Skip to content

The Final Countdown

20/07/2008

Είπα να μεν πω ούτε του κώλου μου πως έχω το πρώτο μου interview την ερχόμενη Τετάρτη 23/07/2007 για να μην αυτοματιαστώ, μα τελικά δεν άντεξα! Του το είπα! Και τώρα ο κώλος μου το έχει πει παντού! Ακόμα και στο μπλογκ μου. Ναι! Ο κώλος μου γράφει τώρα! (Εκτός από βυζιά έχω και κώλο.) (Κωλοσυζήτηση.)

Το λοιπόν!

Τα Σουηδικά μου είναι τρία, η προφορά μου είναι εννιά, και η ικανότητα μου να παπαγαλίζω πιθανές απαντήσεις (στα σουηδικά) είναι έξι. Το άγχος μου είναι επίσης τρία (όσα και τα Σουηδικά μου). Ας εν καλά το Semmelweis και οι 289547 προφορικές εξετάσεις που με ανάγκασε να δώσω. Μουσιαμμάς εγίνηκα!

Τα πάρα πάνω υπό κανονικές συνθήκες μας δίνουν τις εξής εξισώσεις:

  1. 3+9+6 +(10-3)= 25 (το 10-3 αντιπροσωπεύει το μη άγχος)
  2. 25/4 = 6.25

Το 6.25 είναι πάνω από την βάση. Άρα υπό κανονικές συνθήκες θα περάσω πας την τρίχα κόμμα 25.

Αν η διευθύντρια του τμήματος λάβει υπόψη τους μόλις δυόμιση μήνες παραμονής μου στη χώρα και τη λαμπρή πρόοδο μου σε αυτό το διάστημα (6.25!!!), όπως επίσης και το ότι είμαι και γαμώ τα παιδιά και θα είναι τιμή της να δουλεύω στο τμήμα της, τότε… σύντομα η Psychia θα είναι ειδικευόμενη παιδοψυχιατρικής σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο μιας πόλης δύο ώρες μακριά από τη Στοκχόλμη.

Αν πάλι τα κάμω πούττους και το άθροισμα στην εξίσωση 1 μειωθεί αισθητά, ή αν τελικά με κατατροπώσει ο ανταγωνισμός… θα τους την πέσω Λεμεσός style (*BOOM*) για να μάθουν να με απορρίπτουν!! …υγεία να’χουμε ως πάρα τζει.

(Έχω – άθελα μου! – αναφέρει τα τρία επίμαχα σημεία του γυναικείου σώματος σε μία εντελώς άσχετη με αυτά ανάρτηση. Φτου κακά!)

25 Comments leave one →
  1. 21/07/2008 06:49

    Με την ευχή μου, παιδί μου. Αν πιάσει όλα θα πάνε καλά. Αν όχι…

  2. ΟΛΓΑ permalink
    21/07/2008 10:53

    Επειδή γνωρίζω πολύ καλά πόσο σκλήρες είναι οι προφορικές εξετάσεις της ιατρικής στην Ουγγαρία (και εχεις ανταπεξέλθει μια χαρά) είμαι σίγουρη ότι θα τα πας πολύ καλά στο interview Σουηδίας!

    Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά!

  3. Andreas permalink
    21/07/2008 11:57

    Lycka till! Kai mhn anhsyxeis. Autoi 8a einai perissotero agxwmenoi apo sena gia na se krathsoun🙂

  4. maria permalink
    21/07/2008 12:19

    eeeeeeeeee kali epityxia!
    etsi na tous zaliseis kai ena se piasin:P

  5. george permalink
    21/07/2008 14:33

    ela…kalh epityxia…en na pan oulla kala…to poly poly en na tous BOOOOOOM tziai kanei.en na ertoun alloi ka8hghtes, en na xtisoun alla xtiria, en na su 3anakamoun interview tziai en na peraseis…ara ola ok ase pu 8a gnwrisoun tziai sth souidia ti esti lemesos…ate tziai polloloisa…
    P.S. h anafora sta sygkekrimena shmia 8ewreite san…fine remarks,complements of the house:)

  6. 21/07/2008 15:27

    Καλή επιτυχία και κυρίως δύναμη!!!😉

  7. 21/07/2008 15:44

    Καλήν επιτυχία τζιαι στην ανάγκη αν το μέλλον σου είναι στα χέρια αρσενικού/ών δείξε σε πρώτο πλάνο τζιαι λίο που τα επίμαχα σημεία!! :p

    Αν και πιστεύω πως μπορείς να κερδίσεις τη θέση με το σπαθί σου!

  8. 21/07/2008 19:55

    Εντελώς μεταξύ μας, χέστους! Αυτοί σ’ έχουν ανάγκη. Και με τόση θετική σκέψη που έχεις εσύ και όσοι γράφουν εδώ, έχεις ήδη πάρει την θέση. Προχώρα!
    Τώρα, άν δείξεις και κάτι δεν είναι άσκημο. Εμένα πάντως με έπεισες και χωρίς έρευνα!

