Skip to content

Αντικείμενα και Σεξ

02/06/2008

Προσοχή: Το πάρα κάτω κείμενο περιέχει λέξεις και φιλοσοφίες που ενδέχεται να ενοχλήσουν πουριτανά μυαλά.

Η πιο πρόσφατη μου διατριβή έχει να κάνει με το γιατί τα ουσιαστικά (αντικείμενα, όχι τα άυλα ουσιαστικά) στην ελληνική γλώσσα έχουν γένος (αρσενικό/θηλυκό/ουδέτερο), και με ποια λογική το κάθε αντικείμενο έχει το γένος που έχει.

Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι οι οποίοι εφηύραν την ελληνική γλώσσα, ασχολούνταν κατά κύριο λόγο με δύο πράγματα. Με τους πολέμους και με το σεξ. Και επειδή τους ήταν πιο εύκολο (και ίσως πιο ευχάριστο) το σεξ, βάσισαν τα φύλα των ουσιαστικών αντικειμένων πάνω στην πράξη αυτή, την συνουσία.

Θηλυκά Αντικείμενα

Αντικείμενα όπως η κατσαρόλα και η τσάντα είναι θηλυκά γιατί ιδιαίτερα στα παλιά χρόνια τα χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά οι γυναίκες.

Ας πάρουμε όμως για παράδειγμα την καρέκλα.

Γιατί η καρέκλα είναι θηλυκό;

Επειδή μπορείς να κάτσεις πάνω της. Τόσο όταν είναι όρθια, όσο κι όταν είναι αναποδογυρισμένη.

Επίσης μπορείς να κάτσεις πάνω στην τουαλέτα, στη θέση, και μια γυναίκα (που έχει αιδοίο) μπορεί να κάτσει πάνω στη λάμπα, στη μπουκάλα, στη γλώσσα, στη χούφτα, στην κάννη, στη μπαταρία, στην κιμωλία, στη σκούπα, στη σφουγγαρίστρα κτλ.

Συμπεραίνουμε λοιπόν πως τα θηλυκά αντικείμενα πλην μερικών εξαιρέσεων, χρησιμεύουν εκτός των άλλων, και για να κάθεσαι πάνω τους.

Ουδέτερα Αντικείμενα

Το κινητό (ουδέτερο), στο οποίο επίσης μπορεί να κάτσει πάνω μια γυναίκα, είναι μοντέρνα εφεύρεση και έτσι δεν πιάνεται. Ή μήπως τελικά, πιάνεται;

Και πάνω στο τραπέζι μπορείς να κάτσεις. Και όταν είναι όρθιο, αλλά και όταν είναι αναποδογυρισμένο, διότι ως τραπέζι έχει 4 πόδια στα οποία μπορεί μια γυναίκα να κάτσει. Επίσης μπορεί να κάτσει πάνω στο κοντάρι, στο λυχνάρι, στο χερούλι, στο κανόνι κτλ. Δεν μπορεί όμως να κάτσει πάνω στο παράθυρο, ή στο χτήριο, ή στο γυαλί.

Συμπεραίνουμε λοιπόν, πως ακόμα και κάποια ουδέτερα ουσιαστικά χρησιμεύουν κάπως ανορθόδοξα στο σεξ. Αλλά σίγουρα όχι όλα.

Αρσενικά Αντικείμενα

Τι γίνεται με τα αρσενικά αντικείμενα; Ο κανόνας λέει πως δεν μπορεί μια γυναίκα να κάτσει πάνω σε αρσενικό αντικείμενο. Δεν μπορεί να κάτσει στον δίσκο, στον δρόμο, στον σκουπιδοντενεκέ. Με την λογική της καρέκλας όμως, ο καθένας μας μπορεί να κάτσει πάνω στον καναπέ ή στον θρόνο. Αυτά όμως δεν έχουν να κάνουν με το σεξ οπότε και δεν πιάνονται.

