Skip to content

Είμαι η Λόλα

12/04/2008

Μέρα: Πέμπτη, 10 Απριλίου 2008

Ώρα: 4 το απόγευμα.

Μέρος: Το Parking του Jumbo, Λινόπετρα, Λεμεσός.

Μισή ώρα πριν πάρκαρα εκεί με σκοπό να αγοράσω χάρτινα πιατάκια και πιρουνάκια για την τούρτα που θα έσβηνα λίγες ώρες αργότερα. Τελικά έπαθα ένα μίνι οργασμό από την ποικιλία που αντίκρισα, και κατέληξα να αγοράσω matching καπελάκια και πιατάκια με ροζ πεταλουδίτσες και γιαλιστεράκια για τα κοριτσάκια, και matching καπελάκια και πιατάκια σε σχήμα αυτοκινήτου για τα αγοράκια, πολύχρωμες καραμούζες, και ένα πανό με το Happy Birthday.

[Το αυθόρμυτο theme δεν δούλεψε τόσο καλά όσο περίμενα επειδή: Α. Δεν είχα προσέξει πως το αγορίστικο πιατάκι-αυτοκίνητο ήταν μπατσικό. Β. Τα αγοράκια φάγανε το ξενέρωμα της ζωής τους (μα κανείς τους να μην ήθελε να γίνει μπάτσος όταν ήταν μικρός!). Γ. Τα αγοράκια θέλαν να φάνε στα τα κοριτσίστικα πιατάκια. Δ. Τα κοριτσίστικα πιατάκια ήταν λιγότερα. Ε. Υπήρξαν ίντριγκες.]

Πίσω στο parking του Jumbo.

Κρατάω την γεμάτη σακούλα και περπατώ ανάλαφρη κάτω από τον φωτεινό ήλιο. Απότομα με προσεγγίζει ένας νεαρός με δυο σακούλες στο χέρι (όχι του Jumbo), ανοιχτά χρώματα και baby face. Θα μπορούσε να ήταν 20, θα μπορούσε να ήταν 30.

ΝΕΑΡΟΣ: Με συγχωρείς, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.

Καλαμαράς ο νεαρός. Μάλλον κατευθύνσεις θα θέλει.

PSYCHIA: Ναι, βεβαίως.

ΝΕΑΡΟΣ: Μήπως θα ενδιαφερόσουνα…

Βάζει το χέρι μες την μια σακούλα. Δεν θέλει κατευθύνσεις. Ξενερώνω…

ΝΕΑΡΟΣ: … για ένα ζευγάρι…

… κι αποτραβιέμαι.

ΝΕΑΡΟΣ: …. μη φοβάσαι βρε.

PSYCHIA: Δε φοβάμαι.

ΝΕΑΡΟΣ: Γυαλιά θέλω να σου δείξω, για μια μικρή βοήθεια.

PSYCHIA: Εεε… (έχω μούφες γυαλιά από την κινέζικη, δεν θέλω άλλα)

ΝΕΑΡΟΣ: Να κοίτα αυτά τα Dior, θα είναι τέλεια πάνω σου, είσαι και μια κούκλα.

(Αυτά δε φαίνονται μούφες. Φαίνονται κιτς.)

PSYCHIA: Όχι δε μ’αρέσουν.

ΝΕΑΡΟΣ: Μα πως, κοίτα αυτά τα Prada, είναι η τελευταία λέξη..!

PSYCHIA: Τι αηδία, δεν μ’αρέσουν παιδί μου σου λέω.

ΝΕΑΡΟΣ: Μα δοκίμασε τα να δεις..!

PSYCHIA: Εγώ γυαλί με αγκράφα στο πλάι μεγαλύτερη απ’της ζώνης μου δεν φοράω!

ΝΕΑΡΟΣ: Αυτά; Τα Gucci; Μη μου πεις πως δε σ’αρέσουν;

PSYCHIA: Α πα πα, τι στρας και μαλακίες μου δείχνεις; Δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορήσω με γυαλί με στρας. Άσε που είναι τόσο μάσκα που θα’μαι σαν την μύγα την αεροδυναμική.