  9. 21/07/2008 20:34

    Ρε εν έδειξα ζάμπα (ούτε cleavage) στους πόρνους τους Ούγγρους τόσα χρόνια, εννά δείξω τωρά τζαι να πάει;
    Δεν θα’μαστε καλά…!
    (Φτάνει το σαγηνευτικό μου χαμόγελο χε χε)

    Otherwise, thanks everybody🙂

  10. 21/07/2008 21:37

    Τότε επιστρατεψε όλα σου τα όπλα για κάθε ενδεχόμενο… Χεχε

    Καλή επιτυχία.

    Δεν νομίζω να πάρω δουλειά με συνέντευξη. Μπα, άνεργος θα μείνω…

  11. unclescrooge permalink
    21/07/2008 22:24

    Καλή σου επιτυχία, λοιπόν… Και η παιδοψυχιατρική πρέπει να έχει πολύ ενδιαφέρον!

  12. 21/07/2008 22:58

    Μα είσαι παιδοψυχολόγος μάσσιαλλα σου. Καλήν τύχην. Πάντως η προφορά βάλλει σε μέσα πολλά να ξερεις. Άμαν κάποιος εν έξυπνος, πιάννει τον ήχον της γλώσσας τζιαι δε φφαίνεται ίγκνοραντ, έστω τζιαι αν δε ξέρει καλό λλεξιλόγιον. Τζιαι τρεις λέξεις να ξέρεις, ‘αμαν τες λαλείς τζιαι πείθη η προφορά, έκαμες την. Είσαι shrink, you tell me why that is!

  13. melina permalink
    22/07/2008 07:19

    know them dead sinadelfe!

  14. melina permalink
    22/07/2008 07:20

    knock ithela na pw, en prwi

  15. ΟΛΓΑ permalink
    22/07/2008 10:33

    Πέρασα από την Παναγία του Τράχωνα σήμερα και σου άναψα κερί (it always works with my sons when they have exams).

    Awaiting the good news!

  16. 22/07/2008 13:25

    Διάσπορε, παιδοψυχίατρος. Και δεν είμαι ακόμα, όμως προτίθεμαι να γίνω. Ο ψυχολόγος είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό, αν και οι δύο συνεργάζονται. Έχει καιρό που σκέφτομαι να κάμω ποστ την επεξήγηση. Αναμένετε. Η καλή προφορά ξεγελά τους ντόπιους γιατί δίνει την αίσθηση οικειότητας, και οτιδήποτε οικείο το αγκαλιάζουμε ευκολότερα. Κι εγώ σ’αυτήν ποντάρω!

    Όλγα μου αν και είμαι απαλλαγμένη θρησκεύματος, η κίνησή σου με συγκίνησε.

    Παίδες
    θα τα πούμε σε λίγες μέρες!
    Αναχωρώ για τους αιθέρες
    και ελπίζω να μην φάω σφαίρες!

    (είμαι και γαμώ τις ποιήτριες η μπιπ)

  17. 22/07/2008 13:48

    Τα καημένα τα κροκοδ… εεε… τα παιδιά.

  18. 22/07/2008 14:04

    Καλη τύχη… και σε σένα και σε αυτούς!

  19. 22/07/2008 14:59

    Psychia, γράψε μας κανέναν καλό ππόστ για το αντικείμενον των σπουδών σου και τη δδιαφοράν του παιδοψυχολόγου που τον παιδοψυχίατρον γιατί αρκετοί που μας παρεξηγούν τα παρακλάδια του λειτουργήματος αυτού.

  20. 22/07/2008 15:38

    Σώπα καλέ που δεν θα σε πάρουνε ,που θα βρούν καλύτερη?Μπράβο κορίτσι μου. Σκίζουμε οι ξενιτεμένες έτσι?

  21. 22/07/2008 16:55

    ta interviews einai opws to sex. an dei3eis empeiria k anesh u get the job (done).:p kalh epituxia psychia. to post gia to “paidopsuxologia-paidopsuxiatrikh: mia agaph, duo zwes” na to kanoume sunaiterika?:p

  22. 23/07/2008 13:37

    Ενδιαφέρον επάγγελμα διάλεξες να κάνεις… Όσο γι ατη διαφορά του ψυχολόγου απ τον ψυχίατρο, απ οτι ξέρω, ο ψυχολόγος θεραπεύει με τα λόγια (ψυχο-λόγος) ενώ ο ψυχίατρος (ιατρός)είναι για πιο σοβαρές περιπτώσεις (dissorders, schizophrenia κτλ) και δίνει και ψυχοφάρμακα…
    Θα τανε ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις περισσότερα επι του θέματος.
    Πρώτη φορά γράφω εδώ, ωραίο το blog.
    Καλη επιτυχία, μακάρι να πάρεις τη δουλειά.

  23. 24/07/2008 13:41

    Πώς ήταν το ίντερβιου τελικά?

Trackbacks

  1. The Final Countdown II « Dr. Ψωναρα’s Corner
  2. The Final Countdown IV « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

