Skip to content

Πως ξέρεις ότι έχεις PMS?

19/05/2008

Επιστροφή στο συνηθισμένο πλην ανεξάντλητο θέμα «εκείνων των μερών του μήνα».

Πως ξέρεις λοιπόν ότι έχεις PMS?

Κάνεις ένα τεστ σαν αυτά τα ψυχολογικά των περιοδικών, μόνο που αυτό θα είναι ακριβείας. Όποια από τις πιθανές καταστάσεις ισχύει για σένα, θα προσθέτεις τους βαθμούς που βλέπεις στην παρένθεση.

Κάνε το άθροισμα και διάβασε τα αποτελέσματα στο τέλος!

ΤΟ ΤΕΣΤ

  1. Τρως κάτι γλυκό. (50)
  2. Τρως κάτι γλυκό σε τεράστιες ποσότητες (πέντε 7 Days/τέσσερεις snickers king size/ένα οικογενειακό παγωτό μονοκοπανιά). (250)
  3. Τρως κάτι γλυκό σε τεράστιες ποσότητες εναλλάξ με κάτι αλμυρό σε τεράστιες ποσότητες εδώ και πέντε μέρες (700)

  1. Θες να κλοτσήσεις αυτόν που σε νευρίασε. (100)
  2. Κλοτσάς αυτόν που σε νευρίασε. (250)
  3. Σε νευριάζουν όλοι ανεξαιρέτως και κλοτσάς όσους προλάβεις. (650)

  1. Κλαις γιατί κάποιος σε πλήγωσε. (50)
  2. Κλαις ενώ βλέπεις το «Μίλα μου». (250)
  3. Κλαις μόνο που σκέφτεσαι το «Μίλα μου» (1000)

  1. Κάποιος σε αποκάλεσε φάουσα/σκύλα/φώκια/fuckinbitch. (50)
  2. Είσαι μια φάουσα/σκύλα/φώκια/fuckinbitch μα έχεις καλό λόγο. (100)
  3. Είσαι μια φάουσα/σκύλα/φώκια/fuckinbitch χωρίς κανέναν λόγο. (500)

  1. Δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθείς. (50)
  2. Για να βρεις το αποτέλεσμα του 5x5 χρησιμοποιείς υπολογιστική. (200)
  3. Έχασες τον καβγά γιατί ξεχάστηκες για πιο πράμα φώναζες. (500)

  1. Μυρίζει η αριστερή σου μασχάλη και δεν είσαι άλουτη. (100)
  2. Μυρίζει η αριστερή σου μασχάλη και δεν είσαι άλουτη, αλλά είσαι αποτριχωμένη. (350)
  3. Μυρίζει η αριστερή σου μασχάλη και δεν είσαι άλουτη, είσαι αποτριχωμένη και δεν έχεις φάει σκόρδο. (700)

  1. Έβγαλες ένα σπύρακλο στο δόξα πατρί. (50)
  2. Έβγαλες ένα σπύρακλο στο δόξα πατρί και ακόμα 5-6 στο υπόλοιπο πρόσωπο. (400)
  3. Έβγαλες ένα σπύρακλο στο δόξα πατρί και ακόμα 5-6 στο υπόλοιπο πρόσωπο και δεν είσαι έφηβη. (800)

  1. Νιώθεις πρησμένη χωρίς να έχεις βάλει κιλά πρόσφατα. (50)
  2. Νιώθεις πρησμένη χωρίς να έχεις βάλει κιλά πρόσφατα και πριν να φας γλυκό σε τεράστιες ποσότητες εναλλάξ με αλμυρό σε τεράστιες ποσότητες. (300)
  3. Τα βυζιά σου δεν χωράνε σε κανένα σου σουτιέν, και δεν θηλάζεις. (1000)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Αν είσαι γυναίκα:

< 1000 βαθμούς: Συγχαρητήρια, είσαι φυσιολογική γυναίκα. Φάε το γλυκάκι σου τώρα.

Αν είσαι ο σύντροφος της πιο πάνω: Βιάσου να την παντρευτείς πριν σου την φάνε άλλοι. Αν πάλι δεν νιώθεις ευχαριστημένος μαζί της και πιστεύεις πως είναι σπαστική, πρήχτισσα, κλαμούρα και ξενέρωτη, μάλλον είσαι γκέι.

1000 – 2000 βαθμούς: Δεν έχεις PMS και κανείς δε θέλει να σε φανταστεί να έχεις. Είσαι ανυπόφορη και επικίνδυνη έτσι κι αλλιώς. Κλείσου στο δωμάτιό σου και μην βγεις έξω στον αιώνα τον άπαντα. Βρες ψυχίατρο που να κάνει κατ’οίκων επισκέψεις. Περαστικά.

