Skip to content

Οικογενειακές Στιγμές: Το Αθάνατο Προφυλακτικό

21/08/2007

Το αδερφάκι μου, ο Ουλάν Μπατόρ, τα έχει με μια κοπέλα τους τελευταίους μήνες, ας την πούμε Σπαστική (το γιατί την είπαμε έτσι είναι μια άλλη ιστορία – coming soon), με την οποία πρόσφατα ολοκληρώσαν τη σχέση τους. Ο Ουλάν λοιπόν, με πήρε τηλέφωνο ένα μεσημέρι λίγες βδομάδες μετά την ολοκλήρωση, μες το άγχος:

 

Ουλάν: (σχεδόν ψιθυριστά) Έλα, Ψυχία, μπορείς να μιλήσεις;

Ψυχία: (σχεδόν ψιθυριστά) Ναι, μπορώ.

Ουλάν: (σχεδόν ψιθυριστά) Εν επείγον… έγινε κάτι..

Ψυχία: (σχεδόν ψιθυριστά) Τί έγινε;

Ουλάν: (εντελώς ψιθυριστά) Γιατί ψιθυρίζουμε;

Ψυχία: (εντελώς ψιθυριστά) Εσύ ένι ξέρω γιατί, εμένα επειδή μου αρέκσει το συνωμοτικό.

Ουλάν: Που λες… Εεε… εκάμναμε τι εκάμναμε με την Σπαστική…

Ψυχία: Τί εκάμνατε;

Ουλάν: Ε… κατάλαβες!

Ψυχία: Μα μες το σπίτι μας;;; Εν αντρέπεσαι ρε άξεστε, στο διπλανό δωμάτιο εν οι γονείς μας!!

Ούλαν: Εννά σκάσεις να σου πω;;;

Ψυχία: Ναι ρε πε μου.

Ούλαν: Ε… έσπασεν το προφυλακτικό.

 

Σεισμός! Σεισμός! Συναγερμός! (πάντα κάτι κακό ανακοινώνει αυτό το σύνθημα)

 

Ψυχία: (προσπαθώντας να κρατήσει την ψυχραιμία της) Όταν λες.. έσπασε;

Ουλάν: Εν έχει ένα εξόγκωμα στην μούττη;

Ψυχία: Ε.. έχει.

Ουλάν: Ε, αντί να εν φουσκωμένο, ήταν καθούμενο!!!!

 

Χα Χα Χα Χα Χα ΧΑ!!! Δηλαδή δεν είχε σπάσει, απλά κατά λάθος το φόρεσε σωστά! Το ΟΥΦΟ!

Let the games begin!

 

Ψυχία: Όκει.. καταρχήν, ψυχραιμία.

Ουλάν: Φουυυ…

Ψυχία: Ετέλιωσες;

Ουλάν: Όϊ… μόλις το επήρα πρέφα σταμάτησα.

Ψυχία: Ωραία… Της Σπαστικής εν σταθερός ο κύκλος της;  

Ουλάν: Ο κύκλος σου εν σταθερός;

Σπαστική: Ποιος κύκλος;

Ουλάν: Της περιόδου σου!

Σπαστική: Α! Ναι.

Ψυχία: Κάθε πόσες μέρες;

Ουλάν: Κάθε πόσες μέρες;

Σπαστική: Κάθε πόσες μέρες τι;

Ουλάν: Κάθε πόσες μέρες έχεις περίοδο;

Σπαστική: Έχω για 5 μέρες.

Ψυχία: Εν ξανθή;

Ουλάν: Όι, μαυρομάλλα. (Στην Σπαστική)  Όϊ πόσες μέρες πάει, κάθε πόσες μέρες έρκεται!

Σπαστική: Κάθε μήνα.

Ουλάν: Κάθε μήνα.

Ψυχία: Α… είσαστε ζευγάρι ξανθών..! Ξαναρώτα: Κάθε πόσες μέρες; Κάθε 28; Κάθε 27; Κάθε 30; Κάθε 33;

Ουλάν: Ναι, κάθε μήνα, αλλά κάθε πόσες μέρες; Κάθε 28; Κάθε 25; Κάθε 35; Κάθε 30;

Σπαστική: Κάθε 29.

