Skip to content

One (year) Down!

12/10/2007

Ένα χρόνο, και 130 αναρτήσεις μετά, είμαι στην ευτυχή θέση να σας ανακοινώσω πως εγώ και το μπλογκ μου γιορτάζουμε και κερνάμε διαδικτυακή τούρτα με μία στριπτιτζού.

Αντί για καινούριο κείμενο, με τη βοήθεια φίλων ξεχώρισα τα 25+1 μεγαλύτερα μου (ως επί το πλείστο ευθυμογραφικά) αριστουργήματα, και τα παραθέτω μαζεμένα από το παλαιότερο ως το πιο πρόσφατο, οι σειρές και οι διατριβές τελευταίες. Εσύ θα τα διαβάσεις είτε γιατί δεν τα’χεις ξαναδιαβάσει κι ενδιαφέρεσαι, είτε γιατί τα έχεις ξαναδιαβάσει και γουστάρεις επανάληψη, είτε γιατί είναι ντροπή να χαλάς το χατίρι της εορτάζουσας! Τον κάθε τίτλο ακολουθεί απόσπασμα του αυθεντικού κειμένου.

Στο μπλογκ μου έκανα δώρο το νέο του πρόσωπο. Εύχομαι να το χαρούμε μαζί για μία ακόμα δημιουργική χρονιά!

Click away!!

Το Παράπονο του Καναπέ

«Κάνω μήνυση γιατί με έχει συνεχώς τοποθετημένο δίπλα από την θέρμανση, η οποία είναι συνεχώς αναμμένη σε πλήρη λειτουργία. »

Καταραμένο PMS

Δεν είμαι κουρασμένη! Αφού δεν έκαμα τίποτε απολύτως!

– Καλά ρε μωρό μου, απλά πριν είπες μου ότι ένιωθες κουρασμένη, γι’αυτό λέω…

– Σάννα τζιαι ετσάππιζα που το χάραμαν του φου!

Μήπως είσαι από τη Δυτική Λεμεσό;

Πάτερ Φαμίλιας: Απαγορεύεται να ρέξει του καντζελλιού μας άτομο που να μεινίσκει, να κατάγεται, ή να φτάνει ο τζύρης του, η μάνα του, ο παππούς του, η γιαγιά του, ο 2ος του θκιός, ο shύλλος του που την δυτική Λεμεσό.

Μαύρη Κατάρα, Ανία, Βαρεμάρα

Σας έχει τύχει ποτέ, να βαριέστε τόσο που να σας παίρνει ο ύπνος καθιστούς σε ένα σημαντικό meeting?

Nonfoot fetish

Ένας Θεός κοιμάται στο κρεβάτι μου! Σκέφτηκα να του βγάλω τα παπούτσια αλλά μπορεί να είναι βρομοπόδαρος και να χαλάσει όλη η φαντασίωση.

Εσύ με ποιό Ζώο Μοιάζεις;

Καταλήξανε πως έμοιαζα με νυφίτσα. Αν και διόλου κολακευτικό το παρατσούκλι, μου κόλλησε για αρκετά χρόνια.

No Comment

No Comment

Η Ορίτζιναλ Κυπριακή Τρίχα

Η ορίτζιναλ κυπριακή τρίχα συνοδεύεται αναπόφευκτα από μία μακριάαα και χοντρήηηη ρίζα, και όσο σέξι και να σου ακούγεται το ‘μακριά και χοντρή’, καθόλου σέξι δεν είναι!

Έχω Δίλημμα και Άλλες Ιστορίες

Λήγει το 2ο ημίχρονο και ο διαιτητής κρατάει ψηλά την ταμπέλα που γράφει πάνω τον αριθμό 9. Ο κόσμος χειροκροτά ενώ ο παίκτης 22 τρέχει προς το μέρος του διαιτητή. Και λέω «Ε όχι και 9 λεπτά καθυστέρηση!».

Μπαμ

Η μαλακία με τα κινητά είναι η εξής: Εφόσον έχεις αναγνώριση κλίσης, αυτόματα απαιτείσαι να καλέσεις πίσω όσους αριθμούς σε έχουν πάρει μα έχεις πυροβολήσει, το συντομότερο δυνατόν.