ΝΕΑΡΟΣ: Ωραία τότε, έχω κάτι πολύ απλά, χωρίς τίποτα το φανφάρ, δες τα.

PSYCHIA: ΑΣΠΡΟΣ ΣΚΕΛΕΤΟΣ; Μα τίποτα δεν έχεις καταλάβει…

ΝΕΑΡΟΣ: (σχεδόν αποκαμωμένος) Αυτά τα Chanel?

PSYCHIA: Ωραία είναι αυτά…. (και γαμώ το γυαλί)!

ΝΕΑΡΟΣ: … Σοβαρά;

PSYCHIA: Φυσικά! Απλά, γεωμετρικά, μαύρα, στεκάμενα, με διακριτικό το σήμα της εταιρίας, ότι πρέπει!

ΝΕΑΡΟΣ: Δοκίμασέ τα. Πω πω… φοβερά είναι…!

PSYCHIA: Ωραία, τα’βαλα. Που να με δω;

ΝΕΑΡΟΣ: Να, στο τζάμι του αυτοκινήτου.

PSYCHIA: Στο χώμα που είναι πάνω στο τζάμι του αυτοκινήτου εννοείς.

ΝΕΑΡΟΣ: (γελάει) Τι να κάνουμε που έβρεξε;

PSYCHIA: Ένα καθρέφτη θα’πρεπε να τον έχεις πάντως, κοτζάμ επιχείρηση γυαλιών. Δεν είναι όλες οι κοπέλες σαν εμένα (που αγοράζω – θα τα αγοράσω! – αγνώστου ποιότητας Chanel χωρίς να ξέρω καλά καλά αν μου πάνε).

ΝΕΑΡΟΣ: Έχεις δίκαιο. Τα θες;

PSYCHIA: Το σκέφτομαι… ωραία είναι (και γαμώ το γυαλί).

ΝΕΑΡΟΣ: Τέλεια! Δώσε μου όσα νομίζεις, όσα θες, και είναι δικά σου.

PSYCHIA: Ε δεν ξέρω, τι εννοείς όσο θέλω;

ΝΕΑΡΟΣ: Τι να σου πω, δεν είμαι καλός στο παζάρι, δεν είναι η δουλειά μου αυτή.

PSYCHIA: Ε πες ένα ποσόν ρε φίλε (10 ευρώ ας πούμε) να δω άμα θέλω να τα αγοράσω.

ΝΕΑΡΟΣ: Πες εσύ.

PSYCHIA: Πως γίνεται όσα θέλω; Τι μου λες τώρα; Μούφα θα μου πουλήσεις;

ΝΕΑΡΟΣ: Κοίτα, τα γυαλιά είναι κλεμμένα.

PSYCHIA: Ε πες το ντε.

ΝΕΑΡΟΣ: Σου μιλάω ίσα. Εγώ είμαι φοιτητής και το κάνω για χαρτζιλίκι. Ξέρω πως οι καιροί είναι δύσκολοι γι’αυτό όσα δώσεις βοήθεια θα’ναι.

PSYCHIA: Ωραία πες πόσα.

ΝΕΑΡΟΣ: Τι θα έλεγες για…. 30 ευρώ;

PSYCHIA: Εεε… (σκεφτόμουνα 10). Σου μιλάω ίσα. Εγώ 20 θα σου’δινα.

ΝΕΑΡΟΣ: Έκλεισε!

Ψάχνω την τσάντα μου για τα λεφτά, αυτός φαίνεται πως ψάχνει για την θήκη.

ΝΕΑΡΟΣ: Αυτή η Miyake θα σου πηγαίνει πάρα πολύ!

PSYCHIA: Τι; Πιάσαμε τα αρώματα τώρα; Βάλτο πίσω.

ΝΕΑΡΟΣ: Μα…

PSYCHIA: Βάλτο πίσω παιδί μου σου λέω. Δεν θέλω κάτι άλλο. Εσύ το’πες, οι καιροί είναι δύσκολοι.

ΝΕΑΡΟΣ: Μα δεν έχω μόνο αυτό…!

