Skip to content

Ανέβα στο Τραπέζι μου

24/09/2007

Το Σάββατο πήγα στα μπουζούκια, μετά από δύο ή τρία χρόνια. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις top ten διαπιστώσεις της βραδιάς.

 

Διαπίστωση Νούμερο 1:

Δεν γνωρίζω σχεδόν κανένα από τα νέα (κάτω του ενός χρόνου) τραγούδια που κυκλοφορούν σ’αυτό το στυλ. Μη σου πω πως έχω μείνει στο «Αν αισθάνεσαι μόνη… και δεν έχεις κανέναν… εμένα τι με νοιάζει;».

 

Διαπίστωση Νούμερο 2:

Είμαι γεννημένη για το πρώτο τραπέζι πίστα, για την πίστα, και για τα γαρίφαλα.

Αν μου δώσεις κι ένα μικρόφωνο θα καεί το πελεκούδι.

Αν μου δώσεις κι ένα μικρόφωνο θα επανεισάγουνε τα πιάτα στα μπουζούκια.

Αν μου δώσεις κι ένα μικρόφωνο θα ρίχνουν τα πιάτα με στόχο το κεφάλι μου.

Άστο καλύτερα. Μη μου δώσεις μικρόφωνο.

 

Διαπίστωση Νούμερο 3:

Οι Λεμεσιανοί εξακολουθούν να ξέρουν να διασκεδάζουν, σε αντίθεση με την γνώμη που είχα πως με την εξέλιξη του «κοίτα με να σε κοιτώ» γίνανε ξενέρωτοι.

Οι Λεμεσιανές είναι αχτύπητες στο τσιφτετέλι.

Εγώ είμαι η καλύτερη. Για private κλείστε ραντεβού στο drpsychia@gmail.com.

 

Διαπίστωση Νούμερο 4:

Θεωρώ (εγώ και μόνο για μένα) το να ακολουθείται η μόδα πολύ κακή επιλογή πρακτικής.

Παρακαλώ και παροτρύνω (και δεν προσπαθώ να μεταπείσω) τις κοπέλες που ήδη το κάνουν, να συνεχίσουν να μου χαρίζουν το άφθονο γέλιο και τις απανωτές εκπλήξεις που έζησα στα μπουζούκια.

 

Τους λόγους τους υποψιάζεστε όλοι, είναι κοινοί σε όλες και όλους εμάς που μοιραζόμαστε την άποψη. «Εγώ έχω το δικό μου στυλ, και δεν θα μου επιβάλει κανείς το πως θα ντύνομαι και μπλα μπλα μπλα».

Τα πράγματα στο μαγαζί έγιναν πιο ξεκάθαρα:

Το να ακολουθείς πιστά τη μόδα σου αποβλακώνει τον εγκέφαλο, σε κάνει να ντύνεσαι σαν κλόουν, και να νομίζεις ότι είσαι και ωραίος!

 

Παραδείγματος χάριν μια κοπέλα που είχε μήνες να φάει, φορούσε ένα ολόσωμο κοντό μαύρο… πράμα (δεν ξέρω και πως να το πω!), με αμέτρητα κόκκινα κουμπιά στο κέντρο (που δεν χρησίμευαν για κούμπωμα, μόνο για decoration), σε όλο το ύψος από τον λαιμό μέχρι το τσίου της. Ο λαιμός κλειστός και ένας κόκκινος γιακάς να καλύπτει μόνο το σβέρκο.

Σαν τον Τσάρλι Τσάπλιν με μίνι και ανορεξία.

 

Και κάτι άλλες με λεοπαρδαλέ ξωβυζέ φορεματοβράκες, ασημή ζώνη και φούξια φτερό στον κώλο. Όκει δεν φορούσαν φτερό αλλά θα πήγαινε πολύ με το συνολάκι: Η Ζήνα πάει στα μπουζούκια.

 

Και άλλες με γυαλιστερά ασημή περίεργα ολόσωμα, και μπόλικο γκλίτερ στο πρόσωπο, με κάναν να θέλω να πάρω στη NASA και να τους ειδοποιήσω! «The aliens have arrived

 

Διαπίστωση Νούμερο 5:

Είμαι πολύ πίσω στα της μόδας.

Ενώ εγώ τα έβλεπα για πρώτη φορά, το υπόλοιπο τραπέζι είχε ήδη πάθει ανοσία.

Και είναι δύσκολο να αποκτήσεις ανοσία σε τέτοια θεάματα.

 

Διαπίστωση Νούμερο 6:

Είχαμε κράτηση στο όνομα «Μιχάλης ο Όμορφος».

Πήραμε και τούρτα.

Του τραγούδησαν και το Happy Birthday.

Στην πραγματικότητα ο Μιχάλης δεν είχε γενέθλια.

Ούτε όμορφος είναι.

Η βραδιά μας ήταν ένα ψέμα!!

 

Διαπίστωση Νούμερο 7:

Το να γιορτάζεις τα γενέθλια σου στα μπουζούκια είναι μία μαλακία.

Ξεκινάν με τα Happy Birthday και μετράς: to Kostas, to Maria, to Myrto, to Stefanos, to άλλη Maria, to Antreas, to Afroxilanthi, to Vrasidas, to Michalis.

Το Σάββατο δεκατρία άτομα γιορτάζαν τα γενέθλια τους.

