Skip to content

Ομαλή Ανωμαλία

09/08/2007

 

Διανύω την δεύτερη εβδομάδα μου ως προσωρινός – μόνιμος κάτοικος Κύπρου και μετά τις πρώτες εντυπώσεις μου (που καθόλου νέες δεν ήτανε) αρχίζω να συνειδητοποιώ τι θα πει να κάθεσαι και να περιμένεις να έρθει ο κυβερνητικός διορισμός. Δεν είμαι αχάριστη, καταλαβαίνω πως δεν γίνεται σήμερα να τελειώσεις και αύριο να πιάσεις δουλειά. Ήξερα από πριν πως θα περίμενα τουλάχιστον τρεις μήνες για την πολυπόθητη «παραγωγική ζωή». Οπότε είχα αποφασίσει πως σε αυτό το μεσοδιάστημα, θα εγκλιματιζόμουν στο νέο στάτους κβο. Έχω ήδη εγκλιματίσει μία φορά αλλά ευελπιστώ να μην με καρφώσετε στις αρχές.

 

Πρώτες Αλλαγές Ζωής:

 

1. Συγκατοικώ με τους δικούς μου.  Αυτό έχει τα καλά του, όπως πχ. το γεγονός ότι οι γονείς μου είναι σχετικά καλόβολοι και κατανοητικοί άνθρωποι και δεν με πρήζουν. Να φανταστείτε πως για πρώτη φορά στα χρονικά δέχτηκαν χωρίς υπεκφυγές να κοιμάται κάποιες μέρες ο γκόμενός μου στο σπίτι μας. Συνήθως κοιμάται στο «δωμάτιο της πουτάνας». Αυτό το δωμάτιο μέχρι πρώτιστος ονομαζόταν «το δωμάτιο του αδερφού μου», αλλά μετά που ο ιδιοκτήτης του κατατάχτηκε στην Εθνική Φρουρά, όποιος προλάβει την πέφτει εκεί μέσα. Μέχρι τώρα έχει φιλοξενήσει τουλάχιστον 5 διαφορετικά κοιμισμένα κορμιά τα οποία πλήρωσαν αφήνοντας τα σάλια τους στο μαξιλάρι.

 

Άλλο καλό της υπόθεσης είναι πως υπάρχει πάντα φαϊ μες το σπίτι, κάτι που θεωρώ το πιο σημαντικό κομμάτι της επιβίωσης μου. Έχω ήδη βάλει ένα κιλό και πάμε γι’άλλα. Μιλλούδα, μιλλούδα, γεμίζει η περιφερειούδα.   

 

Άλλο καλό της υπόθεσης είναι πως δεν πληρώνω ενοίκιο, λογαριασμούς κτλ. Επίσης όποτε θέλω παρέα έχω. Το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να πω «σιοπάτε λλίο!!!». Αμέσως ξεκινά συζήτηση.

 

2. Έπαθα overdose από ανθρώπινη παρέα. Μιλώ τόσο πολύ κάθε μέρα που νιώθω πως μου μείνανε λίγες μέρες μόνο και μετά δεν θα έχω τίποτε άλλο να πω. Λέω να υιοθετήσω την φιλοσοφία των σοφών. «Άκου πολύ, μίλα λίγο, αλλά όταν μιλάς να μένει αξέχαστο.». Παίζει κανένας πλαστικός που να κάνει αλλαγή προσωπικότητας; Εχτές εμφανίστηκαν τα πρώτα σημάδια του overdose: τρέμουλο, νευρικότητα, μια ζάλη μες το κεφάλι, τσιριχτή φωνή, τούφες από τρίχες να πέφτουν δεξιά κι αριστερά (μετά σταμάτησα να τραβώ τα μαλλιά μου). Σήμερα λέω να κάνω μια μικροαποχή. Αποτραβιέμαι στο δωμάτιό μου και δεν βγαίνω εκτός αν είναι να καταβροχθίσω κάτι. Αυτό παρερμηνεύεται σαν επερχόμενη κατάθλιψη από τους συγκατοίκους και όλοι σπεύδουν να με βοηθήσουν. Αποστολή: αποτυχία.

 

3. Άκουσα πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην διοριστώ στο τρίμηνο. Το τρίμηνο από μόνο του προϋποθέτει διακοπές και ξύσιμο μέχρι αιμορραγίας. Από κει και πέρα η αιμορραγία θα γίνει ακατάσχετη, έτσι αν δείτε μια κοκκινομάλλα τυλιγμένη σαν μούμια μες τις γάζες να περιφέρεται, θα είμαι εγώ. Μην φοβηθείτε και με γαζώσετε με κανένα αυτόματο. Δεν θα δαγκώνω. Το στόμα μου θα είναι επίσης γαζωμένο. Ευκαιρία να εξασκήσω την φιλοσοφία «άκου πολύ, μην μιλάς καθόλου». Τουλάχιστον θα επισκέπτομαι το νοσοκομείο. Αν μη τι άλλο, για αλλαγή γαζών.