Ουλάν: Ε πε το τζαι έσπασες μας!

Ψυχία: Και σε ποια μέρα εν τωρά;

 

Άσε μη σας πω τον διάλογο που χρειάστηκε να κάνουμε μέχρι να καταλήξουμε στη 10η μέρα. Συνεννόηση κουνουπίδι.

 

Ουλάν: Εν καλή η 10η μέρα έννεν;

Ψυχία: Εν καλή αλλά όχι απαραίτητα ακίνδυνη.

Ουλάν: Ένεν την 14η μέρα που γίνεται η ωορρηξία;

 

Εγώ φταίω που έκατσα πας τα αφτιά του να πιάσει βιολογία στο σχολείο! Αλλιώς θα ήταν ευκολότερο το δούλεμα.

 

Ψυχία: Είναι την 14η κανονικά, αλλά μπορεί να τύχει να έρθει νωρίτερα, και εξάλλου το σπέρμα διατηρείται ζωντανό για λίγες μέρες μες την μήτρα.

 

Αυτό, στην περίπτωση που όντως είχε σπάσει το προφυλακτικό, θα ήταν αυτό που θα με ανησυχούσε.

 

Ουλάν: Αμάααννν… τζαι τωρά; Τωρά τί κάμνουμε;

Ψυχία: Τωρά αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας. Έχετε 2 επιλογές: Το χάπι της επόμενης μέρας, και το καρτέρα να δούμε.

Ουλάν: Το χάπι που το βρίσκουμε;

Ψυχία: Στα φαρμακεία. Αλλά χρειάζεται συνταγή γιατρού.

Ουλάν: Τζαι που να τον έβρουμε τον γιατρό Σάββατον ημέρα;;;

Ψυχία: Πρώτες βοήθειες, νοσοκομείο αγάπη μου.

Ουλάν: Νοσοκομείο α; Ε ναι, σωστό.

Ψυχία: Συζητάτε το και αποφασίστε τι θα κάμετε.

 

Μετά από καμιά ώρα, με ξαναπαίρνει.

 

Ουλάν: Ε… Ψυχία… έχεις ώρα;

Ψυχία: Εξαρτάται.

Ουλάν: Πε μου τζαι εν επείγον!!

Ψυχία: Ναι ρε μάνα μου, τι έγινε;

Ουλάν: Αποφασίσαμε να πάμε στο νοσοκομείο.

Ψυχία: Μπράβο, καλά εννά κάμετε.

Ουλάν: Όταν πάω τζιαμέ, τι να τους πω;

Ψυχία: Ότι τούτη εν η κοπέλα μου η τάδε, είχαμε ένα ατύχημα, έσπασε το προφυλακτικό, και ήρθαμε να πάρει το χάπι της επόμενης μέρας.

Ουλάν: Τούτα μόνο;

Ψυχία: Ε μετά θα πάρουν τα στοιχεία της και μετά θα πιάσουν την μάνα της τηλέφωνο.

Ουλάν: Σοβαρά; Εν υπάρχει εχεμύθεια;

Ψυχία: Όταν η κοπέλα είναι κάτω από 16, τότε είναι υποχρεωτικό από τον νόμο να καλούν γονιό ή κηδεμόνα.

Ουλάν: Εν παίζει ρόλο που εγώ είμαι ενήλικας;

Ψυχία: Εσύ θα κατηγορηθείς για αποπλάνηση ανηλίκου.

 

Κάπου δαμέ ελυπήθηκα τον λλίο.

 

Ουλάν: Γιατί;;;; Αφού τούτη ήθελεν, εγώ λαλούν της εν υπάρχει βιασύνη, είσαι μιτσιά ακόμα.

Ψυχία: Ή είσαι το καλύτερο κοπελλούι που του κόσμου, ή είσαι τέλλια γκέι.

Ουλάν: Αλήθεια, έτσι έγινε, αφού είπα σου το ότι εγώ εν είχα έτσι πράμα υπ’όψιν μου γιατί ήταν μιτσιά τζαι παρθένα.

Ψυχία: Εντάξει ρε, εν σχεδόν 16.

Ουλάν: Ε….

