Skip to content

Υγεία και Άλλα Κουραφέξαλα

27/12/2007

Η επιδημία της ιογενούς γρίπης που χτύπησε την Κύπρο πρόσφατα, με χτύπησε κι εμένα κατακούτελα. Αντιλαμβάνεσαι ότι Χριστουγεννιάτικες έξοδοι, καλοπέραση, κραιπάλες μέχρι τις πρώτες ή και δεύτερες πρωινές ώρες, γιοκ. Αντί με ρούχα του ρεβεγιόν, την έβγαλα φορώντας μαύρη δαντελένια θερμαντική, κοραλί πιζαμούλες με αρκουδάκια, γκρίζα ρόμπα, χοντρές άσπρες κάλτσες, και τυλιγμένη μονίμως με μιαν υπέροχη offwhite πατανία, η οποία ταίριαζε γάντι με τον δερμάτινο καναπέ στον οποίο και φύτρωσα τις τελευταίες μέρες της ασθένειάς μου. Αυτή η πανδαισία ομορφιάς με φόντο το υπέροχο δέντρο με τα εκατομμύρια φωτάκια να αναβοσβήνουν μέχρι να σε πιάσει επιληπτική κρίση. Αντί για γαλοπούλες, σούβλες, πατάτες στα κάρβουνα, γλυκά κτλ, γέμισα το στομάχι μου με φιδέ με ζωμό κότας και λεμόνι, κλημεντίνια για βιταμίνη C, και χάπια με παρακεταμόλη, ψευδοεφεδρίνη, και χλορφενιραμίνη, άλλως πίττα –> νοκ άουτ.

Σκεφτόμουνα πως πρόσφατα, όταν οι συνάδελφοι μου πέφταν ένας-ένας σαν τις κότες στο κρεβάτι, εφουμίζουμουν πως έχω ανοσία σε κάτι τέτοια, αρρωστώ μια φορά κάθε τρία χρόνια αλλά άμα με πιάσει φακκά με χαμέ σαν το χταπόδι. Όταν ξύπνησα ένα πρωί λόγω του ότι δεν μπορούσα να καταπιώ και η σωματική μου παραίσθηση έκανε την επαφή με το πάπλωμα να φαίνεται επίπονη, βάλθηκα να ανακαλύψω ποιος με μάτιασε και με αναγκάζει να περάσω αυτό το μαρτύριο (φαντάσου να είχα καμιά σοβαρή αρρώστια). Σήμερα που απέκτησα μια ελαφριά εγκεφαλική λειτουργία εν αντιθέσει με τις προηγούμενες μέρες κατά τη διάρκεια των οποίων ήμουν φύτουκλας, συνειδητοποιώ πως έχει τρία χρόνια να αρρωστήσω οπότε μάλλον ήρθε ο καιρός μου, και πως μάλλον μόνη μου ματιάστηκα. Πάντως μάτιασμα παίζει σίγουρα. Το ότι το περασμένο Σάββατο τρεις διαφορετικοί ασθενείς του θαλάμου με λοιμώξεις του αναπνευστικού μου βήξανε επανειλημμένα μες τα μούτρα, παίζει μικρότερο ρόλο.

Οπότε όπως καταλαβαίνεις βλέπω Μενεγάκη ανάμεσα σε άλλα επιμορφωτικά, και ανακαλύπτω πως το ζώδιο μου το 2008 έχει σαν επικεφαλίδα «ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ». Επιτυχίες, άνοδος του στάτους, κοινωνική καταξίωση και άλλες πολλές θετικές εξελίξεις. Μέχρι εκεί όμως. Ούτε καλή υγεία, ούτε έρωτες, ούτε λεφτά, ούτε τίποτε άλλο. Λέει πως πρέπει να προσέξω την υγεία γιατί η σκληρή δουλειά θα μου φέρει την καταξίωση παρέα με μια υπερκόπωση on the side. Επίσης λέει πως μέσα στο καλοκαίρι μπορεί και να παίξει ένας έρωτας, και ίσως να παίξει και γάμος. Δεν γνωρίζω αν ο γάμος είναι με τον έρωτα του καλοκαιριού, κατάληξη κάποιας υπάρχουσας σχέσης, ή το αποτέλεσμα προξενιού, αλλά εγώ θα κόψω τον λαιμό μου να παντρευτώ φέτος γιατί τόσο μεγάλη επιτυχία καριέρας, μόνη μου θα την απολαύσω; Δε λέει. Τρίκκης Palace στον Άι Γιώρκη του Αλαμάνου με τους προβολείς που σκίζουν το σκοτάδι και τα λιοντάρια στην είσοδο, σου’ρχομαι. Αν είσαι κι εσύ κριός θα σου σύστηνα να κάνεις το ίδιο.