 

Σκέφτομαι να βρω και να βάλω ένα μέσον για διορισμό στο τρίμηνο γιατί μπορεί από κει και πέρα να μην μπορώ να δαγκώνω αλλά δεν θα μπορώ και να τρώω (ένεκα του γαζωμένου στόματος). Αν έχει κανένας μέσον στο υπουργείο υγείας του δίνω πέντε λίρες για να το δανειστώ για λίγο. Μην είσαστε χρυσοθήρες, δεν μπορώ να δώσω περισσότερα. Είμαι άνεργη. Μην με αφήσετε να πεθάνω άνεργη από ασιτία. Βοηθήστε την άχρηστη να γίνει παραγωγική (και να μπορέσει να φάει).

 

4. Ανακάλυψα πως δεν είναι εύκολο να ξεπακετάρεις ένα ολόκληρο φοιτητικό σπίτι και να το χωρέσεις σε ένα υπνοδωμάτιο. Στην πορεία αναζητάς τα υπόλοιπα δωμάτια του σπιτιού αλλά πλέον είναι κοινόχρηστοι χώροι κι αυτό κάπως σε χαλάει γιατί θες τα δικά σου δικά σου και τα δικά τους πάλι δικά σου (βλέπε φαϊ). Προτείνω στους νέους φοιτητές να συγκατοικήσουν με κάποιον ή με κάποιους αντί να πα να μείνουν μόνοι τους. Μπορεί να έχουν πιο πολλά σφαξίματα από μας τις καλαμιές στον κάμπο στο ενεργητικό τους μέχρι να αποφοιτήσουν, μα τουλάχιστον δεν θα έχουν πρόβλημα που να ξεφορτώσουν τις εναπομείναντες πέντε κούτες, ιδιαίτερα εφόσον το δωμάτιο τους όσο έλειπαν μετατράπηκε επίσης σε κοινόχρηστο χώρο. Λέω να αρχίσω να κατουρώ γύρω γύρω για να βάλω τα όρια του territory μου. Αχ, τι καλά! Αποφάσισε ο σκύλος μου να το κάνει για μένα. Παίρνει δώρο μία σκύλα για αφεντικό.

 

Σημείωση: Η ταμπελίτσα που κρεμάζεις πάνω στο χερούλι της πόρτας και από τη μία γράφει «Do not disturb» και από την άλλη «Please clean my room», δεν έχει αποτέλεσμα με συγκατοίκους τους οποίους δεν πληρώνεις για τις υπηρεσίες τους. Μάλιστα έχω την εντύπωση πως τέτοιου είδους εντολές ξυπνάν τον αντιδραστικό μέσα τους και διαβάζουν «Do not clean my room» και «Please disturb».

 

Αυτά για την ώρα, πάω να πω στους συγκατοίκους πως τους αγαπώ πολύ που κάναν την συμβίωση μας τόσο ομαλή, ακόμα και για μένα την ανώμαλη.

5 Comments leave one →
  1. 09/08/2007 17:17

    to parapono sou poio enei akrivos?

  2. 09/08/2007 21:50

    No complaints whatsoever.

  3. 10/08/2007 00:46

    ypomonh, kouragio, kalamaki (stoma gazwmeno)

  4. Πελλοκαλαμαράς permalink
    14/08/2007 12:10

    Μιλαγα χθες με 10 λιρες Κυπρου οι οποιες μου λεγανε (και επεμεναν κιολα, αν ειναι δυνατον!) οτι δεν προκειται να μεινεις κ’ πολυ στο νησι τηε Αφροδιτης που θελει να’σαι ορειβατης να’σαι δυτης κτλ (ο ενημερωμενος αναγνωστης θα διαπιστωσει επιρροες Τζιμμακου). Μαλιστα ορκιζοταν στην επανενωση της νησου (βαρυς ορκος) οτι μεσα σε ενα (1) χρονο θα την εχεις (εχεις) κανει.

    Εννοειται οτι εγω δεν ειμαι πελλος να τις πιστεψω κ’ για να τις τιμωρησω δε τις ανταλλαξα με ποταμα ευρω. Να χαθουν τα χανονται.

  5. 15/08/2007 19:03

    AMA 8ELEIS FYGE, ALLA OXI PRIN PERASEIS APO TO FTWXIKO MOU GIA KAFE KAI KOUTSOMPOLIA…MONO MH FERIES KSIDIA GIATI O GIATROS ZHTHSE APOTOKSINWSH…….BTW TA NARKWTIKA (PARADOKSWS) EPITREPONTAI

Πε μας ρε!

