Skip to content

Πέρα βρέχει, στην Καραμανιά Χιονίζει

07/10/2007

Αγαπητέ μου (λέμε τώρα) Pera.

 

[Πηγαίνετε εδώ (σχόλιο 12 onwards) και εδώ (σχόλιο 5 onwards) για να δείτε περί ποίου ο λόγος. Αν σας κουράσει δεν φέρω ευθύνη. Όταν σας κουράσει, σταματήστε να διαβάζετε, το ίδιο μοτίβο ακολουθεί.]

 

Βλέπω έχεις μεγάλη ανάγκη την σημασία μου. Είσαι σαν το αγοράκι που σηκώνει τη φούστα του κοριτσιού για να του δώσει σημασία. Το κοριτσάκι δεν μπορεί να ερμηνεύσει τις πράξεις αυτές, όπως εγώ δεν μπορούσα να ερμηνεύσω την φρασεολογία και την επιμονή σου (Το καλό είναι ότι το θέμα ‘ερμηνείας χαρακτήρα’ το’χες πάρει εργολαβία. Τώρα τα ινία είναι δικά μου. Μουαχαχαχαχα… ). Στην αρχή το κοριτσάκι τσαντίζεται μαζί του. Μετά σταματά να ασχολείται με την ελπίδα να την αφήσει ήσυχη. Όταν το αγοράκι βλέπει πως δεν λαμβάνει την σημασία που θα ήθελε από το κοριτσάκι, συνεχίζει απτόητο τις αψυχολόγητες του φαινομενικά πράξεις (τάχα, πως γίνεται να του αρέσω αφού με προσβάλει συνέχεια;) μέχρι το κοριτσάκι να είναι αναγκασμένο να ασχοληθεί μαζί του. Η δασκάλα είτε εθελοτυφλεί, είτε είναι απλά τυφλή (και κωφάλαλη).

 

Κατανοώ την λατρεία που μπορεί να έχεις στον φανταστικό χαρακτήρα Psychia. Το τελευταίο διάστημα έχεις γίνει ο μεγαλύτερος μου ψυχανώμαλος φαν, αφού αδιάκοπα μου σηκώνεις την φουστούδαν μου, χωρίς πρόκληση και χωρίς δικαίωμα (το βρακί μου εγώ επιλέγω ποιος θα το δει). Μην με παρεξηγείς, με κολακεύει πολύ η αφοσίωση σου όπως και η αποκλειστικότητα που μου παρέχεις.

 

Δεν είσαι όμως αγοράκι, μα απλά ένας αυταρχικός, επιβλητικός ξερόλας που συν τοις άλλοις είναι και πρηχτής (από τότε που μπήκες στη ζωή μου, το cup size μου πήγε από C σε E). Στην πραγματική ζωή θα μπορούσες εύκολα να χαρακτηριστείς σαν stalker (ενεδρευτής) που έρχεται καθημερινά χωρίς να του δίνω σημασία στην πόρτα μου και μου βαράει το κουδούνι για να με πρήξει λεκτικώς.  Δεν του ανοίγω, έρχεται την επομένη, και την επομένη, και την επομένη, και για δύο εβδομάδες κάνει το ίδιο πράμα, και έχει καταντήσει τόσο ενοχλητικός που μέχρι και οι γείτονες αντέδρασαν (όσο και να τους άρεσε η μεγεθυντική αλλαγή στο μπούστο μου). Στην πραγματική ζωή θα μπορούσα νόμιμα να σου βάλω περιοριστικά μέτρα. Δεν έχεις καταλάβει τον τρόπο λειτουργίας του κοινωνικού συντυχάμματος, και κατ’επέκταση δεν έχεις καταλάβει τον τρόπο λειτουργίας των μπλογκς.

 

Επειδή εδώ δεν είναι το πραγματικό, αλλά το διαδικτυακό μου σπίτι (πάλι σπίτι μου είναι, μην συγχύζεσαι) και εγώ βάζω και (τελικά) επιβάλω τα όρια, έχω να σου αναγγείλω την απόφασή μου για την περίπτωση σου:

 

Τα σχόλια που έχεις μέχρι τώρα γράψει παραμένουν ως έχουν σαν αποδεικτικά στοιχεία της παρενόχλησης σου. Οτιδήποτε άλλο γράψεις σε αυτό το μπλογκ, θα σβήνεται επί τόπου (τα περιοριστικά μέτρα που προανέφερα, σε εφαρμογή). Λυπάμαι που με έφερες σε αυτό το σημείο, δεν είμαι αντιδημοκρατική (εκτός όταν είμαι) και δεν μου αρέσει να σβήνω σχόλια (εκτός από τα μελλοντικά δικά σου). Πιστεύω πως ήμουν πολύ έως υπερβολικά ανεκτική μαζί σου.