Ο Προβολ�ας που Σκίζει το ΣκοτάδιΤα Λιοντάρια στην Είσοδο

 

 

 

 

 

 

 

Άντε και στο 2008 με υγεία!!

10 Comments leave one →
  1. Dokisisofi permalink
    27/12/2007 16:49

    prepei na se lipithoumen epeidi “Χριστουγεννιάτικες έξοδοι, καλοπέραση, κραιπάλες μέχρι τις πρώτες ή και δεύτερες πρωινές ώρες, γιοκ.” επειδή δε θα φορέσεις “ρούχα του ρεβεγιόν”? Εγώ και αυτά να είχες, περισσότερο θα σε λυπόμουν.

    Περαστικά!
    εις εκ του θαλάμου
    μπουάχαχα…

    Υ.Γ. εν καλές οι κλεμεντίνες όταν δεν έχουν κοκκόνες.

  2. psychia permalink
    27/12/2007 19:23

    Λυπηθείτε με ναι, αυτός ήταν ο στόχος.

    ΥΓ. Εννοείται πως δεν έχουν κοκκόνες.

  3. 27/12/2007 22:27

    και γω τα ίδια psichia και νευρίασα αφάνταστα γιατί εκεί που υποτίθεται ότι έιχαμε άδεια από δουλειά πέρασα 5 μέρες άρρωστη και δεν απόλαυσα Χριστούγεννα. Κρίμα και ήμουν τόσο χαρούμενη για τις διακοπές😦

  4. 28/12/2007 00:01

    Δεν ξερω αν σε κανει να νιωθεις καλυτερα αλλα περασε κι εγω προ Χριστουγεννων μια τριημερη γριππουλα. Ασχετο. το γραψα για να γραψω κατι. Σε πεθυμησα, αν βρεις χρονο ριξε κανα γραμμα…Φιλια και καλο χρονο.

  5. zappa permalink
    28/12/2007 14:41

    egw eytyxws tis skapoulara….petyxa th griph en mesw eksetastikhs….allla par ola ayta eksisa

  6. Dokisisofi permalink
    29/12/2007 19:29

    thelo na kataggeilo oti o epitropos perivallontos den dimosiefse to sxolio mou paroti kosmiotato kai me mia kairia erotisi gia to mellon tou planiti

  7. psychia permalink
    30/12/2007 10:12

    Λυπάμαι μα δεν με αφορά.

  8. evitac permalink
    30/12/2007 21:12

    Περαστικάααααααααα!!!!!

    Να σου πω και κάτι έτσι όπως πήγαινες με την δουλεία σου, τριφτή δηλάδη, μπορεί να είναι και η μόνη σου ευκαιρία να ξεκουραστείς λίγο.

  9. 31/12/2007 12:43

    Άντε και στο 2008 με υγεία!!

    Φρονώ ότι σαν γιατρός θα ξέρεις τι λες και έτσι ανταποδίδω την ευχή.
    Καλά να περάσεις

  10. 31/12/2007 19:35

    oti kalytero s eyxomai me YGEIA !! oi xares,oi epityxies,eytyxies k ola ta alla p eyxontai tha rthoyn k an den erthoyn na ta fereis esy !

Πε μας ρε!

