Skip to content

Ανεκπλήρωτος Έρωτας

27/03/2008

Υπάρχει ένας άντρας που παλιότερα έβλεπα από απόσταση και έλεγα μεγαλόφωνα «μα τι παλικάρι, τι πασάς, τι άντρας ειν’τούτος;». Τον έβλεπα συχνά, αν και για λίγες στιγμές κάθε φορά. Μόλις τον έχανα απ’το οπτικό μου πεδίο, άφηνα έναν αναστεναγμό… ως την επόμενη φορά, σκεφτόμουνα. Κι ερχότανε η επόμενη φορά, κι εγώ, πάντα από απόσταση, τον κοίταγα σαν αποβλακωμένο και τον έτρωγα με τα μάτια μου. Τον φανταζόμουν σαν κάτι το άπιαστο, που όμως άμα το έπιανα, θα μπορούσα ίσως να το σύρω σαν καράβι.

 

Ώσπου μια μέρα μας ανακοίνωσαν πως θα’ρθει! Θα’ρχόταν το αφεντικό του εκεί όπου δούλευα, κι αυτός όπως πάντα θα τον συνόδευε, για μια δική τους δουλειά. Δεν επιδίωξα να συναντηθώ μαζί τους, αν και ο δουλειά τους αυτή ήταν: να συναντηθούν με τους υπαλλήλους του νοσηλευτικού ιδρύματος. Δεν το επιδίωξα που λες, γιατί δεν μου αρέσει να κοντοσυνάουμαι σε ανθρώπους της δικής τους ιδιότητας, ιδικά εφόσον ήρθαν για δουλειά, και όχι για διασκέδαση (πάλι καλά, γιατί διασκέδαση στο νοσοκομείο… ανώμαλο ακούγεται – αλλά γίνεται, το’χω κάνει).

 

Έρχεται εκείνη η μέρα, κι εγώ τρέχω σαν την παλαβή πάνω κάτω όλους τους ορόφους, προσπαθώντας να κάνω τις δουλειές μου, έχοντας πήξει τόσο όσο να έχω ξεχάσει εντελώς την επίσκεψη. Πάνω στην τρεχάλα, πέφτω σε ένα μπουλούκι κόσμο (άντρες) και με πιάνει απ’το μπράτσο ο personnel manager του νοσοκομείου. «Psychia, μου λέει, έλα να σου γνωρίσω τον Συνάδερφο σου (το αφεντικό του)!». «Όχι κύριε Γιώργο μου (λέμε τώρα), δεν έχω χρόνο…» απαντώ χαριτωμένα. Ακούω μια φωνή από πίσω μου: «Τι σου είπα ότι πρέπει να κάμεις με το σιδερικό πας την μούττη σου;», ο υποδιευθυντής μου μες την ουσία και την ευγένεια. «Τίποτα δεν πρέπει να κάμω. Ο διευθυντής μου είπε πως είναι δική μου απόφαση και αποφάσισα να το κρατήσω», απαντώ χαμογελαστά μα αποφασισμένα (γιατί κάποτε έπρεπε να τελειώσει αυτό το αστείο).

 

Και τότε τον βλέπω…. είναι στο βάθος του μπουλουκιού και με κοιτάει… με κοιτάει με σταθερό βλέμμα και χαμογελάει…. μπορεί επειδή ήμουν η καινούρια ασχολία του μπουλουκιού που περίμενε τον Συνάδελφο να εξέλθει του θαλάμου τον οποίο επισκεπτόταν εκείνη την ώρα, μπορεί επειδή η λάμψη μου είναι τόσο έντονη, ποιος ξέρει; Ομολογώ πως με σάστισε η ευθύτητα του βλέμματος του. Σπάααανια φαινόμενα. Και η ευθύτητα, και το σάστισμα. Από κοντά είναι τόσο πολύ πιο ωραίος! Τόσο μαγνητικός, τόσο ερωτεύσιμος ο πούστης (φαντάστηκες να είναι;). Το πόσο πολύ αδικείται από μακριά (αν και πάλι καίει καρδιές), είναι θέμα του ανωτάτου δικαστηρίου. Και ενώ συνέχισα να βομβαρδίζομαι από ηλιθίου περιεχομένου ερωτήσεις του τύπου «το ξέρεις πως δεν πρόκειται ποτέ να πετύχεις ως γιατρός στη ζωή σου», δεν χόρταινα να τον βλέπω, καθώς και να απαντώ κοφτά και χαμογελαστά στους γύπες που με περιέβαλαν.

