Skip to content

Η Άλλη Μισή Αρχοντιά

18/08/2007

Σήμερα στις ειδήσεις δημοσιογράφοι και πολίτες καταδίκασαν κάποιους άλλους πολίτες ότι πάνε θάλασσα και αφήνουν τα σκουπίδια τους όπου έβρουν με αποτέλεσμα να γίνουν οι παραλίες μας σαν τα μούτρα μας, για των οποίων τα κάλλη δεν φημιζόμαστε ιδιαίτερα (εκτός από τα δικά μου. Τα δικά μου είναι καλλονής). Είναι πάντως εντυπωσιακό! Ερωτήθησαν εφτά άτομα (απλοί πολίτες) και όλοι μα όλοι είπαν πως «αυτό είναι πολύ κακό για τον τουρισμό μας» και παράγωγα αυτού. Δηλαδή 7 στους 7 Κυπρέους δεν αρέσει το σκουπιδαριό. Από τον τόνο της φωνής τους επίσης, συμπεραίνεις πως ούτε λερώνουν αλλά σύρνουν σπόντες πως εν οι Κυπρέοι που τα κάμνουν σιε σιε γιαχνί. Αφού 7 στους 7 Κυπρέους δεν λερώνουν… ποιοι λερώνουν δηλαδή;

Εμείς, ρωτήσαμε δεκατρείς (13) ανθρώπους και ψάχνουμε τις δημοφιλέστερες απαντήσεις στα ακόλουθα ερωτήματα:

Ερώτηση 1: Ποια η γνώμη σας για τα σκουπίδια στις παραλίες;

– Είναι μια αηδία. Εγώ δεν μπορώ ούτε καν να τα βλέπω. Γυρίζω που την άλλη.

– Ως interior designer πρέπει να πω πως η ανομοιομορφία στα χρώματα και στα υλικά τα καθιστούν μία κακή επιλογή για το scenery της παραλίας. Ορίστε η κάρτα μου.

– Τα σκουπίδια δεν είναι καλά γιατί βρωμούν.

– Είναι πραγματικά θλιβερό. Ετίμησεν μας ο θεός με άφθονο φαγητό τζιαι αντίς να το τρώμε, πετάσσουμεν το, ενώ στην Αφρική έσιει μωρά που πεινούν! Ακούεις Κωστάκη;; Κωστάκη έλα δα να φάεις το σάντουιτς σουυυυ…. (voice slowly faints as she runs away)

– Η γνώμη μου είναι πως είναι δολοφόνοι! Δολοφόνοι ναι! Όπως λέει και ο Αλ Γκορ στο Αν Ινκονβίνιεντ τρουθ, ο πλανήτης θα πήζει στα τοξικά απόβλητα, αυξάνεται η θερμοκρασία, λιώνουν οι πάγοι τζαι κάμνουν καταρράχτες, θα λείψει το πετρέλαιο (τζιαι μεις κόμα εν το επιάσαμε, μαχούμαστεν να το πουλήσουμε), δεν έχουμε άλλες πηγές ενέργειας (λαλεί το τζιαι ένας μπλόγκερ, ο Ασέρας), ο πλανήτης θα καταστραφεί, θα πεθάνουμεν ούλλοι, τζιαι θα φταίν τούντα τοξικά απόβλητα που τα εξεκινήσαν ούλλα!!

– Θυμώνω πάρα πολλά με τούντους ππεζεβένγκιες που βρωμίζουν τες παραλίες μας! Θέλω να τους βάλω χαμέ τζιαι να τους φακκώ με την μάτσα!! Κκιάολε, κκιάολε, κκιάολε!! Ου σόρρυ, έφτυσα σου;

– Α! Εν τούτα που βρωμούν; Τζιαι ελάλουν του αντρός μου ότι μυρίζει ψαρκιές σήμερα χα χα χα!

– Εντάξει καλέ, ένεν πάρα πολλά.

– Εν έχω γνώμη.

– Εγώ στο σχολείο πετάσσω τα σκουπίδια μου στον κάλαθο και η δασκάλα διά μου αστεράκι. Η μάμμα μου εν μου διά.

– Εν έσιει ο δήμος μαυρούθκια να τα συνάουν; Ήντα πιερώνουμεν τόσους φόρους; (Adult version of the previous one)

 

– Είναι τραγικό. Πάεις να κάμεις διακοπές να χαλαρώσεις, τζιαι αναγκάζεσαι να το υποστείς τούντο πράμα.

– Τούτοι οι αλλοδαποί, πιάνουν μας τες δουλειές μας, κλέφτουν μας τες λίρες μας, γαμούν μας τες γεναίτζιες μας, τζιαι χτιτζιάζουν τζιαι τες παραλίες μας! (Γυρίζει από την άλλη) Εεε Νατάsha.. πουτ σαμ κριμ ον μαϊ μπακ ρε μάνα μου.

