Skip to content

Δάνειο Ζωής

29/11/2007

Ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι, αλλά υπόσχομαι ποικιλία. Θα μιλήσω και πάλι για το ανεξάντλητο θέμα της περιόδου. Δεν μπορώ να μην επαναλαμβάνομαι διότι επιμένει κάθε μήνα να με κάνει να υποφέρω και να εκνευρίζομαι. Θα ξεκινήσω με ένα quote παλιό, καλό, χαχα, και πάντα επίκαιρο: Never trust anything that bleeds for over five days and doesnt die. Και θα συνεχίσω με το ‘υποφέρω και εκνευρίζομαι’.

(Τα πιο πάνω λινκς είναι η ποικιλία του ανεξάντλητου θέματος.)

Υποφέρω και εκνευρίζομαι πριν έρθει, μέχρι και 10 μέρες πριν έρθει (καημένε σύντροφε τι σου’μελλε να πάθεις!), με πονοκεφάλους, με ημικρανίες, με αρθραλγίες, με εξάψεις, με έλλειψη συγκέντρωσης, με έλλειψη υπομονής, με έλλειψη συνεργασίας με τις κεφαλίσιες μου τρίχες (δηλ. δεν στρώνει το μαλλί), με μπλιαχ οσμή στην αριστερή μου μασχάλη, και αλίμονο μου αν αποφασίσω να αποτριχωθώ μέσα στις μέρες του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου άλλως PMS. Το έκανα αυτό το μέγα λάθος προχτές. Και εχτές αδιαθέτησα. Κάθε τράβηγμα (shraaak) και καημός, κάθε καημός και δάκρυ. Για να φανταστείς, παρά τον μαζοχισμό που με διακατέχει, έτσι όπως με έβλεπα να τρέμω από τον πόνο, με λυπήθηκα. Έλυσεν με η μίλλα μου. Τζαι έλυσεν τζαι η μίλλα [λίπος] μου που μόνη της κατά τη διάρκεια του βασανιστηρίου. Τώρα είμαι μόνο κόκαλα, μυς και δέρμα. Reduce Fat Fast.


Υποφέρω και εκνευρίζομαι αφού έρθει, γιατί παρά την ανακούφιση του «ουφ, ήρθε επιτέλους η ιερόδουλη, τέλειωσε το συνουσιασμένο
PMS (καταβάλω προσπάθειες να μην χυδαιολογώ)», παρά λοιπόν αυτή την ανακούφιση η οποία διαρκεί στη δική μου περίπτωση 8 με 10 ώρες, έρχεται ο αληθινός ο πόνος. Ο εντελώς απροσδιόριστος αυτός κραμπάτος πόνος, που ξεκινάει απ’την κοιλιά και εξαπλώνεται όπου υπάρχει μυς ξικόστωτος, οπότε και τον κοστώννει [‘μελανιάζει’] με μεγάλη επιτυχία και σε χρόνο ντε τε. Οπότε αυχένας, πλάτη, μέση, γλουτοί, γάμπες, βραχίονες, αντιβραχίονες, total loss. Επίσης αυτός ο πόνος δείχνει και μια έφεση προς τα μηνίγγια, τον εντερικό ιστό και το κέρατό μου το βερνικωμένο (για γυαλάδα και ολισθηρότητα).


Έχω την εντύπωση, πως η ηλίθια γυναικεία μου φύση (την λέω ηλίθια για να εξυψώσω τον εαυτό μου στο μεγαλείο της), έχει κάνει μαζί μου μια συμφωνία στην οποία εγώ παραπλανήθηκα.


Θα σας πω μια ιστορία: Πριν γεννηθώ, τη φάση που γινόταν η συνεδρία στα ανάκτορα της Φύσης για το αν τελικά θα νικήσει το αρσενικό ή το θηλυκό σπέρμα (όταν τα σπέρματα για τα μάτια μου ήταν σε φάση ‘λάβεται θέσεις, έτοιμοι…’), μ’έπιασε η Φύση από το μπράτσο και με πήρε παράμερα. Μου είπε τα εξής: «Έχεις την επιλογή να γεννηθείς άντρας ή γυναίκα. Αν γεννηθείς γυναίκα παίρνεις το μεγαλύτερο δώρο, την μεγαλύτερη τιμή. Να μπορείς να γεννήσεις. Μόνο που θα έχεις ένα τίμημα. Θα πονέσεις κατά τη γέννα.» Χαρά εγώ, έγινα παγόνι αρσενικό από την περηφάνια μου (το θηλυκό παγόνι -και γενικά το θηλυκό ζωικό βασίλειο- είναι άσχημο). Ομολογώ πως το θέμα του πόνου ήταν κάπως ξενερωτέ, αλλά σαν παγόνι ήμουν πολύ όμορφη και είχε καθρέφτη εκεί δίπλα. Όπως φούσκωνα τα φτερά μου, φανταζόμουν και την κοιλιά μου να φουσκώνει καθώς θαύμαζα τα κάλλη μου. Εξάλλου δεν διαφωνώ στο να υπάρχει κι ένα τίμημα. Έτσι πάει.


