Skip to content

Καταδικασμένη στην Αντρο-Ζωή

16/03/2008

Είχα μια φίλη. Επί εφτά χρόνια φορούσαμε κοινό βρακί. Αδερφή δεν είχα και αδερφή απέκτησα. Σε εφτά ώρες όλα κατέρρευσαν. Σίγουρα πολλά προϋπήρξαν των εφτά ωρών, μα… δεν το κατάλαβα. Με εξέθεσε δημόσια, μα περισσότερο με εξέθεσε στους γονείς μου. Αδικαιολόγητα;

Κατά τη γνώμη της απόλυτα δικαιολογημένα. Ήμουν πουτάνα και έπρεπε να ληφθούν μέτρα από τους κηδεμόνες μου. Κατ’επέκταση έριχνα το επίπεδο της ιδίας.

Κατά τη γνώμη μου; Τον άνθρωπο που αγαπάς, δεν τον εκθέτεις.

 

(Επισήμανση (από Τρύπες): Πονάει πάντα η πρώτη φορά.)

 

Στα 18 μου έμεινα γυμνή. Οι γονείς μου με βοήθησαν να ντυθώ και να σταθώ, και να ξεκινήσω το υπόλοιπο της ζωής μου. Κοιτώντας πίσω αντιλαμβάνομαι πως κόβοντας αυτή τη σχέση, έκοψα και όλες μου τις εφηβικές σχέσεις. Ή τουλάχιστον τις ελάττωσα. Σημαντικά. Έχω ασυνείδητα αφήσει πίσω, ρίξει μαύρη πέτρα, δεν γύρισα πίσω, και δεν έγινα στήλη άλατος, οτιδήποτε με σύνδεε με τα συναισθήματα που μου προξένησε η κατάρρευση της πρώτης μου ‘μεγαλίστικης’ φιλίας. Απ’ότι καταλαβαίνω σήμερα αυτά ήταν πολλά. Υπάρχει ένα κενό σε ένα μεγάλο σκέλος της ζωής μου στην Κύπρο: το σχολείο. Γιατί καμιά φορά, πονάει για πάντα η πρώτη φορά.

 

Μόνο με κάποιες – στην ολότητα τους άσχετες με το θέμα – προσωπικότητες κρατούν ακόμα οι δεσμοί από τα εφηβικά μου χρόνια. Όλοι ήταν και είναι φίλοι. Όλοι άντρες. Γαμώτο.

 

Άλλες, λιγότερο επώδυνες (φυσικά) εμπειρίες προέκυψαν με καινούριες φίλες που επένδυσα στα επόμενα χρόνια. Όμως δύο ‘‘επενδύσεις’’ αποδείχτηκαν σε κρίσιμες στιγμές και με την πάροδο των χρόνων αληθινά δεσμευμένες. Ακόμα κι έτσι, ξεκινώντας το νέο υπόλοιπο της ζωής μας, οι δρόμοι με τις δυο μου φίλες χωρίσανε και έτσι η επαφή μας περιορίστηκε σε ένα τηλεφώνημα, ένα email από καιρό εις καιρό.

 

Αντιθέτως, με τους άντρες δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Αν κάναμε κλικ, κάναμε παρέα. Αν κάναμε περισσότερο κλικ, γινόμασταν φίλοι. Άλλο θέμα το αλλιώτικο κλικ.

 

Έχω βαρεθεί τους άντρες. Πραγματικά τους έχω βαρεθεί. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται το κλικ τόσο εύκολα με τους άντρες. Κλικ γιατί μπορώ να μοιραστώ την απλοϊκότητα της σκέψης τους και γιατί μπορώ να πιάσω το χιούμορ τους. Από το άναμα των πόρτων μέχρι τον σαρκασμό τους. Αντρικές κατά βάση παρέες, άντρες φίλοι, άντρες γκόμενοι, άντρες παντού επ’άπειρον! Έχω βαρεθεί την μπάσα φωνή τους, τα τριχωτά τους μούτρα, το μικρό τους το κεφάλι!  Έχω μπουχτίσει να συζητάω τα πάντα με άντρες. Αυτό που όσο με θυμάμαι έβρισκα ανακουφιστικό, αυτό το εύκολο κλικ στη σχέση μου με το αντίθετο φύλο, τώρα έχει αρχίσει να μου τη δίνει. Και τώρα που συμπληρώνω τον 9ο μου μήνα μακριά από τις φίλες μου, έχω αρχίσει να φρικάρω! Αν δεν ήξερα καλύτερα θα νόμιζα πως ήμουν λεσβία! Αλλά δεν είναι σεξουαλικής φύσεως η στέρησή μου.

 

Θέλω να μπορώ να μιλώ, και να βρίσκομαι, και να συζητώ τα πάντα επί σχεδόν καθημερινής βάσεως με μία γυναίκα. Μόνο τότε θα μπορέσω να ξαναβάλω τις διαχωριστικές στους ρόλους που παίζει το κάθε φύλο στη ζωή μου. Ντόινγκ, νομίζω ξέφυγα εδώ και ώρα.

 

Όσο κι αν μου λείπει η πραγματικότητα που μας ένωνε με τις δύο όμορφες μου φίλες, κι όσο κι αν μου λείπει η παρουσία της φίλης στη ζωή μου, νιώθω πως δεν έχω πια διάθεση να ξεκινήσω απ’την αρχή. Δεν μπορώ να ζω, ούτε βέβαια να χτίζω φιλίες με το ‘‘πρόσεχε’’. Έχω ανάγκη από κάτι το αληθινό. Ή, έχω ανάγκη, αν τελικά είναι αληθινό, να έχει ξεκινήσει παρομοίως από πλευράς μου. Παίζει ρόλο. Άμα κάτι μου κάνει κλικ ενθουσιάζομαι, παρασύρομαι από την προφανώς μεγάλη μου ενδόμυχη ανάγκη μιας φίλης-αδελφής, δίνομαι πάντα σε μεγαλύτερο βαθμό απ’όσο θα’θελα αν ήμουν ψύχραιμος άνθρωπος, και μετά (όταν επέλθει η ψυχραιμία ή όταν την φάω – και πάει η ‘αλήθινότητα’ περίπατο) εύχομαι να είχα δείξει έστω λίγη αυτοσυγκράτηση. Δεν έχω διάθεση να δώσω άλλα τόσα, σε άλλες τόσες, μέχρι να κάτσει εκείνη η μία. Όπως ‘‘κάτσανε’’ αυτές οι δύο γυναίκες-πρότυπα.

 

Αν και το πιο τρελό μου όνειρο είναι σύντομα να ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας, δέχομαι πως έχει η ζωή γυρίσματα και πάντοτε αλλάζει. Ιδίως για άτομα σαν εμάς τις τρεις που ‘αναγκαστικά’ (ή όχι) κυνηγούν την αλλαγή. Όμως πολύ θα ήθελα να υπάρξει στο μέλλον μου μία τέτοια μορφή. Που να μην έχει ‘σίγουρη’ ημερομηνία λήξης.

 

23 Comments leave one →
  1. 16/03/2008 04:54

    τζιεγώ εβαρέθηκα τους, έχουμε τόσα κοινά

  2. firfiris permalink
    16/03/2008 17:22

    thekkiou. ekamete mas tin psishin mas perivolin

  3. 16/03/2008 17:23

    εγώ πάντως εδώ είμαι!🙂

  4. 16/03/2008 18:58

    Πάντως το σίγουρο είναι ότι οι άνδρες φίλοι δεν σε πουλάνε ενώ οι γυναίκες φίλες σε πουλάνε με μεγάλη ευκολία.Μη νιώθεις καθόλου άσχημα είσαι τυχερή που έχεις φιλαράκια άνδρες.Βέβαια αν νοστάλγησες παλιές φιενάδες αυτό είναι άλλο.Ελπίζω οι άνδρες να μην το πάρουν πάνω τους μερικές φορές κάνουν σαν τα μωρά άμα τους χουμίσεις.

  5. 16/03/2008 19:44

    @Άντρες
    Μην με παρεξηγείτε! Αφού ξέρετε πόσο σας αγαπώ. Έχω αφιερώσει τη ζωή μου σε σάς!

    @Κροτ
    Αφού είσαι εδώ γιατί δε σε βλέπω; Πίστεψε με, αν δεν έπρεπε να ταξιδέψω μέχρι τη σοκολατοχώρα για να δω τα μούτρα σου, θα τα έβλεπα πολύ συχνότερα.

    @Σταλαματιά
    Γι’αυτό και είναι πιο πολύτιμη μια γυναίκα φίλη, λόγω του υψηλού ποσοστού πώλησης :Ρ

  6. Kiriaki permalink
    16/03/2008 22:14

    egiw evarethika tous oullous, arsenikous, thilikous, toioutous, oullous.
    filies kai malakies,tipote den eshei.Peristasiakoi simferontologikoi sigxrotismoi, spasmodikoi xeirismoi tis anasfaleias kai tou kompleksismou pou mas dernei..

  7. crucifixio permalink
    17/03/2008 05:25

    τις κυριακες απο παιδι τις σιχαινομουνα

  8. filippos permalink
    17/03/2008 09:27

    Όλοι από τα ίδια σκατά είμαστε φτιαγμένοι..

  9. zappa permalink
    17/03/2008 15:25

    emena pali to problhma mou einai oti oi sxeseis mou me tis gynaikes synh8ws stamatoun sto filiko kai kanei!!!Aman , exw na kanw sxesh gkomenikhs fysews edw kai……oute kai gw 8ymamai posa xronia

  10. 17/03/2008 15:53

    Νομίζω να ξεφύγεις από τα στερεότυπα… “μια γυναίκα να έχει για κολλητή μια άλλη και ένας άντρας έναν άλλο άντρα”.
    Αν εσύ είσαι ευχαριστημένη με αυτό που είσαι και την βρίσκεις με τους άντρες, εκτός από σεξουαλικά, τότε τι σε χαλά; Άσε που αυτά είναι στο μυαλό μας όλα. Δηλαδή είσαι η μόνη κοπέλα που σκέφτεται όπως σκέφτεται; Σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλες, οπόταν… αν κάτσει έκατσε. Αλλιώς, μια χαρά είμαστε οι άντρες. Αν μη τι άλλο, ένας τσακωμός με άντρα δεν θα έχει ποτέ τριχομάλλισμα και να θέλεις να βουράς μετά και στα κομμωτήρια. Έτσι γάρους που μας εκάμετε άλλωστε (χεχε) ούτε ένα πάτσο εν μπορούμε πλέον να σας δώσουμε… (εκτός κι αν το ζητήσετε εσείς οι ίδιες!)🙂

  11. 17/03/2008 16:03

    Συμφωνούμε Αισιόδοξε (or BRC)! Μια χαρά και βάλε είναι οι άντρες. Δεν τους απορρίπτω, τουναντίον, απλά έπαθα υπερδοσολογία. Αν και όλοι οι αρσενικοί φαίνεται να με παρεξηγήσατε και να νομίσατε πως σας φτύνω.

    Στο μόνο που θα αντιδράσω είναι η πρώτη σου κουβέντα: Δεν είναι στερεότυπο μία κολλητή για μια γυναίκα. Είναι ανάγκη! Ανάγκη που δεν μπορεί να καλύψει κανένας άντρας (εκτός ίσως κι αν είναι γκέι, δεν το γνωρίζω). Φαντάζομαι το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση του αντίθετου φύλου. Νομίζω πως μιλώ εκ μέρους όλων των θηλυκών ζώων που συμμερίζονται την έλλειψη μου (σίγουρα, δεν την μονοπωλώ).

  12. 17/03/2008 16:20

    Πάω πάσο διότι προφανώς κάτι ξέρεις περισσότερο🙂 Όπως και να’ναι όμως, το κέρδος δεν νομίζω να είναι κάνεις άλλη φίλη, αλλά μια άλλη να σε κάνει δική της φίλη! Αχχατου, στόλισμα τζαι κακό που σου κάμνω, είδες;🙂

  13. 17/03/2008 18:21

    agaphth m psychia, 8ewrw oti eutuxws apallax8hka nwris apo ton vraxna ths gunaikas-filhs! ama 8elw na kamw girl-talk pairnw kana gay kollhto, thn mama m h thn aderfh mou (me auth th seira proteraiothtas :p)

  14. ayra permalink
    17/03/2008 23:24

    phychia se xairetw!
    nomizw oti enas gay collitos den mporei na se kalipsei sta zitimata pou mporei na se kalipsei mia ginaika fili!giati kai o gay kollitos, antras einai pali!den mporei na se katalavei opws tha mporouse na se katalavei mia gynaika:)h mama pali,oso anoixti sxesi kai an exeis mazi tis, pali den mporei na epikoinwnisei mazi sou sto epipedo pou mporeis na epikoinwniseis me mia fili sou.i adelfi sou mporei na se katalavei, na sou prosferei, alla den se gnwrizei opws oi files sou.nomizw oti ayto pou thelw na pw ienai oti i kathe sxesi exei na sou prosferei diaforetika pragmata se diaforetikous tomeis kai oti telika oles oi sxeseis einai aparaitites.

  15. αετός permalink
    18/03/2008 01:52

    είσαι τυχερή που βρήκες έστω και δυο γυναίκες ‘πρότυπα” που κατσανε.άλλες ακόμα ψάχνουν.

  16. 18/03/2008 18:52

    😆
    καλέ δεν βλέπεις την υπέροχη σκυλοφάτσα μου?