Ερώτηση 2: Εσείς γιατί πετάτε τα σκουπίδια σας όπου έβρετε;

– Τζαι γιατί σιόρ να μεν πετάσσω τα σκουπίθκια μου όπου έβρω; Εγώ έμαθα να τα κάμνω ούλλα γέριμα τζαι η μάνα μου να με βουρά που τα πισώ τζαι να συνάει. Έντζιαι μπορώ να παίρνω την μάνα μου μαζίν μου στην παραλία διότι ύστερα πως θα χουφτώνω την Κούλλα ενώ ταυτόχρονα μάχουμαι να ρίψω την Νατάshαν που την Μόσχα που απλώθει την δίμετρη ζάμπα της στην διπλανή ξαπλώστρα; Η Κούλλα εν άλλωσπος μαθημένη, εν νέα γενιά, εν με βουρά που τα πισώ τζαι να συνάει τα ποσκούπιδα μου. Να σου πω τζιαι την μαύρην μου αλήθεια, εντζαι πολλοαρέσκει μου τούτο, που με σκουπίζει, με μαϊρεύκει, αλλά μόνον τούτες που εν άλλωσπος μαθημένες αήνουν με να τες χουφτώνω στην παραλία. Οπόταν κρύφω τζαι απολαμβάνω το κοκκόν ως πάρα τζει (ώσπου εν ζωντανή η κυρία Μαρίτσα δηλαδή τζαι έχουμε μιαν μαείρισσα φαΐν τζαι κανένα σιερωμένον πουκάμισον).»

– Πρώτον και κύριων τα νύχια μου εν εγινήκαν έτσι όμορφα που μόνα τους. Επιέρωσα ένα δεκάλιρο το μανικιούρ. Δεύτερων, εμένα ο παπάς μου όταν ήμουν μιτσιά ελάλεν μου πως «εσύ μάνα μου είσαι τόσον όμορφη που έθθα χρειαστεί ποττέ σου να δουλέψεις τζιαι ούλλοι εννά θέλουν να σε υπηρετούν». Τζιαι ήταν αλήθκεια του. Η μαυρού που είχαμεν τότε αλλά τζιαι ούλλες οι άλλες που ήρτασειν, εν χωρτένουν να τες διατάσσω να μου κάμνουν ούλλα τα χαττίρκα. Εσκέφτηκα να σου πω την αλήθκεια να έφερνα την μαυρού μου στην παραλία για να συνάει τα ποσκούπιδα τουλάχιστον, αλλά ύστερα εσκέφτηκα ότι εν πολλά χωρκάτικον τζιαι η καημένη εν τζιαι μαύρη τζιαι το μαύρον συνάει ούλλην την πυρά. Αλλά έσιετε δίκαιο. Εν πολλά ξιμαρισμένα. Πόσα λαλείς να διά ο Δήμος της μαυρούς μου για να καθαρίζει τες Κυριακάες; Θέλει να σάσει τα δόντια της. Εν χτιτζιόν σαν την παραλία!

– Γιατί εν έσιει κάλαθο. Έσιει; Πούντον; Α, έλα, πέταξε μου τα διότι τωρά κάμνω κάστρο τζιαι εννά μου το χαλάσει ο Κωστάκης άμα φύω.

– Δεν τα πετάσσω όπου έβρω. Εκάμαμεν ένα λούκκο δαμέ στην άμμο τζιαι σύρνουμεν τα ούλλα τζιειμέσα. Ε, κάποιος εννά τα συνάξει άμα φύουμε (τζιαι ύστερα).

– Εμάς τα ττενεκκούθκια μας εν μπαϊοντιγκρένταμπολ.

– Γιατί εσού που τα πετάσσεις;

– Μάμμαααααααααααααααα!

– Μα που να ποταβρίζουμε τωρά ως τον κάλαθο; Εν τζιεικάτω τζει! Ούτε που εννά φύω μπορώ. Εππάρκαρα που την άλλην πάντα.

– Δεν βαριέσαι….

– Να φύεις γιατί εμένα ο παπάς μου εν αστυνομικός τζιαι εννά του πω να σε βάλει φυλακή!

– Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Φύε που δαμέ διότι ένα τηλεφώνημα εννά κάμω τζιαι εννα γυρεύκεις δουλειά! (adult version of the previous)

– Εγώ στες διακοπές φίλε μου, εν κάμνω δουλειές.

– Εγώ μεινίσκω δαμέ πάρα κάτω τζαι οι σκουπιθκιάριες περνούν κάθη Τρίτην τζαι Παρασκευή. Σήμερα κόμα εν Σαββάτο. Έχουμεντε μέρες κόμα.

Η Καθαριότητα είναι η Μισή Αρχοντιά. Η Βρώμα η Άλλη Μισή.

 

2 Comments leave one →
  1. Ε_ξοριστος permalink
    07/09/2009 16:05

    “”Κκιάολε, κκιάολε, κκιάολε!! Ου σόρρυ, έφτυσα σου;”” xaxaxa,pompa!!!
    ise teleia ama katagrafeis tous kipreous, pws akrivws simperiferounte k pws stin pragmatikotita einai(k oi to ti praspathoun na provaloun).
    para polla kalo to blog sou. sorry prin lio kero to anakaliya

  2. 08/09/2009 08:38

    Να’σαι καλά τζαι καλά θκιαβάσματα🙂

Πε μας ρε!