Ας πάρουμε όμως για παράδειγμα το πέος. Το universal sit upon αντικείμενο. Ενώ επιστημονικά το πέος είναι ουδέτερο, στην καθομιλουμένη μπορεί να υπάρξει και ως θηλυκό (η ψωλή, η τσουτσούνα), αλλά και ως αρσενικό (ο φαλλός, ο πούτσος). Γνωρίζοντας πως οι αρχαίοι ημών πρόγονοι δεν είχαν ταμπού όσον αφορά το σεξ, και ερχόμενοι στην μοντέρνα εποχή, αντιλαμβανόμαστε πως αυτό εξηγείται από το γεγονός πως υπάρχουν και άντρες που τους αρέσει να κάθονται πάνω σε αντικείμενα.

Συμπεράσματα

Μια μεγάλη πλειοψηφία θηλυκού γένους αντικειμένων χρησιμεύει μεταξύ άλλων και για να κάθεται μια γυναίκα πάνω τους.

Περίπου τα μισά ουδέτερου γένους αντικείμενα χρησιμεύουν μεταξύ άλλων για να κάθεται μια γυναίκα πάνω τους.

Τα αρσενικά αντικείμενα από την άλλη δεν έχουν τέτοια χρήση, εκτός του ενός και μοναδικού «φαλλού», τον οποίο απολαμβάνουν και γυναίκες αλλά και άντρες.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα πιο πάνω μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως οι αρχαίοι ημών πρόγονοι υπήρξαν σοφοί πλην ανώμαλοι.

21 Comments leave one →
  1. 02/06/2008 16:24

    Μισή ώρα κάτω απο κρυό νερό εννά σε κάμει εντάξει…

  2. 02/06/2008 17:50

    Γιατρέ, εκτός που αρχαίους φιλόσοφους θκιεβάζεις τζιαι Freud τωρά τελευταία?

    Ωστόσο εν γίνεται κάτι τόσο σημαντικό οσο ο δονητής να εν εξαίρεση!

  3. 02/06/2008 18:42

    Ο δονητής εμπίπτει στην κατηγορία του φαλλού, καθώς είναι ένας artificial φαλλός

  4. 02/06/2008 18:48

    Ti κανει η ξενιτια..

  5. george permalink
    02/06/2008 19:33

    What’s up doc? An hmoun o mikellides 8a su elega pws pasxeis apo kapoio, kata ta alla fanero, eidos steriseis… Alla epeidei eime o giorgos lew pws sigoura den pasxeis apo eleipsh fantsias…Anyway meta apo mia kourastikh mera sthn doulia kati tetoio sigoura mas “anevazei”.Thanks a lot. Paw gia mpanio opou kai ekei mporw na…katsw!

  6. george permalink
    02/06/2008 19:34

    Ok…la8os mu…sthn mpaniera…alla what the fuck…kai ekei ka8omaste

  7. 03/06/2008 06:02

    Το καλάμι?? 😛

  8. 03/06/2008 09:23

    Το καλάμι είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα ουδέτερου αντικειμένου στο οποίο καθόμαστε. Μπράβο Σταλαματιά!🙂

  9. 03/06/2008 11:12

    Πως δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι η γυναίκα έχει γένος ‘θηλυκό’ όπως και τα περισσότερα αντικείμενα ακριβώς επειδή οι αρχαίοι την θεωρούσαν υποδεέστερη ή και κάτι σαν αντικείμενο? Στης περισσότερες χώρες η γυναίκα έχει το δικό της ξεχωριστό πρόθεμα (She elle) κτλ. Στην αρχαία Ελλάδα όμως μοιράζεται το θηλυκό πρόθεμα μαζί με τα υπόλοιπα αντικείμενα. Ως γνωστό οι αρχαίοι Έλληνες ήταν μεγάλοι Μισογύνες και ο Μισογυνισμός τους κατά πολλούς τους οδηγούσε στην ομοφυλοφιλία. Ο πλάτωντας θεωρούσε ότι οι σπουδαίοι άνδρες κάποτε ήταν ενωμένοι με άλλους άνδρες ενώ οι γυναικάδες οι μέθυσοι και οι ηλίθιοι (idiot -> ιδιώτες -> απολίτιστοί-> αυτοί που δεν πολιτεύονται) παλιά ήταν ενωμένοι με γυναίκες. Διάβασε το βιβλίο του Ernst Borneman Das patriarchy το αρχαίο οικοδόμημα..