Η Φύση συνέχισε να μου μιλά. Δεν θυμάμαι τι μου είπε, μάλλον δεν θα ήταν σημαντικό (έλεγα μέχρι χθες). Θυμάμαι μόνο να της λέω αμέσως μόλις τέλειωσε «Γυναίκα. Θέλω να γεννηθώ γυναίκα».


Αυτό που συνειδητοποιώ είναι πως η συνέχεια της κουβέντας της Φύσης πρέπει να ήταν και η συνέχεια του τιμήματος μιας τέτοιας τιμής. Συνειδητοποιώ πως, για να κάμεις κοπελλούι μία θκυό φορές στη ζωή σου, πρέπει να πληρώσεις ένα τίμημα. Που θα εμφανίζεται σαν έντονος σωματικός και ψυχικός πόνος. Όχι μια φορά. Και μην ακούτε παραμύθια, ούτε μόνο εκείνες τις φορές που θα γεννήσεις όπου η επίπονη περίοδος θα φαντάζει απλώς οδοντόκρεμα. Πολλές φορές. Περίπου δύο χιλιάδες εκατόν ογδόντα τέσσερις (2184). Σε μηνιαίες δόσεις. Από τις ηλικίες των μικρών εφηβικών σου χρόνων μέχρι να μεσηνηλικιωθείς. Εκεί που είσαι ένα αμέριμνο, μικρό κι ανόητο κοριτσάκι, τσακ, σου’ρχεται σαν
bandiera rossa η πρώτη σου γνωριμία με το τίμημα. Που λειτουργεί σαν δάνειο τράπεζας, μόνο που αντί για ένα σπίτι παίρνεις ένα παιδί. Αν για κάποιο λόγο που πολλές φορές δεν περνάει απ’το χέρι σου, δεν είσαι τυπική στην πληρωμή της δόσης σου, τότε κινδυνεύεις να μην αποκτήσεις/να χάσεις το σπίτι, εεε… συγγνώμη, το παιδί. Η περίοδος αντιπροσωπεύει τις μικρές, σταθερές δόσεις και η γέννα αντιπροσωπεύει το λαχείο που κέρδισες (κωλόφαρδη) και μ’αυτό ξεχρέωσες ένα μεγάααλο ποσό του τιμήματός/χρέους σου. Οπότε εγώ να το βράσω για τίμημα. Κυρία Φύση, «Δε σου αξίζει που αιμορραγώ. Ήσουνα ψέμα, ήσουνα ψέμα. Θέλω απόψε να σ’ εκδικηθώ».


Υπάρχουν λοιπόν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Οι ξύπνιοι και οι βλάκες. Εγώ ανήκω στους βλάκες. Το ίδιο και ο σύντροφος μου. Αυτό που μας ξεχωρίζει από τους ξύπνιους είναι το ότι αυτοί κάθονται υπομονετικά και ακούν όλη την κουβέντα. Δεν κολλάνε ούτε στο «Θα γίνω Μάνα!!» (καλή ώρα εγώ), ούτε στο «Προτιμώ να πονάν οι όρχεις μου μια φορά κάθε τόσο που θα μου τους σπάνε» (καλή ώρα ο Άρης). Οι ξύπνιοι, βάλαν κάτω τα δεδομένα, αναλύσανε όλα τα ενδεχόμενα, μελετήσανε τις πιθανές συνέπειες, και βρήκαν την μέση τομή. Δεν γίνανε ούτε πονεμένες, σπασαρχίδες γυναίκες, ούτε μακάκες (Λαζ ΟΛΕ) άντρες που κυκλοφορούν με μονίμως σπασμένους όρχεις λόγω των ανθρώπινων ερωτικών σχέσεων μεταξύ άντρα και γυναίκας. Οι ξύπνιοι γίναν γκέι. Ούτε
PMS, ούτε μακακόπονους, ούτε την αντιμετώπιση αυτών σαν παρατηρητής παύλα πυροσβέστης. Έτσι η μόνη τους πραγματική έγνοια είναι το πως θα κατακτήσουν όσους περισσότερους ξύπνιους γίνεται. Επειδή όμως παίζει μια πληθυσμιακή υπεροχή από μας τους βλάκες, καταλήγουν να αναγάγουν σε επιστήμη την μοναξιά του ενός. Χα! Νομίζατε πως δεν είχε το τίμημά της και η δική σας προγεννητική επιλογή; Απλώς δεν σας το είπε γιατί υπολόγισε πως έτσι ξύπνιοι που είστε, το υπολογίσατε. Πολύ ξύπνιοι είστε!


