Skip to content

Οικογενειακές Στιγμές: Το Μήλο κάτω απ’την Μηλιά

27/01/2008

Μια ιστορία εξομολογήσεων.

Psychia: Πρέπει να κάμω μπάνιο τζαι βαρκούμαι.

Νάνου: Μπες κόρη μου τώρα που’ναι αναμμένη η θέρμανση.

Psychia: Καλά, να κάμω ένα τσιγάρο και να πάω.

————————

Νάνου: Άντε, το’κανες το τσιγάρο.

Psychia: Ε μα έμεινε λίγος καφές ακόμα.

Νάνου: Α καλά, κατάλαβα.

————————

Νάνου: Πήγαινε παιδάκι μου!!

Psychia: Βαρκούμαιιιιιιιιιιι.

Νάνου: Θα με τρελάνεις! Τι μπορεί να βαριέται κανείς από το μπάνιο;;;;

Psychia: Την διαδικασία.

Νάνου: Ποιαν διαδικασία;;

Psychia: Του μπάνιου! Η οποία περιλαμβάνει τρία μέρη. Την προ-μπάνιου, την ενδο-μπάνιου, και την μετά-μπάνιου. Κυρίως βαριέμαι την μετά-μπάνιου αλλά εφόσον πάει πακέτο με τις άλλες δύο είναι σαν να πολλαπλασιάζεις το 10 με το 0. Πάλι μηδέν βγαίνει.

Νάνου: Αν δεν βαριόσουνα να κουνηθείς θα τις είχες τελειώσει και τις τρεις μέχρι τώρα.

Psychia: Ναι μα βαριέμαι.

————————

Νάνου: Τι θα γίνει, θα πας καμιά φορά να κάνεις μπάνιο; Μας γκάστρωσες! (η Νάνου είναι καλαμαρού.)

Psychia: Καλά ρε, τώρα, σιγά σιγά.

Νάνου: Τι βρωμιάρα είσαι συ παιδί μου…

Psychia: Καλά ρε εσύ, τι ζόρι τραβάς;

Νάνου: Επειδή θέλω να κάνω κι εγώ.

Psychia: Όι, άσε να πάω εγώ πρώτη.

Νάνου: Γιατί;

Psychia: Γιατί βαριέμαι να βλέπω τηλεόραση μόνη μου.

Νάνου: (παλάμες βλέπουν το ταβάνι, έκφραση τώρα-σφίγκομαι-να-χέσω στο πιο ανοιχτομάτικο, και δυο τρεις μικρές και γρήγορες κινήσεις του κεφαλιού δεξιά κι αριστερά. Βλέπε: απορία.)

Psychia: Άμα κάνω μπάνιο και μετά θα πάω στο δωμάτιο μου γιατί μετά το μπάνιο έχει ξεκούραση από τη διαδικασία του μπάνιου. Και άμα πας εσύ πρώτη εγώ θα αναγκαστώ να περιμένω εδώ και να βλέπω τηλεόραση μόνη μου. Και βαριέμαι. Άμα πάω μέσα με κάτι θα κολλήσω και να δούμε τι ώρα θα μπω στο μπάνιο. Και όσο πάει πιο αργά παραπάνω βαριέμαι το μετά-μπάνιου μέρος.

Νάνου: (στον ύψιστο) Τι παιδί έχω κάνει εγώ; (σίγουρα όχι με ενθουσιασμό)

Psychia: Μην απελπίζεσαι, ακόμα 7 είναι η ώρα.

Νάνου: Ε ώσπου να μπεις θα πάει 7:30, ώσπου να βγεις από κει μέσα θα πάει 8:15… αλήθεια τι κάνεις εκεί μέσα τόσες ώρες;

Psychia: Αρχικά κατουρώ, μετά κάθομαι κανένα πεντάλεπτο στο καθίκι και χαζεύω το ταβάνι περιμένοντας να βράσει το νερό.

Νάνου: ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ;

Psychia: Όχι, αλλά θα ακουγόταν ηλίθιο αν σου έλεγα πως κάθομαι στο καθίκι και κοιτάω το ταβάνι σκέτο.

Νάνου: (ανεβάζει τις κόρες των ματιών της τόσο ψηλά που αποκτά glass eyes αλά βαμπίρ, και στηρίζει με τις παλάμες της το πρόσωπο της σε δραματική σκηνή απελπισίας)

Psychia: Μετά σηκώνομαι, βγάζω τα ρούχα μου, στέκομαι μπροστά στον καθρέφτη και με περιεργάζομαι. Συνήθως μένω ικανοποιημένη σχετικά γρήγορα και έτσι κολλάω τα μούτρα μου στον καθρέφτη και κοιτάω πόσα μαυράκια έχω στη φάτσα μου στις συνηθισμένες τους τοποθεσίες για να ξέρω πόσα θα σπάσω μετά το μπάνιο.

Νάνου: Άλλα πέντε λεπτά εκεί. (χαμηλόφωνα) Μουρλή, ε μουρλή.

Psychia: Ε, ναι, τουλάχιστον πέντε. Ε μετά φτιάχνω το νερό. Ευτυχώς ξεχνάω να βγάλω το ρολόι μου προηγουμένως και έτσι το βγάζω μέχρι να κατεβεί το ζεστό.

Νάνου: (ξαναγίνεται βαμπίρ) Άντε να δούμε, τελείωνε!

Psychia: Περίμενε, μην είσαι ανυπόμονη. Τελείωσε το προ-μπάνιου μέρος. Το ενδο-μπάνιου τώρα…

Νάνου: Κάνεις μπάνιο, το καταλάβαμε!

Psychia: Δε θες να σου πω τη σειρά με την οποία διαδέχεται το ένα πράμα το άλλο όταν κάνω μπάνιο; Ας πούμε, πρώτα στέκομαι κάτω απ’το νερό και χαλαρώνω για λίγο…

Νάνου: ΟΧΙ!

Psychia: Τι όχι;

Νάνου: Δε θέλω να μου πεις!

Psychia: Καλά, μόνο να σου πω πως μες το μπάνιο πλένω το πρόσωπο μου με το σαπουνάκι. Παίζει ρόλο.

Νάνου: «Η κόρη μου είναι τρελήηηηη….»

Psychia: Αφού βγώ από το μπάνιο… Α! ξέχασα να πω πως προηγουμένως ταράσσω το χαλάκι που μπροστά που το μπάνιο, τζαι βάλλω το μπροστά που τον νιπτήρα για να βράζουν τα πόθκια μου όταν εννά σπάζω τα μαυρούθκια μου ύστερα στον καθρέφτη. Μπροστά που το μπάνιο στρώνω την πετσέτα.

Νάνου: Δεν το ζω εγώ αυτό…

Psychia: Μην παραληρείς, αφού σου είπα πως είναι διαδικασία. Λοιπόν, 15 λεπτά μετά βγαίνω από το μπάνιο και μπαίνω στο μετά-μπάνιου μέρος.

Νάνου: Αυτό που βαριέσαι.

Psychia: Κυρίως.

Νάνου: Άμα τα προηγούμενα μέρη ήταν όπως ήταν… φαντάσου πως θα είναι το βαρετό!

Psychia: Πω, πω δε φαντάζεσαι. Βγαίνω, πατάω στην πετσέτα. Πρώτα τυλίγω τα μαλλιά μου στην πετσέτα τζαι μετά τυλίουμαι την ρόμπα. Στεγνώνω τα πόθκια μου πολλά απαλά γιατί μίσιημου έτσι κρατά το δέρμα υγρασία. Όπως ξέρεις γυρίζει μου να είμαι αφυδατωμένη γιατί είμαι πολλά! Τζαι εν κανεί που έχουν τάση οι τρίχες μου να γυρίζουν προς τα μέσα, άμα εν αφυδατωμένο το δέρμα γυρίζουν παραπάνω!

Νάνου: Πούντα χάπια μου…

Psychia: Τέλος πάντων, μετά βάλλω που τζείνη την κρέμα που μου έδοκε τζείνη η φαρμακοποιός στα Λατσιά. Εν η πρώτη φορά που για τόσους μήνες βάλλω σχεδόν ανελλιπώς επειδή όντως δουλεύει τζαι εν πολλογυρίζουν οι τρίχες, plus κρατά με ενυδατωμένη. Αυτό πριν μήνες δεν ήταν μέρος της διαδικασίας οπότε γλίτωνα τα πέντε αυτά λεπτά.