  10. 03/06/2008 11:15

    Ps:
    I love women..

    ..i really do

  11. 03/06/2008 11:18

    Ωραίος..

    Έγραψα το στις με η..

    Ο δαίμονας του τυπογραφείου..

  12. 03/06/2008 11:29

    Κυριάκο αυτό με τις γυναίκες ως αντικείμενα που λες δεν μπορεί να ευσταθεί διότι υπάρχουν και αρσενικά αντικείμενα. Αυτά περί του γένους των αντικειμένων. Κατά τ’άλλα συμφωνούμε ως προς τον μισογυνισμό.

  13. 03/06/2008 15:07

    Ναι φυσικά και υπήρχαν…
    Aλλά ήταν συνήθως σπουδαία αντικείμενα πχ: θρόνος, δούρειος Ιππος κτλ ή αντικείμενα που τα χρησιμοποιούσαν κυρίως άνδρες πχ ο Πέλεκης.. ο Αξις (και ξερός) κτλ
    Αυτό που έχει ενδιαφέρων είναι γιατί η ελευθερία, η αγάπη, η αλληλεγγύη, η ισότητα, η δικαιοσύνη είναι γένους θηλυκού.. Ήταν από τις πρώτες θεότητες, από τις πιο αρχαίες και ίσως αναφέρονταν στον καιρό της μητριαρχίας. Εξού και το λεγόμενο μητριαρχικό δίκαιο..
    Now that’s a subject..

  14. george permalink
    03/06/2008 22:39

    H arxh twn pantwn sthn arxaiothta eine genos 8ylikou (gaia). Enw to telos genos arsenikou(8anatos).H gnwsh kai mono autou tu gegonotos sigoura 8a epireaze mia koinonia opou to arseniko htan to epikratestero fylo. Omws htan pragmati etsi? Asxeto kai an htan h oxi misogynides mhn 3exnas pws 6 apo tis 12 8eothtes(50%) tous htan gynekes ara… blepontas to ligo sferika mhpws kati den paei kala?mhpws sto kata poly va8os ta fyla na mhn epezan toso rolo, dhladi ekei opou kerdize o enas na exane o allos? H mhpws o tropos leitourgias twn antrwn htan apla ena complex sto opoio den htan ypoferth h idea pws ola 3ekinoun apo mia gyneka kai erxete to telos me enan antra, to opoio complex egine tropos leitourgias enos systhmatos. H ousia eine mia…agorakia…you can’t live with them and you can’t live without them… and vise versa!

  15. 03/06/2008 22:44

    Καλά όλα αυτά – καλά είσαι περίπτωση – αλλά έχω και μια απορία κύριε:
    Η γυναίκα , που είναι γένους θηλυκού, χρησιμεύει για να κάθονται πάνω της άλλες γυναίκες;
    Τελικά έχω κι άλλες απορίες.
    Το γαϊδουράγκαθο – ουδέτερο – ανήκει στα μισά που χρησιμεύουν για να κάθονται οι γυναίκες επάνω τους, ή στα άλλα μισά;
    Γιατί μια γυναίκα δεν μπορεί να κάτσει στο δρόμο;
    Ο καναπές γιατί δεν έχει σχέση με το σεξ; Αγνοείς το καναπεδάτο;
    Όσο για το θρόνο…εδω τι να πω!!!
    Μα οι ένθρονοι είναι αυτοί που πηδούν ασύστολα και αδιακρίτως! Δεν έχει ο θρόνος σχέση με το σέξ;
    Και η προ-τελευταία μου απορία:
    Γιατί κάθομαι και στα γράφω όλα τούτα;
    Και η τελευταία μου:
    Απο που ψωνίζεις τσόντες; Πρέπει να΄χεις βρει καλή άκρη! Εμείς εδώ τα ίδια και τα ίδια.
    Για λέγε.