Δεν ξέρω πόσες φορές επανέλαβα τη λέξη τίμημα σ’αυτό το ποστ. Αν σου έσπασε τους όρχεις φαντάσου πως η λέξη τίμημα σ’αυτό το ποστ αντιπροσωπεύει το φαινόμενο περίοδος στη ζωή μου. Αν δεν σου τους έσπασε δεν πειράζει. Τίμημα, τίμημα, τίμημα. Τίμημα. Τίμημα, τίμημα. Τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα. Τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα. Τίμημα (όλα αυτά τα δακτυλογραφώ κανονικά (όχι με
copy paste και αυνανισμούς), γι’αυτό κι εσύ διάβαζε κανονικά). Τίμημα, τίμημα, τίμημα. Τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα, τίμημα!!! Σου τους έσπασε τώρα (και πριν πάθω τενοντίτιδα από την επαναληπτική κίνηση).


Θέλω στοργή και προδέρμ….

(ΛΙΝΚΣ: Καλέ κυρία, καλέ κύριε, εμάς δε θα μας διαβάααασειιιιις;)

10 Comments leave one →
  1. 29/11/2007 22:35

    προφανώς αυτό εννοεί και το τραγούδι only women bleed.
    κι εγώ η ηλίθια το είχα παρει ρομαντικά…

    @λινκς: σας είχα διαβάσει στην ώρα σας, σκασμός!

  2. 29/11/2007 23:20

    δυστυχώς κάποιοι δεν καταλαβαίνουν το PMS και συχνά πυκνά γίνεται αιτία διαμάχης μεταξύ των ζευγαριών, τη στιγμή που όλα είναι ρόδινα και ωραία. Είναι πραγματικά περίεργο να χεις νεύρα στα καλά καθούμενα. Μερικές το χουν έντονα, αλλες λιγότερο. Τρέμε καημένε αν μιλήσεις την ώρα του PMS μου🙂

  3. 29/11/2007 23:32

    In our lifetime the period will be a thing of the past. It is only a matter of time

  4. 30/11/2007 02:08

    Τωρά θα γίνω εγώ σπασαρχίδω και θα πω το “worst case senario”: Μετά από όοοοολη αυτή την ταλαιπωρία, να έρθει η ώρα που θα αποφασίσεις/ω να γίνεις/ω μάνα και -guess what- να μεν μπορείς/ώ !
    Ε ρε γλέντια…

  5. 30/11/2007 10:57

    Πού να σε πιάσει ακόμα το (πρόωρο) προ-εμμηνοπαυσιακό. Κόλαση!😦

  6. 01/12/2007 06:42

    Μονάχους επί 2
    ΩΧ εκεί που λες τέλειωσαν τα βάσανα εκεί ξαναρχίζουν
    Υ.Γ.Ας μου πει κάποιος που είναι το Χ.

  7. 01/12/2007 10:36

    ,,provlimata pou eshei o kosmos…

  8. 01/12/2007 10:57

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Δεν αντεχω αλλο Ψυχια μ’ εκανες με την γαριλλα στο ματι να φυρτω πρωι πρωι. Τζιαι τουτο μετα που εβουρουν τον δικο μου στα νοσοκομεια γιατι ενε θυματουν ινταμου εκαταπιεν που χαπι τζιαι ποτο. Αλλο θεμα…Κρατω τουτο: ¨…και γενικά το θηλυκό ζωικό βασίλειο- είναι άσχημο¨…Χμμμ ενω το αρσενικο μεσ το καλλος. Εν λεω ανηκω στα καλλη αλλα εχουμε τζιαι μεις κατι αποβολες με θκιο ποθκια που σε καμνουν να θελεις να γινεις στρεητ, εστω τζ αν χασεις ετσι το στατους του εξυπνου…

    Ψυχια μου εισαι απλα υπεροχη. Το ντρινκ ναιτ περιμενει μας οποτε ερτω οκ;;;;;;;;;

  9. 01/12/2007 19:35

    Με πρόλαβε η queen Elizabeth σε αυτό που ήθελα να πω. Εγώ θα σου έλεγα μείνε εγκυος να ησυχάσεις αλλά από την άλλη u never know:)

  10. 02/12/2007 22:50

    2184 fores sto peripou…epi xondrikws 2.50 to kouti mas kanei 5460 lires kai 9336,6 eouros (den eimai k sigourh. to eurwlewforeio den perase apo th geitonia m). mhpws na proteinoume sto upourgeio ugeias thn epixorhghsh twn periodeuouswn gunaikwn??? dioti an 3erame oti 8a pairname mia mikrh epivraveush just in case pou den 8a kanoume paidi tote to PMS 8a shmainei Pay us Monthly for Shopping. :p

Πε μας ρε!