 

Βγαίνει επί τέλους ο Συνάδελφος από τον θάλαμο, και ο κύριος Γιώργος με συστήνει όλο περηφάνια (προφανώς δεν συμμεριζόταν τις απόψεις περί αποτυχίας μου). Μετά τις τυπικές κουβέντες γνωριμίας, προχώρησα μέσα απ’το μπουλούκι για να πάω στη δουλειά μου. ΝΑΙΙΙΙ πέεερασα από δίπλα του (ευκαιρία βοήθα). Οπότε κι αυτός, με σταματάει ακουμπώντας το μπράτσο μου. «Psychia, μου λέει, μην ακούς κανέναν και μην αλλάξεις τίποτα. Είσαι καταπληκτική ακριβώς όπως είσαι.». Γυρνάω και του λέω «Χαίρω πολύ, πες μας κάτι καινούριο τώρα».

 

Αυτή θα ήταν μια πιο ‘νορμάλ’ αντίδραση σε κάτι τέτοιες (ίσως) παπαριές. Στην πραγματικότητα όμως, το άγγιγμα του μου προκάλεσε τέτοιο τρέμουλο που έκανε τα γόνατα μου αδύναμα και την καρδιά μου να φτερουγίζει. Άι στο διάολο. Παθαίνω ακόμα τέτοια πράματα; Και η παράνοια συνεχίζεται! Σκύβω το κεφάλι, δεν σκύβω το βλέμμα (ε, είπαμε), και όλο ταπεινότητα ψιθυρίζω «σ’ευχαριστώ». Τι λες τώρα;;; Τουλάχιστον έφυγα από τη σκηνή χοροπηδώντας (έστω) πρώτη, οπότε αυτός με κοιτούσε να απομακρύνομαι και είχε αρκετό χρόνο και αρκετά καθαρό πεδίο για να θαυμάσει τα οπίσθια μου, οπότε μάλλον το’σωσα η γυναίκα. Πως σκατά τα θαύμασε κάτω από τη ρόμπα, αυτό είναι μια άλλη ιστορία, όμως είμαι σχεδόν σίγουρη πως έχει Xray vision, κοτζάμ Super Man.

 

Αυτή η συνάντηση με απασχόλησε τις επόμενες μέρες, όπου και πάλι, πίσω στις παλιές μου συνήθειες, τον κοίταγα από απόσταση και οι αναστεναγμοί όλο και δυνάμωναν.

 

Έχω πάνω από ένα μήνα να τον δω. Αναρωτιέμαι που είναι, που τον κρύβουνε; Μπορεί κάποιος να μου πει, που είναι ο Λουκάς Φουρλάς;;;;;;;;;;

 

fourlas.jpg

Μια ακόμα απόδειξη (σε μένα που τον είδα),

του πόσο δεν έχει φωτογένεια.

25 Comments leave one →
  1. 27/03/2008 03:22

    Mετα την ηττα του κομματος του και αφου εμεινε ανεργος για ενα μηνα, βρηκε δουλεια σε τοπικο καναλι στην Παφο. Παρουσιαζει το δελτιο καιρου…
    Πας καλα?

  2. FILIPPPOS permalink
    27/03/2008 04:59

    ..και ως γνωστόν, η πάφος σ’ έχει χεσμ£££ένη οπότε μάλλον πρέπει να το ξανασκευθείς…

  3. 27/03/2008 08:47

    Τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη…μια γοητεία την εκπέμπει…αλλά σε τέτοιο βαθμό;
    Εγώ πάλι στο λύκειο γούσταρα τρελλά Γιώρτσιο (και ναι ντρέπομαι που το λέω)… τι να πει κανείς για τις ορμόνες της αλληνής…

  4. 27/03/2008 09:45

    Επειδή το τι είναι ωραίο και γοητευτικό είναι υποκειμενικό δεν έχω τίποτε να πω:-Ρ Το σίγουρο είναι πως όντως δεν έχει φωτογένεια:-)
    Psyshia μου όμως αν είναι να πάθεις κατάθλιψη προειδοποία και θα οργανωθούμε να σου τον βρούμε!

  5. 27/03/2008 15:01

    Καλά κόρη, εγώ πάλε που τον είδα εκεί που την αράξαμε τις προάλλες για καφέ εν είδα διαφορά πάνω του. Πάντως καλά που μας ενημέρωσες… την επόμενη φορά που θα τον δώ στη Λεμεσό θα σου το πω να έρτεις!🙂 Αν θέλεις ρίχνω σε και μέσα στη θάλασσα να δεις αν θα έρτει να σε σώσει🙂 Αν δεν έρτει, έννεν τίποτε… μια αελίστισσα λιγότερη, that cant be bad🙂

  6. 27/03/2008 15:41

    Oraios ego to leo!! kai bgazei kai mia antrila 8a to po! mia seksoualikotita! kati bgazei pantos! kalo pantos to tremoulo, ego poli amfiballo an 8a to ksanapa8o!!!

  7. 27/03/2008 23:28

    Συνοπτικά, ο Λουκάς είναι μια υπέροχη ύπαρξη και η αύρα που εκπέμπει είναι άκρως αρρενωπή και αλλόθρησκοι μετανοήστε! Ο Γιώρτσιος δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα.
    Ναι αν γίνεται, βρείτε μου τον!