  16. george permalink
    04/06/2008 00:15

    kai lew:
    1)nai…sto lesbiako
    2)e3artate pws thn briskei h ka8e mia
    3)dokimases na katseis stin e8nikh a8hnwn lamias?
    4)3eperasmeno
    5)nai alla emmeso
    6)ela nte…a8kiaserosynes?
    7)apo to periptero “oxi” pu ws gnwston protagwnistei ston tomea twn eleu8erwn h8wn

  17. 04/06/2008 10:38

    Αλέξανδρε καλώς όρισες στο ταπεινό πλην εξαίσιο μου μπλογκ.

    Η γυναίκα – αν την πάρεις ως αντικείμενο – χρησιμοποιείται από άλλες γυναίκες για να κάθονται πάνω. Έτσι λειτουργούν οι ομοφυλόφιλες στα ενδότερα. Έλα… μην κάνεις την πάπια.

    Το γαϊδουράγκαθο επίσης χρησιμεύει για να κάθεται μια γυναίκα (ή και άντρας) πάνω… βίτσια είναι αυτά και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!

    Μπορεί μια γυναίκα να κάτσει πάνω στον δρόμο αλλά δεν συνηθίζεται γιατί η άσφαλτος κάνει τα ρούχα της μαύρα.

    Τον καναπέ τον έχω καλύψει. Εσύ τον πήρες ένα βήμα πάρα πέρα. Το ίδιο έκανες και στον θρόνο. Μα εδώ μιλάμε για απλούς κανόνες γραμματικής, όχι για του ένθρονου το πήδημα!

    Ο λόγος που έκατσες και τα έγραψες όλα τούτα είναι επειδή τέτοιες κουφές στην επιφάνεια τους αναρτήσεις, κάνουν τα μεγάλα μυαλά να συναντιούνται.

    Όσο για την τελευταία σου απορία: Respect.😀

  18. idiotropws permalink
    05/06/2008 13:38

    Οι άντρες που κάθονται;

  19. 05/06/2008 14:52

    Πάνω στη πίττα που το μέλι …….μαζί με τις μέλισσες. :p

  20. 08/06/2008 01:28

    ok simera epanil8ame stis palies epoxes…back to black! Den ka8ontai mono oi gynaikes se pragmata, ka8ontai k oi ‘antres’! Ara epanil8e i isorropia! Sw8ikame! Gia alli mia fora i elliniki glwssa apodikniei ti diaxronikotita tis!

  21. 17/07/2008 22:11

    ΖΗΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΑ

    Η καρέκλα σηκώθηκε βαριεστημένη. «Θα πάω έξω»,είπε. Ο καναπές πήγε στο παράθυρο, παραμέρισε την κουρτίνα και: «Βρέχει έξω»,της είπε, «πού θα πάς;» Εκείνη δεν απάντησε. Την έπιασε από το χέρι- «πες μου»,της είπε πάλι δυνατά, «πού θέλεις να πας;» Τον έσπρωξε λέγοντάς του: «με πονάς!».
    Μια βαριά σιωπή έπεσε ανάμεσά τους
    Εκείνος, χλωμός μετά απ’ αυτή τη σκηνή και χολωμένος που ασυγκράτητος δείχτηκε, στάθηκε όρθιος μπροστά στο παράθυρο κοιτάζοντάς την.
    Αυτή, αγέρωχη στην αρχή, ήπια κατόπιν, κλεισμένη μέσα στο άψογο τετράγωνό της, έφτιαξε το φόρεμά της. «Στο είπα-αν δε σ’ αρέσω έτσι να μ’ αφήσεις ήσυχη. Στο κάτω κάτω αυτό είναι το σπίτι μου.»
    Έκατσε νευριασμένη.
    Την ίδια στιγμή δυο άντρες μπήκαν στο δωμάτιο. Ο ένας κάθισε στην καρέκλα βγάζοντας τα χαρτιά του. Ο άλλος βάζοντας τον καναπέ στη θέση του ρώτησε: «μα γιατί αυτός ο καναπές είναι όρθιος;»
    Ύστερα όλα έγιναν με την κανονική τους σειρά.

    Γιώργης Χολιαστός

Πε μας ρε!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: