Skip to content

Όλα είναι του Μυαλού, και η Παντρειά της Τύχης

11/01/2008

Όταν ήμουν στο σχολείο σχεδόν ποτέ δεν μου άρεσαν ερωτικά οι συμμαθητές μου. Μόνο δύο φορές.

Τον πρώτο στην αρχή τον ήθελα μα αυτός τα’χε με κάποιαν άλλη. Μετά με ήθελε, μετά τα φτιάξαμε και μετά του ράγισα την καρδιά. Μην στενοχωριέστε, ήταν 15, το ξεπέρασε.

 

Ο δεύτερος μου άρεσε πολύ για μία περίοδο, μα αυτός ήταν στην κόσμαρα του. Του το έδειχνα διακριτικά, του το έδειχνα λίγο πιο φανερά, τίποτα αυτός. Καλά, τόπους τόπους έδειχνε κι αυτός κάποια σημεία αλλά ήμασταν φίλοι και ήταν καλό πλάσμα οπότε καταλαβαίνεις πως το «μπορεί και να με θέλει» δεν μπορούσε να φτάσει το «σίγουρα με θέλει». Σε κάποια φάση, που αν γινόμουν λιγότερο διακριτική θα ήμουν η Sharon Stone, και επειδή δεν μπορώ να ζω με την απορία, αποφάσισα να του το πω. Μου αρέσεις, και τέτοια.

 

Ξέρεις το φέισμπουκ (facebook); Κάτι σαν το hi5, σαν το myspace, αλλά διαφορετικό; Τέλος πάντων, ένας από τους friends μου είναι αυτός ο δεύτερος συμμαθητής μου στο γυμνασιολύκειο (πως αλλιώς λένε τα εφτατάξια;). Ένας άλλος από τους friends μου είναι και ο πρώτος συμμαθητής μου αλλά αυτό δεν μας αφορά.

 

Από τότε που αποφοιτήσαμε που λες, αυτός πήγε από δω, εγώ από κει, είχαμε περίεργα προγράμματα και έτσι βρισκόμασταν πολύ πολύ αραιά, συνήθως τυχαία στο αεροδρόμιο. Οπότε το φέισμπουκ είναι ένα καλό μέσο επικοινωνίας και μ’αυτόν και με άλλους παλιούς ή πιο πρόσφατους φίλους.

 

Έλυνα που λέτε ένα quiz που ονομάζεται When will you get married (next year or never)?  Έχει πολλές τέτοιες μαλακιούλες το φέισμπουκ για να περνάς ανώδυνα την ώρα σου. Μόλις είδα πως είχα πρόσκληση να το παίξω και διάβασα τον τίτλο είπα «ωχ, ας γελάσουμε.» Για να δεις τα αποτελέσματά σου, πρέπει να στείλεις πρόσκληση σε άλλα 10 άτομα, οπότε και προσπαθούσα να αποφασίσω που να το στείλω σκεπτόμενη, «αυτή θα το λύσει, αυτός όχι» και έτσι. Και φτάνω στον συμμαθητή νούμερο δύο.

 

Πρώτη σκέψη: Αυτός θα το λύσει.

Δεύτερη σκέψη: Οι φωτογραφίες που εμπεριέχονται στα πέντε άλμπουμ που έχει στο φέισμπουκ (δες πάρα κάτω).

Τρίτη σκέψη: Αν παντρευτεί ποτέ (δες πάρα κάτω. θα καταλάβεις).

Τέταρτη σκέψη: Ιιιιιιι (αναρροφητικό) Είναι γκέι!

Πέμπτη σκέψη: Ο Δύο είναι γκέι!

Έκτη σκέψη: Τώρα (σχεδόν δέκα χρόνια μετά) εξηγούνται όλα!

Έβδομη σκέψη: Ο Δύο είναι γκέι!

 

Στοιχεία Ότι Είναι Γκέι (ανά κατηγορία)

 

Η πιο καλή του φίλη είναι η μάμμα του.

Η μάμμα του εν τόσο καλή του φίλη που έχει φωτογραφίες από ταξίδια μαζί της σε πέντε άλμπουμς στο φέισμπουκ.

Δεν έχει περισσότερα από πέντε άλμπουμς στο φέισμπουκ.

Έχει άλλους φίλους. Αλλά όχι στα πέντε άλμπουμ με φωτογρ… κτλ.

 

Όταν ήμασταν στο λύκειο η μάμμα του ήθελε να τα’χουμε.

Όταν ήμασταν στο λύκειο ήταν από τους ωραίους της τάξης.

Όταν ήμασταν στο λύκειο ήμουν από τις ωραίες της τάξης.

(Συμπερασματικά: Σήμερα είμαστε τα ωραιότερα πλάσματα του κόσμου. Εγώ κυρίως.)

Όταν ήμασταν στο λύκειο μου είπε πως του αρέσω μα δεν μπορεί να κάνει κάτι μαζί μου γιατί είναι πολύ θρήσκος και διαφωνεί με τις προγαμιαίες σχέσεις.

Όταν ήμασταν στο λύκειο δεν κάναμε σεξ.

Ακόμα και ο Τιττιρής, ο πιο προσπαθώ-να-είμαι-ανοιχτόμυαλος-δογματικός θεολόγος του κόσμου, μας έλεγε πως, «Με τη γυναίκα μου δεν κάναμε σεξ πριν να παντρευτούμε.»  «Μα εν εκάμετε τίποτε κύριε Τιττιρή; Τίποτε – τίποτε;»  «Ε όχι (δα) και τίποτε! Της κρατούσα το χέρι, φιλιόμασταν! (τι νομίσατε; γουρούνι στο σακί θα έπαιρνα;)»

Το να κρατάς χεράκια και να φιλιέσαι δεν θεωρείται προγαμιαία σχέση κατά τον Τιττιρή, άλλως κατά την πρακτική της Καινής Διαθήκης.

 

Μια φορά όταν ήταν φοιτητής έμαθα πως είχε καιρό σχέση με μια κοπέλα.

Ήταν pen pals.

 

Notes:

 

  1. Είναι τόσο θρήσκος που μάλλον ακόμα αρνείται να δεχτεί την διαφορετική του φύση.
  2. Πάω στοίχημα ότι η pen pal ήταν άντρας.

 

 

 

 

Στοιχεία Ότι Μπορεί Και Να Μην Είναι Γκέι (ανά κατηγορία)

 

Μπορεί να έχει τέτοια σχέση με τη μάμμα του γιατί μεγάλωσε αρκετά χρόνια χωρίς πατέρα.

 

Θεωρεί τη μάμμα του πολύ γλυκιά (καλή είναι, δε λέω).

Μπορεί η μάμμα του να μην είναι στ’αλήθεια μάμμα του, αλλά να τα’χουνε.

Μπορεί όντως να θέλει κάτι το τόσο ειδυλλιακό όσο αυτό που περιέγραφε ο κύριος Τιττιρής.

Οπότε και να θέλει έναν πράον άνθρωπο δίπλα του, όχι κάτι έξαλλο.

(Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν βρήκε αυτό σε μένα.)

 

Πάντα ήθελε εξάλλου να κάνει οικογένεια.

Με πολλά παιδιά.

Μετά τις σπουδές.

Οι σπουδές του είναι τόσες πολλές που στο τέλος θα φάει κι εμένα.

Μπορεί να πήρε τον δρόμο της μοναχικής ζωής, στραμμένης εξ’ολοκλήρου στην καριέρα.

 

Μπορεί μια pen pal να είναι όση του επιτρέπει το επιτυχημένο του πρόγραμμα.

Άσχετο ότι όσο διαρκεί να γράψεις ένα γράμμα στο δεσμό σου, διαρκεί και όσο απλά να έκανες σεξ, και να κάπνιζες κι ένα τσιγάρο.

 

 

Πάει, τελείωσε, ιστορική στιγμή! Είναι η πρώτη φορά που αντιλήφθηκα πως έφαγα πόρτα από άντρα επειδή ήταν γκέι. Είναι ελάχιστες οι φορές που έφαγα πόρτα. Αλλά όπως δεν θυμόμουνα αυτή πριν από σήμερα, δεν θυμάμαι και τις άλλες. Δε βαριέσαι, και οι άλλες γκέι θα ήτανε.

 

Κοίτα γινάτιν α!

