμη (ανατολικά) – Örebro (κεντρικά). Ομολογουμένως, όσο πιο βόρεια πας, τόσο πιο καθαρά μιλάς. Έσπευσα να τους εξηγήσω πως (σε ελεύθερη μετάφραση) “εδώ στην Κύπρο, που είναι ένας κότσιρος σε σχέση με τη Σουηδία, και βρίσκεις διαφορετικές διαλέκτους από το ένα χωριό στο άλλο…! Πόσο μάλλον στη Σουηδία!”

[κότσιρος = κουράδα – καταλαβένετε τώρα φίλοι εξ Ελλάδως το γέλιο της αρκούδας που έπεσε στην Κύπρο με την εμφάνιση του Γιάννη (Γιάννη?) Κότσιρα στο ελληνικό πεντάγραμμο]

Η ώρα πέρασε, μου είπε πως θα επικοινωνίσει μαζί μου το συντομότερο δυνατό για να μου ανακοινώσει την απόφαση επίσημα, αποχαιρετιστήκαμε και την έκανα για να γνωρίσω το κέντρο της πόλης που ενδέχεται να περάσω τα επόμενα χρόνια της ζωής μου, το Örebro, και φυσικά, το σήμα κατατεθέν του, το κάστρο, άλλως slottet.

Ο καιρός ήταν ζεστός, αφύσικα ζεστός για τη Σουηδία, κατ’ακρίβεια ο ήλιος τηγάνιζε αυγά πάνω στις πέτρες, κι εγώ έκατσα να πιω έναν καφέ με την ησυχία μου στη βεράντα του coffeehouse, για να συνεχίσω την περιδιάβαση αργότερα. Αγόρασα κι ένα σάντουιτς με κοτόπουλο το οποίο, αφού έφαγα το μισό, άφησα αφύλακτο στο τραπέζι για τρία λεπτά, όσο που να πάω να φέρω ζάχαρη για τον καφέ από μέσα. Επιστρέφοντας βρήκα ένα γαϊδούρι κοράκι να κάθεται πάνω του και να το απολαμβάνει. Αντιλαμβάνεσαι πως ένιωθα αρκετά φιλότιμη εκείνη την ώρα και έκατσα σε μια άλφα απόσταση να το χαζεύω για 1-2 λεπτά αντί να επιστρέψω γρήγορα και να το διώξω κακήν κακώς.

Χάζεψα τον κόσμο, διάβασα το βιβλίο μου, πέρασαν 1-2 ώρες, άντε, ώρα να πηγαίνω. Δεν υπήρχε περίπτωση! Προηγουμένως ανέφερα πως το άγχος μου ήταν 4. Αυτό βγαίνει από το φαινομενικό μου άγχος που ήταν 2, και το πραγματικό μου άγχος που ήταν 6 (αλλά καλά κρυμένο – ακόμα κι από μένα).  Αυτό συν οι ελάχιστες ώρες ανήσυχου ύπνου που έκανα την προηγούμενη νύχτα, συν η ζέστη,  έκαναν την κόπωση να βγαίνει από μέσα μου ωσάν το συντριβάνι, και με βίδωσαν στην καρέκλα του coffeehouse μη αφήνοντας με να πάω να εξερευνήσω περεταίρω την πόλη. Δε βαριέσαι. Αν τελικά με προσλάβουν επίσημα, θα έχω χρόνια στη διάθεσή μου να την μάθω…!

Νεότερα σύντομα!

25 Comments leave one →
  1. Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous permalink
    24/07/2008 16:01

    Θερμά συγχαρητήρια (και παρατεταμένα μέχρι το τελικό ναί).
    Που ήταν η φωτογραφική σου όταν γευμάτιζε το κοράκι;

  2. marios permalink
    24/07/2008 16:16

    bravo re aerfiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

    kai epiases ti douleia dio molis mines prin na emfanistw sti souidia

    ole ole ole kai ksana oleeeeeeeeeeeee

  3. 24/07/2008 16:16

    Κακομούτσουνε
    Δίπλα του😉
    Αδύνατο να την πιάσω χωρίς να φύγει.