Ψυχία: Τι ε;

Ουλάν: Εμ… εν μαλακία που σου είχα πει…. ένεν σχεδόν 16. Εν σχεδόν 15.

Ψυχία: Εν δεκατεσσάρων δηλαδή!!!

 

Surpriiiiiiiiiiiise!!

I take that back, καθόλου δεν τον λυπάμαι!

 

Ψυχία: Ε, φίλε μου… τζαι αν είχε μια μικρή πιθανότητα να την γλιτώσεις… τωρά έκατσες πάνω σίουρα.

Ουλάν: Ουφφφ…. Σκατά, σκατά, σκατά!!!

Ψυχία: Ηρέμησε…

Ουλάν: Γαμώτο εννά πάω στρατοδικείο καταλάβεις;;;

Ψυχία: Ε… γαμώτο ρε Ουλάν..!

Ουλάν: Σκατά!! Γαμώ το *μπιιιπ* για *μπιιιπ* τον *μπιιιιπ*!@#!$%^!&

Ψυχία: Τι θκιαολίζεσαι;; Όταν αποφασίζετε στα δεκατέσσερα τζαι στα δεκαπέντε σας να κάμετε τούτο το βήμα στη ζωή σας, επιμένετε πως είσαστε αρκετά ώριμοι τζαι αρκετά έτοιμοι να αντιμετωπίσετε τις συνέπειες! Άμαν γίνει ο χαττάς γιατί δεν αναλαμβάνετε τις ευθύνες σας σαν ώριμα πλάσματα που ξέρουν τι κάμνουν;

Ουλάν: Καλά… τώρα να δούμε τι θα κάμουμε…

 

Σε τρεις ώρες με ξαναπαίρνει. Από πίσω ακούγεται θόρυβος εξωτερικού χώρου.

 

Ουλάν: Έλα Ψυχία! Τελικά το προφυλακτικό εν έσπασε!!

Ψυχία: Τζαι εφκήκες να το γιορτάσεις;

Ουλάν: Ναι, τωρά που ηρεμήσαμε ήρταμεν Il Posto.

Ψυχία: Μπρρρράααβο… Τζαι που το ξέρεις ότι εν έσπασε;

Ουλάν: Έβαλα το δάχτυλο μου μέσα τζαι εν είχε τρύπα.

Ψυχία: Α-χα-χα-χα… μικρέ κι ανόητε…

Ουλάν: Τί; Τί έκαμα;

Ψυχία: Με νερό εγέμωσες το;

Ουλάν: Όϊ, γιατί να το γεμώσω;;;;

Ψυχία: Για να δεις αν πιτά! Αν εν μικροσκοπική η τρυπούα δεν μπορείς να την δεις μόνον με το δαχτύλιν σου!

Ουλάν: Ου γαμώτο!! Γαμώτο! (Λέει στη Σπαστική) Ξανααγχώθου!! Τωρά αμέσως ξανααγχώθου! Πρέπει να το γεμώσουμε νερό να δούμεν αν πιτά!

Ψυχία: Πιάσμε εντάξει;

 

Σε δύο ώρες, στις 8 το βράδυ πια, με ξαναπαίρνει αποκαμωμένος.

 

Ουλάν: Έλα… όλα οκέι, δεν έχει τρύπα.

Ψυχία: Ξέρω το.

Ουλάν: Που το ξέρεις;

Ψυχία: Big Sister is watching you.

Ουλάν: Άστα αστεία, που το ξέρεις;

Ψυχία: Διότι το προφυλακτικό ρε ούφο, άμα το βάζεις σωστά, δεν σπάει. Η προεξοχή δεν πρέπει να περιέχει αέρα, γιατί το προφυλακτικό τεντώνεται πέραν του κανονικού, χάνει την ελαστικότητά του, και μπορεί ευκολότερα να σπάσει! Οπότε, την ώρα που πάεις να το βάλεις, βαστάς την μουττούα του, για να μεν κρατήσει αέρα μέσα. Καπίsh;

Ουλάν: ….

Ψυχία: Εσύ, έβαλλες το με την προεξοχή να στέκεται περήφανη προσοχή, αντί να κρέμεται σαν το σάπιο φύλλο, τζαι ενόμιζες ότι έβαλλες το τζαι σωστά!