 

Αποκλείεται δηλαδή ο άνθρωπος να ήταν απλά τόσο αγνός στην ψυχή του;

 

Μπα, με έχω δει στον καθρέφτη.

 

Τελικά του έστειλα την πρόσκληση. Και οι γκέι μπορούν να είναι παντρεμένοι και να’χουν ψυχή.  

 

Όσο για μένα…

 

«Based on your score, you will get married

8 Years From Now!

You have worked hard in your academics and are looking for a great job. But, you will soon feel content with yourself and begin the search for that special someone. They will happen upon your when you least expect it. You are in for a fun ride!»

 

 

Έχουμεν κόμα!

 

 

ΥΓ. Όπως θα έχεις καταλάβει, ο τίτλος της ανάρτησης ουδεμία σχέση δεν έχει με το μπλογκ της Δρακούνας.ΗΗ

13 Comments leave one →
  1. 11/01/2008 16:37

    megallo to dyalhma

  2. 11/01/2008 17:49

    Ναι όντως έγειρες τα με το διάλειμμα…

    Καλά όμως, γιατί αποκλείεις την περίπτωση να μην του άρεσες (όπως και να σου φάνηκες στον καθρέφτη τα γούστα είναι υποκειμενικά) και απλά να ήταν ευγενικός και για να μήν σε πληγώσει στο είπε έτσι;
    Λέω εγώ τώρα…

  3. 11/01/2008 17:50

    Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου (του γαμπρού)…

  4. psychia permalink
    11/01/2008 17:55

    Τι ζόρι τραβάτε ρε αγόρια, μπορεί να κάμνω διάλειμμα που το διάλειμμα.

    Αντώνυμους, οκέι ρε, είπες την κατζία σου, αλλά ακόμα κι έτσι να είναι (που αποκλείεται, ξέρεις), εγώ υπολόγισα κι άλλους παράγοντες, εσύ μόνο έναν. Το δάσος καλέ μου, το δάσος (όχι το δέντρο)!

    Αγρι(ν)ε, έχει ακόμα 8 χρόνια να ζήσει, καλά την έχει!

  5. ΑνΤώνυμος permalink
    11/01/2008 17:59

    Νο ζόρια, απλό σχόλιο.
    ‘Οχι κακία ψυχ(η)α μου, πλάκα μέσω μιας πιθανότητας που άφησες πίσω😉

  6. 12/01/2008 03:08

    Είχα κ εγώ πρόσκληση για το test στο facebook… Λες να μπω στον κόπο να το κάμω?

  7. Kiriaki permalink
    12/01/2008 20:21

    ti simainei pen pall?

  8. 12/01/2008 22:43

    Πρωτον εφυρτεις που το διαλειμμα που μας το εκαμες τζιαι ανακοινωση. Πολλα φερεγγυα θωρω σε.

    Δευτερον…επουζζιασες να τον καμεις γκει τον ανθρωπο επειδη εν σου εκατσε. Αμαν τζιαι μετα λαλουν μου οτι εν οι γκεις που ειναι μπιτσσες. Οι μανα μου εσυ εφας τους ουλλους. ΜΠΙΤΣ (τζιαι για οσους εν εκαταλαβαν..BITCH!!!!!)

    Αλλα παρ’ ολα ταυτα παραμενεις η πιο αγαπημενη μου φιλη μπλοκιστρια και σουν ιναφ λαιβ…
    Φιλακια

  9. psychia permalink
    13/01/2008 19:50

    Pen Pal: Φίλοι δια αλληλογραφίας.

  10. 14/01/2008 11:59

    ε μπορεί απλά να είναι ένας κλασσικός κυπραίος που τον εμεγάλωσε η μάμμα του στα ώπα ώπα με αποτέλεσμα το οιδιπόδειο του να είναι τόσο δυνατό που να μη σώζεται η κατάσταση με τίποτε!
    συμπέρασμα…για να βρεις γκόμενο, καλύτερα να ψάχνεις να βρεις μανάδες πρώτα. ΜΠΕ!

  11. savvas permalink
    20/01/2008 01:30

    eise psixo

  12. 23/08/2010 10:50

    Ολό μαλακίες…. Ουστ ρε:-P

  13. 23/08/2010 10:53

    Σοβαρααα? Μην μου πεις?:-P

Πε μας ρε!