    Αέρφιν
    Συγκρατημένα είπαμε!🙂

  4. ΟΛΓΑ permalink
    24/07/2008 16:23

    Είμαι πολύ συγκινημένη και χαρούμενη για σένα….. εγω θα συνεχίσω να άναβω τα κεριά μου αν και λειτουργίες και τέτοια δεν πηγαίνω, απλώς περνώ κάποτε για κανένα άναμα κεριού.

    Συγχαρητήρια!

  5. 24/07/2008 19:23

    Τρελλή ομάδα έχουν στο Όρεμπρο, όταν έπαιζε 2η κατηγορία έφερνε συχνά ημίχρονα 2-1 ή 1-2 και….

    Καλά, καλά, ένα αστείο έκανα. Όλα καλά να σου παν.

  6. 24/07/2008 19:24

    Συγχαρητήρια που πήρες τη δουλειά. Όμορφο το κάστρο της φωτο σου.

  7. 24/07/2008 19:45

    Όχι που θα σε άφηναν να φύγεις .Συγχαρητήρια!!! :p

  8. 24/07/2008 22:57

    Συγχαρητήρια! (συγκρατημένα)

  9. 24/07/2008 23:00

    Γιάννης Κότσιρας, = Γιάννης Κουράδας..χα..χα….χα…
    Μπράβο για τα αποτελέσματα!!

  10. 25/07/2008 05:20

    (—keeping thumbs crossed for you——)

  11. maria permalink
    25/07/2008 09:19

    ate me to kalo!!!

  12. latinistria permalink
    25/07/2008 13:57

    Εύχομαι τα καλύτερα γιατρέ μου!!!!
    Εγώ αντιθέτως, μαύρα και άραχνα με το μεταπτυχιακό μου…. ( –

    Και ένα ποιηματάκι μου αφιερωμένο με όλη τη θετική μου ενέργεια
    Ο Γκόρτσος στη Βουλή
    και η Psychia στην Ψυχιατρική!!!!!!
    ΟΛΕ!!!!!!!!!!!

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!

  13. george permalink
    25/07/2008 14:34

    symfwnw me stalamatia…malakes eine?kai twra na akousoume psi8irista(giati eipame:sygkratimena) to…CONGRTULATIONS AND CELEBRATIONS…

  14. Αντώνυμους permalink
    25/07/2008 17:08

    Like they had a choice…🙂

  15. 25/07/2008 20:46

    emathes neotera apo to interview?😀 tora? tora? tora? :D:D:D

  16. ase permalink
    25/07/2008 23:46

    AN SOU po oti xestika tha me pareksigisis?

  17. 25/07/2008 23:56

    Το’χεις έννοια ε;

    Κι έλεγα τι βρωμάει, τι βρωμάει…
    Τελικά ήταν ο κώλος σου.

    ΥΓ. Κι αν με παρεξηγήσεις, χέστηκα.

  18. ase permalink
    26/07/2008 00:34

    xerome(den se pareksigo kala to pires, an kai mia metaforiki frasi den mpori na exi pragmatika-proslipsima apo tis esthiseis ennoo- apotelesmata. synepos kati allo sou vromaei)

  19. filipppos permalink
    26/07/2008 03:48

    Έγγελς:
    “το νοητό είναι πραγματικό και το πραγματικό αληθινό”

    Επίσης..
    Αν ισχυριστώ ότι η παρέμβασή σου είναι τόσο κομψή όσο ένας ροζ ελέφαντας που χορέυει ταγγό με ψηλοτάκουνα και ζαρτιέρες, υπάρχει περίπτωση να μην σκεφτείς ένα;
    Μυαλό είναι, ηλεκτρικά σήματα επεξεργάζεται. Αν του βάλεις σκατά μέσα, σκατά θα σου βγάλει έξω.. Εξ’ ού και η μυρωδιά.

    Συγχαρητήρια γιατρέ μου..

  20. 27/07/2008 11:18

    έστω και καθυστερημένα μπραβοοοοο!!!