  17. Negrita permalink
    18/03/2008 20:34

    Αν και μου την σπάζουν τα blogs που απαιτούν email θα σου πω τις δικες μου σκέψεις και εμπειρίες. Ειμαι 40+ και στη ζωή μου είχα πολλές φίλες και φίλους. Λογω πολλων μετακομίσεων τους έχανα και ξανα-μανα. Καθε χωρισμός ήταν επώδυνος αλλά η ζωή συνεχίζεται. Και νιώθω πολύ καλά που μπορώ να κάνω νέες φιλίες, κάτι που δυσκολεύει πολλούς συνομίληκους μου.
    Στην πορεία εχασα και καποιες φιλες απο παρεξηγησεις, ειτε διότι έφταιγε αυτη, ειτε διοτι εφταιγα εγώ. Ειτε αμφοτερες και οι δύο. Νομιζω ότι οι πιο επιρρεπεις ειναι οι κολλητες φιλιες. Αυτο το ‘η κολλητη’ μου αφηνει πολλες και υπερβολικες προσδοκιες. Τι να κανεις? Δεν ειμαστε παρα καημενοι ανθρωποι, με τις αδυναμιες μας. Τις ζηλιες μας, τον εγωκεντρισμο μας, τις μικροτητες μας. Για μενα λειτουργει καλυτερα πολλες και καλες φιλες.
    Μπορει οι σχεσεις μας με γυναικες να ειναι λιγο πιο δυσκολες (αλλωστε γιατι δεν εχασα αντρες φιλους?), ομως ειναι απαραιτητες. Οτι και να πεις, ειναι πιο κοντα στην ψυχολογια μας. Πολλα πραγματα ειναι πιο δυσκολα να τα συζητησεις με αντρα.
    Και δεν μπορεις να πεις, τερμα, δεν θελω να ξαναδοκιμασω διοτι μπορει να ξαναπληγωθω. Οπως και στον ερωτα, πρεπει να ξαναδοκιμασεις, αλλιως παραιτεισαι απο τη ζωη (ο 2ος ενικου δεν απευθυνεται μονο σε εσενα, αλλα σε ολους μας). Απλα μαθαινεις απο τα λαθη σου και προσπαθεις την επομενη φορα διαφορετικα.
    Λιγο καιρο ξαποσταινεις και ξανα προς την δοξα τραβας🙂 Καλη τυχη!

  18. darkelf permalink
    18/03/2008 22:04

    Γιατί δεν τις παίρνεις απλά ένα τηλέφωνο να βρεθείτε ξανά??

  19. 18/03/2008 22:16

    Αύρα + Αετός
    Καλώς ήρθατε και ευχαριστώ για την κατάθεση των απόψεων σας.🙂

    Negrita
    Όλα τα μπλογκς του wordpress ζητούν υποχρεωτικά email (το οποίο δεν δημοσιεύεται) από τους σχολιαστές. Αν μπορούσα να το αλλάξω θα το άλλαζα.

    Darkelf
    Γιατί αν ήταν τόσο απλό το να βρεθούμε (ζούμε σε διαφορετικές χώρες) δεν θα έγραφα ολόκληρο κείμενο.

  20. 20/03/2008 16:59

    Ρε χαζό… το εύκολο κλικ με τ’ αρσενικά συμβαίνει γιατί θέλουν να μπουν στο βρακί σου. Και ας μην χωράν.

  21. 20/03/2008 20:12

    Αγρινούλλη μου
    Δεν αρνούμαι την ύπαρξη του παράγοντα βρακί, είμαι άλλωστε ακαταμάχητη. Αρνούμαι όμως πως αυτός είναι και ο μοναδικός, ή ο πρωταρχικός (και σε όλες τις περιπτώσεις) λόγος του κλικ. Εξηγώ: 1. Δεν φτάνει μόνο η αρσενική πλευρά για να γίνει το κλικ. It takes two to tango ένα πράμα. 2. Το κλικ γίνεται σε επίπεδο συζήτησης, όχι σε κοιτώ στα μάτια και χάνομαι.

    Ο παράγοντας βρακί ανήκει στην κατηγορία του προαναφερθέν ‘αλλιώτικου’ κλικ, το οποίο ανήκει σε άλλο κεφάλαιο.

    Always nice to have you around🙂

  22. 20/03/2008 22:03

    Μην υποτιμάς τα πόσα είναι διαθέσιμο ένα αρσενικό να “ανεχτεί” για να είναι κοντά στην πηγή. Κι’ άς μην τρέχει.

  23. 21/03/2008 00:24

    Αν δεν “υποτιμήσω” αυτό θα “υποτιμήσω” το άλλο (το δικό μου).
    Κατάλαβες τι παίζει τώρα;🙂

Πε μας ρε!