Το Νόημα της Ζωής

Στα κορίτσια έρχεται μια ελαφριά αναγούλα καθώς τα αγόρια κοκορεύονται, κυρίως γιατί δεν μπορούν να καταλάβουν, τι το καλύτερο έχουν οι στριπτιζούδες από κείνες.

Πέντε Πράγματα για Μένα

Έχω έντονα στοιχεία ναρκισσισμού, είμαι δηλαδή μεγάλη ψωνάρα ως προς το άτομό μου, μα δικαιολογημένα.

Το Κουτί της Πανδώρας

Ο δίσκος ονομάζεται ‘Υπάρχουν Χρυσόψαρα εδώ’ και το ομώνυμο τραγούδι μέχρι να τελειώσει έχω κάνει χαρακίρι. Ντάξει, ο Πλιάτσικας δεν παλεύεται για πάνω από δύο λεπτά και δεκατρία δευτερόλεπτα.

Η Σκευωρία των Εξωγήινων

Οι εξωγήινοι, από τις αρχές της εξέλιξης του ανθρώπινου είδους, χρησιμοποιούν δύο πράγματα (ή τέλος πάντων τόσα ανακάλυψα εγώ), που τα βρίσκουμε συνεχώς μπροστά μας και δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, για να μελετάνε κυρίως την ψυχοσύνθεση του Homo Whatever.

Μόνιμη Σύγχυση

Θέλω να σας προειδοποιήσω πως εκ παιδιόθεν δεν ξέρω τα αριστερά μου από τα δεξιά μου. Κατ’επέκταση έχω μεγάλο πρόβλημα προσανατολισμού.

Φοβού την Άνοιξη

Δεν είναι το μπζζζζ της αλογόμυγας αυτό. Εκείνο δεν είναι συνεχόμενο, ούτε τόσο λεπτεπίλεπτο, είναι βαθύ και διακεκομμένο γιατί οι αλογόμυγες είναι ηλίθιες και κουτουλάνε ξανά και ξανά στο τζάμι.

Γιουροβίζιον 2007!!!!!

Σε απευθείας, καθαρά υποκειμενική μετάδοση, ενίοτε από δύο διαφορετικές τηλεοράσεις!

Ψάξε με

Φιλοξενώ τις κατά καιρούς αναζητήσεις που σας φέρανε εδώ και που βρήκα εντυπωσιακές και κάνω μια απόπειρα επίλυσης των προβλημάτων αυτών.

Η Άλλη Μισή Αρχοντιά

Τούτοι οι αλλοδαποί, πιάνουν μας τες δουλειές μας, κλέφτουν μας τες λίρες μας, γαμούν μας τες γεναίτζιες μας, τζιαι χτιτζιάζουν τζιαι τες παραλίες μας! (Γυρίζει από την άλλη) Εεε Νατάsha.. πουτ σαμ κριμ ον μαϊ μπακ ρε μάνα μου.

Σειρά: Εγώ η Ξανθιά

Road Trip

Όχι, δεν είναι τίτλος τηλενουβέλας. Είναι η πιο ξανθιά μέρα της ζωής μου!

Road Trip with Action

Αντιλαμβάνεσαι πως άμα ένα 13άρι σταρλεττούι, που πηαίνει με 60 πας το τσιακκιλούι, παλλουκώσει, βρέθεται 5 μέτρα πάρα κάτω και σηκώνει μεγάλο, άσπρο σύννεφο ττοζίου (από το ττόζι).

Σειρά: Οικογενειακές Στιγμές

Το Παλιό του Παλτό

«Τα δερμάτινα για να στρώσουν πάνω σου, φορείς τα άμα ππέφτεις την νύχτα;»

Το Αθάνατο Προφυλακτικό

«Μα μες το σπίτι μας;;; Εν αντρέπεσαι ρε άξεστε, στο διπλανό δωμάτιο εν οι γονείς μας!!»

Διατριβή: Μαμά Γερνάω

1ο Μέρος

2ο Μέρος

3ο Μέρος

Καλά, δεν είναι ανάγκη να τα διαβάσεις όλα τώρα!