 

Θα σε παρότρυνα να μην βρεις άλλον μπλόγκερ να ενοχλήσεις τοιουτοτρόπως γιατί αμφιβάλω αν θα έχεις ευνοϊκότερη μεταχείριση. Μη σου πω πως θα φας μπότα πριν συμπληρώσεις τρεις μέρες.

 

Στο καλό, και να μη μας γράφεις.

 

Με πολύ λίγη εκτίμηση,

Psychia.

 

 

Αγαπητοί μου Μπλόγκερς,

 

Η αγαπημένη μου Δρακούνα μια φορά είχε πει στον (άλλον αγαπημένο μου) Λέξη Πένητα επί λέξη:

 

«Πάντως δεν μπορείς να πεις lexi_penitas. Απέκτησες και εσύ έναν anonymous accessorie να σε βρίζει.
Σου προσδίδει μια βαρύτητα, ένα κύρος :)»

 

Δηλώνω with accessory and with κύρος. Ήταν καιρός. Ο δικός μου ακολούθησε την τακτική, είναι και η ποσότητα, και η ποιότητα. Δεν χρησιμοποίησε υβριστικές λέξεις, αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν είναι απαραίτητες για να θεωρηθείς προσβεβλημένος ή/και ενοχλημένος.

 

Αγαπητοί μου συνάδελφοι.

Σας κρούω τον κώδωνα του κινδύνου.

Γκλιγκ – Γκλογκ.

Ότι δεν λύνεται, κόβεται.

 

Με πολλή εκτίμηση,

Psychia

 

 

Ευχαριστώ τον Fuego για τον τίτλο του κειμένου αυτού.

8 Comments leave one →
  1. 07/10/2007 17:26

    Έκατσα τζιαι εθκιάβασα τοα ούλλα. Αμ΄ν μαζοχισμό που τον έχω! Πέρα από το άκρον άωτο του πρίχτη.

  2. 08/10/2007 00:01

    Vourase pou pisw o Evgenios Aranitsis! I to fantasma tou.
    Cool!

  3. 08/10/2007 07:43

    Εγώ που εν έχω,που τούντον ενεδρευτήν πρέπει να νίωθω υποδιέστερος;
    Εν έσιη κανέναν να κάμει το ψησιηκόν τζιαι να τον πιερώνω;
    Πάντως μάσιαλλα του λέβεντη,κάμνει για πόμπα του ποδηλάτου,πρίζει σου το λάστιχο σε χρόνο ντετέ που λαλούν και στην Καλαμαρία.
    Νέος,ωραίος,ευάερος και ευήλιος μπλόγκερ ζητά ενεδρευτή για πρήξιμο και ότι ήθελε προκύψει.Εννα το βάλω μες τες Χρυσές Ευκαιρίες,μπορεί να εν τυχερό μου.

  4. 08/10/2007 12:09

    Είναι κρίμα που τον έκοψες. Ήθελα να διαπιστώσω αν ο σκοπός του ήταν να σε αποθαρρύνει από το να γράφεις ή αν όντως παρουσιάζει “ιδιομορφίες” στον τομέα της κοινωνικοποίησης.

    Όσο αφορά τα γραπτά του, μου θύμισε το http://www.jabberwacky.com/ με ελαφριά ανθρώπινη παρέμβαση.

  5. psychia permalink
    08/10/2007 12:19

    Με προβλημάτισαν και μένα αυτά τα ερωτήματα, δεν θα πω ψέματα.

    Αν ο σκοπός του ήταν να με αποθαρρύνει από το να γράφω, τότε καθόλου κρίμα δεν είναι γιατί δεν του πέφτει λόγος. Του πέφτει λόγος για το αν θα με διαβάζει.

    Αν παρουσιάζει ιδιομορφίες στον τομέα της κοινωνικοποίησης, τότε ας το κάνει σε δικό του μπλογκ, και ας μην παριστάνει το παράσιτο στο δικό μου. Οπότε και πάλι κρίμα δεν είναι. Τουλάχιστον κατά τη δική μου κρίση.

    Εμένα μου θυμίζει το jabberwacky στον τομέα “χάσιμο”.

  6. 09/10/2007 23:36

    Από ψυχαναλυτικής πλευράς κάποιος που γυρεύκει όρια έχει υποφέρει πολλά πιθανώς ο ίδιος από abuse. Η αποφασιστικότητα των ορίων που έθεσες δείχνει ότι είσαι υγειές πλάσμαν. Χάτε ήβρες τον πρώτον σου πελάτην.

  7. 10/10/2007 13:31

    Eμενα μ’αρεσει οπως του τα χωνεις😉

  8. 18/10/2007 21:53

    ωραίο το νεο λουκ!! να ζήσετε…

Πε μας ρε!