PSYCHIA: Σε πιστεύω. Μην το πιέζεις όμως.

ΝΕΑΡΟΣ: Ωραία τότε κούκλα μου, με γεια και σε ευχαριστώ πολύ! Για πες, πως σε λένε;

PSYCHIA: Λόλα.

(Είμαι η Λόλα που τα κάνει όλα; Τι; Αφού με λένε Psychia!)

ΝΕΑΡΟΣ: Τι ωραίο όνομα..!

PSYCHIA: Ευχαριστώ!

ΝΕΑΡΟΣ: Πέρνα άμα θες αύριο από το Brewery να σε κεράσω (να σου δώσω πίσω τα 20 σου ευρώ).

PSYCHIA: Να’σαι καλά.

Σκέφτηκα να συστήνομαι σαν Λόλα. Όχι σε όλους. Μόνο σε αυτούς που υπολογίζω πως δεν θα ξαναδώ. Θα είναι κάτι σαν το καλλιτεχνικό μου. Σε μερικά χρόνια θα με δει ας πούμε αυτός ο Νεαρός και θα πει στον διπλανό του: «Πω, πω, η Λόλα!». Και θα του απαντήσει ο διπλανός του: «Τι λες ρε, αυτή είναι η Psychia.». «Όχι, θα επιμένει ο άλλος, η Λόλα είναι, αφού την ξέρω!»

Η κοινή γνώμη θα είναι διχασμένη: Ποια είναι αυτή τελικά; Και μήπως είναι δύο; Δίδυμες; Η Λόλα και η Psychia? Η ανώτερη φαντασίωση!

Φτάνω στο αμάξι μου και την ώρα που πάω να ξεκλειδώσω ακούω ένα «Συγγνώμη!». Γυρνάω και βλέπω ένα μαυριδερό άντρα γύρω στα 30 με δύο σακούλες στο χέρι να με προσεγγίζει.

PSYCHIA: Παρακαλώ;

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Ο Νεαρός σου’δειξε τα αρώματα;

PSYCHIA: Ναι μου τα’δειξε.

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Και;

PSYCHIA: Και δεν ήθελα.

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Γιατί;

PSYCHIA: Γιατί έχω και γιατί δεν διαθέτω άλλο ρευστό.

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Ποιο είναι το άρωμά σου;

PSYCHIA: Είτε το B21 της Orlane, είτε το Diamonds που δεν θυμάμαι ποιας είναι.

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Όχι ρε γαμώτο, δεν τα’χω.

PSYCHIA: Δεν πειράζει, τα’χω εγώ! Ευχαριστώ! Γεια χαρά.

Κάθομαι αστραπιαία στο αμάξι και κλείνω *ΜΠΑΜ* την πόρτα. Ο Μαυριδερός πιο aggressive συνεργάτης του Νεαρού απομακρύνεται. Ξεκινάω το αυτοκίνητο και γελάω με την καρδιά μου. Βλέπετε, στη Λεμεσό δεν είναι συνηθισμένο να συναντάς την μαύρη αγορά. Καταγούσταρα με το νέο μου γυαλί καθώς με έβλεπα στο καθρεφτάκι του αυτοκινήτου σκεφτόμενη πως μια χαρά μου’κατσε το surprise δώρο γενεθλίων (από μένα σε μένα). Κατεβάζω το τζάμι για να δροσιστώ λίγο, δυναμώνω το ράδιο, κατεβάζω χειρόφρενο και βάζω όπισθεν.

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: ……… Έκλαψα χθες;;;

PSYCHIA: Ορίστε;;; (χαμηλώνω το ράδιο)

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Καμιά βιντεοκάμερα θες;;

PSYCHIA: Τι;; (Τι σκατά, την τσάντα του Sport Billy έχουνε;) Όχι, όχι! Ευχαριστώ!

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Πολύ καλή Sony digital, όσα θες!

PSYCHIA: (Μα πάλι απ’την αρχή; Και με τον aggressive? Δεν παίζει!) Όχι ευχαριστώ, βιάζομαι…..!!