16 Comments leave one →
  1. 12/10/2007 21:29

    Happy birthday to you!
    Happy birthday to you!
    Happy birthday to Psonara!
    Happy bithday sto blog!

    Να χαίρεσαι το μπλογκ-άκι σου και με γειά το νιου λουκ. Σε ευχαριστώ για τη καθοδήγηση στα πρώτα μου μπλογκο-βήματα. Πάει κιόλας ένας χρόνος… Φιλάκια.

  2. 12/10/2007 22:55

    “Σάννα τζιαι ετσάππιζα που το χάραμαν του φου”
    Αυτό δε το κατάλαβα, αλλά δεν έχει σημασία.
    Καλά ποστ κατά το καλό βόλι
    Καλό μπλόγκινκ κατά το καλό ταξίδι
    και
    Καλό σου Σαββατοκύριακο

  3. 13/10/2007 13:12

    Μα που ένει τα τυροπιττούθκια, οι κούπες, τα λαχματζούν; Τζιαι μεν μου πεις πως θα μας αφήκεις άποτους!!!

    Να σου ζήσει…

  4. Γ.Ι permalink
    13/10/2007 14:11

    Καλή συνέχεια:)

  5. 13/10/2007 14:37

    Λέξη Πένητα να’σαι καλά. Η καθοδήγηση απέφερε καλούς καρπούς🙂

    Νερίνα “Σαν να σκάλιζα από το χάραμα του φωτός”.🙂

    Αγρινό πε μου που θα είσαι πόψε τζαι τζερνώ τεκίλες (χρυσές)!

    Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.

  6. 13/10/2007 15:33

    Πάντως Αυλαία μόνο κατά λάθος τζιαι ήδη ποτισμένο με βρίσκεις…

  7. 13/10/2007 16:53

    Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά άμα σε χρειαστώ σαν γιατρό εν θα το ξέρω για νάρτω συνήθως εν οι άλλοι που τους πάνε.

  8. 13/10/2007 18:19

    Χρόνια πολλά γιατρέ μου!🙂

  9. 13/10/2007 20:52

    Να σου ζήσει κορού (ok δόκτορ κορού).

    Άτε και εις ανώτερα.

  10. 14/10/2007 10:35

    Γιατρέ ήλθα ευχαριστώ για τις συμβουλές γιατρεύτηκα όποτε σταματω τα χαπάκια νάσαι καλά .εύχομαι οι ασθενείς σου τα γιατρεύονται σαν εμένα.

  11. 14/10/2007 22:50

    Χρόνια Πολλά στο μωρό σου και συγχαρητήρια για την ΑΞΙΑ ανατροφή που του δίνεις🙂
    Θα σου έδινα καμία μπανάνα να μας έφτιαχνες καμιά τάρτα αλλά τώρα που βλέπω την τούρτα-στριπτιζού, νομίζω θα την προτιμήσω!
    Πολλά Μπανανοφιλιά!

  12. 15/10/2007 02:08

    Happy Birthday, baby!!!!!!

  13. 15/10/2007 12:15

    Stalamatia να’σαι καλά. Ο,τι άλλη βοήθεια θες, email me.

    Starry ευχαριστώ πολύ!

    Roam να’σαι καλά, ευχαριστώ!

    Bananaboy να’σαι καλά, φάε όσα κομμάτια θες, πάρε και τη στριπτιτζού!

    Noullis thanks a lot baby!

  14. 16/10/2007 08:12

    Happy birthday!Να σου ζήσει και να το χαίρεαι!!

  15. 16/10/2007 20:23

    Να ‘σαι καλά! Είμαι φυρμένη, εδιάβασα τα όοοολα μονοκοπανιά κ ψάχνω για άλλα.
    Χρόνια Πολλά!!!!!!

  16. psychia permalink
    17/10/2007 19:04

    ΚάντυΚάντυ μου σε ευχαριστώ🙂

    Βασίλισσα Ελισάβετ, πολύ χάρηκα που διασκέδασα την μεγαλειότητα σου🙂

Πε μας ρε!