Και οι δεκατρείς περίμεναν με ανυπομονησία: Τώρα θα με πει…! Όχι… Τώρα! Όχι… Τώρα! Το επόμενο θα είναι σίγουρα. Όχι γαμώτο… το επόμενο. Όχι… Πότε;;;

Εγώ που δεν γιόρταζα τίποτα ένιωθα πιο ξεχωριστή.

 

Διαπίστωση Νούμερο 8:

Μπορώ σε μία ώρα να χτυπήσω μόνη μου πάνω από μία φορά.

Από τη φαντασμαγορική νύχτα μετρώ 7 μελανιές.

Και τρεις τάτσες από κρασί στο φόρεμά μου.

Ευτυχώς που είναι μαύρο και δεν φαίνονται.

Άλλοι ντύνονται στα μαύρα λόγω γκόθικ φιλοσοφίας, εγώ γιατί δεν έχω μάθει να πίνω απ’το ποτήρι.

Ούτε από το καλαμάκι, τώρα που το σκέφτομαι.

 

Διαπίστωση Νούμερο 9:

Πλέον μπορώ να φορώ τακούνια χωρίς να πέφτω στα χαντάκια.

Αυτό είναι μεγάλο κατόρθωμα γιατί ξέρεις πόσα χαντάκια έχω φάει στη μούρη;

Τα χαντάκια κάναν διαδήλωση ενάντιων μου.

Λένε τους χαλάω το χαλίκι.

Τώρα κάνουμε συνομιλίες και προσπαθούμε να βρούμε μια δίκαιη, βιώσιμη και λειτουργική λύση.

Στις συνομιλίες πάω με το τακούνι.

Εξακολουθώ να το πάω σαν συγκαμένη, αλλά προσθέτοντας χάρη, φαίνεται πως κάνω αργή πασαρέλα.

Αυτό είναι που εννοούν όταν λένε τα φαινόμενα απατούν.

Τα χαλίκια το ξέρουν αυτό, γι’αυτό και καλύπτονται.

 

Διαπίστωση Νούμερο 10:

Η Λεμεσός δεν έχει πια αλκοτέστ.

Η Λεμεσός δεν έχει πια αστυνόμευση.

Επί τέλους!

 

Διαπίστωση Νούμερο 10.1:

Τραφικέϊτορ! Τώρα και στη Λεμεσό!

 

Μπόνους Διαπίστωση:

Δεν υπάρχει περίπτωση να βγω έξω με φωνή γυναικεία και να μην επιστρέψω με φωνή godfather.

 

Άντε και του χρόνου!

 

  

9 Comments leave one →
  1. 24/09/2007 19:32

    fwtografia ths oloswmhs kokkinokoumpwths korasidas?:p

  2. Apparos me vakla permalink
    24/09/2007 19:57

    Μάάλιστα..εμπεριστατωμένη έρευνα για τη νυκτερινή ζωή της Νήσου Κύπρου…Κάθε Σάββατο γελάει και το παρδαλό κατσίκι.(ότι είνα να κάμουμε,πρέπει να γίνει πριν την επάνοδο στο νησί)

  3. psychia permalink
    24/09/2007 20:35

    Είχα τυφλωθεί και αδυνατούσα να βγάλω φωτογραφία! Θα ήταν ο,τι πρέπει!

  4. 24/09/2007 21:20

    Νομίζω τα μπουζούκια σε βοήθησαν να βρείς τη φόρμα σου. Να πηγαίνεις πιο συχνά…

  5. 25/09/2007 19:11

    stin arxin tyflwnese me to 8eama,,,ystera arkefkei to mati tzai sini8izei,,,e tzai meta mpaineis tzai sy sto xoro,, tzai xoreukeis..kapote tziftetelle kapote hip-hop,,plekese k su mes’tin maza..

  6. 26/09/2007 11:26

    επανήλθα επιτέλους κανονικα, έκανα το update μου και να’μαι!
    από δω και πέρα θα διαβάζω τακτικά, όχι όπως τον τελευταίο μήνα!

    ΓΙΑΤΙ πήγες στα μπουζούκια?

  7. psychia permalink
    26/09/2007 13:16

    Γιατί με κάλεσε ο Μιχάλης ο Όμορφος για τα γενέθλια του🙂

  8. 28/09/2007 08:58

    Να δεις που έχουμε δεκτεί εισβολή από εξωγήινους και δεν το έχουμε αντιληφθεί ακόμα. Πριν κανένα μήνα είδα στην παραλία της Αγίας Νάπας (ναι, να περπατά στην παραλία παρακαλώ!) μια ψηλή μαυρομάλλα με στολή αστροναύτη, ασημένια, να γυαλίζει. Έμεινα χάσκωντα, κι εγώ και η κολλητή δίπλα μουρμουρίζοντας “εν γίνεται, εν γίνεται, αποκλείεται, εν ηθοποιός πρέπει, πρέπει να έχουν καμιά παράσταση Σταρ Τρεκ δαμέ πιο κάτω”

    Ξυπνάτεεε, έχουν εισβάλει στις παραλίες, στα κλαμπς…

  9. 05/10/2007 18:56

    sta mpouzoukia, apo proswpiki mou peira, den mporeis na miliseis, den mporeis na kapniseis giati ta dakrya tha ginoun potami, kai to simantikotero apo ola, den mporeis na xorepseis giati mporei na erthei kamia grothia apo to poythena..

Πε μας ρε!