Αν είσαι ο σύντροφος της πιο πάνω: Είσαι υπομονετικός μέχρι μαλακίας. Τι σου έκανε η μάνα σου καθώς μεγάλωνες, ούτε θέλω να ξέρω. Φύγε κι άσε την (και την σύντροφο και την μάνα σου – ο θεός να τις κάνει) πριν να είναι αργά. Αν είναι ήδη αργά ρώτα τον ψυχίατρο της συντρόφου σου αν μπορεί να σου κάνει καλύτερη τιμή. Περαστικά.

> 2000 βαθμούς: Έχεις επίσημα PMS. Κλείσου στο δωμάτιό σου, και βγες σε 3-10 μέρες, αφού θα’χεις δει περίοδο και μετά. Φρόντισε κάποιος να σου φέρνει φαΐ, γλυκά και νερό. Απέφυγε οποιαδήποτε οπτική ή λεκτική επαφή. Πέραν από τα βάλιουμ, ένας σάκος του μποξ προσφέρει μεγάλη ανακούφιση.

Αν είσαι ο σύντροφος της πιο πάνω: Αν δεν κλειστεί που μόνη της μες το δωμάτιο, κλεισ’την εσύ. Αν χρειαστεί οπωσδήποτε να της μιλήσεις, περιόρισε το λεξιλόγιο σου στη λέξη «ναι». Οτιδήποτε άλλο είναι περιττό.

Αν είσαι Άντρας:

< 1000 βαθμούς: Συγχαρητήρια. Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι έκανες το τεστ, είσαι φυσιολογικός άντρας.

1000 – 2000 βαθμούς: Η περίπτωση σου είναι ιδιάζουσα. Είσαι διχασμένος και ψάχνεις για εκτόνωση. Επισκέψου το γκέι μπαρ της γειτονιάς σου. Εκεί θα βρεις ο,τι χρειάζεσαι.

> 2000 βαθμούς: Κάνε έναν υπέρηχο κάτω κοιλίας. Θα ανακαλύψεις ότι έχεις ωοθήκες.

18 Comments leave one →
  1. 19/05/2008 20:27

    Geia sou Mentora.

    Eipes:

    “Αν είσαι γυναίκα:

    < 1000 βαθμούς: Συγχαρητήρια, είσαι φυσιολογική γυναίκα. Φάε το γλυκάκι σου τώρα.

    Αν είσαι ο σύντροφος της πιο πάνω: Βιάσου να την παντρευτείς πριν σου την φάνε άλλοι.”

    Mouehehehe… Kalytera na thn pantreutei ( paroxh ) allos je na thn exw kryfa… An ths kameis je kopelloui je anagiwsei to jinos en eshei lathos… “Hthos” kai ethima tis neo-Kypriakis pragmatikotitas.

  2. 19/05/2008 21:28

    Αμάν πιον με τούντα γενετζίσιμα. Τζείνον που καταλάβω εν ότι τες συνέπειες τραβούμεν τες εμείς οι άνδρες. Νεύρα, κλάματα, καταθλίψεις κλπ

  3. 19/05/2008 21:57

    Πολλά δυνατό! Εγώ ομολογουμένως εν επαρατήρησα σημαντική αλλαγή στη διάθεση μου εκείνες τις μέρες του μήνα, μπορεί να είμαι πάντα λίο bitch ή απλά παραφύσικη🙂 Εν τούτοις έκαμες με τζιαι εγέλασα!!

  4. george permalink
    19/05/2008 23:14

    YES!!! EIME FYSIOLOGIKOS…

  5. idiotropws permalink
    19/05/2008 23:17

    Μπράβο!🙂

  6. 20/05/2008 00:31

    άσε που τωρά έχω συγκάτοικο τζαι τσουνιάζουμαι με το παραμικρό όταν είμαι στο PMS μου…Που εν να ακούσετε για φονικό από Κύπρια φοιτήτρια στο Λονδίνο εγώ είμαι!

    Φανταστικό όμως το πώς αλλάζει η διάθεση μετά που την πρώτη μέρα της περιόδου.

    Κάτι που μας το ελέαν συχνά οι άντρες φίλοι μας “να σου μιλήσω οξά είδες περίοδο?” haha.

  7. 20/05/2008 01:52

    Γιατρέεεεεε… να μου βαφτίσεις το πρώτο; Σύμφωνα με το τεστ σου, έχω αυγοθήκες!!! Κατέχεις τζιαι που τετράποδα;

  8. 20/05/2008 03:32

    Τέλειο πόστ. Εν επερίμενα να έσηεις τζιαι αντρικό σκέλος. Πάνω που 2000 μπορεί να σημαίνει αιμορροίδες

  9. 20/05/2008 06:36

    Τζαι αφού τα περάσεις τούτα ούλλα μια ζωή έρκουνται τα ΑΛΛΑ μετά για να ξεπεράσεις όλα τα πάνω .Παναϊα μου Παναϊα μου πυράες τζιαι κακό!!!!