Ουλάν: (Αμήχανα) Χι Χι Χι…

Ψυχία: Το γέλιο που σύραμε με τα παιδιά πάντως, ούτε που το φαντάζεσαι. Η ιστορία σας κατάντησε σίριαλ.

Ουλάν: Γιατί εν μου το είπες ρε γαμώτο!

Ψυχία: Τζαι τα παιδιά το ίδιο μου λέγανε.

Ουλάν: Είσαι κατζιάρα!! Ξέρεις πόσο με άγχωσες;;;

Ψυχία: Μπορείς να το δεις έτσι ή μπορείς να με ευγνωμονείς που σου έδωσα την ευκαιρία να ζήσεις τον πανικό, χωρίς να υπάρχει στην πραγματικότητα λόγος. Έτσι έμαθες πως θα νιώσεις αν όντως γίνει έτσι πράμα, τζαι τες συνέπειες που μπορεί να υποστείς, οπότε ευελπιστώ ότι εννά προσέχεις παραπάνω.

Ουλάν: Αν τζαι δεν σε χωνεύκω μιαν πακκίρα, για τούτο να είσαι σίουρη!!!!

Ψυχία: Ωραία καλό, mission accomplished 🙂

Ουλάν: Ρε ενύσταξα πολλά… εννά κλείσω.

Ψυχία: Ακόμα 8 ένει…

Ουλάν: Έφκαλες μου τον κώλο μου στη δουλειά σήμερα…!

Ψυχία: Καληνύχτα μωρό μου🙂

 

Για μια άλλη Οικογενειακή Στιγμή, περάστε.🙂

10 Comments leave one →
  1. 22/08/2007 05:53

    Γιατρέ μου,

    Θα ήθελα να σας συγχαρώ για αυτό σας το ποστ γιατί είναι επιμορφωτικού περιεχομένου για τους νέους/έφηβους/άπειρους των προφυλακτικών που τυγχάνουν να θκιανέφκουνται δαμέσα. Ως εκπαιδευτικός νιώθω βαθύτατα συγκινημένη και θα τους παραπέμπω όλους εδώ. Τέρμα οι επιδείξεις με τα αγγούρια!

  2. zappa permalink
    22/08/2007 12:40

    giatre mou, eiste diaskedastikws sadistria….prepei na sas sygxarw…paw na parw ta xapia mou

  3. 22/08/2007 15:44

    Χιχιχι.. μα του φτιάξατε του έρμου.. Δε νομίζω να το ξεχάσει το μάθημα:):)

  4. 23/08/2007 02:24

    Εν απίστευτη η ιστορία! Γαμώτο μόνο εμένα εν μου τυγχαίνουν έτσι φάσεις;!;!

  5. 24/08/2007 01:47

    Αν σε έκαμνε “θεία” που τα τωρά τι θα του έκαμνες του μιτσή βρα;

    Μπάι δε γουέη, ο εισαγγελέας επικοινώνησε μαζί σου ή ακόμα;

  6. 24/08/2007 12:46

    Σχεδόν τον λυπάμαι τον καημένο τον Ουλάν…Από τη Μογγολία τον φέρατε;😛

  7. 27/08/2007 14:14

    Προφύλαξη?? Τι είναι αυτό? Κάτι μου θυμίζει…

    Φυρμός με τους ροκώλους🙂

  8. 30/08/2007 10:31

    Θκιάολε μαύρε μα εν τέλεια πελλός ο αρφός σου;

    Α, παναΐα μου εθύμησέν μου τα νιάτα μου ρε που εν ήξερα που πόθε πιάνουμεν το φακκελούι να μεν χαλάσουμεν το προφυλακτικό που εν μέσα.χεχεχε

    Φιλιά Ψυχία. Επεθύμησα Ιλ πόστο. Και Κονφούζιο με τες κρέππες.

  9. 01/09/2007 14:27

    for future reference, το χαπι της επομενης μερας εν χρειαζεται συνταγη του γιατρου πλεον :o)

  10. 09/09/2007 12:55

    Τέλεια!

Πε μας ρε!