Νάνου: Μήπως η φαρμακοποιός ξέρει πού είν’τα χάπια μου;

Psychia: Κάτσε κάτω μάνα μου τζαι άφησ’τα χάπια σου!

Νάνου: (κάτι λέει μέσα από τα δόντια, νομίζω «…τη μάνα που σ’έκανε»)

Psychia: Μετά πάω στον νιπτήρα τζαι πατώ πας το χαλούι. Στέκουμαι ομπρός που τον καθρέφτη τζαι κολλώ την φάτσα μου πάνω του για να σπάσω τα μαυρούθκια. Μετά πλυννίσκω τα δόντια μου τζαι βάλλω τις κρέμες του προσώπου. Τούτο εν σύστημα του τελευταίου χρόνου αλλά πριν κανένα μήνα προστέθηκε στη συλλογή και κρέμα ματιού τζαι που τότε που βάλλω εφύαν λλίο οι μαύροι κύκλοι. Λλίο είπα, εν ξιλείφκει την αναιμία.

Νάνου: Αφυδάτωση, γυριζοτριχισμό, αναιμία, μαύροι κύκλοι, τα στομάχια σου, η περίοδος σου… σαράβαλο είσαι.

Psychia: Έτσι όπως το λες ακούγομαι Κουασιμόδα.

Νάνου: Ναι, απορώ πως δεν είσαι.

Psychia: Απορώ πως περπατώ ακόμα.

Νάνου: Ποιος σου βάζει κατάρες παιδί μου;

Psychia: Εσύ μάνα.

Νάνου: Σωστά παιδί μου.

Psychia: Μετά βγαίνω απ’το μπάνιο και πηγαίνοντας στο δωμάτιο για να στεγνώσω τα μαλλιά μου και να βάλω κανένα ρούχο, φωνάζω «ο επόμενοοοοοος». Αλλά εσύ δεν μπαίνεις για αρκετή ώρα μετά, όσο και να μου τα’χεις πρήξει προηγουμένως.

Νάνου: Και να τις 8:15 – αν ήταν ακόμα 7:30.

Psychia: Ε, εσύ θα μπεις στις 9! Γιατί;

Νάνου: Περιμένω να στεγνώσει η κουρτίνα.

Psychia: (ντόινγκ)

Νάνου: …

Psychia: Αααα! Χαχαχαχα. Καλό ε;

Νάνου: …

Psychia: Τι…; Πέρκει να σοβαρομιλάς.

Νάνου: Ε ναι παιδάκι μου, δε θέλω να με αγγίζει η βρεγμένη η κουρτίνα.

Psychia: «Η μάνα σου είναι τρελλήηηη…»

Νάνου: «Για δες ποιος μιλάει! Εσύ!»

Psychia: Καλά είναι ανάγκη να πηγαίνεις πάνω της;

Νάνου: Δεν πάω εγώ…! Αυτή έρχεται!

Psychia: Αϊντέεε… το μήλο κάτω απ’τη μηλιάααα…

Νάνου: (με ένα παιδικά σκανδαλιάρικο χαμόγελο) Τελείωνε μωρή μπες στο μπάνιο.

Psychia: (σμάιλ μπακ) Πάω να φέρω την πετσέτα και την ρόμπα…

12 Comments leave one →
  1. 27/01/2008 22:05

    Ξέχασες να πεις της μαμάς ότι πρώτα σκουπίζεις τον καθρέφτη από τους υδρατμούς και μετά πατάς τα μαυρούθκια.χα χα χα
    Ατε κόρη μου η ηλικία μας δεν είναι για γκάστρι.

  2. 28/01/2008 15:45

    teleio!!!! thn krema en mas thn eipes omws!!:p

  3. 28/01/2008 18:16

    CareLine🙂

  4. 29/01/2008 01:46

    Amazing! Top συζήτηση!!!