  10. 20/05/2008 13:31

    Εγώ εν εδέχουμουν την ύπαρξην του συνδρόμου (ελάλουν ότι εν φυσιολογικά τα συμπτώματα) ώσπου είδα ότι βολεύκει. Είμαστε δικαιολογημένες να νευριάζουμεν τζαι να έχουμε συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα όπως θέλουμε

  11. 20/05/2008 17:59

    @Crucifix
    Και επειδή τίποτα δεν μένει κρυφό, σκάψε τον λάκκο σου προκαταβολικά γιατί όταν το μάθει ο κακομοίρης… και λίγα θα σου κάνει.

    @Λέξη
    Επειδή αυτός είναι ο δικός σας ρόλος. Εν εκατάλαβα, μόνο εμείς να τρώμε την φάκκα;

    @Τσαρτέλλιν
    Μπορεί να είσαι από κείνες τις μισησμένες γυναίκες που δεν έχουν συμπτώματα.

    @George
    Ναι γιατί αν δεν ήσουν φυσιολογικός θα μας το’λεγες!

    @Ιδιοτρόπως
    Τα μπράβο είναι πάντα καλοδεχούμενα. Tack.

    @Roam
    Η συγκατοίκηση μιας γυναίκας με μιαν άλλη γυναίκα μπορεί να επιφέρει συμπτώματα PMS χωρίς να υπάρχει PMS.

    @Αγρινό
    Ήσουν το τελευταίο τετράποδο που περίμενα να βαφτίσει! Και φυσικά δέχομαι να γίνω νονά. Να μας ζήσει!

    @Έλατο Χελιδόνι
    Πάνω από 2000 δεν σημαίνει αιμορρόιδες. Και σε παρακαλώ μην ξανααμφισβητήσεις την διατριβή μου. Ευχαριστώ.

    @Σταλαματιά
    Τα πάθη του Χριστού δεν ήταν τίποτα μπροστά στα πάθη της Γυναίκας. Και όλα αυτά για ένα (απαγορευμένο) μήλο!!

    @Neerie
    Κάποιες σαν εσένα χαλούν την πιάτσα! Ντροπή και αίσχος! (Έχω την εντύπωση πως σκόραρες μεταξύ 1000 και 2000 βαθμούς.)

  12. 20/05/2008 23:56

    Κατακρίβειαν είμαι που τις μισησμένες αλλά κάμνω ότι έχω συμπτώματα άμαν με κολλήσουν στον τοίχο

  13. 21/05/2008 11:19

    @lexi, εν το τίμημα που πληρώνετε που γεννούμεν εμείς αντί εσείς – μεν λάμνετε τουλάχιστον

  14. 21/05/2008 12:55

    Ψάχνω να βρω ένα σουτιέν που να μην χωράει τα βυζιά μου. Μετά, θα συμπληρώσω το τεστ.
    Προς το παρόν, όλα μου τα σουτιέν μου κάνουν ή αν προτιμάς όλα μου τα βυζιά ταιριάζουν στο σουτιέν μου. Χικ!

    Φιλιά, πολλά φιλιά από μένα ,το σουτιέν μου και την Ελένη 🙂

  15. ΟΛΓΑ permalink
    21/05/2008 14:58

    Αγαπητή μου Ψυχία, Thank your Lucky Stars for getting PMS, διότι άμα κοντέψεις τα 50 και κάτι μικρούλες συνάδελφοι (23 + κάτι) τις ηλικίας των παιδιών σου γυρίσουν και σου πούν μια μέρα “μα ακόμα θωρείς περίοδο? και έχεις PMS?” ενώ εσύ νοιώθεις 18 ε …. τότε να δείς αν θέλεις να τις δολοφονήσεις ή όχι!!!

    Που εννα κάνω μόκκα αν τους ξαναφέρω να φαν να μου φτήσει ούλλη Κίνα!!

  16. 22/05/2008 00:40

    Επιμένω στες αιμορρόιδες μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου

  17. kalioush permalink
    28/10/2008 21:05

    LOL…oraio post
    alles onomasies tou
    PMS=Pls Meine Seapostasi (pou mena)
    i Palavo Miniaio Syndromo
    i Perki Milisismoutzai Sfaggw se (skotwsa se)

Trackbacks

  1. Δύο Χρόνια Προσφοράς και Ζήτησης « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