    άτε με το καλό να ρτει τζαι η επίσιμη απάντηση.

  21. latinistria permalink
    27/07/2008 22:44

    @ase
    Φιλαράκο, να κάνω και έγώ ένα σχόλιο -ξέρω ότι πετάγομαι σαν πορδή, αλλά μιας και μιλάμε για κάκα δεν πιστεύω να παρεξηγηθεί κανείς-
    Το ότι κάνεις αυτό το σχόλιο στο μπλογκ κάποιου που είχε μία επαγγελαμτική επιτυχία και θέλει να το πει στο προσωπικό του ιστολόγιο -επαναλαμβάνω: προσωπικό του ιστολόγιο- δείχνει τι σκατούλης είσαι.
    Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γλείφει κανένα μπλογκερ γράφοντάς του φιλοφρονήσεις, αλλά η μουλαριά και η σκατίλα του “κάνω τη διάθεση του άλλου χάλια” δείχνει παλιοχαρακτήρα. Και μην παρεξηγήσαι, δεν είμαι το γραφείο τύπου της Psychia, αλλά απλά, πχ εγώ έτυχε να δω το συγκεκριμένο μπλογκ, μου άρεσαν τα γραφόμενα και θεώρησα πως θα μπορούσε το άτομο αυτό να αποτελεί μέρος του κύκλου μου, όπως πχ κπ άλλος θα με άφηνε παγερά αδιάφορη (και μου έχει τύχει αυτό με το μπλογκ συνάδελφου και συμφοιτητή μου που δεν ξαναπέρασα πέρα από την πρώτη φορά γιατί πολύ κουλτούρα ρε παιδί μου είχε ο τύπος και εγώ μόλις είχα βαρυστομαχιάσει από τις φακές, αλλά αυτός δεν ήταν λόγος να αρχίσω τη φιλαρμονική του κώλου στο μπλόγκ του του ανθρώπου, αν με καταλαβαίνεις).
    Απο εκεί και πέρα, επισκέπτεσαι το ιστολ. του άλλου και μιλάς απλά μαζί του και αν θέλει σου απαντάει. Αν πάλι θέλει κάτι να μοιραστεί ο μπλόγκερ με το κοινό από τη σφαίρα της ιδιωτικής/επαγγελαμτικής του/της ζωής, συμμετέχεις και εσύ στα γραφόμενα, αν δε θες δε συμμετέχεις, όπως ακριβώς θα έκανες σε ένα γλέντι ή μια κηδεία (μακριά από εμάς, φτου φτου φτου). Ούτε και πρέπει να αντιμετωπίζεται το μπλόγκινγ σαν ευκαιρία να βγάλεις κάποιο όφελος απο την προσωπική σου γνωριμία με τον host.
    Άντε, ίσως στην περίπτωση της Psychia εγώ πχ να θέλω να βρω καλή θέση σε ψυχιατρείο, όταν με το καλό έρθει η ώρα…-)))
    Αλλά, σχόλια του τύπου : χέστηκα-λεκιάστηκα- κατουρήθηκα φανερώνουν τη μουσχαριά του καθένα. Αν χέστηκες, σκουπίσου. Δε μπορείς να χαλάς τη διάθεση του άλλουνου με τη σκατίλα σου.
    Αλλά βλέπω ότι μετά το κράξιμο το έσωσες, ε; Ase μας λοιπόν!!!!

  22. ase permalink
    03/08/2008 21:20

    to antitheto, to deytero sxolio(diladi auto pou esy les oti sozi to proto) eine pio “prosvlitiko” apo to proto(gia aytous poy katalambenoun-theoro apo ta grafofomena sou oti den anikis se aytous).