Λόλα with καπελάκι and καραμούζα

ΜΑΥΡΙΔΕΡΟΣ: Μα κάτσε να σου δείξω..!

Δυναμώνω ξανά το ράδιο και απού φύγει φύγει!

Είμαι η Λόλα που φεύγει γρήγορα η καριόλα!

14 Comments leave one →
  1. 12/04/2008 17:53

    Α ρε ΛΟΛΑ μεγάλη πέρασες από τα μέρη μου βέβαια όλη η Λεμεσός και τα περίχωρα περνάνε από εκεί για το τζάμπο για το παζαράκι για πιο πάνω, αυτό το αφήνουμε.Ξέρεις τι μαύρη αγορά πέφτει στη περιοχή?Τα πάντα από σπίτι σε σπίτι🙂

  2. andreas. permalink
    12/04/2008 19:04

    Xronia polla alla propantwn kala.
    Na se xairontai my dear.

  3. anonymous permalink
    13/04/2008 13:40

    ma 20 evro re? eklepsan se kanonika. je 10 na tou edias pale itan na dexti. ego egorasa gialia 4 lires pou toutous kapote

  4. 13/04/2008 15:50

    Φταίει ο πληθωρισμός

  5. 13/04/2008 15:56

    Πόσα χρόνια πάεις μέσα για κλεπταποδοχή?

  6. 13/04/2008 15:58

    Ένι ξέρω πόσα πάεις, εγώ πάντως εν πάω. 8)

  7. `zappa permalink
    14/04/2008 14:45

    sexy lolaaaa

  8. zappa permalink
    14/04/2008 14:45

    btw nomizw h kleptapodoxh paei 5 xronia ka8eirksh

  9. dokisisofi permalink
    17/04/2008 14:08

    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxa

  10. dokisisofi permalink
    19/04/2008 09:14

    Kai afti i kinisi sou na sviseis to sxolio mou epivevwnei ta osa egrapsa. Dikaiologeisai,epeidi eisai akoma mia epideiksiomanis anasfalis rokola me taseis aftoepiveveosis mesa apo dithen aftosarkasmous opou san koutsoulies mpainoun kati spontes gia emfanisi kai epitixies.
    Se pistevoume oti eisai koukla, oti exeis soukse, oti exeis xumor, oti eisai cool! Se pistevoume, se pistevoume! Ate svisto tziai touto.

  11. 19/04/2008 12:47

    Δοκισίσοφη, σε πιστεύουμε ότι είσαι κομπλεξική! σε πιστεύουμε, σε πιστεύουμε!

    Αυτή η ψύχωση σου με το σβήσιμο των δικών σου (και μόνο) σχολίων, το μόνο που δείχνει είναι πόσο πολύ θέλεις να σου σβήνουμε τα σχόλια, για να επιστρέφεις και να δείχνεις τον νου σου και να πιάνεις την σημασία που προφανώς σου λείπει.

    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΕΣΒΗΣΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΕ ΑΛΛΟ (λάθος) ΠΟΣΤ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ”. Είναι εκεί από την μέρα που το πόσταρες και μπορείς να το θαυμάσεις όποτε θες.

    Και για να εξηγούμαστε, παρόμοια σχόλια εκ μέρους σου στο μέλλον θα σβήνονται χωρίς περαιτέρω σπατάλη φαιάς ουσίας. Αν μεν συναχτείς που μόνη σου αναγκαστικά θα πρέπει να σε συνάξω διότι κάτι τέτοια καραγκιοζλίκια δεν τα ανέχομαι. Κομπρέντε;

  12. 19/04/2008 13:06

    Για οποιοδήποτε ξεκαθάρισμα λογαριασμών, ΕΧΩ EMAIL.
    Δεν είναι ανάγκη να μολύνεις άλλα blogs.

  13. dokisisofi permalink
    19/04/2008 15:47

    en tha mou peis esy emena ti tha kamw, AKOYSES?

Trackbacks

  1. Δύο Χρόνια Προσφοράς και Ζήτησης « Dr. Ψωναρα’s Corner

Πε μας ρε!