  5. me me me permalink
    29/01/2008 12:48

    katapliktiko post… me vathos kai alligorikes ennoies (toulaxiston touto tha leo ston eafto mou gia na peisto oti en exasa 5 lepta apo ti zoi mou na diavazo pos kamnei mpanio o kosmos)😛

    just kidding, it was quite nice😛

  6. 30/01/2008 17:25

    Μια ηρωίδα μάμμα. Μάλλον, ακόμα μια ηρωίδα μάμμα! Συμπάσχω, πε της

  7. 01/02/2008 09:08

    Τελικά έσιετε χάζι οικογενειακός!!

  8. 02/02/2008 14:48

    Τα μαυρούθκια σπάζεις τα σε σημείο αυτοτραυματισμού; Κάνεις το ίδιο και με τριχούες ή άλλες ατέλειες του σώματος; Ε;

  9. 02/02/2008 18:24

    ΝΑΙ

  10. anef_oriwn permalink
    02/02/2008 18:43

    Psychia,
    Σε χαιρετώ!
    Κοιτά να δεις που ανακάλυψα και το blog σου! Πολλή και ενδιαφέρουσα παραγωγή θωρώ ότι έχεις!! Μπράβο!!!
    (Το blog σου έχει την ίδια εμφανιση με εκείνο του Apistou … Εν τζιαι είσαι η μέντορας του; Πάντως αρέσκει μου τζιαι μένα τούτο το look, εν δύσκολο να το φτιάξω;).
    Επί του θέματος του post: Με το γιο μου (15 σχεδόν χρονών σήμερα αλλά) από τότε που ήταν μικρός, κάμναμε ένα, τζιαι δκυο, τζιαι τρεις, τζιαι δέκα καφκάες ώσπου να μπει στο μπάνιο… Αλλά το ίδιο γίνεται για να φκεί, τζιαι έτσι εν αφήνει νερό βραστό και για τους άλλους!

    Anef_Oriwn
    Σάββατο 2/2/2008 – 6:37 μ.μ.

  11. 03/02/2008 11:49

    Άνευ ορίων καλωσόρισες στο ταπεινό πλην εξαίσιο μου μπλογκ. Όπως θα έχεις διαπιστώσει το καλό το πράμα αργεί να γίνει, όπως άργησε και η επίσκεψη σου εδώ.

    Είναι πολύ απλό να ‘φτιάξεις’ αυτό το λουκ. Το wordpress έχει μια επιλογή από καμιά 50αριά λουκς, ένα εκ των οποίων είναι κι αυτό. Οπότε αμφιβάλλω αν είμαι μέντορας του Άπιστου. Αλλά καλού κακού ας τον ρωτήσουμε🙂

    Το πρόβλημα με το βραστό νερό λύνεται με ένα ‘βραστήρα’ που λειτουργεί με γκάζι στο εξωτερικό του σπιτιού, και έχεις ζεστό νερό ολόχρονα και όποτε το θέλεις.

  12. anef_oriwn permalink
    04/02/2008 23:07

    Psychia,

    Διερωτούμαι και διαλογίζομαι (δκιαολίζομαι στα κυπριακά), κατά πόσο η (εύκολη) λύση της εγκατάστασης ενός “…‘βραστήρα’ που λειτουργεί με γκάζι…” είναι και η πιο περιβαλλοντολογικά και ενεργειακά σωστή σε μια χώρα όπως η Κύπρο, όπου έχουμε ηλιοφάνεια 360 μέρες το χρόνο!

    Με τη χρήση βραστήρα αυξάνουμε την εκπομπή ρύπων ενώ σπαταλάμε χωρίς λόγο γκάζι, μια μη ανανεώσιμη μορφή ενέργειας. Ενώ με την εγκατάσταση ενός βελτιωμένου ηλιακού συστήματος για καλύτερη αξιοποίηση της ηλιοφάνειας (με πιο πολλές, 3-4 “πλάκες” – ηλιακούς συλλέκτες και με μεγαλύτερο boiler – ντεπόζιτο ζεστού νερού) και καλύτερη οργάνωση αυτοέλεγχο και αυτοπειθαρχία μπορεί να πετύχουμε αρκετά καλά αποτελέσματα.

    Anef_Oriwn
    Δευτέρα 4/2/2008 – 11:03 μ.μ.

Πε μας ρε!