    exo tin entyposi oti den milame gia skata. to deytero mou sxolio yponoouse oti se auto to mplog -kai se polla alla- milane ta idia ta skata aytoprosopos(kane enan anthropomorfismo kai fantasou skata me anthropines idiotites, kai di tin idiotita tis omilias).
    -kai den ennoo vevea oti i kopelia pou exei to mplog eine skato, to antitheto kiolas mporei na eine to pio endiaferon kai kalytero atomo ston kosmo-

    gia na to xontryno pio polu. ego den arnieme oti mpori na eime skatoulis, esxros kai oti allo mporei na thelei to latinistrio sou to mialo, parola ayta opos esy ” έτυχε να δεις το συγκεκριμένο μπλογκ, σου άρεσαν τα γραφόμενα και θεώρησες πως θα μπορούσε το άτομο αυτό να αποτελεί μέρος του κύκλου σου” se kapion allo mporei na sunevike to antitheto. esy mporis(exeis kathe dikeoma) na grapsis sto blog sxolia eufimistika, omos fovame pos kai o allos exei to dikeoma na grapsi sxolia “disfimistika”. i pareksigisima.
    apo ki ke pera eine “dikeoma” toy blogger, na ta svisi(den thelo na po logokrini). diladi o idios o blogger ginete eksousiastis.

    telos(giati varethika), ta oria toy prosopikou istiologiou apo tou mi prosopikou theoritika eine disdiakrita. ayto mallon isxyei perissotero stin periptosi enos blog poy mono kate epifasi(i kalytera kata profasi), eine prosopiko.

  23. ase permalink
    03/08/2008 21:39

    kai kati gia kapoion allon:

    paratheteis engels kai les: ““το νοητό είναι πραγματικό και το πραγματικό αληθινό”

    i paresthisi enos sxizofreni eine noiti sigoura.
    exei vevea kai mia pragmatikotita(toylaxiston gia kapoious, i gia tin akrivia gia kapoion)
    me tin idia logiki eine kai alithini;

    ase ta(“ginea kai to mastropo lao sou”) parathemata. kalitera tha itan na orisis ti ennois noito, pragmatiko, alithino kai pragmatikotita.

    oso gia ton elefanta to zitima eine oti asfalos kai tha ton skefto-fantasto. to sigoyro eine oti den mporo na ton do.
    me tin idia logiki otan kapoios sou leei xestika asfalos kai tha skeftis skata, sigoyra omos den mporeis na ta miristis.

  24. latinistria permalink
    06/08/2008 11:46

    @ase

    “gia aytous poy katalambenoun-theoro apo ta grafofomena sou oti den anikis se aytous” Μπράβο βρε, εκτός από βόθρος τώρα έγινες και μετρητής δίανοιας, σου εύχομαι και πληκτρολόγιο υπολογιστή σε μερικά χρόνια.

    “to deytero mou sxolio yponoouse oti se auto to mplog -kai se polla alla- milane ta idia ta skata aytoprosopos” Αν κρίνω από σένα, ναι τώρα και η κουράδα έχει λόγο.

    “den ennoo vevea oti i kopelia pou exei to mplog eine skato” Σώπαααα, εμείς γιατί καταλάβαμε το αντίθετο από τα σοφά σου λόγια;

    “apo ki ke pera eine “dikeoma” toy blogger, na ta svisi(den thelo na po logokrini). diladi o idios o blogger ginete eksousiastis.¨Μη σου πως μπορεί και να αποκλείσει δια παντός κπ από το μπλογκ του. Καλή ώρα εσένα.

    “telos(giati varethika), ta oria toy prosopikou istiologiou apo tou mi prosopikou theoritika eine disdiakrita. ayto mallon isxyei perissotero stin periptosi enos blog poy mono kate epifasi(i kalytera kata profasi), eine prosopiko.” Τάδε έφη Αινστάιν. Τσ τσ τσ!!!

    “i paresthisi enos sxizofreni eine noiti sigoura.” Μιλάς από προσωπική πείρα φάντάζομαι.

    Φιλαράκο, πάρε το ase σου μυαλό και ξεκουβάλα. Μπορεί να μην έχω δικαίωμα να κανονίζω ποιός θα γράψει σε ξένο μπλογκ, αλλά είσαι τούβλο, παλιοχαρακτήρας και μου θυμίζεις τον ορισμό του troll. So, get lost.

Trackbacks

  1. The Final Countdown IV « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