    Συγκεκριμένα, Μπανανόφυλλε:
    ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ;;; Τυχερέ…
    Οι ΑΕΛίστες ξέρουν κολύμπι γιατί είναι αληθινοί Λεμεσιανοί.

    ΥΓ. Σοβαρά τώρα, είναι στην Πάφο;

  8. 28/03/2008 01:53

    Δεν ειναι στην Παφο, αλλα σοβαρα το τοπικο καναλι ψαχνει παρουσιαστη για το δελτιο καιρου.Αν τον δεις πρωτη πεστου το, αν τον δω εγω θα σε ειδοποιησω στο 112!

  9. tzoytzouka permalink
    28/03/2008 04:09

    E oi tzie oraios re o fourlas.Emena thimizi mou llio pithiko,en kala pou lalite pantos peri orekseos, perierga ta gousta sas.Extos an to entyposiako tou en pou ton edeixne i tileorasi tzie en gnostos.

  10. 28/03/2008 07:25

    touton me ta adynama gonata, ennen erotas. en kryologyma. pie kamian polivitamini. pathenw to ji egw

  11. 28/03/2008 11:12

    Που ‘σουν μιτσhιά έπιανες τα πουλουκκο-αρκουδάκια σου τζιαι έφκαλλες τους τα μάθκια τους; Έκλαιες ύστερα;

  12. 28/03/2008 14:13

    δεν πας καλάάάάάάά!….

  13. 28/03/2008 14:39

    Τζουτζούκα το ότι είναι (ήταν) της τηλεόρασης ήταν εντυπωσιακό στο ότι τουλάχιστον τον έβλεπα (από απόσταση)!

    Φιρφιρή, Αγρινό και Κροτ, είστε φάκκιν κατζιάριες.

    Αγρινό: Όϊ τζαι όϊ!

    Ζήλια μάνα μου, ζήλια!

  14. dokisisofi permalink
    28/03/2008 16:40

    sto psixiatreio ti ekamne?
    einai omoiopathis mas kai toutos?

  15. 29/03/2008 21:55

    en kalos o fourlas…alla o stylianides???!!!eee?allon prama!

  16. 29/03/2008 22:23

    Ευριπίδης ή Χρίστος;;

  17. 30/03/2008 05:22

    christos, of course!!

  18. dokisisofi permalink
    30/03/2008 22:09

    RE PSONARES OLOU TOU KOSMOY
    THN WRA POU ONEIROPOLEITE TON ANTRA TWN ONEIRWN SAS
    ATHWES NEOGENNITES FWKIES DOLOFONOUNTAI EN PSIXRW.
    PERIPOY 250.00O THA VROUN TON ANTHROPO GIA NA EXOUN GOUNAKIA OI TSANTOULES SAS KAI TA PALTOUDAKIA SAS.
    AISXOOOOOOOOOOOOOS

  19. dokisisofi permalink
    30/03/2008 22:10

    THA VROUN TON THANATO THELW NA PW

    SORRY ALLA TA GRAFW EN VRASMW PSYXHS

  20. dokisisofi permalink
    30/03/2008 22:13

    ALLA GLWSSA LANTHANOYSA

    ANTHROPOS=THANATOS

  21. demetra07 permalink
    31/03/2008 00:04

    diavazontas olo to post k ligo prin na ftasw stin photo,skeutomun pios 8eos katevike pali sti gi k anastatwse tin Dr..alla tetio en8usiasmo gia ton Furla???:S yparxun antres poly pio endiaferontes k euparusiastoi ap’auton..alla ok, gusta einai auta..ti na pei kaneis?..?

  22. 31/03/2008 00:38

    αααχχ τζαι ενομιζα μόνο εγώ έβρισκα σέξυ την φωνή τζαι τα στομοshiλα του.

  23. pinelopi permalink
    31/03/2008 15:31

    OMG!!! =p koita3ete, epd katalavainw tn Dr, na tis fkalloun ton erwta tis oti nn gia na ton 8wrei o kosmos, n 8a pw tpt kata! ontws mporei o an8rwpos na n pio wraios p konta!!! an k psychia m, nna itan pio wraia i antidrasi p efantazosoun!! =p

  24. dokisisofi permalink
    31/03/2008 20:25

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΦΩΚΙΑΣ

  25. 23/10/2008 17:18

    όχι στο κυνήγι της φώκιας, εμπρός στο κυνήγι του Λουκά!!!

    Να πω και εγώ τον πόνο μου; Ευχαριστώ, θα τον πω:

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΑΝΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ,
    αχ θα πεθάνω Θανάσ’, σε θέλω και ας είσαι σαν παντόφλα με γυαλιά, εγώ σε θέλω!!!!

Πε μας ρε!

